Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A 2 kiló nem egy olyan eszement összeg csak nem mindenki hord magánál ennyit, rendőrökkel meg én sem szeretek talákozni...

Te igen? :( ;) :P :P

Tavaly nem ez jött le, amikor a Lurdynál "gyóntattak" a trélerrel.... :D

Nekem nincs semmi bajom a rendőrökkel, csak néha muszáj tejelni kicsit, hogy elnézzék a kényszerű

szabálytalankodást. :P Egyébként ez a rendőrök kicsi részére mondható tapasztalatom szerint, ugyanis

a nagyobb részük sok szerencsét kívánva tovább enged. :)

A Lurdynál meg anno kölcsönpénzből tejeltem a motoros zsaruknak, mert még egy tizest sem tudtam

előhúzni a zsebemből... sajna nem sok olyan alkalomra emléxem az életutam során, amikor két kilót

hordtam a gatyámban (pénzből :) ).

Link to comment
Megosztás:

Hihetetlen. Pár napja az egyik gumicső lyukadt ki a hűtőnél, utána a csonk tört le, ma meg a másik cső mondta azt, hogy elég volt. Már lassan tartálykocsiban kell hazahoznom a desztvizet :) Hogy lehet az, hogy a 18 éves Ominkban egyszer sem kellett csövet cserélni, a 10 évesben pedig feladják a csövek? Sósavat öntött bele az előző tulaj fagyálló helyett?

Ja, és leállt egy henger. Nincs 3 hónapja a gyertyacserének...

Link to comment
Megosztás:

Én a második cső eldurranása után szedtem le az összes gumicsövet.Látszott bennük a szakadások.Ekkor még két csövet kellett cserélnem.

Nekem 2000 km után dobtam kukába egyet a hat új gyertyából mert bekakilt.

Amúgy a 23 éves Rekordon 8 év alatt csak 1 gumicsövet cseréltem.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Ex Rekordom behuzta a Kori Omegajat Pecsre....

Holnap az enyemet fogja behuzni....

Akkoriban tudtak meg stabil autokat tudtak gyartani....

Hiaba: nekem Omega kellett!

Kori kezelesbe vette a Rekordot...

Gyonyoru lett a gep :)

Link to comment
Megosztás:

Tudom, írtam már, de a véleményem nem változott...

Automata váltós autót vontatni hosszú távon olyan, mint vasvillával szilvát aszalni...

Ilyenkor a váltó kenése egynlő a 0-val, közben meg forog benne minden, de ti tudjátok. :)

A 2.0-ás 8 szelepes, kézi váltóst sokkal olcsóbb fenntartani, és az is pont akkora belülről-kívülről mint az MV6.

Link to comment
Megosztás:

A 2.0-ás 8 szelepes, kézi váltóst sokkal olcsóbb fenntartani, és az is pont akkora belülről-kívülről mint az MV6.

Azért azzal is vannak mindennapos gondok így 11,5 évesen. :)

De hálisten azért nem vészesek, "megéri" fenntartani ezt az autót. :)

Link to comment
Megosztás:

Automata váltós autót vontatni hosszú távon olyan, mint vasvillával szilvát aszalni...

Viccelnek a sracok. Aki fan-olja az autot, az ilyent nem csinal.

Nallunk ilyent csak a torok, jugo autokereskedok, magyar, szlovak, bolgar autonepperek csinalnak.

Ne bantsatok oket.

Link to comment
Megosztás:

Biztos hogy a trélernél olcsóbb lekötni a kardánt.

Egyébként attól hogy írja a 80 km-t, még nem pörög az olajszivattyú, és nincs kenés.

Pl a pro-long tájékoztatóban is írja, hogy a prolonggal kezelt motor elmegy olaj nélkül is. Hát én ezt nem próbálnám ki.

Más. Bejöttek a melegebb idők, asszem át kell mosnom a hűtőt gőzborotvával. Két éve marhára melegedett a motor, akkor mostuk át először, és iszonyatos trutyi jött ki belőle. Az okosok szerint, a klíma hűtő (mert az finomabb) lamellái közé szorul be a por, ami kis nedvesség hatására pordugót képez, ilyenkor nem hűl rendesen a motor.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Most megyunk a 6-on Pe

tre.

Dunafoldvarnal a kovetkezot lattuk...

Szembe, bal oldalon a patkara felreallva feher, kombi B Omega, mogotte Fiat Ducatto autoszallito mogotte meg egy autoszalli utanfuto.

Mind a ketton egy-egy auto.

No ez meg nem is furcsa...

Viszont az mar igen, hogy az Omi es a Ducatto osszekotve egy vonorubbal, ugy hogy az Omega van elol :)

Szerintetek sikerulhet az Ominak?

Link to comment
Megosztás:

:) ?

Ha jól sejtem akkor az Omegának kéne elvonszolnia egy Ducatót, egy trailert, meg még két személyautót? Sztem megellik bele...

Bár ha mindent összeszámolok, akkor a két személykocsi mondjuk bő 2,5 tonna, a Ducato is van legalább másfél, ha nem több, meg a trailer is vagy 1 tonna + sallangok, úgyhogy mindent összevetve olyan 5-5,5tonnát kéne elcibálnia annak az Omegának. Hát, necces lesz, és remélem nem pestig akarja vontatni...

Pár éve valami elvetemültek kipróbálták mennyi a max. teljesítménye vontatásban egy Hummernek. A jó öreg H1-es rövid távon 30 tonnát(!) elhúzott, ebből kiindulve lehet hogy az Omi is megbírkózik valahogy a fenti súllyal, ha máshogy nem, hát az élete árán...

Link to comment
Megosztás:

Más. Bejöttek a melegebb idők, asszem át kell mosnom a hűtőt gőzborotvával. Két éve marhára melegedett a motor, akkor mostuk át először, és iszonyatos trutyi jött ki belőle. Az okosok szerint, a klíma hűtő (mert az finomabb) lamellái közé szorul be a por, ami kis nedvesség hatására pordugót képez, ilyenkor nem hűl rendesen a motor.

Igen, de ne gőzborotvával, hanem slaggal, vagy alacsony nyomással mossad ki. Ugyanis a gűzborotva magas nyomása kiviszi a trutyit is, de emellett elhajtja az apró lamellákat és elzáródik. A levegő nem megy át rajta, csak nekicsapódik...

Link to comment
Megosztás:

Szembe, bal oldalon a patkara felreallva feher, kombi B Omega, mogotte Fiat Ducatto autoszallito mogotte meg egy autoszalli utanfuto.

Viszont az mar igen, hogy az Omi es a Ducatto osszekotve egy vonorubbal, ugy hogy az Omega van elol :)

Szerintetek sikerulhet az Ominak?

Ha Futó mester Omegája akkor talán igen... persze kuplungszerekezet cserélni kéne utána, a motorgenerál már amúgy is érik neki :)

Link to comment
Megosztás:

:) ?

...Pár éve valami elvetemültek kipróbálták mennyi a max. teljesítménye vontatásban egy Hummernek. A jó öreg H1-es rövid távon 30 tonnát(!) elhúzott, ebből kiindulve lehet hogy az Omi is megbírkózik valahogy a fenti súllyal, ha máshogy nem, hát az élete árán...

Azért azt sem felejtsük el, hogy a H1 arra (is) van tervezve, hogy 4-5m magasból kidobják őket a helikopterből...

A Flash-ben láttam egy tuningolt MV6-ot. Van egy cső ami légszűrőházból indul, onnan lekanyarodik, majd egy vákuumszelep után jut be a motorba. A vákuumszelepet az ECU vezérli, és bizonyos fordulaton nyit ki, több levegőt engedve a motorba. Na ezen az Omegán, ez az egész ki lett dobva, és egy polírozott rövid csövön mindkét torkon keresztül szabadon áramlik a levegő.

