Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Konkrétan erre pályázok.

A döntésemet a következők indokolták:

- nem akarok többnek látszani mint ami vagyok, nem akarom a hitelintézetek, hitelből visszavett autóstatisztikáját növelni, túlvállalni magam. Remélem eljön még az idő, amikor megengedhetek magamnak egy 9-5 Aero-t :rolleyes: Olyan autót akarok, ami mellett nem köszön előre a teszkós párizsi, és akár elmehetek nyaralni, síelni is.

- a 9-3 a Vectra előlapcserés változata. A 9-3 24 mm-vel hosszabb, a nyomtáv 12 mm-vel kisebb, tükröknél 2 mm-vel szélesebb, 20 mm-vel alacsonyabb. A motor váltó ugyanaz, a futómű is, igaz a fent említett példány sport futóműves, aminek egy költséghatékonyabb kivitele van az OPC-ben.

- mentem több 150 LE-s Vectraval, és a fent említett SAAB-al is. Hát mit mondjak, nem lehet a kettőt egy lapon emlegetni... A motor ugyanaz, de fék a SAAB-ban sokkal jobb, a futómű is, a belső tér, a kidolgozás, az anyagok minősége össze sem hasonlítható. Ami nincs leírva a hirdetésben: beépített bluetooth kihangosító. Kormányról vezérelhető beépített GSM telefon, a központi színes kijelzőn lehet WAP-olni is, az indító kulcsnak nincs klasszikus "tolla", műanyag az egész, mint a Merciknél. Szóval ez valójában egy luxus Vectra, és olyan felsőkategóriás autó, amihez nem párosulnak negatív sztereotípiák, mint pl. az Audi, BMW, Mercedes-hez.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez van...

Csak a tisztánlátás kedvéért, ez a vetélytárs. A 200e különbség szerintem többszörösen látszik a SAAB-on.

Mellesleg a használt Opelek óráját tekergetik :rolleyes: Viszont a SAAB-nak van központi nyilvántartása, alvázszám alapján lekérhető az autó előlete (szervizelési információk, valamint a biztosítónál bejelentett összes káresemény), ezért nem igazán trükköznek vele.

Link to comment
Megosztás:

Sajnálom, de törölték a hírdetést. Talán már meg is alkudtál rá :rolleyes: Amúgy a leírtak alapján tényleg nem rossz választás a Saab. Igaz elolvastam a népítéleteket, és elég sokan lehúzzák. Bár az Omegát is. A Saab különben régóta az egyik kedvenc autóm.

Link to comment
Megosztás:

Dark: Sajnálom az Omit. Régen nem értettem, hogy miért vesznek egyesek SAAB-ot. Aztán egyszer vezethettem egy 9000CS-t, 2.3-as szívó motorral. Eszméletlen, na azóta vágyom titokban egy ilyen autóra...

Blitz-nél kicserélték az első lengőkar szilenteket, a bal első toronygumit és a régóta kopogó bal motortartó bakot. Végre arra megy amerre akarom és jobban is húz :rolleyes: gondolom az új motorbak miatt. Mégegyszer köszönet a gyors és megfizethető (és jó!) munkáért. Tegnap este beszereltem a 4300K-es JSM xenon szettet is, LÁTOK is már. A szellőzőjáratokat is kipucoltam légkonditisztítóval. Új autóm van :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Hát tulajdonképpen, most mondtam ki rá az ámen-t, de úgy látom a kereskedő buzgóbb volt a kelleténél.

Az Omegát ma délután viszik emot101.gifemot101.gifemot101.gifemot101.gif

A SAAB-ot le lehet nyomozni alvázszám alapján. Az általam kiválasztott példány 2006. december 8.-án vizsgázott Magyarországon, és 2009. szepetemberében volt Németországban a 29 000 km-vel szervízelve, és nem volt törve. December óta árulják (6,3 milláról indultak, ennyi az EuroTax szerinti értéke), és nekem 5,55 milláért sikerült megcsípnem. Ha minden igaz hétfőn-kedden vehetem át.

Link to comment
Megosztás:

A SAAB-ot le lehet nyomozni alvázszám alapján. Az általam kiválasztott példány 2006. december 8.-án vizsgázott Magyarországon, és 2009. szepetemberében volt Németországban a 29 000 km-vel szervízelve, és nem volt törve.

