Tiv. Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 :) :D ;) Akkor jól gondoltam. Köszi a megerősítést. Mennyi macerával jár, hogy diszkrét,meghitt belsőteret kapjon az ember . ;) ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Szerintem elmondani bonyolultabb... Csak azt nem tudom, mennyire lesz a kis fix ablak vízmentes a visszaszerelés után... Valami specialitása biztos van a visszaszerelésnek.... Remélem nem maradt ki semmi. Ha valami kimaradt, az a ti hibátok!!! :) :D ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Sztem nem muszlály szegecssel visszarakni, hanem kapható hatlapfejü lemezcsavar is ebben a méretben. És ti akarjátok fóliázni? Mert ha megveszitek a minőségi fóliát, nem jöttök ki sokkal olcsóbban mintha szaki csinálja aki ráadásul ad mübizonylatot és garanciát. Ha pedig fóliás csinálná,akkor keressetek olyat, aki nem szedi ki az ablakot. Az enyém is így lett fóliázva és nagyon szép lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 akkor tárgytalan az egész. Kellene ilyen lámpa? Van nekem eladó... B omi szedán hátsóajtóból az üvegeket mennyire macerás kiszedni? Fóliázás céljából. Manuális ablaktekerős. Minek kiszedni? Simán le lehet fóliázni kiszedés nélkül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 "Kellene ilyen lámpa? Van nekem eladó..." Projektoros? Hogyé adod? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 Kezd elegem lenni az omegából :) Tegnap elhoztam a szervelőtöl.Ma meg be akartam indítani, de megint nem indult.A szerelő tanácsára széthúztam az összes csatlakozót a motornál,befújtam kontakt sprével, de ez sem segített. Most megint vontathatom be pécsre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 "Kellene ilyen lámpa? Van nekem eladó..." Projektoros? Hogyé adod? :) Sima hagyományos, de ha jól emléxem 20 körül mérik a projektoros darabját... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 Annyiért lehet venni utángyártottat belőle újan. :) Kori! Nem villog a check kontrol indításnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 (edited) Annyiért lehet venni utángyártottat belőle újan. :) Jó vicc volt, nem tudsz olvasni? :D Én is arra írtam, hogy 20 körül mérik a projektorosokat... Módosítva Február7, 2006 : Omegatd Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 Jah, bocs. :) Ha ennyiért kapok egy pár bontottat, az érdekel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 ha pesten laksz vagy laknál akkor tudnék segíteni neked,mert az én autómmal is ilyen jellegű problémák voltak és nem kis időbe telt míg a végére járt a szerelő,akit ajánlottak és bevált.egy fiatal srác de addig nem nyugszik amíg nem csinálja meg az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 Nem villog. De tudom, hogy az az immo müködését jelzi. Remélem ez a szerelő is elég alapos és kitartó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Február8, 2006 Megoszt Elküldve Február8, 2006 Helló mindenki. Egy kis segítségre lenne szüksége.Autóvásárláson gondolkodom, a márka adott.CSAK OPEL!:) Néztem Astrákat is, de mos felmerült bennem, hogy talán egy 2.5 TD Omega is jó lenne. Az lenne a kérésem, hogy aki bármit tud az előnyeiről illetve a hátrányairól (típushibák stb...) az legyen olyan jó és ossza meg velem. Válaszaitokat előre is köszönöm.Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok. Üdv.: Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február8, 2006 Megoszt Elküldve Február8, 2006 Helló mindenki. Egy kis segítségre lenne szüksége.Autóvásárláson gondolkodom, a márka adott.CSAK OPEL!:) Néztem Astrákat is, de mos felmerült bennem, hogy talán egy 2.5 TD Omega is jó lenne. Az lenne a kérésem, hogy aki bármit tud az előnyeiről illetve a hátrányairól (típushibák stb...) az legyen olyan jó és ossza meg velem. Válaszaitokat előre is köszönöm.Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok. Üdv.: Zoli Ezt már többször kitárgyaltuk, ezért csak kivonatosan: - a 2,5TD B omegák 90%-ában 250 000 km felett futottak, az órájuk ezt sajnos nem tükrözi.... főleg ha frissen hozták be külföldről. Szóval nagyon nehéz kevesett futott példányt találni - az adagolójuk 250 000-km után felújításra szorul. Ez a játék kb 300 000 Ft. - a sok km nem csak a motornak árt, hanem: váltó, futómű, difi, kardán stb Szóval szerintem sokkal jobban jársz egy 2.0 benzinessel. Akár 8 akár 16 szelepes verziót is választod. Vételára is alacsonyabb mint a dízelé. Az árkülönbözetet meg apránként befizeted a benzinkúton. Cserébe nagyságrendekkel kevesebb macera lesz az autóval. