zotya975 Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 2 órája, csiziktomi írta: Sziasztok! De régen voltam itt :),Na mindegy. Szóval esetleg meg tudná mondani valaki ,hogy az Y25DT motorkód a BMW-nél melyik? (2003 Common Rail) Köszönöm. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November18, 2016 Megoszt Elküldve November18, 2016 On 2016. 11. 17. at 17:51, csiziktomi írta: Sziasztok! De régen voltam itt :),Na mindegy. Szóval esetleg meg tudná mondani valaki ,hogy az Y25DT motorkód a BMW-nél melyik? (2003 Common Rail) Köszönöm. Gondolom azt szeretnéd tudni hogy az Omega Y25DT motorkódjának (ami közismerten BMW alapú) a bajor márkánál melyik motorkód felel meg. Na olyan nincs. Azért nincs, mert bár az Y25DT valóban a BMW M51D25OL kódjelű blokkjára épül, de Ők az M51-es dízelt csak 1996-ig gyártották, és hamar átálltak a Bosch DDE 2.1-es motorvezérlésről (ilyen van az Omega X25DT-ben is, amúgy inkább ez felel meg a BMW motorjának) a DDE 2.2-re, valamint a bajorok motorja erősebb volt (105kW a 96-al szemben), és tíz Nm-rel több nyomatékot is adott le. Innentől viszont szétválik a fejlesztési irány, az Opel az X25DT-ből készítette az általad is említett Y25DT-t más (ezúttal Bosch EDC15) motorvezérléssel, közös nyomócsöves befecskendezéssel és más turbóval. A BMW ezzel szemben szinte csak a blokkot tartotta meg, és az utód M57-es motorban Bosch DDE 5.0 motorvezérlést használ, az Opel Garrett GT20 csigái helyett BorgWarner turbókkal szereli, aminek hatására tovább nőtt az erőkülönbözet: az M57D25 továbbra is 10kW-al erősebb az Y25DT-nél, de nyomatékban már 50Nm a különbség előbbi javára. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve November21, 2016 Megoszt Elküldve November21, 2016 Köszönöm ,a válaszokat mindenkinek.Akkor most teljesen elbizanytolódtam.☺Befecskendezőt szeretnék cserélni,és gondoltam egy bontott de jó állapotut (elvileg itt az ÉPFU be tudja vizsgálni) keresek.De mivel itt a környéken nem igazán bontanak ilyen vasat,gondoltam ,hogy BMW-vel pótolom.Akkor most ez lehetséges vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve December11, 2016 Megoszt Elküldve December11, 2016 nem tudom,hl tegyem fel a kérdést,de ezzel mit lehet kezdeni?ncdc 2015 radio ,eeprom nincs programozva.Működött eddig rendesen, és egyszer csak elkezdett villogni a radio safe felirat.Ráolvasva a fenti hibát dobta ki.Köszi a tanácsot előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Január11, 2017 Megoszt Elküldve Január11, 2017 Üdv ! Boldog új évet minden kedves tagnak ! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok , hogy adott egy 2.5 td melegszik a víz mivel lehet a baj ???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január11, 2017 Megoszt Elküldve Január11, 2017 38 perce, Pooli90816 írta: Üdv ! Boldog új évet minden kedves tagnak ! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok , hogy adott egy 2.5 td melegszik a víz mivel lehet a baj ???? Jááj! Korántsem biztos hogy ez az oka, de elég jellemző: A 2.5TD B Omegákban gyárilag műanyag lapátos a vízpumpa, és ha nem gyári fagyállóval használják, akkor az megeszi ezeket a műanyag lapátokat (gyakorlatilag feloldódnak), és hiába forog a vízpumpa, nincs keringés -> melegszik a motor. Megoldás: vízpumpa csere, és onnantól gyári fagyállót használni, nem mindenféle hipermarketes zöld meg kék löttyöt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nemja Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 Sziasztok... Most regisztráltam Hozzátok. Sajnos még topikot nem tudtok indítani, ezért ide írok. Az Omega B2-C topikba minden lezárt. Amihez segítséget szeretnék