Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Van egy kedves 2.0 16v B Omegánk (kombi) és nem tetszik,ha hosszabb úton,pályán megyünk 150-200 km után míg vissza nem hűl a motor egy kicsit,teljesen erőtlen.

 

Köszi előre is a válaszokat

Elküldve (edited)

Sziasztok!

 

A napokban vettem egy B Omegát ( '96, sedan, X20XEV ). Van pár dolog, amit javítani kell rajta. Tudtok ajánlani szerelőt ehhez a nagykorú autóhoz, lehetőleg Budán (III-ban lakom, XI-ben dolgozom), vagy mondjuk Budakalásztól Budaörsig valamerre?

 

A motortér környékén kifúj a kipufogó, világít a check engine (bízom benne, hogy a kettő összefügg, mert normálisan fogyaszt, és semmilyen körülmények között nem rángat, nem füstöl), majd ki kellene cserélni a gyk-t az ismert kopás/nehéz elfordítás probléma miatt, és néha önálló életre kel a tetőablak :)))

 

Előre is köszönöm az infókat. Szívesebben vinném ajánlott helyre, minthogy vakrepülésben bízzam az autómat valakire...

 

/D

Módosítva : Dwarf
Elküldve

Van 4db felesleges felnim, téli gumim.

GM gyári lemez 6,5x16 5x110 ET41

Yokohama WDrive 205/55R16 91H, DOT:2308 4-5mm-es mintával

 

Akit érdekel privizzen.

  • Like 2
Elküldve

http://www.strohm.hu/index.php?o=rolunk

Vagy http://csergoe.hu

Sziasztok!

 

A napokban vettem egy B Omegát ( '96, sedan, X20XEV ). Van pár dolog, amit javítani kell rajta. Tudtok ajánlani szerelőt ehhez a nagykorú autóhoz, lehetőleg Budán (III-ban lakom, XI-ben dolgozom), vagy mondjuk Budakalásztól Budaörsig valamerre?

 

A motortér környékén kifúj a kipufogó, világít a check engine (bízom benne, hogy a kettő összefügg, mert normálisan fogyaszt, és semmilyen körülmények között nem rángat, nem füstöl), majd ki kellene cserélni a gyk-t az ismert kopás/nehéz elfordítás probléma miatt, és néha önálló életre kel a tetőablak :)))

 

Előre is köszönöm az infókat. Szívesebben vinném ajánlott helyre, minthogy vakrepülésben bízzam az autómat valakire...

 

/D

 

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok,

 

Budapest és Gödöllő viszonylatban keresek megbízható omega szakit, akire rábízhatom manuális X25XEV-m. 

SDS autóhoz van referenciátok? Nekem pont útbaesne, s ha ott kéne hagynom "Güntert", akkor is könnyen eltömegközlekedhetnék onnan.

 

Köszönöm

 

z

Elküldve (edited)

Köszönöm a szűnni nem akaró tippáradatot a fentebbi kéréshez, sikerült belőle kiválogatnom a biztos-ami-biztos alapon a Csergő céhet...

viszont

instant segítségre lenne tényleg szükségem: jelenség: ingadozó alapjárat, váltás során fennragadó majd lassan ereszkedő fordulatszám.

Sok szeretettel várom a tippeket :)

Módosítva : Márkos Zoltán
Elküldve

Sziasztok,

 

Budapest és Gödöllő viszonylatban keresek megbízható omega szakit, akire rábízhatom manuális X25XEV-m. 

SDS autóhoz van referenciátok? Nekem pont útbaesne, s ha ott kéne hagynom "Güntert", akkor is könnyen eltömegközlekedhetnék onnan.

 

Köszönöm

 

z

 

x25xev ???

Elküldve

Köszönöm a szűnni nem akaró tippáradatot a fentebbi kéréshez, sikerült belőle kiválogatnom a biztos-ami-biztos alapon a Csergő céhet...

viszont

instant segítségre lenne tényleg szükségem: jelenség: ingadozó alapjárat, váltás során fennragadó majd lassan ereszkedő fordulatszám.

Sok szeretettel várom a tippeket :)

 

Alapjárati motor...

Tisztogathatod,de a csere a korrekt megoldás...

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok, 

 

bedobom az infot a közösbe, aztán kezdtek vele, amit... :)

Ingadozó alapjárat és váltáskor fennakadó fordszám hibával betoltam Csergőékhez a vasat (X25XE), az utsó pillanatban még elfosta magát az egyik oldali szf tömítés is. 

Mindez csütörtök volt, már kedden átbeszélve, fix időpontra reggel nyitásra vittem. Úgy váltunk el reggel, h egyeztetés délelőtt, műszak végeztével vinném a kocsit. Délután 3 körül érdeklődtem már h mivan: hát ők már nem fognának bele, de főtengelyford. jeladó, és a biztonság kedvéért gyertyasor és kábelei... Ez utóbbi kettőt másutt korábban véleményeztettem szemrevételezéssel, szerintük semmi baja nem volt. 

Szerintetek az X25XE mennyire ritka Magyarországon? Mert h pont náluk ne legyen az adott napon se szf tömítés (típushiba), se főteng.ford. jeladó (típushiba), gyertya és kábelei is csak másnap reggelre?! 

Mondom, h akkor inkább maradjon a kocsi, majd másh hazajutok, egyből lett péntek reggelre minden. Éjszaka tán mikróban kipattogtatják, v szorgos kínai kezek kifaragják krumpliból? 

Mondom a teloban, h épp azért vittem hozzájuk, m szakértelem és alkatrész egy helyen. Erre válasz, h mások is tuti tőlük hozatják. HÁtőőőő.. akkor a Láng pl hogy adná olcsóbban uazt a minőséget azonnal? 
De mára kész a vas, épp a jeladót nem cserélték csak, mind1, örültem, h legalább nem egy olajkúttal kell a kocsi orrában vigyem a kisfiam holnap. Erre mire beérek 1km-re lévő mélygarázsba, a csendben hallom, h csetteg a gép, mint nagymamám singere. Hívom őket, h ez eddig nagyonnemvót, mire ők, h már az is szerencs', h felvették a telefont (du 2.38), m már a szervizben senki... Irígylem őket. 

Így most kénytelen voltam benyelni a garis felülvizsgálatot, és betolni a traktort a Kwik-fithez, h legalább annyit nézzenek meg, h eljutok-e vele 50km-re haza.

Elküldve

Sziasztok,

megint én. Az utóbbi szerviz lelkiismeretes - s ingyenes - átvizsgálása során azt kaptam, h hátsó mindkét szilent annyira odavan, h azt lehet, h vágni is kell, szerintük jobban járnék egy komplett hátsó futómű cserével, mindenesetre ők ezt nem vállalnák, szóval nem azért mondták, hogy maguknak munkát csináljanak. Írnék én a futómű topicjába, de 2012 óta halott. Tudtok esetleg ajánlani egy fanatikus futóművest és esetleg egy hátsó hidat? A következő az első lengőkar (szilentek, gömbfej)... 

Már kezdek azon gondolkodni, hogy inkább ezt tartom meg donornak, s keresek  - v hozatok ? - egy sokkal jobb állapotút.

Elküldve

Ha klubtag lennél kaptál volna jó kedvezményt a csergőben. Azt én sem értem, hogy miért nem voltak ezek a cuccok raktáron? Én rendszeresen tőlük rendelek alkatrészeket, és 95%-ban van raktáron, vagy aznap be tudják szerezni,így másnapra nálam van.

Nem tudom, melyik szilented van ki a hátsó futóműben, de nem hiszem, hogy a motor piszkálásától elkezd nyikorogni a hátulja. Ha a függőleges nagy szilent szar, azt egyszerű cserélni.

Az eredeti gondodat megoldották a csergőben?

  • Like 1
Elküldve

Olyat még nem hallottam, hogy a főtengely fordulatszám-jeladó alapjárati hibát okozna. Gyertyakábelekről előbb el tudom hinni.

  • Like 1
Elküldve

Köszönöm a reagot.

Én ugye szabályos forumuser vagyok, így rákerestem, s 2 válasz is volt, sőt, nekem is itt írták: ingadozó alapjárat + fennakadó fordszám = forg.teng.pickup v lambda szodát is írtak vhol... s egyenest üresjárati szabályozó motor is lehetett volna.

Előzőre: Csergőék egyszerűen OBDval jöttek rá a jeladó hibára. Azt nem tudták idő hiányában (?) megoldani. Juteszembe tegnap beszoptam a gödöllői megadugót, araszolás 15kmen, és nem ingadozott az alapjárat s fenn sem maradt váltáskor :) Szóval lehet, h kerülőúton (gyertya&kábelcsere), de megoldották.

Elküldve

korábbi vásárlásaim okán elvileg már van vmennyi jogsim kedvezményre, de komolyan fontolóra veszem a felvetést, lévén kedvelem ezt a hisztis öregurat (Günther, a 95ös x25xe). Az tart csak vissza, h e konkrét példánynál nemtom meddig maradhatok, m a bódé odavan, a műanyag léc alatt nincs már acél, csak oxid változatban. Egyelőre az autó gtk-s. Amennyit rá kéne költsek, abból pont vehetnék egy jó állapotú uilyet.

Természetesen a motorpiszkához nincs köze a hátsó szilenttelenségnek, azt csak most tudatta velem a másik szerviz, én meg már elég rég hallom, csak egy 3. szerviz rázatópadja szerint semmi gond. nooormális?!

Elküldve

Sajnos az Omegákat nagyon megeszi az idő. Mondhatnám, hogy egy fiatalabb biztos jobb állapotú, de ez sajnos nem igaz. Sokkal jobban függ attól, hogy használták. 

 

Jártam már én is úgy, hogy a szerviz simán beállította a futóművet, utána otthon alámásztam, és kiderült, hogy szét vannak szakadva a lengőkarszilentek.

korábbi vásárlásaim okán elvileg már van vmennyi jogsim kedvezményre, de komolyan fontolóra veszem a felvetést, lévén kedvelem ezt a hisztis öregurat (Günther, a 95ös x25xe). Az tart csak vissza, h e konkrét példánynál nemtom meddig maradhatok, m a bódé odavan, a műanyag léc alatt nincs már acél, csak oxid változatban. Egyelőre az autó gtk-s. Amennyit rá kéne költsek, abból pont vehetnék egy jó állapotú uilyet.
Természetesen a motorpiszkához nincs köze a hátsó szilenttelenségnek, azt csak most tudatta velem a másik szerviz, én meg már elég rég hallom, csak egy 3. szerviz rázatópadja szerint semmi gond. nooormális?!

 

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok,

omega b '95 csomagtérajtó zár kapható vhol külön? szétkaptam tegnap este, és egyértelműen a hengerzár rossz, nem fordul el. A zárat már nem tudtam jobban szétszedni, h esetleg vmelyik lamella v rugo v mifene makacskodik benne.

Ugyanitt érdeklődnék egy olyan különös jelenséggel kapcsban, h hidegre és bmely pozícióra állítva is meleg levegő jön a lábtérlégellátóból. Találkoztatok már ilyennel?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.