ScatMan Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Kifinomult a csuklómozgásom... :unsure: Pedig direkt nem csak "polírozást" írtam :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január24, 2007 Megoszt Elküldve Január24, 2007 Sziasztok. Hamarosan ki kell cserélnem az első lökháritót. Érdeklődnék van e valakinek eladó. Ha lehet, ködlámpás. Nem tett jót neki az árokban landolás. Visszakerült a helyére, nem látszik semmi rajta, de belül azért nagyon megviselt. Megtaláltam a lökhárítóban a ködlámpa csatikat. Ez be lehet kötve teljesen? esetleg csak kapcsolot kell betennem? Még annyi a B2 omi első lököse passzol a régebbihez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január25, 2007 Megoszt Elküldve Január25, 2007 Tudtommal nem passzol a B2-é teljesen. Egyébként olyan 30 körül számolják bontóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január25, 2007 Megoszt Elküldve Január25, 2007 A Vaterán kb 1 hónapja 9000-ért ment el egy. Sztem relét is be kell tenni a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január25, 2007 Megoszt Elküldve Január25, 2007 Nem ködlámpás a lökháritóm, de láttam hogy a ködlámpa rögzitőcsvarjainak a helye megvan belül. Ki lehet vágni a lámpa helyét ugy hogy ne tünjön barkács munkának? Mert akkor nem cserélem le a lököst, csak veszek bele két lámpát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január26, 2007 Megoszt Elküldve Január26, 2007 Akkor elég lenne a külsö burkolatot cserélned. De a ködlámpáknak van egy müa keretükés arra vannak felcsavarozva, a keret pedig a lökösre belülről. De sztem ki lehet vágni a helyét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február16, 2007 Megoszt Elküldve Február16, 2007 Érdekes cikk: Új Omi? Sztem elég egyértelmű, hogy csakis Omega néven futhatna, mint ahogy annak idején a B Omi lett a Holden Commodore. De ez vhol előre látható volt, mikor az amcsiknál megjelent Pontiac jelzéssel. Áj em heppíí :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Február17, 2007 Megoszt Elküldve Február17, 2007 Háát jó lenne, de szerintem még messze áll a valóságtól. A TC is így fogalmaz a cikkben: "Egyelőre nem tudni, hogy a GM felső vezetése is egyetért-e az európai forgalmazás tervével, de erős a gyanúnk, hogy partizánakcióról van szó" Viszont gyönyörű autó. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február17, 2007 Megoszt Elküldve Február17, 2007 Sztem, ha továbbra sem szerepel jól a Cadillac, akkor ki kell vmit találniuk, és vétek lenne egy sikeres nevet és márkát kihagyni a számításból. Vagyis én optimistán állok hozzá, bár ez édes kevés, ráadásul, hogy részemre csakis használtként jöhetne szóba. De lehet, hogy a GM megszellőztette ezt a lehetőséget és figyelik a reagokat. Míg élünk remélünk :huh: És a legszebb az autóban a hátsókerék-hajtás :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február17, 2007 Megoszt Elküldve Február17, 2007 Nos, immáron projektorosítva lett az omi, és tetszik hogy most már látom a tompított fényt is. :unsure: (Kori, thanks a vatera linkért! :huh: ) Ha esetleg kell valakinek, maradt két vadiúj 5(6) pólusú állítómotor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február18, 2007 Megoszt Elküldve Február18, 2007 Örülök, hogy segíthettem :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február18, 2007 Megoszt Elküldve Február18, 2007 Ha esetleg kell valakinek, maradt két vadiúj 5(6) pólusú állítómotor. Mit kérsz érte? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február19, 2007 Megoszt Elküldve Február19, 2007 Érdekes cikk: Új Omi? Sztem elég egyértelmű, hogy csakis Omega néven futhatna, mint ahogy annak idején a B Omi lett a Holden Commodore. De ez vhol előre látható volt, mikor az amcsiknál megjelent Pontiac jelzéssel. Áj em heppíí :unsure: Szép is lenne.... 5.7 V8, esetleg a C6 Corvette 6.0 V8-ával :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február19, 2007 Megoszt Elküldve Február19, 2007 Szép is lenne.... 5.7 V8, esetleg a C6 Corvette 6.0 V8-ával :huh: Pici,takarékos,gazdaságos motorok! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február26, 2007 Megoszt Elküldve Február26, 2007 Unokabátyám venne magának B Omegát.. Kérdésem, hogy mit tudtok a 2.5-ös és a 2.2es Dti motorokról? Úgy 1általána B Omega nyűgjeiről? Mikre érdemes odafigyelni vásárlás előtt? Előre is THX!