kori Elküldve November18, 2006 Elküldve November18, 2006 Ma hazahoztam az Omit. A beszívott levegő hőm. jeladó lett cserélve, de még nem az igazi, mert amikor állóhelyből indulok, még mindig torpan. Kaptam kölcsönbe egy légtömegmérőt,vmelyik nap beszerelem és meglátjuk jobb lesz-e.
Dark Angel Elküldve November19, 2006 Elküldve November19, 2006 A beszívott hőm. jeladóval kapcsolatban, nekem is vannak tapasztalataim... Egyszer vélezlenelül összecseréltem a hőérzékelő és a multiram vákuumszelep vezetékét :blink: Így megjártam Horvátországot. Sem fogyasztásban, sem pedig menettulajdonságban nem éreztem óriási különbséget. Nem torpant, tette a dolgát, talán magasabb fordulaton nem húzott annyaira, mint szokott. Igaz a check-controll végig világított :unsure:
kori Elküldve November22, 2006 Elküldve November22, 2006 Sajnos nem jött be az érzékelő cseréje. Ma kipróbálok egy másik légtömegmérőt. Remélem ez már jó lesz.
kori Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Ma ismét előjött az a hibája, hogy egyszerűen nem indul be az Omi. Reggel kiálltam a garázsból, délután meg csak tekert az önindító és semmi. Pedig szikra van, a gáz ömlik bele és mégis semmi. Teljesen X akta ez az autó. Most megint imádkozhatok, hogy elinduljon és el tudjam vinni szerelőhöz. A tköm tele van már ezzel. :unsure:
uhuhu Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 te szivsz ezzel az autóval... ugye?? :unsure:
kori Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Igen. És nem is kicsit. A végén meg kiderül, hogy csak egy csati kontakthibás. CSak már lenne vége :unsure:
opel16v Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Főtengely jeladó volt már? Az már sok esetben okozott ilyet. :unsure:
Dark Angel Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Ja, én is szívtam többször is a főtengely jeladóval. Legutóbb bszemesen, ahonnan trélerrel hoztam haza :unsure: Hiába, az MV6 az Opel prémium kategórija volt, amihez prémium mélységű zseb is kell :blink:
kori Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Azt 2004-ben cseréltem, és gyári lett belerakva. Azóta pedig nem mentem 20e km-nél többet. De az ördög nem alszik. De azért bosszantó, hogy a márkás Bosch cuccok egyfolytában behánynak és apró hülyeségek teszik mozgásképtelenné a kocsit.
ScatMan Elküldve December21, 2006 Elküldve December21, 2006 Ereszt a jobb oldali szelepfedéltömítés, természetesen rápötyög az olaj a kipufogóra és mivel arrafelé szívja az utastér levegőjét az autó: persze rohadt büdös van benn :) Vettem csergőnél új tömítést meg egy "zöld" tömítőmasszát. Na ezt hogyan kell használni, mert a papírjára annyi van írva, hogy "A feldolgozáshoz kapcsolódó tudnivalók a megfelelő tájékoztató anyagokban találhatók meg" :lol: Az a kérdés, hogy mehet-e a gumitömítésre is vagy csak mellette kenjem?
kori Elküldve December21, 2006 Elküldve December21, 2006 Ha ereszt a szelepfedéltömítésed, akkor vszínü a gyertyák már tocsognak az ölben. Amúgy én massza nélkül szárazon raktam össze. Kb 3 év, de eddig még bírja.