Ezen felbuzdulva, a vákuum szelepet rövidre kötöttem, így állandóan nyitva van, azaz mindkét torokba áramlik a levegő. Sokkal dinamikusabb lett, sportfokozatban pedig kifejezetten agresszív lett.

Asszem szereznem kell (vagy legyártatni) egy ilyen csövet... :)

Link to comment
Megosztás:

Ha Futó mester Omegája akkor talán igen... persze kuplungszerekezet cserélni kéne utána, a motorgenerál már amúgy is érik neki :(

A motor köszöni soha jobban. :)

El fog még menni párszázat, nincs semmi baja annak! ;)

Egyébként amikor versenyre megyünk, akkor a trélerrel és a kocsiba pakolt cuccokkal+emberekkel

kb. 3,5tonna vagyunk, és ezt mindenféle izzadtság nélkül legyűri az omi. Dombnak felfele sincs túl

nagy gond, egyet vissza kell néha kapcsolni. :P

2.0 8v :)

Link to comment
Megosztás:

A használtautó.hu oldalon találtam a következő leírást:

Leírás: MV6 Caravan korának megfelelő állapotban, motor, váltó rendszeresen szervízelt,belső teljesen ok, kívül kisebb szépséghibák. Csak fanatikusoknak, nepperek,szélhámosok kíméljenek!!!!! Eladás oka, nem várt családi esemény (baba).

Nem rossz :)

Link to comment
Megosztás:

Nálam is felmerült,hogy eladom az omit, de asszony nem engedte,mert sokat nem nyernénk ha egy olcsóbb-öregebbet vennék.Kezdhetném előröl az autóépítést,ráadásul örök életemben bánnám,ha eladnám a drágaságomat. Bár tény hogy nem olcsó fenntartani.

Link to comment
Megosztás:

A használtautó.hu oldalon találtam a következő leírást:

Leírás: MV6 Caravan korának megfelelő állapotban, motor, váltó rendszeresen szervízelt,belső teljesen ok, kívül kisebb szépséghibák. Csak fanatikusoknak, nepperek,szélhámosok kíméljenek!!!!! Eladás oka, nem várt családi esemény (baba).

Nem rossz :)

Azt nem értem a felső leírásban, ha jön a baba akort mért kell eladni egy ilyen jó kis kombi autót?

Lehet 2.0 -asat vesz:))

Link to comment
Megosztás:

Tegnap voltunk Hexe-vel, Atommanóval Kunmadarason, Ford Mondeo találkozón.

Gyorsulásban csúfosan elvertek. Még a HTO szekciós munkagép is (2.0 TDCI) is lenyomott, kb 140-nél tudtam beérni...

Ezt már sejtettem, ezért is rendeltem meg az e-bay-ről az okosságot. :)

Találtam 49 EUR-ért chipet, ami 19LE és 25Nm-ert dob a motoron. Ezen felül kis szívótuning is terítékre kerül. Van a Manztelnek egy "Power Resonatora"-a, ami maga 14LE 20Nm-ert dob. Sajnos ez 769 EUR, így egyelőre mepróbáljuk lekoppintani.

Azért csináltam olyat, amit mondeósok SOHA az életben nem tudnak... :)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap voltunk Hexe-vel, Atommanóval Kunmadarason, Ford Mondeo találkozón.

Gyorsulásban csúfosan elvertek. Még a HTO szekciós munkagép is (2.0 TDCI) is lenyomott, kb 140-nél tudtam beérni...

1. Tuningok amiket írtál

2. Kicserélni a vezérlés szoftverét.

3. Váltó csere, manuálra, 1-2-3 rövid....

4. Áttételek átnézése

Aztán újra elmegy Fjord Mondejó talira. Majd álázást elíndit.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.