kérni.. Eddig egy Omega b x20xev tulajdonosa volt. Automata váltós típus. Most cseréltem Omega C /B2/ z22xe típusra, szintén automata. Szerettem volna ehhez a típushoz gépkönyvet, szerelési segédletet tölteni de csak Omega B találok , ami természetesen megvan.:) Ebben a típusban sok minden más van még beépítve mint a B-be. Gondolom a bele való folyadékok is más mennyiségűek. Ezért szeretném kérni, hogy valakinek van-e ehhez a típushoz gépkönyve? Hűtés.. Az Omega b-n a vízhőfok 92 fok körül áll meg, Az tudom, hogy ennyinek is kell lenni. A C-n 75 fok csak. Tök mindegy hogy város, vagy országút! Pontosan tartja. 80 foknál bekapcsolt a ventilátor. Ennyi lenne az üzeni hőmérséklete? Fűteni fűt, meg minden. De nekem ez nagyon alacsonynak tűnik. Hideg motor esetén a fogyasztásnak is többnek kellene lennie. De országút 8 liter, város 12 liter. Tehát jónak kellene lennie. Segítségeteket köszönöm... Nemja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maximus95 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 Üdv minden kedves forumozónak! Aki szereti az omegákat annak itt a helye! Facebook oldalon is meg tudjátok osztani kérdéseiteket,tapasztalaitokat Várunk szeretettel! OPEL omega fan club https://www.facebook.com/OPEL-omega-fan-club-336212966417173/?pnref=story Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 11 órája, Nemja írta: Sziasztok... Most regisztráltam Hozzátok. Sajnos még topikot nem tudtok indítani, ezért ide írok. Az Omega B2-C topikba minden lezárt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 Üdv fórumlakók a mai nap folyamán olyan érdekes eseményben volt részem, hogy a zárt autó ,(kulcs természetesen nálam)ami le is volt állítva , működő rádióval és a műszerfalon világító visszajelzőkkel fogadott . mi lehet a baj ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 On 2017. 01. 18. at 23:31, Pooli90816 írta: Üdv fórumlakók a mai nap folyamán olyan érdekes eseményben volt részem, hogy a zárt autó ,(kulcs természetesen nálam)ami le is volt állítva , működő rádióval és a műszerfalon világító visszajelzőkkel fogadott . mi lehet a baj ??? Nálam ez elég régóta így van :D Anno villanyásszal át lett nézetve az autó, külön műszerésszel a rádió, cserélve lett egy két relé vagy valami de semmi változás. Lelke van és zenét hallgat...volt h éjjel bekapcsolt és a kutya ugatta :D Komolyra fordítva...leszívja az akksit és egyéb gondok lehetnek. Mivel nekem nincs napi használatban az autó (sőt) leveszem a sarut és nem foglalkozom vele, de mindenképpen utána kell járni Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 Nem lehet gyújtáskapcsolóbetét hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 On 2017. 01. 22. at 9:27, Pooli90816 írta: Üdv kedves fórumlakók olyan hibába ütköztem , hogy egy 2.0 benzines (x20se) omegába a motor nem akar leállni , kb két napja este arra mentem ki h világít a kocsiban a műszerfal és szól a rádió kulcs nálam autó zárva . Az autó szépen indul , de hiába szeretném leállítani az nem sikerül . Cseréltem gyujtáskapcsoló betét hátha az de így sem jó , külön a betéttel is próbáltam leállítani , de nem hajlandó leállni mi lehet a baj ??? 41 perce, kori írta: Nem lehet gyújtáskapcsolóbetét hiba? Már próbálta, de nem javult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 36 perce, zotya975 írta: Már próbálta, de nem javult. Nos a helyzet a következő , jelenleg ott tartunk , h megint le tudom állítani a motort , átnéztem a biztosíték táblát és találtam egy sérült biztosítékot amely a jobb első lámpához kapcsolódik ,az utóbbi időben rosszalkodott a világítás magasság állító motor ezen az oldalon , lekötöttem és most megint le lehet állítani , de még mindig nem teljes a siker mert az áramkör nem kapcsol le teljesen . Leállítás után kattogó hangot hallok a relé doboz felől jó lenne megtudnom melyik relé nem enged ki és akkor remélhetőleg megszűnne a gond Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 Tisztelt fórumtársak ez a két csatlakozó van a közép konzol hátsó szivargyujtójánál mire jó ????Ezek lennének azok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 1 óra, Pooli90816 írta: Tisztelt fórumtársak ez a két csatlakozó van a közép konzol hátsó szivargyujtójánál mire jó ????Ezek lennének azok Nem gondolod, hogy illene egy kezelési útmutatót és egy szerelési útmutatót elolvasnod? Amúgy mi lenne ott hátul? Egyszerű logika! Hátsó ülésfűtés csatik... 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kazsemestor Elküldve Május4, 2017 Megoszt Elküldve Május4, 2017 Sziasztok! Régi B Omegám FK ültetőrugójának TÜV-jét megtaláltam a fiók mélyén...4 hengereshez való! Ha valakinek kell,szivesen odaadom! üdv: Kázsé 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béci v62.5 Elküldve Január6, 2018 Megoszt Elküldve Január6, 2018 Helló mindenkinek ! Még új vagyok de, végigólvastam ezt a fórumot és nagy segítség vólt! Ha valakit érdekel 2.5 v6 leömlö, van 1 pár eladó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
patsz80 Elküldve Január16, 2018 Megoszt Elküldve Január16, 2018 Sziasztok! Nem tudom a megfelelő helyre írni de remélem itt is válaszol rá valaki akinek volt már ilyen jellegű problémája. 1,2,3 és 5 ben (omega b 2.5 td kézi váltó 98as évjárat) motorfékre és gázadáskor hangja van a váltónak de csak terheléskor. 4. be nincs ez a jelenség. Olajszintet hol lehet nézni esetleg milyen olaj jár bele? Bár sanszos hogy szinkron baj lehet egyik ismerősöm szerint és akkor váltó change. Esetleg jó 2.5td váltó vkinek van? Köszönöm előre is a segedelmüket Uraim! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2019 Megoszt Elküldve Január2, 2019 Megcsináltam, mert ilyen sosem volt: Bőr Recaro elektromos állítással, oldallégzsákkal. 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega538 Elküldve Április14, 2019 Megoszt Elküldve Április14, 2019 Sziasztok. Egy b omegám van x20xev. Ha bemelegszik ingadozik az alapjárat. Kiolvastam légtömeg méröt adott ki. Kicseréltem de nem változik.hogyan tovább.üdv omega 538. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ProXlmuS Elküldve Május12, 2019 Megoszt Elküldve Május12, 2019 Üdv . Lenne egy olyan gondom OMEGA B 1997 X20XEV 2.0 16V 136 LE : Vezérmű jeladó cserélve Főtengely jeladó cserélve Légtömeg mérő cserélveGyertyák Cserélve Gyújtó trafó és kábelek cserélve . Alapjárati motor kipucolva , EGR még az előző tulaj kiiktatta !Olaj néha van a gyertya házban ! (szelepfedél tömítésre gyanakszom)Hidegen elejti az alapjáratot 500-ra , néha le is áll .... menet közben gondol egyet megtorpan , dadog gázadásnál de rögtön utána semmi baja nincs (itt kivillan a motorhiba de kódot nem ad ki az obd !!).Ötletem nincs mi lehet a baja még .... Lehetséges üzemanyag szűrő vagy injektor eltömődés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ProXlmuS Elküldve Május12, 2019 Megoszt Elküldve Május12, 2019 On 2019. 04. 14. at 10:10, Omega538 írta: Sziasztok. Egy b omegám van x20xev. Ha bemelegszik ingadozik az alapjárat. Kiolvastam légtömeg méröt adott ki. Kicseréltem de nem változik.hogyan tovább.üdv omega 538. Én a minap pucoltam ki a fojtószelepházat féktisztító folyadékkal bőségesen meglocsoltam . Hibátlanul működik azóta . Légszűrőd nem koszos ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts