Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)

Sziasztok! Mi a fészkes fenét csináljak a projektoros lámpámmal? Nem világít szart sem. 2002-es Omega. Van valami trükk a foncsor cseréjére, vagy tényleg vegyek új lámpát? Marha drága egy ilyen öreg kocsihoz. Van tapasztalatotok? Plíz, help mí!!! :-)

Szélvédő cserével kapcsolatban is kérnék tanácsot! Köszönöm!

Módosítva : OmegaKocka
Elküldve

Cserélhető benne a projektor? Ha igen, akkor utána kéne járnod a Mini Morimoto-nak, Calibrás körben ódákat zengenek róla. A lámpa maga marad, csak a gyári projektort kell leszerelni (lefűrészelni?) róla, és valami módon a Morimoto-t felrakni a helyére. Ég és föld a különbség.

Elküldve

Ki lehet szedni a projektort. Sajnos nem fog jól világítank, mert már új korában is gyenge volt. Egyedül a xenonos világít rendesen. Érdemes megpróbálni, amit Gábr tanácsolt. 

Szélvédővel kapcsolatban mi a kérdés?

  • 2 months later...
Elküldve (edited)

Sziasztok!

 

Szert tettem egy x20DTH motoros Omegára 40.000 Ft-ért. Sajnos motorhibás volt. Vettem bele a 55.000 km-t futott x20dtl-es motort. Úgy tudom hogy a két motor között csak a rezgéscsillapító a különbség. Az autóba beleraktuk természetesen az x20dth turbóval, illetve az x20dtl-es adagolóra felkerült a x20dth-as adagoló elektronikája. Ezt követően tökéletesen indult a gép. Az autó próba útja  során azt tapasztaltam, hogy 1-be 4500-ig kiforog minden probléma nélkül viszont 2-be már csak 3500 ig tudtam kiforgatni majd kivillant a chek lámpa és a számítógép nagy valószínűleg átváltott servíz üzemmódba.Maximum sebesség az autóval 120 km/h. Milyen hibát követtünk el szerintetek? Az autóról annyit kell tudni még, hogy a megvétel előtt 5 évet állt a tűző napon stb.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Módosítva : Csoki
Elküldve
1 órával ezelőtt, Csoki írta:

Sziasztok!

 

Szert tettem egy x20DTH motoros Omegára 40.000 Ft-ért. Sajnos motorhibás volt. Vettem bele a 55.000 km-t futott x20dtl-es motort. Úgy tudom hogy a két motor között csak a rezgéscsillapító a különbség. Az autóba beleraktuk természetesen az x20dth turbóval, illetve az x20dtl-es adagolóra felkerült a x20dth-as adagoló elektronikája. Ezt követően tökéletesen indult a gép. Az autó próba útja  során azt tapasztaltam, hogy 1-be 4500-ig kiforog minden probléma nélkül viszont 2-be már csak 3500 ig tudtam kiforgatni majd kivillant a chek lámpa és a számítógép nagy valószínűleg átváltott servíz üzemmódba.Maximum sebesség az autóval 120 km/h. Milyen hibát követtünk el szerintetek? Az autóról annyit kell tudni még, hogy a megvétel előtt 5 évet állt a tűző napon stb.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Hát ha van hibalámpa ,akkor valószinűleg van tárolt hibakód is. Ki kell olvastatni a hibatárolót, és megmondja az autó mi a baja. 

  • Like 2
Elküldve

Természetesen ez megtörtént az egyik szaki ezt olvasta ki a gépével: 1 számú kritikus rendszerhiba.

a másik hőmérséklet jeladó hibát. A harmadik meg azt, hogy a rendszer szerviz üzemmódban működik.

Elküldve
5 órája, Csoki írta:

Természetesen ez megtörtént az egyik szaki ezt olvasta ki a gépével: 1 számú kritikus rendszerhiba.

a másik hőmérséklet jeladó hibát. A harmadik meg azt, hogy a rendszer szerviz üzemmódban működik.

