Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  tgabika76 írta:
Omega V8.com

Végülis lett belőle szériaautó?

Kicsit amolyan hiszem ha látom érzésem van.Ez a moci nem éppen az európai piacra való, szal lesznek ott még Dieselek is, mire itt is bemutatkozik.De legalább tényleg úgy néz ki, mint egy Omega.

De akkor miért kellett ráncfelvarrni a C Vectrát? :blink:

Elküldve
  warwolf írta:
De akkor miért kellett ráncfelvarrni a C Vectrát? :blink:

Ez annál sokkal korábbi projekt, 1999 őszén Frankfurtban, majd 2000-ben Genfben mutatták be, és 2000 év végétől tervezték a sorozatgyártást, de azóta nem hallottam róla semmit, ezért kérdeztem hogy végülis lett-e belőle szériaautó, vagy sem.

Elküldve
  warwolf írta:
Kicsit amolyan hiszem ha látom érzésem van.Ez a moci nem éppen az európai piacra való, szal lesznek ott még Dieselek is, mire itt is bemutatkozik.De legalább tényleg úgy néz ki, mint egy Omega.

De akkor miért kellett ráncfelvarrni a C Vectrát? :blink:

A 70. Genfi Nemzetközi Autószalon - mint némi keresést követően kiderült - 2000be volt ám.

Elküldve

opel16v írta egyszer,hogy tud egy jó szerelöt pécsett.de nem találom a tel számot.gabi meg tudnád mégegyszer adni,mert el kéne vinnem hozzá az omegat.

Elküldve

Nem hinném, hogy az a baja.Hidegen indítás után nem szabad hozzáérni a gázhoz, mert utánna már nincs alapjárat, ha mégis hozzáérek, akkor kétezer felett kell tartani a fordulatot, mert különben leáll.És ezt mostanában már melegen is csinálja. Ráadásul elég egyenlőtlen az alapjáratom is.

Elküldve

Most beszéltem a sráccal, és jövő héten viszem hozzá a vasat. De nagyon kiváncsi vagyok, mi baja és mibe fog nekem kerülni, mert az első futómüvet is meg kellene csináltatnom.

Elküldve

Az első futómű nálam is napirenden van.

Szilentezésen már túlvagyok, most jön a kormányösszekötők és a segédkar cseréje, aztán

egy futóműállítással le is zárom az első futómű renoválását. :)

Talpasok hálisten teljesen passzentosak, azokat nem kellett cserélni.

Elküldve

Nálam ami biztos csereérett az a két külső gömbcsukló, a jobb első lengőkar gumiszilentjei, és a teleszkópok is neccesek.De ez utóbbiaknak darabja 37e körül van.Nem olcsó mulatság.De ha muszáj nincs mit tenni.

Elküldve

Szilenteket csak együtt cseréld a 4 darabot! Különben elég szar eredményt kapsz...

A kormányösszekötőket is meg lehet kapni kompletten nem sokkal drágábban, mint

a külső csuklókat, én így vettem meg (asszem 13-15 körül van a kettő együtt).

Nézzétek meg a segédkart is, mert az szokott legsűrűbben elhalálozni!

  • 3 weeks later...
Elküldve
  eszeky írta:
ez ilyen licit oldal?

az a baj hogy a német nem igazán megy.

viszont az ára ha 8-euro akkor elég baráta .

Igen.

Nekem se :)

Annyi kibogarászható - a http://szotar.sztaki.hu segítségével -, hogy ő egy, balos, új, gyári Hella lámpa, nem bontott, nincs rá gari.

Jelenleg - 00:25 - 3,56 jurón áll, de azt most még nehéz megmondani hol lesz a vége.

A "biztosított" szállítás Németországon belül 8,50 €

Elküldve
  Tyler írta:
Az a baj a lámpával, hogy csak németországon belülre szállítják. Legalábbis ezt külön jelzik.

Elküldte volna ide is, mert más kapcsán érdeklődtem tőle és nem zárkózott el tőle.

Ha valami érdekes, akkor érdemes rákérdezni, függetlenül attól, hog mit jelölt meg.

Elküldve

az első elektromos üllések biztosítékja melyik lehet a táblán.azért kérdezem mert nem működik egyik oldali sem ,pedig nem volt vele semmi gond idáig.lehet hogy nem is biztosíték ,de én nem értek hozzá csak gondoltam hogy bizti lehet.

köszi a segítséget.

Elküldve
  Tiv. írta:
B omi szedán hátsóajtóból az üvegeket mennyire macerás kiszedni? Fóliázás céljából. Manuális ablaktekerős.

-Le kell fúrogatni az ablakemelő szerkezet (óvatosan, le ne essen az üveg) 6 szegecsét. A karokat ki kell csúsztatni az üveg alsó sínéből, majd lefelé kijön a szerkezet, bár manőverezni kell vele. (Az üvegre végig vigyázni kell, le ne essen. 2-nél több kezűek előnyben :) )

- a szigetelő szegélyeket ki kell venni (külső és belső csíkokat, valamint az üveg hátsó élén a függőleges vezetősínen levőt)

- 4 csavar tartja a függőleges vezetősínt (üveg hátsó éle felől), ezt ki kell venni.

- az üveget ekkor fölfelé tudod kivenni, kicsit előre döntve.

- a kis fix üveget az ott maradt gumicsík óvatos lefejtése után előre lehet kicsúsztatni.

Elküldve
  Tiv. írta:
Köszi greg.

És a szegecseket mivel potoljam?

Nincsmit. Új szegecsekkel természetesen! Erre (ha nem "heavy duty" használatra kell) akár egy piaci párezer ft-os szegecshúzó is megfelel. Meg 12 db szegecs.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.