Biztos jó az a nyilvántartás? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Opel 16V:

asszem mellényúltam a billentyűzeten... :rolleyes:

Kori:

csak annyit hogy téli kerekek nélkül is 7 jegyű a szám. Egy budapesti srác vitte el, akinek jó régen Mantája volt. A haverja, aki átnézte az autót, most is MOMC tag, sőt az egyik évadzárójukról emlékezett is rám.

Az igazat megvallva, az autó tényleg rozsdamentes állapotban van, egyáltalán nincs lelakva, és minden működik benne.

Azért sajnálom, remélem nem fogom megbánni... emot101.gif

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy nekem is váltanom kellene egy fiatalabb gépre. Mert mikor azt hiszem minden ok a kocsival, akkor előrukkol egy újabb hibával. Most pl egyáltalán nem megy benzinnel. Pedig 1 hete még jó volt, igaz hidegen csak gázadással indult, de ahhoz már hozzászoktam. Első körben ac-ra gyanakszom, csak még nem értem rá megnézni.

Sztem ne bánd, hogy elment az Omi, mert ezek úgy nyelik a pénzt mint egy feneketlen kút. És a legbosszantóbb, hogy nem találsz olyat, aki ért is hozzá, és nem link.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nyeli semmivel sem jobban a pénzt, mint bármilyen hasonló luxuslimuzin, sőt leginkább az Omegának a legolcsóbb a fenntartása ebben a kategóriában.

Az ember nyújtózkodjon addig, amíg a takarója ér... Van a családban egy márkafuggetlen autókereskedés, és ott lett volna 2 hete egy beszámított bömbi, amit megkaptam volna beszerzési áron, most meg van egy merci, de ezek nem az én zsebemhez méretezett karbantartást igényelnek. Ha az Opel nem állt volna le az Omega gyártásával 2003-ban, akkor most azt vettem volna. Tapasztalatom, hogy az ilyen autóknál a pillanatyni párezer forintos spórlás, hosszú távon többszörösen megbosszulja magát. Ezért az ésszerűség határain belül, mindig kerültem az utángyártott meg bontott cuccokat. Szerelővel meg szerencsém volt, a Danubiára meg a Blitzék szervízére semmi rosszat nem tudok tudok mondani. Igaz a pénztárnál mindig láttam, hogy MV6-al járok... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ma megnéztem miért nem megy benzinnel. Kiment az ac biztositékja, de csere után sem indult.A relénél direktbekötöttem, de nem ment az ac, a vezeték viszont nagyon melegedett. Kiszedtem a a tankból, rákötöttem az akkura, és láss csodát nyomta a benzint. Majd vissza a tankba és elsőre beindult a gép. Sztem vmiért megragadhatott az ac, de mikor kiszedtem, a kifolyó benzin kimoshatta a retket belőle. A lényeg, hogy jó :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ez valószínű.

Én most cseréltem másodszor benzinszivattyut. Nem ment, de mikor kivettük elindult. Apró pici fém forgácsok voltak benne, ami átfért a szürőn, de a pumpa megszorult tőle. A tankban is elég sok fémforgács volt, hála a benzinkutak állapotának. Amugy mikor visszatettük elindult, de két nap mulva ujra megállt. Csere, azota semmi gond. :mellow:

Dobtunk a tankba két darab mágnest. :rolleyes: Talán megfogja a forgácsot, nem jut be a szivattyuba.

Link to comment
Megosztás:

És még szidjátok a dízeleket. Fele annyit nem dobtam rá a kocsira, mint Ti az MV6-ra... :unsure: :mellow: :rolleyes:

Egyszer kelljen hozzányúlni az adagolóhoz, visszamenőleg is lekörözöl minket, és akkor még a jeladós porlasztócsúcsokról nem is beszéltem :D

A viccet félretéve, szerencséd volt, és kifogtál egy kevés km-t futott példányt. Sokan viszont szívtak/szívnak a TD-vel.

@Kori:

Miért nem veszel egy 1-2 éves 1,4-es G Astra Caravant? Azt gázosítani sem kell, egész jól megy, nem fogyaszt sokat, nagyságrendekkel olcsóbb üzemeltetni mint egy MV6-ot, és a gyerekekkocsi is prímán elfér benne :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mert nagyautó párti vagyok. Ráadásul a G Astrát egyáltalán nem tartom izgalmas autónak, pláne a belsejét. De abban egyetértek, hogy jóval kevesebbet kellene rákölteni. De ha azt meg tudták csinálni, hogy ne romoljon el rajta vmi álandóan, akkor az Omit miért nem?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.