Akkor mi a gond? Ami rossz ki kell cserélni, meg kell javíttatni! Mégis mire vársz?!?

 

Elküldve (edited)

Szép estét kedves fórumlakók . Érdeklődni szeretnék , hogy esetleg egy 12v-ról 220v ra generáló inverter ami maximum 240w ott ad le elbirna e egy 4x50w os erősítőt (nem hivatalos autós erősítő ) és , hogy a 75amperes akkumulátor ezt mennyire birná kiszolgálni ??? Illetve van e értelme??

 

+ 1 kérdés az omegámban van ajtó világítás nyitott ajtónál , de csak az első kettőn működik hol lehet a hiba ???

Módosítva : Pooli90816
Elküldve
4 órája, Csoki írta:

Természetesen ez is megtörtént de azóta is ugyanúgy kijelez és elveszi a gázt.

Akkor újra ki kell olvasni a hibakódot...

 

  • Like 1
Elküldve (edited)

Többször próbáltuk mindig ugyanezt a kódot dobja ki hiába csináljuk meg! Ezért szeretném megtudni, hogy valaki járt-e már így? Továbbá hátha valaki már egy 87 lovas dtl-t átalakított dth-ra és tudja hogy mi lehet a hiba.

Módosítva : Csoki
Elküldve
17 órája, Pooli90816 írta:

Szép estét kedves fórumlakók . Érdeklődni szeretnék , hogy esetleg egy 12v-ról 220v ra generáló inverter ami maximum 240w ott ad le elbirna e egy 4x50w os erősítőt (nem hivatalos autós erősítő ) és , hogy a 75amperes akkumulátor ezt mennyire birná kiszolgálni ??? Illetve van e értelme??

Nem és nincs, felesleges!

 

+ 1 kérdés az omegámban van ajtó világítás nyitott ajtónál , de csak az első kettőn működik hol lehet a hiba ???

Talán a kapcsolóknál, vezetékeknél, biztosítékoknál!

 

  • 2 weeks later...
Elküldve

Szép napot fórumlakók :) a héten elvittem a gépet(2.0 benzines x20se) szervizbe , hogy nézzék át az autót kell e valamit esetleg cserélni javíttatni hál istennek semmi baja nincs viszont mikor rákötötték a gépre ,hogy kiolvassák az esetleges hibakódokat az autó nem reagált rá , nem tudja véletlenül valaki , hogy esetleg mi lehet a baj ?? És persze ha van megoldás megköszönném ha elárulnátok :D 

Elküldve

Biztos nem Tech2 vagy Opcom volt. Hiába egyezik meg a diag csatija az újabb autókéval, de még nem az ODB szabvány szerint kommunikál a diagnosztikai eszközökkel. Az autocom is képes kezelni.

Elküldve

Csatlakozom az előttem szólóhoz! Mivel az Én gépemet is vizsgálták Opcommal, Delfhi géppel, Autocommmal de egyik ellenőrzés (kiolvasás) sem ért annyit amit egy TECh 2-ssel csináltak. Tech 2-vel tökéletesen meg tudják állapítani az ecu-ban lévő tárolt hiba kódot. Természetesen olyan szaki kell aki ért is hozzá.

 

 

Elküldve

Sziasztok!

 

Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy az omegámnak nem akar működni a kiegészítő vízkeringető szivattyúja. a szivattyút kipróbáltam, működik, ha adok neki 12v-ot, de egyébként használat közben nem kapcsol be, akkor sem, ha fel van melegedve a víz üzemi hőfokra, és a ventilátor is bekapcsolt.

Szerintetek mi lehet a probléma? Találkozott e már valaki ilyen problémával?

Miért nem kapcsolhat be, valami tönkrement, ami vezérli(jeladó, termosztát, stb.)

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv: István

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.