Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Van benne 330eKm, '97.10, X25XE, gyönyörü szedán, 1,1M HUF.

Én kicsit sokallom az árát, főleg a futásteljesítmény tekintetében.Viszont annyit megérne, hogy telegrácsolsz egyet egy autókerbe, és rákérdezel, hogy az eurotax mennyit hoz ki.Szvsz nem fogja verni a 8-9K-t.

De ide a rozsdás bökőt, hogy hamarosan fele ennyi km lesz benne, és ott fog állni mint csilivili verda.Előnye tán annyi, hogy mivel önkormányzóé volt, talán a kötelező szervizek megfelelően el voltak végezve rajta, és nem suszteroltak rajta semmit.Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Új vagyok még a forumon és a következőkben szeretném a segítségeteket kérni:

1: Direkt szűrő: változatos véleményeket hallottam már róla. Eggyik szerint tönkrevághatja a légmennyíség mérőt is akár. Mások szerint a beszívott levegővel valamennyi olaj is bejut a légmennyíség mérőbe és ráég a fűtőszálra. Mi a ti személyes tapasztalatotok ezügyben? :?

2: A vezérműszíj csere után egy fura dolgott vettem észre: üzemmelg motornál a motortérből zavaróan erős surrogó szíj hang jön. Levettük a generátor szíjat de a hang továbbra is megvolt. Szerelő ellenőrizte a feszítő és terelő görgőket (szintén újak) de semmit nem talált. Aztán kínjában vizet csepegtetett a szíjra és amint az bevitte a tárcsákhoz a hang egy időre megszünt. A szíj eredeti GM-es. A szerelő szerint majd bekopik a szíj és elmúlik a hang de eddig (9000km) ennek nem láttam jelét

Teljessen tanácstalan vagyok! Volt már valakinek hasonló gondja?

Válaszaitokat előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

nem azért, hogy kötekedjek, de a szakirodalom szerint egyenes rúddal nem igazán szabad összekötni a tornyot, mert idő előtt megeszi a toronycsapágyat, meg k..ra igénybe veszi az összes futóműalkatrészt. Mindkét oldalon kell bele egy kis törés, hogy legyen némi rugalmassága.

Ez egy igazán profi megoldás, itt is van némi törése a dolognak.

tcpeng-sm.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

B omi tetőablaka mennyire szokott beázni? Találkoztatok már ilyennel?

Alaphelyzetben nem vennék tetőablakost de egy feeling lehet.

köszi

Elvileg nem ázhat be. Bár nekem eddig 2x ázott be, mind a kétszer szemét szorult a tető és az ablak közé (falevél szára, döglött rovar)...

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg az üveg és a kerete között kezdett beázni, de letömítettem sziloplaszttal és azóta jó (kop-kop). Inkább az elektronika szokott beszarni. Úgyhogy, ha a kiszemelt példánynak nem megy az ablaka, akkor biztos, hogy drága lesz a javítás. Új elektronikát nem lehet külön kapni, csak motorral együtt 100e körül.

Link to comment
Megosztás:

Opel16V&Dark!

A motor X20XEV.

És igen a vízpumpát is cseréltük.

Amint írtam maga a vezérműszíj adja a hangot a forgás során.

Én úgy tudom, hogy a GM hajlamos 0,5 v 1 mm-rel változtatni a dolgokat. Én az X20XEV omegámon még nem cseréltem vízpumpát, de a Vectrán igen, és ugyanaz alapján a motorszám alapján 3 féle vízpumpát is rám akartak sózni. A negyedik már olyan volt mint ami kellett - hittem én. És amikor sírt a vezérműszíj, leszereltem, és nem egész 1 mm-rel arrébb volt a fogaskerék a régi vízpumpához képest. Csak hogy ne legyen mindenhez minden jó. :? Nem lehet, hogy a B ominál is van ilyen? Hogy nem pont oda való a pumpa, és emiatt a pár tizedmm miatt feszül a szíj?

A másik tippem a gyártási hibás pumpa. Főleg, ha nem gyári. :?

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu,

A szerelő szerint nem túl feszes...

Elég fura egy jelenség így nem?

(Tudom így látatlanban aztán marha nehéz megmondani mi lehet)

Egyébként direkt szűrőt próbált már valaki?

Ha igen akkor az okozott-e bármi problémát mint pl: légmennyíség mérő hiba

Ezek a szűrők mennyíre hatásossan szűrik ki a port?

Üdv

I

Link to comment
Megosztás:

Ma olyat tettem, amit nem kellett volna. Hallottam, hogy kifúj vhol a kipuffom. Alámásztam és le akartam szedni, de még a cső is eltörött szerelés közben. így vehetek egy új középső dobot. Csak az a szívás, hogy két középső dobom van. Éljen a V6!!!

Link to comment
Megosztás:

Na felkerült az új középdob, és csont nélkül felment a helyére. Látszik, hogy nem egy magyar kisiparos csinálta. Kaptam rá két év garit is.

És ha már autót szereltem, megint szedhettem szét a jobb oldali tükröt, mert a lap lógott a levegőben. Kiderült, hogy megint eltört egy négy mm átmérőjü pöcök, ami az egész tükörlapot tartja, de most nem is szenvedtem a ragasztással, hanem fémből csináltam egy másikat és azt ragasztottam bele. Ha ez is letörik, inkább veszek másik tükröt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.