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február26, 2007 Megoszt Elküldve Február26, 2007 Dízelnél mindenekelőtt a turbó és az adagoló a világ közepe, mert ezekbe sok pénzt lehet lapátolni a vásárlás után, ha kiderül hogy kissé el van használva. Kaszninál általános állapotok szoktak uralkodni, ha volt törés, érdemes ránézni, hogy lett megcsinálva. Futómű még a rizikós, mert arra is sok pénzt lehet locsolni, ha nincs túl jó állapotban. Automata váltót is érdemes körbenézni, mert az sem egyszerű eset, ha nem volt normálisan karbantartva, vagy nagyon sok km van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február26, 2007 Megoszt Elküldve Február26, 2007 Köszönöm a gyors reagálást-választ!! Esetleg tapasztalat a motorokat illetően? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február26, 2007 Megoszt Elküldve Február26, 2007 Ki mit vár el tőlük... :unsure: Lehet venni gyengébbet, ami kivisz a világból apróért... és lehet venni jófajta vad pacisat, amire viszont a gatyád költöd egy-egy szervíznél. :huh: Nekem 2000 8v van, gondolhatod hogy melyik szempont volt előtérben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február27, 2007 Megoszt Elküldve Február27, 2007 Lehet venni gyengébbet, ami kivisz a világból apróért... és lehet venni jófajta vad pacisat, amire viszont a gatyád költöd egy-egy szervíznél. :lol: a 2.6 V6 nagyon jól autózható :huh: autópályán is élmény mert pikk-pakk 120-ról 180 :unsure: szervíztapasztalat hála istennek (kop-kop) még nem volt...a hibalista megállt egy kilyukadt katalizátornál de mivel dróthálós be lett heggesztve- az új 6 számjegyű... az biztos h nagyon körbe kell nézni vásárlás elött mert sajnos a többség behozott autó amik kint futottak vagy 300ezret itthon meg vissza lett tekerve :lol: vagy nincs igazam ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február27, 2007 Megoszt Elküldve Február27, 2007 Dízelekkel kapcsolatban mi hír? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február28, 2007 Megoszt Elküldve Február28, 2007 A dízel a messze elkerülendő kategória, ha nincs 100%-os biztonságú háttérinfód az autóról. Ha kintről hozták be nemrég, akkor szinte biztos hogy tekergették az óráját. Dízel omegát Hans akkor adja el, ha van benne 300e km, összetörte és/vagy nagyszervíz ill. vizsga előtt áll a kocsi, és sokat kellene rá költeni. Az Opel kint sem az a kategória, amit ha törik ha szakad 3 évente lecserélnek. Ráadásul a benzines általában olcsóbb is mint a dízel. Úgy kell felfogni, hogy az árkülönbözetet szép lassan a benzinkúton fizeted be. Cserébe nincs traktorhang, nem kormol, megy mint állat :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ha ereszt a szelepfedéltömítésed, akkor vszínü a gyertyák már tocsognak az ölben. Amúgy én massza nélkül szárazon raktam össze. Kb 3 év, de eddig még bírja. Sajnos igazad volt, csurig olajjal minden. B@cc@ meg az a paraszt, aki túlhúzta a meneteket, persze, hogy nem fogja meg a gumi az olajat. A légelosztó tetején négy csavarlukból két menet dettó. Vettem 6os és 8as menetjavító készletet (V-Coil), a légelosztó teteje már okés, a jobbos szelepfedélen nyolcból négy menet már jó ;) Azon az oldalon akkor maradt még négy, a másik oldalt meg még nem bontottam le, így is belfájdult a derekam a hajolgatásba :D F@sznak nőttem ekkorára :lol: Azt viszont nem gondoltam volna, hogy a hengerfejekbe vezető alsó légelosztó műanyag :blush: Kérdés: a benzincsövek egyik vége hollanderes. És a másik? (ahol "kijön" a kerékdobból) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Nagy kókányolás, ha kiveszem egy menetfúrás erejéig az elölről nézve bal hengersoron a bal leghátsó vezérműtengelycsapágy felső részét? Ugye ettől még a tengelynek, többi csapágynak nem lesz baja? Persze úgy, hogy közben azon a részen ne legyen nyitáson szelep. Ezt úgy értem, hogy az ékszíjakat, stb. nem bontanám le szívesen, viszont ahhoz a lukhoz hozzáférni elég necces... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Nagy kókányolás, ha kiveszem egy menetfúrás erejéig az elölről nézve bal hengersoron a bal leghátsó vezérműtengelycsapágy felső részét? Ugye ettől még a tengelynek, többi csapágynak nem lesz baja? Persze úgy, hogy közben azon a részen ne legyen nyitáson szelep. Ezt úgy értem, hogy az ékszíjakat, stb. nem bontanám le szívesen, viszont ahhoz a lukhoz hozzáférni elég necces... Ha hozzáférsz, akkor leszedheted, csak a többit ne lazítsd fel. A visszaszereléskor vigyázz a meghúzási nyomatékkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Ha hozzáférsz, akkor leszedheted, csak a többit ne lazítsd fel. A visszaszereléskor vigyázz a meghúzási nyomatékkal. Köszönöm, vettem nyomatékkulcsot :blush: Elfelejtettelek felhívni, hogy megy-e már a futómű dolog, de úgyis a jövő hétre gondoltam. Hívlak majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts