eszeky Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Sziasztok! Vettem egy új kézifékkar borítást mert a régi már nagyon töredezett volt. A problémám a következő. A műanyag keretre, hogy lehet felvarázsolni az új bőrtakarót? Az előző gondolom gyári lehetett tűzőgéppel van megfogva, de úgy hogy a belső részén a műanyagnak nem jött át a kapocs vége. Probáltam itthoni "barbár" módszerrel átütni finoman, de nem viszi át. Nem mertem erőltetni nehogy a műanyag eltörjön. Pálmatexes megoldással is próbálkoztam, de természetesen nem ragad rá. Valaki cserélt már ilyet? Valami okos alkalmazható megoldás érdekelne. Köszönöm. Üdv:Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Próbálj meg pollenszűrő nélkül közlekedni. Nézd meg a pollenszűrő házának aljában nem áll-e a víz. Ha van gumiszőnyeged, vedd fel, nézd meg alatta mennyire vizes. Ha van rá módod szellőztesd az autót a napon. Ha nagyon vizes a szőnyeg akkor lehet, hogy valahol beveri a vizet a kerék. Hello megint...! Újabb apróság ütötte fel a fejét a legutóbbi,hosszú távú hajózáskor: brutális párásodás jelentkezett... Végig -1 és -6 °C között autóztam és zömmel olyankor volt a legmarkánsabb a dolog,amikor ködösebb részeken mentem keresztül. Le kellett kicsit húznom az ablakot,hogy meg tudjam szüntetni,mert még az erre szolgáló funkció sem tudta gyorsan eltüntetni! Viszont mikor az ablakot visszahúztam,akkor is csak úgy tudtam viszonylag hosszabb ideig megúszni a visszapárásodást,hogy (ötletszerüen) a klímát is rátoltam...! Autóztam már ilyen idöben eleget vele,de eddig ezt nem produkálta... A levegöt tolja rendesen mindenhová,ahogyan éppen beállítom,így -szerintem- nem a terelö/záró elemekkel lehet gond. ...és meleg is a befújt levegö -jónak tünik a fütési rendszer... Az is megfordult a fejemben,hogy -köszönhetöen a latyakos,hóleves idönek- a cipökkel beköltöztetett nedvesség miatt talán több pára képzödik az autóban, ami végül ezt eredményezheti,amikor 22-23°C van a kocsiban... -lehet,ez hülyeség,persze,de hát agyal az ember ugye... Valami tipp/tapasztalat??? Szép napot!!! 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Szia. Sajnos roncsolás nélkül nem jön le :( Tisztelt Omegatulajtársak, becsülettel megvallom, hogy nagyon kerestem, de nem találtam egyetlen hozzászólás kivételével (az is automatára vonatkozott) instrukciót a manuális váltójú omega váltóbotján lévő gomb cseréjének leírásához. A magyar nyelvű nagykönyvben sem találtam. Kérem szíves segítségtek, mert próbáltam csavarni, mint rendes normális (japán) autónál is szokás, de nem vezetett megoldáshoz, eltörni meg nem szeretném... Köszönettel z Omega '95 X25XE Caravan 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Szia. Sztem kárpitos fel tudja rakni. De én ragasztottam és cipészszöggel fogattam oda. Sziasztok! Vettem egy új kézifékkar borítást mert a régi már nagyon töredezett volt. A problémám a következő. A műanyag keretre, hogy lehet felvarázsolni az új bőrtakarót? Az előző gondolom gyári lehetett tűzőgéppel van megfogva, de úgy hogy a belső részén a műanyagnak nem jött át a kapocs vége. Probáltam itthoni "barbár" módszerrel átütni finoman, de nem viszi át. Nem mertem erőltetni nehogy a műanyag eltörjön. Pálmatexes megoldással is próbálkoztam, de természetesen nem ragad rá. Valaki cserélt már ilyet? Valami okos alkalmazható megoldás érdekelne. Köszönöm. Üdv:Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Szia. Sajnos roncsolás nélkül nem jön le :( Én le tudtam szedni az enyémet, húzni kellett mint állat felfele és lejött. A rúd "rücskös - egyenetlen" és azon szorul meg.Tettem fel anno irmscher gombot, jól rá kellett baxarintani tenyérrel 4-5-öt - nem pottyant le utána az se. Még a régi gombom is megvan valahol amit leszedtem, szerintem nem roncsolódott. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 (edited) Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy kb két hete kiirta a bc hogy alacsony a hűtővíz szintje.Töltöttem rá 2-3decit és most meló után beindítottam és megint ki irta. Viszonylag sokat járatom reggel alapjáraton a kocsit mielőtt elindulok és hazafele ugyan ez. Hengerfejes lenne az auto? A viz nem olajos az olajat meg nemlátom vizesnek. Szerintetek? Ja 3.0 v6-ról lenne szó. Módosítva Február18, 2015 : KisBla Link to comment Megosztás: More sharing options...
zxlacee Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Ha a motor fogyasztaná a vizet, azt látni lehetne a füstjén. Esetleg nem szivárog valahol? Valamelyik csőnél pl. A kiegyenlítő tartályban lévő úszó is meg szokott hibásodni ami a bc-nek a jelet adja. Előző omegám folyamatosan coolant level-t írt de a szint jó volt. Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy kb két hete kiirta a bc hogy alacsony a hűtővíz szintje.Töltöttem rá 2-3decit és most meló után beindítottam és megint ki irta. Viszonylag sokat járatom reggel alapjáraton a kocsit mielőtt elindulok és hazafele ugyan ez. Hengerfejes lenne az auto? A viz nem olajos az olajat meg nemlátom vizesnek. Szerintetek? Ja 3.0 v6-ról lenne szó. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Ha a motor fogyasztaná a vizet, azt látni lehetne a füstjén. Esetleg nem szivárog valahol? Valamelyik csőnél pl. A kiegyenlítő tartályban lévő úszó is meg szokott hibásodni ami a bc-nek a jelet adja. Előző omegám folyamatosan coolant level-t írt de a szint jó volt. Szivárogni nem láttam sehol, nem szokott alatta lenni semmi folt, és a motortérben sem láttam hogy elszivárogna valahol. Igy hogy hideg van meg szokott füstölni még be nem melegszik egy bizonyos szintre a motor, de nem észleltem semmi szokatlant a füstjén sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Szivárogni nem láttam sehol, nem szokott alatta lenni semmi folt, és a motortérben sem láttam hogy elszivárogna valahol. Igy hogy hideg van meg szokott füstölni még be nem melegszik egy bizonyos szintre a motor, de nem észleltem semmi szokatlant a füstjén sem. Az olajhűtő fedele mellett folyhat vagy a hátsó vízhídnál, ezt nem látod mert rajta van a szívósor, injektorsor. Le kell nyomáspróbázni és megnézni hol folyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Köszönöm, akkor megpróbálom még erősebben, bár marhára nincs kedvem kulisszát is javítani utána :) Én le tudtam szedni az enyémet, húzni kellett mint állat felfele és lejött. A rúd "rücskös - egyenetlen" és azon szorul meg.Tettem fel anno irmscher gombot, jól rá kellett baxarintani tenyérrel 4-5-öt - nem pottyant le utána az se. Még a régi gombom is megvan valahol amit leszedtem, szerintem nem roncsolódott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Talán itt olvashattam, h a tűzfal környéki összefolyó eldugulása okozhat beltéri elázást. Lehet, h most ennek az előszobájában vagy. Hello megint...! Újabb apróság ütötte fel a fejét a legutóbbi,hosszú távú hajózáskor: brutális párásodás jelentkezett... Végig -1 és -6 °C között autóztam és zömmel olyankor volt a legmarkánsabb a dolog,amikor ködösebb részeken mentem keresztül. Le kellett kicsit húznom az ablakot,hogy meg tudjam szüntetni,mert még az erre szolgáló funkció sem tudta gyorsan eltüntetni! Viszont mikor az ablakot visszahúztam,akkor is csak úgy tudtam viszonylag hosszabb ideig megúszni a visszapárásodást,hogy (ötletszerüen) a klímát is rátoltam...! Autóztam már ilyen idöben eleget vele,de eddig ezt nem produkálta... A levegöt tolja rendesen mindenhová,ahogyan éppen beállítom,így -szerintem- nem a terelö/záró elemekkel lehet gond. ...