Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Az EPC csak egyféle betétet hoz az X25XE motorkódhoz. Amúgy szerintem a fékfolyadéktartályon, vagy a fékrásegítődobon rajta lehet. Bár én még sosem kerestem. Amúgy méretben van különbség, mert a kissebb (2.0) motorral szerelt autókba kissebb tárcsa van, ezért oda értelemszerűen másfajta betét is kell.

Elküldve
Az EPC csak egyféle betétet hoz az X25XE motorkódhoz. Amúgy szerintem a fékfolyadéktartályon, vagy a fékrásegítődobon rajta lehet. Bár én még sosem kerestem. Amúgy méretben van különbség, mert a kisebb (2.0) motorral szerelt autókba kisebb tárcsa van, ezért oda értelemszerűen másfajta betét is kell.

Értem. Ferodo betéteket akartam rendelni, abban a rendszerben kétféle betétet hoz ehhez a motorhoz... Nézem a tartályt...

Elküldve

Nekem a Ferrodo Premium nyikorgott.

Ma bekerült szerelőhöz az Omi. A biztonság kedvéért felraktam rá a téli gumákat, mert mire kész lesz, lehet hogy csak rénszarvasszán fog közlekedni :lol:

Elküldve
Nekem a Ferrodo Premium nyikorgott.

Most, hogy mondod, az astránál a betét felénél nekem is nyikorgott már. Viszont nagyon jól fog a brembo-ferodo párosítás :lol:

Elküldve

Ma beszéltem a szerelőmmel és az általam kiolvasott 6 hibakódon kívül kiolvastak még jónéhányat, így nekiláttak a méricskélésnek. Örülök, hogy tudtak rá időt szakítani.

Elküldve

Megtörtént a kormányösszekötők és a segédkar cseréje kompletten.

Szeretem hogy most már mindig arra megy az omi, amerre én akarom. :unsure:

Elküldve

Következő buta kérdésem: a tüzelőanyag szivattyútól jön egy benzincső a motorhoz, az injektorok előtt szeretnék beépíteni egy égésjavító szerkezetet (nem röhögni, működik!). Le kell bontani a felső "borítást" vagy hozzá lehet máshogyan is férni?

Elküldve
Következő buta kérdésem: a tüzelőanyag szivattyútól jön egy benzincső a motorhoz, az injektorok előtt szeretnék beépíteni egy égésjavító szerkezetet (nem röhögni, működik!). Le kell bontani a felső "borítást" vagy hozzá lehet máshogyan is férni?

Ez miféle parasztvakítás? :unsure:

Szerintem üzemanyagcsövet megbontani necces, de te tudod... viszont vigyázz milyen szerelési

minőségre bízod az életed, ugyanis ott 3bar nyomású a benya... :blink:

Elküldve
Ez miféle parasztvakítás? :unsure:

Szerintem üzemanyagcsövet megbontani necces, de te tudod... viszont vigyázz milyen szerelési

minőségre bízod az életed, ugyanis ott 3bar nyomású a benya... :blink:

Nem emlékszel a ladákban használt mágneses bigyóra? Vagy a tankba lógatható mostani verzióra? Vagy a vízkőtlenítő szerkezetekre? Majd elmondom, hogy jó-e vagy nem, előbb be kellene tudni szerelni...

Elküldve
No és mi ezeknek a haszna a benyára nézve? :unsure:

Kérdezd meg a gyártót :blink:

Tökéletesebb égést szavatol a használata - teljesítményt növel.

De még mindig nem tudom, amit kérdeztem...

Elküldve
Kérdezd meg a gyártót :unsure:

Tökéletesebb égést szavatol a használata - teljesítményt növel.

De még mindig nem tudom, amit kérdeztem...

