Dark Angel Elküldve Április28, 2006 Elküldve Április28, 2006 ..látszik, hogy nem kell céges üzemanyagelszámolást csinálnod :) :) Az omega nem cégautó, így csak km nyilvántartást kell csinálnom, benzinszámlát nem kell gyűjtögetnem. Az benzinköltséghez még hozzájön a Blazer, ami elvileg hobbiautó. EBbe 10 hónap alatt beleszaladt 14 000 km, és az meg átlagban 14-15 körül szürcsöl... És ez csak benzin, hol a többi, szóval nem olcsó az MV6, meg Chevy V6 4,3
kori Elküldve Április28, 2006 Elküldve Április28, 2006 Rendszámkérdés megoldva: Gyári, és mégsem takarja el az alsó légbeömlőt :)
uhuhu Elküldve Április29, 2006 Elküldve Április29, 2006 méééé raktad fel a nagyrendszámot??? olyan jól nézett ki a kicsival. :) Nem rossz, de nem szolid ez egy picit? A két kipufhoz képest gondoltam. Bocsesz, ha belekotyogtam. peeeerszeee. engemm meg megszólsz a nagy parasztszárny miatt.... :)
kori Elküldve Április29, 2006 Elküldve Április29, 2006 Egy rendőr haver súgott, hogy kiadták utasításba nekik, szálljanak rá a kisrendszámos autókra. :)
hemi Elküldve Április29, 2006 Elküldve Április29, 2006 peeeerszeee. engemm meg megszólsz a nagy parasztszárny miatt.... :) Tudod öszinte vagyok:) Nem tetszenek a végletek. Én "megszóltam" anno Redi neonos ötleteit is. Ezek az én véleményeim, ami csak az enyém. A szárnyad pedig te nevezted "parasztosnak" tegnap a telefonba , én csak túlzásnak. Kiváncsi voltam megszabadulsz - e tőle, mert nem tetted rá, hanem így vetted. Te elmondtad a véleményed és én is. Ha akarod keresek neked jó Astra Coupé képet ami nekem is tetsz. Eddig is hallgatál rám néha, hátha:)) Egyébként Reditől most én követelem a neonokat:)) Bár, azóta mit sem változott a véleményem. bocs az omisoktól az Offért.
tomi023 Elküldve Április29, 2006 Elküldve Április29, 2006 Ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 Beleszámolják a Vectramat. Szerintetek? Kecskeméti használta a kocsit, és itt is szervizelte a helyi erő :) Nem láttam rajta törésre utaló nyomot, a motorja is szépen jár, miután az autómataszívató leállt már nagyon csendes. Szelepek nem kopognak...nagyon tetszik csak nincs tempomat. De azt csak bele ekézzük valahogy.
Dark Angel Elküldve Április29, 2006 Elküldve Április29, 2006 Úgy tudom, hogy a Blitz is árulja az övét (2,6 V6), motorcserés a gép, az új motorban 19e km van!
Dark Angel Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Tegnap találkoztam a Tas-al, és kimentünk 2 autóval a kedvenc helyünkre... Gyorsultunk egymás ellen (Omega A 3.0 24V automata, Omega B MV6 3.0 V6 automata), és sajnos először csúfosan kikaptam... Egymás mellől indulva úgy elment, hogy csak na. Kb 180 környékén éreztem, hogy kezd csökkeni a távolság a két autó között, de akkor már nem volt hely, hogy tovább nyomjam. Aztán mentünk egy elhagyatott helyen. Ott már kikapcsoltam a kipörgésgátlót, meg benyomtam sportprogramot. Na ekkor fej-fej mellett mentünk kb 100-ig, aztán elment a Tas, de leginkább azért met elengedtem. Jó szűk útszakasz, a két autó alig fért elegymás mellett, az egyik oldalon végig vas oszlopok voltak (parkolás ellen). A Tasnak elég szarok a hátsó gumijai, így néha riszálta a farát, én meg jobbnak láttam elengedni. Mindjuk ha nem engedem el, akkor is elmegy, csak kicsit később. Aztán átültem az övébe, és mentem egyett vele. Hát azt kell mondanom, hogy az MV6-os motor jobban tol mint a sor6, csak a sok elektronika elb@ssza a végeredményt. A Tas váltója sokkal agresszívabban teszi be fokozatba induláskor, és sokkal agresszívabban is vált. Az enyém lassabban engedi rá a teljes nyomatékot, mind induláskor, mind váltáskor. Emelett fokozattól függően változik a motorkarakterisztika. Az enyémben van két k nagy torok amin ömlik be a levegő. Első fokozatban, kb 3500-nál nyitja ki a második torkot, de ha úgy észleli a computer, hogy hajlamos a kerék a csúszásra, ezt képes eltolni feljebb, függetlenül attól, hogy a kipörgésgátló be vagy ki van kapcsolva. Valójában beigazolódott, hogy állítólag 96-tól a vezérlőcomputereket megspékelték valami primitív ESP-vel, amit ráadásul ki sem lehet kapcsolni. Ezért szereti a sok autóépítő a sor6-os opel motort. Na mindegy, én nem fogok sor6-ot rakni a B Omegába, inkább valami jobb chip-et kéne nézni hozzá nézni :)
tomi023 Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Na pontosan ez hiányzik nekem a dieselből. Nem is tudom milyen a második torok és a 3500/perc az még talán de 4500-nál vége is.
