Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

De ha jól tudom Gelkoéknak is V6 van :lol:

Amúgy cseréltem lambda szondát, hátha attól nem bolondozik hideg motorral, de nem jött be :)

Ha áll a motor milyen hibakódok vannak benne? Én úgy tudom, hogy csak a főtengelyjeladót írja be.

Elküldve

Az az érdekes, hogy míg megy a porszívó nagyon egyenletlenül jár, és ha ekkor rakom sebességbe az automatát, nagy eséllyel le is áll a motor. És észrevettem még, hogy az első multiram szelep nem is nyit. Kimértem, hogy nincs-e elszakadva a vezeték, de nem arra a lábra van kötve, amire gyárilag lenne.

Elküldve
Az az érdekes, hogy míg megy a porszívó nagyon egyenletlenül jár, és ha ekkor rakom sebességbe az automatát, nagy eséllyel le is áll a motor. És észrevettem még, hogy az első multiram szelep nem is nyit. Kimértem, hogy nincs-e elszakadva a vezeték, de nem arra a lábra van kötve, amire gyárilag lenne.

Valami akkor neked nem jó ott a vákumrendszerben. Elvileg a porszívó egy kis "toronyba" megy

bele a leömlőnél, amit vákum vezérel. Legalábbis más motornál így van, nemtom mv6-nál is így van-e.

No, ha abban a toronyban valamiért pl "átszelel" a vákumba a "porszívó", akkor az okozhatja az

egyenetlen járást. A multiram szelep meg ha nem oda van kötve ahova kellene, hát nem is csoda

hogy nem működik. :lol:

Elküldve

Szerintem itt nem azon vana hangsúly, hogy MV6 vagy "csak" 2.6 hanem, hogy Opel V6. Mert az alkatrészek nagyrésze ugyan az. És hiába mondják, hogy változott ez ma eg az sztem hiába, mert szar maradt. Pl az alvázvédelem. A B2 © omega is ott rozsdásodik mint a 94-es B. De remélem nem lesz igazam, és csak az enyém szivat állandóan és a többi Omi hibátlan és tökéletes. Amúgy nyár elején beszart öcsém autóján a gyujtótrafó. Egy hóra rá az enyém is behalt. Az érdekes az, hogy a gyártó (Bosch) ugyanaz mindkettőnél, de az alkatrész nem csereszabatos, mert menetközben változtattak rajta, de ugyanúgy szar maradt. :lol:

Elküldve
Szerintem itt nem azon vana hangsúly, hogy MV6 vagy "csak" 2.6 hanem, hogy Opel V6. Mert az alkatrészek nagyrésze ugyan az. És hiába mondják, hogy változott ez ma eg az sztem hiába, mert szar maradt. Pl az alvázvédelem. A B2 © omega is ott rozsdásodik mint a 94-es B.

lehet, sajnos lövésem sincs erről...vmelyik nap viszont nagyokat pislogtam mert a bal eslő oldalelem mögötti rész tele volt falevéllel és kosszal...nemtom hogy ment be oda de tök jó rohadási pont...az első ajtót kinyitva vettem észre...majd piszkálhatom :lol:

Elküldve
változtattak rajta, de ugyanúgy szar maradt. :)

Csomó ilyen apró bosszúság megvan más Opel-ben is és én sem értem miért nem változtatnak rajta,hogy eltünjön! :) :lol:

Elküldve
meg egy csomó más autóban is ugyanez a helyzet.

Csak tudod nem értem meg miért kell egy szemetszúró hibát meghagyni 3 generáción át pl! :lol:

Elküldve
Csak tudod nem értem meg miért kell egy szemetszúró hibát meghagyni 3 generáción át pl! :lol:

1. még nincs meg a technológia a gyártásban korábban

2. megvolt, de drága lett volna olyan technológiával gyártani

Ja és 3. nem fűződik érdeke a gyártónak ahhoz, hogy 10 év után is kifogástalan legyen az autó. :)

Elküldve
...Ja és 3. nem fűződik érdeke a gyártónak ahhoz, hogy 10 év után is kifogástalan legyen az autó. :)

SZVSZ már nem is 10 év a cél mostanában :) :lol:

Elküldve
Ja és 3. nem fűződik érdeke a gyártónak ahhoz, hogy 10 év után is kifogástalan legyen az autó. :lol:

Az első kettőt nem hiszem igazán,a harmadik állításod inkább helytálló!Sajnos! :)

Párásodás,stabrúdvég törés,rozsdásodási pontok stb.Tudnám még sorolni!

Elküldve
Na de ha minden tökéletes lenne, akkor most csak veterán opelekkel járnánk! Gondoljatok bele...

AZ sem lenne ugyan rossz! :lol:

Egy B manta.... 3.0.... :)

B???Soha! Inkább egy A!

Elküldve

Sztem nem járnánk veterán opelekkel, mert az ujdonság varázsa mindig erösebb. Ráadásul, amik most veteránok azok valóban megbizhatóak.

Elküldve

Gyors kérdés: aki tudja a féknyergek csavarjainak meghúzási nyomatékát, kérem írja le :lol:

Sajnos még most sem jött ki az "Így csináld..." szerelési könyv :)

Elküldve

95 Nm, majd még 30-45 fok. Új csavarral.

De Korihoz hasonlóan sosem csináltam így. Jó erősen meghúztam, mint minden szerelő tenné, oszt' kész.

Elküldve
95 Nm, majd még 30-45 fok. Új csavarral.

De Korihoz hasonlóan sosem csináltam így. Jó erősen meghúztam, mint minden szerelő tenné, oszt' kész.

Esetleg egy kis csavarrögzítő kenőcsöt rá,tudod az a piros vagy kék anyag,amivel a gyárban is rögzítik!

Elküldve
Esetleg egy kis csavarrögzítő kenőcsöt rá,tudod az a piros vagy kék anyag,amivel a gyárban is rögzítik!

Igen, ezt tegnap elfelejtettem, de éjszaka én is megálmodtam. :lol:

Ha volt eddig is rajta ilyen, akkor azt érdemes kitakarítani a menetből.

Elküldve

X-akta : ma reggel észrevettem h az omegán az egyik első index sem működik -hibaüzenet nem volt- leszedtem a műanyag borítást és az index szépen oda volt rakva a lámpa mellé és még működött is...mindkét oldadon... :)

lehet h amikor az izzókat cserélték benne rosszul- vagy nem rakták vissza... :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.