és meleg is a befújt levegö -jónak tünik a fütési rendszer... Az is megfordult a fejemben,hogy -köszönhetöen a latyakos,hóleves idönek- a cipökkel beköltöztetett nedvesség miatt talán több pára képzödik az autóban, ami végül ezt eredményezheti,amikor 22-23°C van a kocsiban... -lehet,ez hülyeség,persze,de hát agyal az ember ugye... Valami tipp/tapasztalat??? Szép napot!!! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Csatlakozom, tavaly szántam rá magam a komplett tartálycserére, egyrészt m már ronda volt, másrészt m engem is zavart a folyamatos hibaüzenet a vízszintről rendes vízállás mellett. Ezt és az olajszintet is mint minden rendes omegatulaj úgyis mindig ellenőrzöm. Ha a motor fogyasztaná a vizet, azt látni lehetne a füstjén. Esetleg nem szivárog valahol? Valamelyik csőnél pl. A kiegyenlítő tartályban lévő úszó is meg szokott hibásodni ami a bc-nek a jelet adja. Előző omegám folyamatosan coolant level-t írt de a szint jó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vnonoo Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Talán itt olvashattam, h a tűzfal környéki összefolyó eldugulása okozhat beltéri elázást. Lehet, h most ennek az előszobájában vagy. A vízelvezetés rendben van a motortérnél -éppen a fórumon szerzett infoknak köszönhetöen ezt (is) ellenörzöm idönként... Tény,hogy a szönyeg vizes,de -szerencsére- nem túl brutálisan. Egyelöre betudom ezt az idöjárásnak,de azért körülnézek a kerékjárati ívek környékén -ahogy Kori jelezte... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Van még egy, bár ez nemtom mennyire lehet az omegánál is: nem egy autónál láttam, h a légkondi képes úgy bevizelni, h a középkonzol belsején végigcsurgat, s köt ki a lé a lábtérben. A vízelvezetés rendben van a motortérnél -éppen a fórumon szerzett infoknak köszönhetöen ezt (is) ellenörzöm idönként... Tény,hogy a szönyeg vizes,de -szerencsére- nem túl brutálisan. Egyelöre betudom ezt az idöjárásnak,de azért körülnézek a kerékjárati ívek környékén -ahogy Kori jelezte... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Van még egy, bár ez nemtom mennyire lehet az omegánál is: nem egy autónál láttam, h a légkondi képes úgy bevizelni, h a középkonzol belsején végigcsurgat, s köt ki a lé a lábtérben. Ha nincs eltömődve a nyúlványban a vízelvezető, és nem hűtővíz, akkor jó eséllyel lyukas a taposója...érdemes mindkét oldalon megnézni, mert a pedálok mögött is lyukas szokott lenni, aztán dől be a víz, mert ha úgy állsz még be is vezetődik ami lefolyna, elbaxta a tervezője... 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Ha nincs eltömődve a nyúlványban a vízelvezető, és nem hűtővíz, akkor jó eséllyel lyukas a taposója...érdemes mindkét oldalon megnézni, mert a pedálok mögött is lyukas szokott lenni, aztán dől be a víz, mert ha úgy állsz még be is vezetődik ami lefolyna, elbaxta a tervezője... Akkor ennek alighanem én is hasznát venném, vagy veszem majd hamarosan a gyanús foltok és az amúgyis xarrárohadt kaszni miatt; hogyan kell diszkréten felfeszegetni a lábtéri padlószőnyeget? Kasznirohadáshoz: a jh sárvédő idiótabaromműanyagléce alatt az illesztésnél konkrétan eltűnt az illesztés, eccer arra mentem a garázsba, hogy a műanyag a földön hever, helyén kráterek... legnagyobb meglepetésemre az adott szakaszon üzemszerűen levegő áramlott. Mennyire igaz az opel sose kop' el