Ricky Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Szegény apám sziv rendesen: csütörtökön szétszakadt útközben a hűtővizes csőizé, kifolyt az összes viz. Pénteken vett rá másik csövet, mikor feltette (finoman, zsirozva, stb) a hűtőre, letört az a kis kiálló izé. Már látszott, hogy volt ragasztva. Most meghegeszti az egyik helyen, folyik a másikon. Ja, és még pénteken beleficcent a bal hátuljába térddel egy motoros. :) Most mindenféle imákat mormolok a garázs előtt, nehogy átszálljon az átok az enyémre is :)
Dark Angel Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Na pontosan ez hiányzik nekem a dieselből. Nem is tudom milyen a második torok és a 3500/perc az még talán de 4500-nál vége is. Amikor a második torok kinyit, érezni egy lórúgást, majdnem olyan mint amikor a turbo bekapcsol egy turbodiesel-en. Nem tudom mennyire lehet pontos az A Omega digitműszerfala, meg az én ford.szám mérőm, de padlógáz üzemben az enyém 6200-ig húzatja, a sor6 meg 5600-ig. Na itt kellene meglépnie, ha az a trágya elektronika nem ugatna bele...
tomi023 Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Ricky: Két hete nekem is elszakadt egy vízcsövem az Astraban Dormánd előtt. Cimbora jött segített megpatkoltuk hazajöttünk lábon :) Más baja nem lett de biztos lefejeztem volna a motorost :) Dark: Amikor a turbó indul kb 2000-nél eléggé meglódul de ez csak 1;2;3-ban érezhető. 1-ben gyorsan leforgatja ott nincs élmény, 2-ben kicsit tovább tart városi utcai versenyen jó :( 3-ban már 100-al megyek ott meg már minek tovább. Viszont országúton 100 alól 5-ben szépen kihúz és pillanatok alatt 160-on van. Kényelmes biztonságos előzéseket lehet vele művelni.
Dark Angel Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Amikor a turbó indul kb 2000-nél eléggé meglódul de ez csak 1;2;3-ban érezhető. 1-ben gyorsan leforgatja ott nincs élmény, 2-ben kicsit tovább tart városi utcai versenyen jó :) 3-ban már 100-al megyek ott meg már minek tovább. Viszont országúton 100 alól 5-ben szépen kihúz és pillanatok alatt 160-on van. Kényelmes biztonságos előzéseket lehet vele művelni. Az MV6-nál még 4.-ben is érezni amikor kinyit a torok (4 fokozatú az automata). Ja és 3.-ban 205-ig húzatja :)
Ricky Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Ricky: Két hete nekem is elszakadt egy vízcsövem az Astraban Dormánd előtt. Cimbora jött segített megpatkoltuk hazajöttünk lábon :) Más baja nem lett de biztos lefejeztem volna a motorost :( A megpatkoltuk mit takar? Ő is hazajött lábon, levágott egy darabot, vett desztvizet és kész. Még jó, hogy nem vágott tönkre mást is. A motoros egyébként laza volt. Vater mondta, hogy hivjanak rendőrt, a csávó kézzel lábbal tiltakozott (gyanitom nem volt jogsija). Erre mondta apám hogy 200e HUF lesz a javitás, a fiúcska kihúzta mellényzsebből, odaadta és elvánszorgott. :) Motor meg ripityára...
