Pooli90816 Elküldve Július25, 2016 Megoszt Elküldve Július25, 2016 Üdv mindenkinek a lejebb látható linken egy piros opel omega b 97 es 2000cm3 benzines autó eladó alkatrészeit találhatjátok ha kérdés van nyugodtan írjon nem minden alkatrész van fent http://www.jofogas.hu/budapest/Opel_Omega_B_alkatreszek_51468861.htm 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
OmegaKocka Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 (edited) Sziasztok! Mi a fészkes fenét csináljak a projektoros lámpámmal? Nem világít szart sem. 2002-es Omega. Van valami trükk a foncsor cseréjére, vagy tényleg vegyek új lámpát? Marha drága egy ilyen öreg kocsihoz. Van tapasztalatotok? Plíz, help mí!!! Szélvédő cserével kapcsolatban is kérnék tanácsot! Köszönöm! Módosítva Július28, 2016 : OmegaKocka Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 Cserélhető benne a projektor? Ha igen, akkor utána kéne járnod a Mini Morimoto-nak, Calibrás körben ódákat zengenek róla. A lámpa maga marad, csak a gyári projektort kell leszerelni (lefűrészelni?) róla, és valami módon a Morimoto-t felrakni a helyére. Ég és föld a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július30, 2016 Megoszt Elküldve Július30, 2016 Ki lehet szedni a projektort. Sajnos nem fog jól világítank, mert már új korában is gyenge volt. Egyedül a xenonos világít rendesen. Érdemes megpróbálni, amit Gábr tanácsolt. Szélvédővel kapcsolatban mi a kérdés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csoki Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 (edited) Sziasztok! Szert tettem egy x20DTH motoros Omegára 40.000 Ft-ért. Sajnos motorhibás volt. Vettem bele a 55.000 km-t futott x20dtl-es motort. Úgy tudom hogy a két motor között csak a rezgéscsillapító a különbség. Az autóba beleraktuk természetesen az x20dth turbóval, illetve az x20dtl-es adagolóra felkerült a x20dth-as adagoló elektronikája. Ezt követően tökéletesen indult a gép. Az autó próba útja során azt tapasztaltam, hogy 1-be 4500-ig kiforog minden probléma nélkül viszont 2-be már csak 3500 ig tudtam kiforgatni majd kivillant a chek lámpa és a számítógép nagy valószínűleg átváltott servíz üzemmódba.Maximum sebesség az autóval 120 km/h. Milyen hibát követtünk el szerintetek? Az autóról annyit kell tudni még, hogy a megvétel előtt 5 évet állt a tűző napon stb. Előre is köszönöm a válaszokat! Módosítva Október12, 2016 : Csoki Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 1 órával ezelőtt, Csoki írta: Sziasztok! Szert tettem egy x20DTH motoros Omegára 40.000 Ft-ért. Sajnos motorhibás volt. Vettem bele a 55.000 km-t futott x20dtl-es motort. Úgy tudom hogy a két motor között csak a rezgéscsillapító a különbség. Az autóba beleraktuk természetesen az x20dth turbóval, illetve az x20dtl-es adagolóra felkerült a x20dth-as adagoló elektronikája. Ezt követően tökéletesen indult a gép. Az autó próba útja során azt tapasztaltam, hogy 1-be 4500-ig kiforog minden probléma nélkül viszont 2-be már csak 3500 ig tudtam kiforgatni majd kivillant a chek lámpa és a számítógép nagy valószínűleg átváltott servíz üzemmódba.Maximum sebesség az autóval 120 km/h. Milyen hibát követtünk el szerintetek? Az autóról annyit kell tudni még, hogy a megvétel előtt 5 évet állt a tűző napon stb. Előre is köszönöm a válaszokat! Hát ha van hibalámpa ,akkor valószinűleg van tárolt hibakód is. Ki kell olvastatni a hibatárolót, és megmondja az autó mi a baja. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csoki Elküldve Október13, 2016 Megoszt Elküldve Október13, 2016 Természetesen ez megtörtént az egyik szaki ezt olvasta ki a gépével: 1 számú kritikus rendszerhiba. a másik hőmérséklet jeladó hibát. A harmadik meg azt, hogy a rendszer szerviz üzemmódban működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október13, 2016 Megoszt Elküldve Október13, 2016 5 órája, Csoki írta: Természetesen ez megtörtént az egyik szaki ezt olvasta ki a gépével: 1 számú kritikus rendszerhiba. a másik hőmérséklet jeladó hibát. A harmadik meg azt, hogy a rendszer szerviz üzemmódban működik. Akkor mi a gond? Ami rossz ki kell cserélni, meg kell javíttatni! Mégis mire vársz?!