X25XE-t nem ismerem annyira, így én nem is tudok neked választ adni arra, hol érdemes

megbontani a vezetéket. Egyébként valószínű le kell bontani a borítást. Amúgy meg két

vezeték van, és véletlenül se a visszatérő ágba próbáld bekötni, ha már egyszer csinálod. :blink:

Én biztos nem tenném bele ezt a kütyüt, akármit mond a gyártója. ;)

Elküldve
X25XE-t nem ismerem annyira, így én nem is tudok neked választ adni arra, hol érdemes

megbontani a vezetéket. Egyébként valószínű le kell bontani a borítást. Amúgy meg két

vezeték van, és véletlenül se a visszatérő ágba próbáld bekötni, ha már egyszer csinálod. :blink:

Én biztos nem tenném bele ezt a kütyüt, akármit mond a gyártója. ;)

Mesélj a rossz tapasztalatokról :unsure:

Elküldve
Az üzemanyagrendszer megbontásáról sajnos vannak rossz élményeim... :unsure:

szépöcsém azé visszaszólhatnál jó e a tempomat :blink:

üdv ;)

Elküldve

V6 tulajok?

Következő buta kérdésem: a tüzelőanyag szivattyútól jön egy benzincső a motorhoz, az injektorok előtt szeretnék beépíteni egy égésjavító szerkezetet (nem röhögni, működik!). Le kell bontani a felső "borítást" vagy hozzá lehet máshogyan is férni?

Egyátalán hol keressem? Próbáltam megállapítani, de túl sok a cső...

Elküldve
V6 tulajok?

Egyátalán hol keressem? Próbáltam megállapítani, de túl sok a cső...

Az utastér felőli homlokfalon jön felfelé, majd az injektorhídra megy közvetlenül...

Viszont nem árt ha meg tudod különböztetni a visszatérő ágat a nyomóágtól, ill.

ha sokáig akarsz élni, akkor nagyon profi munkát végzel a cső rögzítésével. :unsure:

Elküldve
Az utastér felőli homlokfalon jön felfelé, majd az injektorhídra megy közvetlenül...

Viszont nem árt ha meg tudod különböztetni a visszatérő ágat a nyomóágtól, ill.

ha sokáig akarsz élni, akkor nagyon profi munkát végzel a cső rögzítésével. :unsure:

Köszönöm, igyekszem :blink:

A burkolat tetején a műszefal felől van 4 cső, ami 3 egy Y-nal, azok mik?

Elküldve
Köszönöm, igyekszem :blink:

A burkolat tetején a műszefal felől van 4 cső, ami 3 egy Y-nal, azok mik?

Sok választás nem lehet: kartergázcső, vízcső, vákumcső, benzincső :unsure:

Elküldve

Benzincső, V6:

A motor jobb oldalán, a kipufogó felett (!!!!!) van két cső, hollandi anyával rögzítve. Az egyik az üzemi, a másik a visszavezető cső. Az üzemit úgy találod meg, hogy hideg motornál meglazítod a hollandi anyát, és ráadod a gyújtást. Ha spriccel a benzin, akkor a jó csövet lazítottad meg.

Ennek a megbontását NEM javaslom! Ott van alatta a kipufogó csonk, aztán ha elkezd szivárogni, lesz burnout a köbön :unsure:

Elküldve
Ennek a megbontását NEM javaslom! Ott van alatta a kipufogó csonk, aztán ha elkezd szivárogni, lesz burnout a köbön :blink:

Én már megpróbáltam lebeszélni, de csak nem akar a tapasztaltakra hallgatni. :unsure:

Nekem egyszer elég volt átélni, amikor eldurrant a nyomócső, többször úgysem lenne olyan mákom. ;)

Elküldve

A burkolat tetején a középső két cső, ami Y-ba megy össze a kartergázé, a másik kettő vákuumcső. A nyomó ágat úgy tudod megtalálni, hogy megnézed melyikben van a szűrő a jobb hátsó emelőbaknál, és azt a csövet követed a motorig. Amúgy nekem már spriccelt ki benzin a kipuff fölötti csatlakozásoknál, mert elengedett a gyári szorítókötés, de azt helyetesítettem egy erős bilincsel. A Rekordnál meg állandóan elszállt az injektorsornál egy-egy benzincső mert mindig gázzal jártam, így a csövek kiszáradtak.

Amúgy du hívott a szerelő, hogy a beszívott levegőhőm jeladó biztos kaka, mert elcsíptek egy olyan pillanatot, amikor nem indult az autó és az érzékelő 40 fokot mutatott hideg motornél 10 fokos külső hőmérsékletnél. Remélem mást nem kell cserélni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.