Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Üdv!

Új akksi kellene az autóba (2.5V6), a kezelési szépen felsorolja a 44, 55, 66 és asszem 85 Ah-át, de hogy melyk mely motorhoz kell, nem írja. Most 44-es van benne és ez tutira kevés neki. Ha a motorpalettából indulok ki, akkor 55-ös jó nekem, nem? (Gondolom: 2.0-44, 2.5-55, MV6-66 és TD-85)

Köszi.

(Ha valaki tud olcsó beszerzési helyet Bp.-en, ne tartsa magába!...)

Link to comment
Megosztás:

Nekem 75 ös akksim van. A napokban vettem észre, hogy baromira melegednek a kábelek, mindkét sarunál. Főleg a testkábelek. Inditás után, klimával pár perc után megégette a kezem. Egy csepp vizzel kipróbáltam. sistergett rajta. Ez természetes? Amugy nem látszik a kábeleken semmi nyoma a melegedésnek.

Ja, a sluszkulcs is felforrósodik menet közben. Az nem éget, de nagyon forró tud lenni mikor kiveszem.

Link to comment
Megosztás:

Na azt én sem tudom kié lehet a gép, akkor épp zárt volt a fórum, amikor anno februárban vagy márciusban megnéztem ezt a gépet. Ezért nem kérdeztem meg tőle, hogy ki is ő a fórumon. De állítólag volt már mindenféle opelje D kadett-től gsi kadetten és vectrán át ezen omi-ig. Akkor nekem azt mondta zafirát szeretne venni, azért kerül eladósorba a gép.

Akkor még 1.290eFt volt az ára, és alkudozni se igen akart...

Na a képeken egész szép... A xenon gyári d2s, arra most már nem emlékszem, hogy a lámpa hella vagy utángyártott volt...

Viszont ami a képeken nem látszik:

- a fólia csináld magad mozgalomban készült, otthon, sk :) Ennek megfelelően semmi műbizonylat, és hát az első ablakokon rendesen foszlott is fel, meg itt ott elég púpos/ráncos is volt:)

- a sportkipufogó: ohne középdob és kat, a végén egy házi iszonyat durva kályhacsővel :omg: szerintem már túl hangos volt... viszont a garázsban ott volt a komplett gyári rendszer is...

- a kasztni elég karcos volt, a jobb oldalán asszem... Szerinte egy polír csodákat tett volna vele...

A próbaúton pedig megtapasztalhattam, hogy a gép megy rettenetesen, de elég gyanús, hogy ugyanolyan tiprást kap mindennap, mint a próbaúton, mert a srác elég gyakorlottnak tűnt a kacskaringós dimbes-dombos útszakaszon... :) Mindenesetre az én alföldhöz szokott lelkemnek kicsit sok volt az a próbaút... pl a csúcs az volt, amikor 90-100-al vágtunk le egy derékszögű kanyart a dombtetőn...Még szerencse, hogy semmi sem jött szemből B)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok énis vetem egy 2.5TD omit digit automata kijelzőhibás féltem tőle mint a tüztöl de eddig kellemesen csalodtam nem olyan szarmint ahogy hirevan.Nem volt hibátlan kezdésnek hütőcsere korábi sérülés szakszerüsuszterolása jobbos támasztofültőrést vissza gányolták és a rázkodástol letört vizelfolyt de nemlet baja a gépnek.A váltoba lett egy olaj csere szürövel csodát tett.Az autom hidegen pőcre indult de melegen felkelet huzni a hiba vezérlánc/km arányos nyulása szivocsonk leugrott adagolon kb 3mm forgásirányal szembe ford és indul mint a doxa.Kérdésem lenne hogy mi a francért melegszik 160 km/h felett 100C kőrnyékére vagy fölé de azt nem hagyom inkább a tempot adom lejebb.A termo 80C uszos uj hütö most levetem a lököt léptékekel jobb a gép.

Link to comment
Megosztás:

A csomitartóban van 3 csavar , és a hátsó fejtámlák müa hüvelyét ki kell húzni, majd kalaptartó ki. Vszínű a mechanikában levő fogaskerekek mentek tönkre. Sztem körülményes javítani, bontva pedig elég ritka. Szét tudod szedni a tolókarokat és utánna kézzel tudod fel-le huzogatni.

Link to comment
Megosztás:

A csomitartóban van 3 csavar , és a hátsó fejtámlák müa hüvelyét ki kell húzni, majd kalaptartó ki. Vszínű a mechanikában levő fogaskerekek mentek tönkre. Sztem körülményes javítani, bontva pedig elég ritka. Szét tudod szedni a tolókarokat és utánna kézzel tudod fel-le huzogatni.

A tolókarokat szétlehet szedni anélkül hogy megbontanám az egész hátsó részt szinte? Oldalanként 1-1 csavart láttam a tartó végeinél de úgyláttam hogy azzal csak teljesen kiszedni lehetne, amit ha megoldható szeretnék elkerülni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.