Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Ha megmondjátok, hogy milyen ajtó kell, és mennyi a max. limit ami real érte, esetleg én is szétnézhetek itt!Kecskeméten!
Mert van ott egy vauxhall bontó ugye?? Ill egy Opel bontó, aki sooook vauxhall-t hoz be bontásra. Jól tévedek wolfi??

www.opella.hu

És amikor velük beszéltem telefonon, kulturált és kedves volt velem az illető, ráadásul klubkedvezmény is van a klubtagoknak. (persze bontóknál az ár nagyon szabadon képzett) Egyről beszélünk?
Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

én is voltam a csepeli bontóba de hála istennek nekem nem volt enyire lehangoló az eset.kipufogót vettem ( hátsó rész).először nem volt aztán erősködtem és lett sőt még alkudtam is.azért hoztam l.ha velem is így beszéltek volna akkor azonnal eljöttem volna.amúgy meg olyan áron adják a cuccokat hogy jobb megvenni az utángyártottat mert nem sok különbség van közte.sőt.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap cseréltem gyertyakábelt. Nagyon jó volt. kb 4óra alatt végeztem is. (a c20ne -nél 10 perc alatt megvolt) A 4 órából, kb másfelet vett el az, hogy véletlenül kettöt össze cseréltem, és nem tudtam hogy melyiket. Vagyis kezdődhetett a sakkozás. Jó vóóót élveztem nagyon!!!!

SOHA többet!!! Tiszta kék lila a jobb kezem a trafó miatt. Alig fértem hozzá.

De a lényeg hogy kész vagyok. :smt026

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam kipuffosnál, hogy foltozza má be a lyukat a rendszeren, mert kezdett kicsit szar hangja lenni az Ominak. Felemeltük, aztán látszott elsőre, hogy kicsit kuka kezd lenni a középdob is, meg a hátsó is. Na mindegy, befoltozgatta (összesen 5 folt és több repedéshegesztés), majd télen le lesz cserélve, akkor már nem az astrába öntöm a pénzt... ;)

De kiderültek további dolgok is. Pl. hogy ereszt a szimering a váltónál a kardán oldalon. Kezd egy kicsit sokba lenni az Omega, asszem a télre tervezett kasznizás eltolódik egy évvel, ha még pár ilyen költség bejön a képbe...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

lenne egy kérdésem ismételten.az üllésfűtést nehéz bekötni vagy beköttetni? mennyire költséges dolog? benne van az üllésben csak kapcsoló és a többi nincs meg ami még kell.

köszi.

Na hát én ebben sajna nem tudok segiteni. ;)

De ha józan paraszt ésszel nézem, és ha szereted a sufni tuningot, akkor:

...mivel nem pótméteres az ülés fütés. Ezért vegyél le valahonnan egy gyújtás vezérelt "pluszt" meg adj hozzá egy "testet" és biztositékold le ezt az áramkört. Ezután már csak egy igényes kapcsoló kell. Ezt rakd be valahova. Forrasztgasd össze az ülésből kificcenő kábellel és már kész is.

Hát ennyi. De ha minden igaz ,akkor Greg tud neked segiteni, kapcsolási rajzokkal.

Link to comment
Megosztás:

A vezetékek be vannak húzva, de sztem az ülésben nincsenek benne az üléfűtés cuccai. És ha már igényességről esett szó. biztos nam találsz olyan kapcsolót ami jól mutat a műszerfalon, csak a gyári. Amúgy ülésfűtéssel kapcs az f astra topicban már kifejtettem a tapasztalataimat.

Link to comment
Megosztás:

Ja amint látjátok megváltozott a nevem. Most hogy kicsit komolyabban veszem ezt a fórum dolgot, úgy érzem ideje volt attól az idétlen "ekg295"-től megválnom.

Valahogy mindenhol ezt használom. Mert ez tuti egyedi. A legelső opelem rendszáma. Na az, egy igazán lepusztúlt gép volt. 20éves volt akkor, mikor hozzám került, és ennek már 5 éve. Mostanra már biztos meghalt szegény. ;) Igazi széthajtott 1980-as kadett. 1.3s Mindig lett vele valami mikor lepadlóztam. De jól el játszottam vele: egy padlózás, egy szerelés. Kircsi volt. :smt003

Link to comment
Megosztás:

Hidegen úgy 4másodp-t teker mire "elkapja". Ha melegen leállitom és egyből vissza inditózok akkor pöcre indul. Ha várok úgy 15-20 percet megint 5-6mp-t tekeri az inditó mire hajlandó beröffeni.

Na és most jön a bonyolultabb része:

A hibatárolóban a 135-ös hibakód volt. (vagyis van mert nem került törlésre) Ez kontakthibás müszerfalat takar. Na ennek kivizsgálására 20 lehetséges variációt kell elvégezni. Míg a hiba meg nem szünik. Pl: Gyújtás ki, 23-as 34-es vezeték széthúz, majd gyújtás vissza ad. És ha még mindig van hibakód akkor jőhet a következö. Nahát az emberünk végig gyalogolta az összes lehetséges variációt. És a hiba maradt. Vagyis a computer maradt. Mint kizárólagos hibaforrás. De lehet egy szálszakadás a müszerfal hátúlján. Sőt még 1001 variáció. De menjünk csak szép sorban...elösször meg kell oldani a hibakódot. Ha már nem fog hisztizni 135 kóddal, és még ezután is szarul indul, akkor megyünk tovább. Csak elöbb szünjön meg a hibakód. Ettől még lehet hogy mondjuk becsöpög az egyik befecskendező és ettöl nem indul. vagy...stb.

Link to comment
Megosztás:

Ha a műszerfal a gáz, ki kell vemmi. A hátsó csatlakozói hajlamosak az oxidálódásra. 1 próbát megérne. A következőben megnézetném az üzemanyag szivattyút is. Kap rendesen anyagot a gép, hogy ennyit kell nyektetni? Tipukusan olyan a jelenség, mintha valamitől fellevegősödne az üzemanyag ellátó rendszered...

Link to comment
Megosztás:

szerintem majdnem kizárt, hogy a computer legyen a ludas. kicsi az esély, hogy úgy hibásodjon meg, hogy konzekvensen ugyanazt a hibát tárolja. Első körben kérdezd meg a Haudek-féle autóműszer javító műhelyt (XIII ker. Alig utca), lehet hogy csuklóból tudják a hiba okát.

A nehezen indulás, meg valószínű AC környékén keresendő. Pl nem tartja meg a nyomást, és visszaengedi a tankba a benzint, és ezért kell sokáig indítózni. Lehet hogy döglődik az AC, esetleg a vezérlőreléje, vagy valamelyik csatlakozó oxidálódott.

Ha ezeken túl vagy, és még mindig van hibakód, akkor gyanakodj computerre. Szerintem próbálkozz valami olyan szakival, akinél megfordul hetente 1-2 omega. Ugyanis sokszor egy adott hibakód, nem biztos hogy azt jelenti amit a táblázat ír, hanem két más hiba egyvelege okozza.

Nem akarok senkit reklámozni, de keresd meg uhuhu-t, egy diagnosztika még a szakszervízben sem eszement drága, de legalább képben leszel.

Link to comment
Megosztás:

Köszi mindenkinek a gyors reagálást.

Hétőn vagy kedden (időmtől függöen) beszélek egy elektronikussal. Aki opeleken "nőtt" fel. Az interátba ajánlották mert ott melózott 4évig, aztán elment maszeknak. Megvárom mit mond. Ha nagyon horror, akkor irány dark ajánlata.

Én is a nyomástartóra gondolok. Mert nagyon olyan a szitu. De akkor miért dadog le néha az alapjárat? Mintha kihagyna a gyújtás. Na most a gyertyák tök újjak. Csakúgy a gyertyakábel is. A trafó tökéletes (bemérve). Na ezért mondta a forma az interátban, hogy tünjön el a hibakód, mert lehet, hogy ez zavar be az egész mükődésben. Ha eltünt a müszerfal hiba, akkor mehetek tovább.

Tudja valaki, hogy a nyomástartót hogy tudom megnézni?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.