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 egy kis segítséget szeretnék kérni. a váltó mellett található az elektronikus vezérlésű téli menetprogra kerek kis kapcsolója.ezt így olvastam ilyen hivatalos formában. anyi lenne a kérdésem hogy ennek a kapcsolónak ha gyújtást adok az aútóra akkor világítania kell vagy nem.ez nem tiszta mert a leírás azt írja hogy téli menetnél be kell kapcsolni és a visszajelzőnél jelez.nállam semmi kontroll nincs.állandóan világít,de nem hármasba indúl mert utána elkezd felváltogatni. egyáltalán ezt kell i..,hogy célszerű használni télen? köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 egy kis segítséget szeretnék kérni. a váltó mellett található az elektronikus vezérlésű téli menetprogra kerek kis kapcsolója.ezt így olvastam ilyen hivatalos formában. anyi lenne a kérdésem hogy ennek a kapcsolónak ha gyújtást adok az aútóra akkor világítania kell vagy nem.ez nem tiszta mert a leírás azt írja hogy téli menetnél be kell kapcsolni és a visszajelzőnél jelez.nállam semmi kontroll nincs.állandóan világít,de nem hármasba indúl mert utána elkezd felváltogatni. egyáltalán ezt kell i..,hogy célszerű használni télen? köszönöm a segítséget! Igen világit a gyujtás ráadásakor, de csak amolyan háttérvilágitás. Bekapcsoláskor erősebben világit a gomb, és érzel egy kis rándulást az autón. Ezen kivül más visszajelzője nincs. De csak D ben működik, és asszem 60-nál, kikapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 ezt még nem vettem észre, hogy a gomb benyomásakor erősebben világítana.ezt reggel megnézem.az a baj hogy nekem alapban is szép fénnyel világít. és hogy mikor használod?erre a kérdésre tudod a választ .szoktad használni, Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 Az Ominál nem úgy van mint a Calibránál? Ott a téli program mindössze annyit csinál tudtommal, hogy harmadikban indul az autó, ebből következik hogy szvsz elindulásnál kell használni (esetleg nagyon kis sebességnél, ahol az automata még egyébként nem kapcsolna harmadikba). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 Az Ominál nem úgy van mint a Calibránál? Ott a téli program mindössze annyit csinál tudtommal, hogy harmadikban indul az autó, ebből következik hogy szvsz elindulásnál kell használni (esetleg nagyon kis sebességnél, ahol az automata még egyébként nem kapcsolna harmadikba). Az omegánál és a calibránál pont egyformán működik. Ha úgy ítéled meg, hogy havas/jeges az út és elkapar az autó akkor bekapcsolod. Ilyenkor 3.-ból indul, és nem is vált vissza ha motorféket használsz. 60 felett viszont automatikusan visszakapcsol normál üzemmódba. A téli üzemet pedig tényleg csak indokolt esetben érdemes használni, nem igazán tesz jót a váltónak hosszú távon, ugyanis jobban igénybe veszi a konvertert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 de a könyv szerint igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 ezt még nem vettem észre, hogy a gomb benyomásakor erősebben világítana.ezt reggel megnézem.az a baj hogy nekem alapban is szép fénnyel világít. és hogy mikor használod?erre a kérdésre tudod a választ .szoktad használni, Ritkán szoktam használni, amikor beragadtam a hóba. Akkor bekapcsoltam, és nagy gázzal kimásztam a mély hóból. De amugy nem használom. Jó téli guminak sokkal nagyobb hasznát vesszük ezeknél a hátsó kerekeseknél. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 de a könyv szerint igen. akkor meg miért kérdezed? Abban egzaktul le van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február15, 2006 Megoszt Elküldve Február15, 2006 akkor meg miért kérdezed? Abban egzaktul le van írva. :rolleyes: :blink: ;) :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Február16, 2006 Megoszt Elküldve Február16, 2006 Annyit még, hogy menet közben nem lehet bekapcsolni, csak valami minimális sebesség alatt. Szerintem nem sokat ér. Max akkor, ha annyira jeges az út, hogy D-ben alapjárat környékén is elpörög. Szóval én sosem használom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Február16, 2006 Megoszt Elküldve Február16, 2006 köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts