kori Elküldve Január12, 2007 Elküldve Január12, 2007 De ha jól tudom Gelkoéknak is V6 van :lol: Amúgy cseréltem lambda szondát, hátha attól nem bolondozik hideg motorral, de nem jött be :) Ha áll a motor milyen hibakódok vannak benne? Én úgy tudom, hogy csak a főtengelyjeladót írja be.
opel16v Elküldve Január12, 2007 Elküldve Január12, 2007 Hideg motornál nem is nézi a lambdát. Vezérlő függő, hogy milyen kódot dob, a legtöbb a főtengely jeladót sem dobja.
kori Elküldve Január12, 2007 Elküldve Január12, 2007 Az az érdekes, hogy míg megy a porszívó nagyon egyenletlenül jár, és ha ekkor rakom sebességbe az automatát, nagy eséllyel le is áll a motor. És észrevettem még, hogy az első multiram szelep nem is nyit. Kimértem, hogy nincs-e elszakadva a vezeték, de nem arra a lábra van kötve, amire gyárilag lenne.
opel16v Elküldve Január12, 2007 Elküldve Január12, 2007 Az az érdekes, hogy míg megy a porszívó nagyon egyenletlenül jár, és ha ekkor rakom sebességbe az automatát, nagy eséllyel le is áll a motor. És észrevettem még, hogy az első multiram szelep nem is nyit. Kimértem, hogy nincs-e elszakadva a vezeték, de nem arra a lábra van kötve, amire gyárilag lenne. Valami akkor neked nem jó ott a vákumrendszerben. Elvileg a porszívó egy kis "toronyba" megy bele a leömlőnél, amit vákum vezérel. Legalábbis más motornál így van, nemtom mv6-nál is így van-e. No, ha abban a toronyban valamiért pl "átszelel" a vákumba a "porszívó", akkor az okozhatja az egyenetlen járást. A multiram szelep meg ha nem oda van kötve ahova kellene, hát nem is csoda hogy nem működik. :lol:
Gelko Elküldve Január12, 2007 Elküldve Január12, 2007 De ha jól tudom Gelkoéknak is V6 van :lol: igen de nem mv6 hanem 2.6 :)
kori Elküldve Január13, 2007 Elküldve Január13, 2007 Szerintem itt nem azon vana hangsúly, hogy MV6 vagy "csak" 2.6 hanem, hogy Opel V6. Mert az alkatrészek nagyrésze ugyan az. És hiába mondják, hogy változott ez ma eg az sztem hiába, mert szar maradt. Pl az alvázvédelem. A B2 © omega is ott rozsdásodik mint a 94-es B. De remélem nem lesz igazam, és csak az enyém szivat állandóan és a többi Omi hibátlan és tökéletes. Amúgy nyár elején beszart öcsém autóján a gyujtótrafó. Egy hóra rá az enyém is behalt. Az érdekes az, hogy a gyártó (Bosch) ugyanaz mindkettőnél, de az alkatrész nem csereszabatos, mert menetközben változtattak rajta, de ugyanúgy szar maradt. :lol:
Gelko Elküldve Január13, 2007 Elküldve Január13, 2007 Szerintem itt nem azon vana hangsúly, hogy MV6 vagy "csak" 2.6 hanem, hogy Opel V6. Mert az alkatrészek nagyrésze ugyan az. És hiába mondják, hogy változott ez ma eg az sztem hiába, mert szar maradt. Pl az alvázvédelem. A B2 © omega is ott rozsdásodik mint a 94-es B. lehet, sajnos lövésem sincs erről...vmelyik nap viszont nagyokat pislogtam mert a bal eslő oldalelem mögötti rész tele volt falevéllel és kosszal...nemtom hogy ment be oda de tök jó rohadási pont...az első ajtót kinyitva vettem észre...majd piszkálhatom :lol:
J0hnny Elküldve Január13, 2007 Elküldve Január13, 2007 változtattak rajta, de ugyanúgy szar maradt. :) Csomó ilyen apró bosszúság megvan más Opel-ben is és én sem értem miért nem változtatnak rajta,hogy eltünjön! :) :lol:
opel16v Elküldve Január13, 2007 Elküldve Január13, 2007 meg egy csomó más autóban is ugyanez a helyzet.