szlogen, nincs ideje elkopni m előtte elrohad :) Nincs mit tennem, számoltam ezzel, hisz olcsón kellett gyorsan nagy autó, de azért egy ökölfelületnyi könnyítés már drága restaurációs ktsgvel járhat :( Kicsit ambivalensen is állok a kérdéshez, m amúgy a gép tetszik, a motort sem hiába választottam, de mire a motort rendberakatnám, a bódéból csak a beltér marad, meg az új kipurendszer :) :) :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Kb 2 éve pályázásnál kivételesen nejem vezetett, én pedig a jobb 1-ben ültem. Szakadt az eső, én pedig azt vettem észre, hogy csepeg a víz a lábamra. Otthon szétborítottam a jobb oldalon a műszerfalat, sárvédőt, levélrácsot a szélvédő alatt. Befeküdtem az autóba, asszonypajtás pedig locsolta a szélvédő alatt. Meg is lett. Ahol a tűzfal és az oldalelem össze van illesztve, megöregedett a tömítőmassza és szétrepedt. Újratömítettem, azóta minden ok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 https://www.dropbox.com/s/wll92l3nnt5cw9r/IMAG0654.jpg?dl=0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Márkos Zoltán, erre gondolsz? https://www.dropbox.com/s/bcling3f1xwx21p/P_20140725_094536.jpg?dl=0 Sajnos a másik oldal sem volt jobb, ott még a pótkerék tartó is ki volt rohadva :( Amúgy ez nem az enyém. Nekem az első nyúlványok indultak meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Relly Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Ha már beázás: Ehhez hasonlót már 4 omegánál láttam, a képen a sajátom van, lakatolás előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Sziasztok ismét! Felni vásáráls előtt állok mert ami most van azt télire szeretném használni. Kérdésem az lenne hogy most b2 omegának mi a gyári ET száma és az agy átmérője? mert találtam már et39 és et33 as felniket is amik omegára való. én meg csak pislogok hogy mivan. :) mert szeretném beíratni a forgalmimba majd csak hát igy nem tudok venni hogy egyik eladó mást mond mint a másik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Ha már beázás: Ehhez hasonlót már 4 omegánál láttam, a képen a sajátom van, lakatolás előtt. Így van, itt rohad a 90%-uk, és ilyen az utas oldal is a legtöbbön, megáll a gané a nyúlvány tövében, és a itt rohad át... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Mekkorát szeretnél? Mert az NKH csak az adatbázisában szereplőnél egyel nagyobbat ír be. B Omegánál 15 szerepel nekik, így max 16-ost írnak be. A 39 általában alufelni, a 33 acélfelni et. Agyátmérő talán 65mm, de mérd meg a pótkereket, és máris megvan. Sziasztok ismét! Felni vásáráls előtt állok mert ami most van azt télire szeretném használni. Kérdésem az lenne hogy most b2 omegának mi a gyári ET száma és az agy átmérője? mert találtam már et39 és et33 as felniket is amik omegára való. én meg csak pislogok hogy mivan. :) mert szeretném beíratni a forgalmimba majd csak hát igy nem tudok venni hogy egyik eladó mást mond mint a másik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Mekkorát szeretnél? Mert az NKH csak az adatbázisában szereplőnél egyel nagyobbat ír be. B Omegánál 15 szerepel nekik, így max 16-ost írnak be. A 39 általában alufelni, a 33 acélfelni et. Agyátmérő talán 65mm, de mérd meg a pótkereket, és máris megvan. Német az auto és itt is lakok, igy nem probléma a méret. 18-on gondolkozok de lehet hogy 17 lesz vagy 19-es. majd amiből találok jót ami tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Hátul minden elfér, de elöl már necces. Ha magas az et szám, hamar beleér a gólyalábba. Ha teheted próbáld fel, mielőtt megvennéd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts