Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A hűtőben van két hőkapcsoló nagyjából egymás alatt. Az alsóra rá kellene húznom (és/vagy tömítést cserélni) de elég esélytelen helyen van, max félbevágott csőkulcs lenne jó hozzá, de mekkora? Esetleg egyforma méretű-e a felsővel, azt meg tudom mérni, kb. 30-32-es lehet ránézésre...

Link to comment
Megosztás:

Azt már én cseréltem is, de lövésem sincs, hogy mekkora lehet.

Kedden felraktam az alufelniket, de sajnos a jobb hátsó kerékagyból a csavarral együtt kijött a menet. Szerencsére a végén maradt kb 4 mm, így most csak ennyi fogja az egyik hátsó csavart. Ha vki tud ilyen kerékagyat, az szóljon, mert Szigetszentmiklóson csak kompletten adják lengőkarral és úgy drága a postaköltség.

Link to comment
Megosztás:

Azt már én cseréltem is, de lövésem sincs, hogy mekkora lehet.

Kedden felraktam az alufelniket, de sajnos a jobb hátsó kerékagyból a csavarral együtt kijött a menet. Szerencsére a végén maradt kb 4 mm, így most csak ennyi fogja az egyik hátsó csavart. Ha vki tud ilyen kerékagyat, az szóljon, mert Szigetszentmiklóson csak kompletten adják lengőkarral és úgy drága a postaköltség.

Valami kerékagy mumus járhat mostanában az opelesekre, mert én is így jártam a Calival (mármint hogy a menet megadta magát -> kerékagy csere), csak nekem szerencsém volt mert tudtam szerezni bontott kerékagyat lengőkarral együtt 3000Ft-ért, különben nekem is drága mulatság lenne: új kerékagy 52eFt, hozzá kerékcsapágy 12e... és ez még csak az egyik oldal, nekem valszeg a másik oldalt is kell majd cserélni ugyanezért...

Link to comment
Megosztás:

Valami kerékagy mumus járhat mostanában az opelesekre, mert én is így jártam a Calival (mármint hogy a menet megadta magát -> kerékagy csere), csak nekem szerencsém volt mert tudtam szerezni bontott kerékagyat lengőkarral együtt 3000Ft-ért, különben nekem is drága mulatság lenne: új kerékagy 52eFt, hozzá kerékcsapágy 12e... és ez még csak az egyik oldal, nekem valszeg a másik oldalt is kell majd cserélni ugyanezért...

Akkor elmondom, hogy nekem a jobb első féktárcsa-rögzítőcsavart kellett kioperálni, kb. 1 órát szívtunk vele... ötös inbuszfej tizes csavarral :blush: Ráadásul ominál egyben van a csapágy az aggyal potom pénzért...

Link to comment
Megosztás:

A gyári hátsó kerékagy 40e, az ut gyártott első kerékcsapágy 15e körül van, de ebből van egy tartalék itthon, mert azt hittem hogy csapágyas, de a végén kiderült, hogy a gumik búgtak istentelenül. Amúgy tavaly tavasszal miközben csavartam ki az egyik kerékcsavart kettétört, és szedhettem le az agyat elölről, de szerencsére az könnyen kijött. Amúgy megpróbálok én is magánszemélytől venni komplett lengőkart aggyal.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Ezt én is tudtam :blush: Csak az okot nem. De lehet ez nem is tartozik rám.

Amúgy ma felkerültek az Aluk az új gumikkal és ki lettek cserélve a hátsó fékbetétek is. Sokkal komfortosabbak ezek a gumik mint az eddigiek, és nagyon halkan gurulnak.

Link to comment
Megosztás:

Fiatalabbra szeretném cserélni. Megpróbáltam beszámíttatni ebbe, de nem lesz biznisz... Alig akarnak engedni az árból, viszont az omegát roncsautó árában akarják beszámítani. Ha nem kapok érte közel annyit, amennyiért meghirdettem, inkább megmarad hobbiatónak. Szerzek bele egy manuál váltót, körbeszpojlerezem, veszek rá egy kompresszor kittet, aztán hétvégi autó lesz belőle.

Azonban már van rá két komoly érdeklődő.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon király amit kinéztél. A Vectrával csak az a bajom, hogy elsőkerekes. A caravan tengelytávja nagyobb mont az Omié, de sztem a belseje keskenyebb. Sok sikert a bizniszhez. Amúgy Omegét csak akkor érdemes beszámíttatni, ha nagyon kaka, mert tényleg alkatrészáron vennék be. Nekem is ezért maradt meg.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, kezdek beletörődni a dieselbe... A 3.0-ás diesel 185 LE, amire ha rádugom a "diesel tuning box"-ot, akkor 218-at produkál. Mindehhez kapcsolódik egy 6 fokozatú automata váltó, és ez így már nem is rossz, hozzátéve hogy az eddigi évi 30e km helyett, eloreláthatólag az évi 50e jön össze, tehát diesel kell. A caravan annyira nem a szívem csücske. Ami igazán tetszik, az az 5 ajtós kivitel, fekete színben, króm kiegészítőkkel.

Link to comment
Megosztás:

Én sem vagyok diesel párti, de ez a V6-os diesellel kiegyeznék. A kombi előnye a hosszabb padlólemez, de kinézetre tényleg a GTS a sztár. Signumon nem agyaltál? Nekem azok is bejönnek, bár a csomagtartó elég apró méretű.

Nekem sajna a Signum hátulja olyan befejezetlennek tűnik. A GTS az nálam is viszi a pálmát, erre is pályázok.

Link to comment
Megosztás:

Valami kerékagy mumus járhat mostanában az opelesekre, mert én is így jártam a Calival (mármint hogy a menet megadta magát -> kerékagy csere), csak nekem szerencsém volt mert tudtam szerezni bontott kerékagyat lengőkarral együtt 3000Ft-ért, különben nekem is drága mulatság lenne: új kerékagy 52eFt, hozzá kerékcsapágy 12e... és ez még csak az egyik oldal, nekem valszeg a másik oldalt is kell majd cserélni ugyanezért...

Hozzám most ért el a kerékagy manó, jól meg is rágta a jobb első kerékagyat. Szerencsére csak 40e a kedvezményes ident. A bontóban meg 5x110-es keragy kizárt. Most áll. :blush:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Pénteken jártam Ercsin, és bontottam kitünő állapotú első sárvédőt 7e-ért ami ráadásul színben megegyezik az enyémmel, hátsó kerékagyat, bal hátsó lámpát, jó rolót a hásó ablakba, és hibátlan csipogókat a tükör háromszögbe, foglalattal. Most már lassan tényleg hibátlan lesz az Omega.

Link to comment
Megosztás:

Na, ki kell "költöznöm" innen... Elkelt az Omega :mellow:

Úgy néz ki, másik klubot is kell keresnem, mert nagy valószínűséggel nem is Opelt veszek helyette :rolleyes:

A V6cdti-ről lemondtam, mert nagyon drágák, és igen magas az értékvesztésük. Ami jelenleg alku alatt áll, az egy SAAB 9-3 Vector, 1,9 TiD, xenon és autómata híjján full. Ez már egy vállalható kompromisszumnak látszik.

Link to comment
Megosztás:

Na, ki kell "költöznöm" innen... Elkelt az Omega :unsure:

bonts egy üveg pálinkát a tiszteletére :rolleyes:

. Ami jelenleg alku alatt áll, az egy SAAB 9-3 Vector, 1,9 TiD, xenon és autómata híjján full. Ez már egy vállalható kompromisszumnak látszik.

ez honnan jött ? :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.