J0hnny Elküldve Január13, 2007 Elküldve Január13, 2007 meg egy csomó más autóban is ugyanez a helyzet. Csak tudod nem értem meg miért kell egy szemetszúró hibát meghagyni 3 generáción át pl! :lol:
opel16v Elküldve Január13, 2007 Elküldve Január13, 2007 Csak tudod nem értem meg miért kell egy szemetszúró hibát meghagyni 3 generáción át pl! :lol: 1. még nincs meg a technológia a gyártásban korábban 2. megvolt, de drága lett volna olyan technológiával gyártani Ja és 3. nem fűződik érdeke a gyártónak ahhoz, hogy 10 év után is kifogástalan legyen az autó. :)
ScatMan Elküldve Január14, 2007 Elküldve Január14, 2007 ...Ja és 3. nem fűződik érdeke a gyártónak ahhoz, hogy 10 év után is kifogástalan legyen az autó. :) SZVSZ már nem is 10 év a cél mostanában :) :lol:
J0hnny Elküldve Január14, 2007 Elküldve Január14, 2007 Ja és 3. nem fűződik érdeke a gyártónak ahhoz, hogy 10 év után is kifogástalan legyen az autó. :lol: Az első kettőt nem hiszem igazán,a harmadik állításod inkább helytálló!Sajnos! :) Párásodás,stabrúdvég törés,rozsdásodási pontok stb.Tudnám még sorolni!
mackosajt Elküldve Január14, 2007 Elküldve Január14, 2007 Na de ha minden tökéletes lenne, akkor most csak veterán opelekkel járnánk! Gondoljatok bele... AZ sem lenne ugyan rossz! :lol: Egy B manta.... 3.0.... :)
J0hnny Elküldve Január14, 2007 Elküldve Január14, 2007 Na de ha minden tökéletes lenne, akkor most csak veterán opelekkel járnánk! Gondoljatok bele... AZ sem lenne ugyan rossz! :lol: Egy B manta.... 3.0.... :) B???Soha! Inkább egy A!
kori Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Sztem nem járnánk veterán opelekkel, mert az ujdonság varázsa mindig erösebb. Ráadásul, amik most veteránok azok valóban megbizhatóak.
ScatMan Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Gyors kérdés: aki tudja a féknyergek csavarjainak meghúzási nyomatékát, kérem írja le :lol: Sajnos még most sem jött ki az "Így csináld..." szerelési könyv :)
kori Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Én passzolok. Sosem használok nyomatékkulcsot. Kiv hengerfej.
greg Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 95 Nm, majd még 30-45 fok. Új csavarral. De Korihoz hasonlóan sosem csináltam így. Jó erősen meghúztam, mint minden szerelő tenné, oszt' kész.
J0hnny Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 95 Nm, majd még 30-45 fok. Új csavarral. De Korihoz hasonlóan sosem csináltam így. Jó erősen meghúztam, mint minden szerelő tenné, oszt' kész. Esetleg egy kis csavarrögzítő kenőcsöt rá,tudod az a piros vagy kék anyag,amivel a gyárban is rögzítik!
greg Elküldve Január16, 2007 Elküldve Január16, 2007 Esetleg egy kis csavarrögzítő kenőcsöt rá,tudod az a piros vagy kék anyag,amivel a gyárban is rögzítik! Igen, ezt tegnap elfelejtettem, de éjszaka én is megálmodtam. :lol: Ha volt eddig is rajta ilyen, akkor azt érdemes kitakarítani a menetből.
Gelko Elküldve Január16, 2007 Elküldve Január16, 2007 X-akta : ma reggel észrevettem h az omegán az egyik első index sem működik -hibaüzenet nem volt- leszedtem a műanyag borítást és az index szépen oda volt rakva a lámpa mellé és még működött is...mindkét oldadon... :) lehet h amikor az izzókat cserélték benne rosszul- vagy nem rakták vissza... :lol:
greg Elküldve Január16, 2007 Elküldve Január16, 2007 Miii? :lol: Most akkor működött, vagy nem működött??? :)
Gelko Elküldve Január16, 2007 Elküldve Január16, 2007 Miii? :lol: Most akkor működött, vagy nem működött??? :) működött csak nem volt a helyén és a motorteret világította :)
Recommended Posts