opel16v Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Az hogy mellényből húz elő 2 kilót, és nem szeretne a rendőrökkel találkozni, szerintem elmond valamit a motorosról. :) Apád örüljön neki, hogy nem fegyvert húzott rá ez az ipse. :)
Dark Angel Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Az hogy mellényből húz elő 2 kilót, és nem szeretne a rendőrökkel találkozni, szerintem elmond valamit a motorosról. :P Apád örüljön neki, hogy nem fegyvert húzott rá ez az ipse. :) A 2 kiló nem egy olyan eszement összeg csak nem mindenki hord magánál ennyit, rendőrökkel meg én sem szeretek talákozni... Te igen? :) :( ;) :D Tavaly nem ez jött le, amikor a Lurdynál "gyóntattak" a trélerrel.... :P
tomi023 Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 A megpatkoltuk mit takar? Ő is hazajött lábon, levágott egy darabot, vett desztvizet és kész. Még jó, hogy nem vágott tönkre mást is. A motoros egyébként laza volt. Vater mondta, hogy hivjanak rendőrt, a csávó kézzel lábbal tiltakozott (gyanitom nem volt jogsija). Erre mondta apám hogy 200e HUF lesz a javitás, a fiúcska kihúzta mellényzsebből, odaadta és elvánszorgott. :) Motor meg ripityára... Go To F ASTRA topic. ott leírom.
Ricky Elküldve Április30, 2006 Elküldve Április30, 2006 Mellényzsebből 200e-t? Laza a csávó... Én erre csak annyit kérdeztem Vatertól, hogy miért nem kérte el a csávó számát. Nekem jó lett volna. :( Megyek F Astrába. Az hogy mellényből húz elő 2 kilót, és nem szeretne a rendőrökkel találkozni, szerintem elmond valamit a motorosról. ;) Apád örüljön neki, hogy nem fegyvert húzott rá ez az ipse. :) Nem hiszem. Lehet, hogy akkor vette a mocit, a 200 meg a visszajáró volt. :)
hemi Elküldve Május1, 2006 Elküldve Május1, 2006 Én erre csak annyit kérdeztem Vatertól, hogy miért nem kérte el a csávó számát. Nekem jó lett volna. :) Megyek F Astrába. hm:) Általában egy-két, hára az ilyen csávoknak is jószokot lenni. De a négy - öt, már másik történet.
Ricky Elküldve Május1, 2006 Elküldve Május1, 2006 Jól van, vicceltem csak. :) Meghalt a hűtőnk...Nem tud vki nonstop bontót? :)
mélykék76 Elküldve Május1, 2006 Elküldve Május1, 2006 Jól van, vicceltem csak. :) Meghalt a hűtőnk...Nem tud vki nonstop bontót? :) Tominak asszem van bontós ismerőse, őt nem kérdezted még ? Mikori pontosan a kocsi ? 2.0 16v ?
Blacksheep Elküldve Május1, 2006 Elküldve Május1, 2006 Jól van, vicceltem csak. :) Meghalt a hűtőnk...Nem tud vki nonstop bontót? :) Bp. XIV. ker. Bosnyák u. 5 azt hiszem! Bár nem 24órás csak 17 óráig van nyitva! Én ott vettem a hütőmet 15 rugó volt! Tel.:06-1-343-01-52 Lenne egy két kérdésem! Segítsetek!!!! X20XEV - Hol kell a váltóból ill a difiből leengedni az olajat valamint hol kell feltőlteni? - Milyen olajat érdemes vennei ezekhez? - Mitől lehet az hogy a 1-esben nagy gázadásnál a váltó felől egy rövid morgó hangot hallok? A hang az kb. katalizátor magasságából jön-n ki. De nem abból.
Ricky Elküldve Május1, 2006 Elküldve Május1, 2006 Köszönöm szépen! Közben neten találtunk egyet Fóton, neki volt kétféle is, de egyik sem volt jó bele, pedig a fószer állitotta, hogy az az. Szóval kamura mentünk le a jó kis esőben. Mindegy, a holnapi nap hűtővadászattal fog telni. Amúgy 2.0 16V (X20XEV) Köszi még egyszer!
tascona Elküldve Május1, 2006 Elküldve Május1, 2006 Amikor a második torok kinyit, érezni egy lórúgást, majdnem olyan mint amikor a turbo bekapcsol egy turbodiesel-en. Nem tudom mennyire lehet pontos az A Omega digitműszerfala, meg az én ford.szám mérőm, de padlógáz üzemben az enyém 6200-ig húzatja, a sor6 meg 5600-ig. Na itt kellene meglépnie, ha az a trágya elektronika nem ugatna bele... darki 5200 nél kapcsol ha nincs benyomva az s és 6200 ha sportba vagy nálam is igy kapcsol
Recommended Posts