Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerintem ennek a motornak kicsit sok ez a km, feltéve hogy nem volt még generálozva. Ha nem, én nem venném meg, feleennyiért sem.

X20XEV-ből találsz fiatalabbat is. :(

Elküldve
Van benne 330eKm, '97.10, X25XE, gyönyörü szedán, 1,1M HUF.

Én kicsit sokallom az árát, főleg a futásteljesítmény tekintetében.Viszont annyit megérne, hogy telegrácsolsz egyet egy autókerbe, és rákérdezel, hogy az eurotax mennyit hoz ki.Szvsz nem fogja verni a 8-9K-t.

De ide a rozsdás bökőt, hogy hamarosan fele ennyi km lesz benne, és ott fog állni mint csilivili verda.Előnye tán annyi, hogy mivel önkormányzóé volt, talán a kötelező szervizek megfelelően el voltak végezve rajta, és nem suszteroltak rajta semmit.Szerintem.

Elküldve

De ha olyan pöcs vezette, mont a mohácsi önkormányzati autókat, akkor biztos ki van nyírva a lelke. Én is azt javaslom, inkább nézz körül. De mohácson van egy eladó 2.0 16v. Lásd eladó autók rovat :(

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Új vagyok még a forumon és a következőkben szeretném a segítségeteket kérni:

1: Direkt szűrő: változatos véleményeket hallottam már róla. Eggyik szerint tönkrevághatja a légmennyíség mérőt is akár. Mások szerint a beszívott levegővel valamennyi olaj is bejut a légmennyíség mérőbe és ráég a fűtőszálra. Mi a ti személyes tapasztalatotok ezügyben? :?

2: A vezérműszíj csere után egy fura dolgott vettem észre: üzemmelg motornál a motortérből zavaróan erős surrogó szíj hang jön. Levettük a generátor szíjat de a hang továbbra is megvolt. Szerelő ellenőrizte a feszítő és terelő görgőket (szintén újak) de semmit nem talált. Aztán kínjában vizet csepegtetett a szíjra és amint az bevitte a tárcsákhoz a hang egy időre megszünt. A szíj eredeti GM-es. A szerelő szerint majd bekopik a szíj és elmúlik a hang de eddig (9000km) ennek nem láttam jelét

Teljessen tanácstalan vagyok! Volt már valakinek hasonló gondja?

Válaszaitokat előre is köszi!

Elküldve

Dark. Igen én csináltam.

Pistike. Én inkább kivágtam a légszűrőház alját, és attól is brutál hangja lett. A teljesítményen, pedig a direktszűrő sem sokkat segít Szerintem.

Elküldve

nem azért, hogy kötekedjek, de a szakirodalom szerint egyenes rúddal nem igazán szabad összekötni a tornyot, mert idő előtt megeszi a toronycsapágyat, meg k..ra igénybe veszi az összes futóműalkatrészt. Mindkét oldalon kell bele egy kis törés, hogy legyen némi rugalmassága.

Ez egy igazán profi megoldás, itt is van némi törése a dolognak.

tcpeng-sm.jpg

Elküldve

Ezt eddig nem tudtam:( De a felfogatás enged valamennyit mozogni, mert csak hármas lemezből lett kifaragva. MEg inkább a futómű alkatrészei kopjanak kicsit jobban, minthogy bedőljön a torony.

Elküldve

Sziasztok!

B omi tetőablaka mennyire szokott beázni? Találkoztatok már ilyennel?

Alaphelyzetben nem vennék tetőablakost de egy feeling lehet.

köszi

Elküldve
Sziasztok!

B omi tetőablaka mennyire szokott beázni? Találkoztatok már ilyennel?

Alaphelyzetben nem vennék tetőablakost de egy feeling lehet.

köszi

Elvileg nem ázhat be. Bár nekem eddig 2x ázott be, mind a kétszer szemét szorult a tető és az ablak közé (falevél szára, döglött rovar)...

Elküldve

Nekem meg az üveg és a kerete között kezdett beázni, de letömítettem sziloplaszttal és azóta jó (kop-kop). Inkább az elektronika szokott beszarni. Úgyhogy, ha a kiszemelt példánynak nem megy az ablaka, akkor biztos, hogy drága lesz a javítás. Új elektronikát nem lehet külön kapni, csak motorral együtt 100e körül.

Elküldve
Opel16V&Dark!

A motor X20XEV.

És igen a vízpumpát is cseréltük.

Amint írtam maga a vezérműszíj adja a hangot a forgás során.

Én úgy tudom, hogy a GM hajlamos 0,5 v 1 mm-rel változtatni a dolgokat. Én az X20XEV omegámon még nem cseréltem vízpumpát, de a Vectrán igen, és ugyanaz alapján a motorszám alapján 3 féle vízpumpát is rám akartak sózni. A negyedik már olyan volt mint ami kellett - hittem én. És amikor sírt a vezérműszíj, leszereltem, és nem egész 1 mm-rel arrébb volt a fogaskerék a régi vízpumpához képest. Csak hogy ne legyen mindenhez minden jó. :? Nem lehet, hogy a B ominál is van ilyen? Hogy nem pont oda való a pumpa, és emiatt a pár tizedmm miatt feszül a szíj?

A másik tippem a gyártási hibás pumpa. Főleg, ha nem gyári. :?

Elküldve

Uhuhu,

A szerelő szerint nem túl feszes...

Elég fura egy jelenség így nem?

(Tudom így látatlanban aztán marha nehéz megmondani mi lehet)

Egyébként direkt szűrőt próbált már valaki?

Ha igen akkor az okozott-e bármi problémát mint pl: légmennyíség mérő hiba

Ezek a szűrők mennyíre hatásossan szűrik ki a port?

Üdv

I

Elküldve

Ma olyat tettem, amit nem kellett volna. Hallottam, hogy kifúj vhol a kipuffom. Alámásztam és le akartam szedni, de még a cső is eltörött szerelés közben. így vehetek egy új középső dobot. Csak az a szívás, hogy két középső dobom van. Éljen a V6!!!

Elküldve

én most tetettem fel hátsó dobot.2-forintért rakták fel.azt hittem vicel a szerelő.mostanában nem ért ilyen kellemes meglepetés szerelőktől.ha valakit érdekel megadom a címet.fiatalok a szerelők

Elküldve

Na felkerült az új középdob, és csont nélkül felment a helyére. Látszik, hogy nem egy magyar kisiparos csinálta. Kaptam rá két év garit is.

És ha már autót szereltem, megint szedhettem szét a jobb oldali tükröt, mert a lap lógott a levegőben. Kiderült, hogy megint eltört egy négy mm átmérőjü pöcök, ami az egész tükörlapot tartja, de most nem is szenvedtem a ragasztással, hanem fémből csináltam egy másikat és azt ragasztottam bele. Ha ez is letörik, inkább veszek másik tükröt.

Elküldve

Leszedhető valahogy a tükörlap???

Na csak mert nem megy a jobb tükrőm fütése. És le kellene mérnem hogy egyálltalán megy-e oda áram.

Elküldve

Ne állj neki letépni, mert akkor biztos neked is eltörik. Teljesen befelé kell állítani, majd csavarhúzóval be kell nyúlni mögé és lepattintani.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.