uhuhu Elküldve December21, 2006 Elküldve December21, 2006 Amúgy én massza nélkül szárazon raktam össze igy kell összerakni... paszta nélkül... a zöld paszta szerintem az NZ motorok veztengely ház tömitéséhez való... ott a fémet a fémmel rakod, tömités nélkül. a gumitömités jóóóó. nem kell kencefice
greg Elküldve December21, 2006 Elküldve December21, 2006 Én is raktam az omi szelepfedéltömítésére anno, és csak a lélekjelenlétemen múlt, hogy Uhuhu bácsi nem törte el a kezemet. (Bár az a paszta narancssárga volt. :lol: )
uhuhu Elküldve December21, 2006 Elküldve December21, 2006 Én is raktam az omi szelepfedéltömítésére anno, és csak a lélekjelenlétemen múlt, hogy Uhuhu bácsi nem törte el a kezemet. (Bár az a paszta narancssárga volt. :lol: ) az nem én voltam, hanem az Andris klubtag :) amugy az egynyócas F Astrán a pasztázás miatt kellett szelepfedelet cserélnem, miután megvettem, folyt, mert a müanyagot megmarta, és ugy belekötöttt, hogy nem tudtuk kivakarni belőle a következő tömiotéscserénél, egy csomó helyen megsérült a pereme, és igy jujjj, de nbem lett volna jóü visszatenni... a bontós 10 ezer magyar pengőért hozott egy bontottat, mert az uj olyan 40 fémpénz.... :)
ScatMan Elküldve December21, 2006 Elküldve December21, 2006 Ha ereszt a szelepfedéltömítésed, akkor vszínü a gyertyák már tocsognak az ölben. Amúgy én massza nélkül szárazon raktam össze. Kb 3 év, de eddig még bírja. Szerencsére csak a kipuff felőli enged néhány cseppet, a másik fele jó (vagy legalább nem látom :lol: ) Azt mondjátok szárazon, akkor úgy lesz. Rendben, kösz a válaszokat :)
kori Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Felhívtam ma az alkatrészboltos ismerősöm, hogy mennyibe kerül egy új első sárvédő, mert a bontóban 15e. Az utángyártott Klokkerholm 13e. Ezek után biztos nem a bontottat veszem meg.
greg Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Betegek ezek a bontósok... :lol: 5 ezernél nem ér többet....
Dark Angel Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Inkább a bontottat venném meg, ha rozsdamentes. Már pár autómra volt szerencsém venni (pont Klokkerholm-ot, vagy hogy a rákba írják) utángyártott karosszérialemet, de egyik sem illeszkedett oda úgy mint a gyári... Legutoljára a B Corsa motorháztetővel szentségelt a lakatos, de a sárvédőkkel is mindig gond volt. Szóval nehéz ügy...
Gelko Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Inkább a bontottat venném meg, ha rozsdamentes. Már pár autómra volt szerencsém venni (pont Klokkerholm-ot, vagy hogy a rákba írják) utángyártott karosszérialemet, de egyik sem illeszkedett oda úgy mint a gyári... Legutoljára a B Corsa motorháztetővel szentségelt a lakatos, de a sárvédőkkel is mindig gond volt. Szóval nehéz ügy... igen én is úgy jártam anno az off feliciával h az utángyártott elemek nemnagyon passzoltak..de az ügyes lakatos megoldotta és a felicián gyárilag hatalmas rések vannak :lol:
ScatMan Elküldve Január8, 2007 Elküldve Január8, 2007 Sikerült letörnöm a kesztyűtartó reteszének bal oldali pöckét is (a jobb már vásárláskor nem volt jó) :lol: A három csavart kivettem, de még most sem tudom levenni a belső borítást, hogy hozzáférjek a zár részhez, hogyan tovább?
Gelko Elküldve Január11, 2007 Elküldve Január11, 2007 7 hónap alatt 13.000 km-t tettünk bele az omegába különösebb gond nélkül :lol: ( lekopogom)
opel16v Elküldve Január11, 2007 Elküldve Január11, 2007 Mert ez egy ilyen autó. :lol: Én az első éve alatt beletekertem 35ezret. :)
kori Elküldve Január12, 2007 Elküldve Január12, 2007 És még fiatal. Nekem 10 éves korában kezdett el szarakodni.
Recommended Posts