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csoki Elküldve Október13, 2016 Megoszt Elküldve Október13, 2016 Természetesen ez is megtörtént de azóta is ugyanúgy kijelez és elveszi a gázt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Október13, 2016 Megoszt Elküldve Október13, 2016 (edited) Szép estét kedves fórumlakók . Érdeklődni szeretnék , hogy esetleg egy 12v-ról 220v ra generáló inverter ami maximum 240w ott ad le elbirna e egy 4x50w os erősítőt (nem hivatalos autós erősítő ) és , hogy a 75amperes akkumulátor ezt mennyire birná kiszolgálni ??? Illetve van e értelme?? + 1 kérdés az omegámban van ajtó világítás nyitott ajtónál , de csak az első kettőn működik hol lehet a hiba ??? Módosítva Október13, 2016 : Pooli90816 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október13, 2016 Megoszt Elküldve Október13, 2016 4 órája, Csoki írta: Természetesen ez is megtörtént de azóta is ugyanúgy kijelez és elveszi a gázt. Akkor újra ki kell olvasni a hibakódot... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csoki Elküldve Október14, 2016 Megoszt Elküldve Október14, 2016 (edited) Többször próbáltuk mindig ugyanezt a kódot dobja ki hiába csináljuk meg! Ezért szeretném megtudni, hogy valaki járt-e már így? Továbbá hátha valaki már egy 87 lovas dtl-t átalakított dth-ra és tudja hogy mi lehet a hiba. Módosítva Október14, 2016 : Csoki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október14, 2016 Megoszt Elküldve Október14, 2016 17 órája, Pooli90816 írta: Szép estét kedves fórumlakók . Érdeklődni szeretnék , hogy esetleg egy 12v-ról 220v ra generáló inverter ami maximum 240w ott ad le elbirna e egy 4x50w os erősítőt (nem hivatalos autós erősítő ) és , hogy a 75amperes akkumulátor ezt mennyire birná kiszolgálni ??? Illetve van e értelme?? Nem és nincs, felesleges! + 1 kérdés az omegámban van ajtó világítás nyitott ajtónál , de csak az első kettőn működik hol lehet a hiba ??? Talán a kapcsolóknál, vezetékeknél, biztosítékoknál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csoki Elküldve Október29, 2016 Megoszt Elküldve Október29, 2016 Sziasztok!!! Szükségem lenne egy x20dth (047504011) adagolóra elektronika nélkül. Előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 Szép napot fórumlakók a héten elvittem a gépet(2.0 benzines x20se) szervizbe , hogy nézzék át az autót kell e valamit esetleg cserélni javíttatni hál istennek semmi baja nincs viszont mikor rákötötték a gépre ,hogy kiolvassák az esetleges hibakódokat az autó nem reagált rá , nem tudja véletlenül valaki , hogy esetleg mi lehet a baj ?? És persze ha van megoldás megköszönném ha elárulnátok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 Milyen gépre kötötték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 Azt pontosan nem tudom , nem voltam jelen csak a szerelő mondta , hogy nem válaszolt a programnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November6, 2016 Megoszt Elküldve November6, 2016 Biztos nem Tech2 vagy Opcom volt. Hiába egyezik meg a diag csatija az újabb autókéval, de még nem az ODB szabvány szerint kommunikál a diagnosztikai eszközökkel. Az autocom is képes kezelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csoki Elküldve November6, 2016 Megoszt Elküldve November6, 2016 Csatlakozom az előttem szólóhoz! Mivel az Én gépemet is vizsgálták Opcommal, Delfhi géppel, Autocommmal de egyik ellenőrzés (kiolvasás) sem ért annyit amit egy TECh 2-ssel csináltak. Tech 2-vel tökéletesen meg tudják állapítani az ecu-ban lévő tárolt hiba kódot. Természetesen olyan szaki kell aki ért is hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve November7, 2016 Megoszt Elküldve November7, 2016 Köszönöm szépen az infókat , akkor valószínűleg csak a programmal volt a baj Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November7, 2016 Megoszt Elküldve November7, 2016 Meg a szerelővel, stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tati001 Elküldve November12, 2016 Megoszt Elküldve November12, 2016 Sziasztok! Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy az omegámnak nem akar működni a kiegészítő vízkeringető szivattyúja. a szivattyút kipróbáltam, működik, ha adok neki 12v-ot, de egyébként használat közben nem kapcsol be, akkor sem, ha fel van melegedve a víz üzemi hőfokra, és a ventilátor is bekapcsolt. Szerintetek mi lehet a probléma? Találkozott e már valaki ilyen problémával? Miért nem kapcsolhat be, valami tönkrement, ami vezérli(jeladó, termosztát, stb.) Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: István Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November15, 2016 Megoszt Elküldve November15, 2016 Motortéri relédobozban nézd át a biztosítékokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 Sziasztok! De régen voltam itt :),Na mindegy. Szóval esetleg meg tudná mondani valaki ,hogy az Y25DT motorkód a BMW-nél melyik? (2003 Common Rail) Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 Mi a kérdés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts