Gabo Elküldve Június16, 2014 Elküldve Június16, 2014 Szia. Nem rég, kb. két éve lett cserélve a vezérlés, így nem is értem a dolgot. A Zafirámon a vezérlés 1 év 3 hetes, és valószínű, hogy a feszítő görgő csapágya kuka... hja és kapott 17 ezer Km-t... lol... Persze gari a 3 hét miatt már nincs, szééép...
sammydoc Elküldve Június18, 2014 Elküldve Június18, 2014 A Zafirámon a vezértlés 1 év 3 hetes, és valószínű, hogy a feszítő görgő csapágya kuka... hja és kapott 17 ezer Km-t... lol... Persze gari a 3 hét miatt már nincs, szééép... Garanciáról már nem is álmodok! :D
zxlacee Elküldve Július13, 2014 Elküldve Július13, 2014 Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Az egyik, hogy nem rég van nálam egy 2.5 V6-os és egy gumi cső folyamatosan szétszakad rajta, már háromszor cseréltem. Ha jól tudom ez a szekunder levegő csöve, két fémcső van vele összetoldva. Kép: Mitől nyomhatja ezt szét folyamatosan? A másik dolog, a vizet is felforralta. Szerintem hiányzik belőle az egyik elektromos szivattyú. Lehet emiatt? Itt lenne a helye ha jól gondolom: Kép: Kori, köszi a váltóolaj cseréről szóló írást, pont aktuális nálam. :)
Omegatd Elküldve Július13, 2014 Elküldve Július13, 2014 Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Az egyik, hogy nem rég van nálam egy 2.5 V6-os és egy gumi cső folyamatosan szétszakad rajta, már háromszor cseréltem. Ha jól tudom ez a szekunder levegő csöve, két fémcső van vele összetoldva. Kép: Mitől nyomhatja ezt szét folyamatosan? A másik dolog, a vizet is felforralta. Szerintem hiányzik belőle az egyik elektromos szivattyú. Lehet emiatt? Itt lenne a helye ha jól gondolom: Kép: Kori, köszi a váltóolaj cseréről szóló írást, pont aktuális nálam. :) Minek kellett megvenned? Ez csak a kezdet...
kori Elküldve Július13, 2014 Elküldve Július13, 2014 Mi is ezzel a csővel szívtunk. Kicseréltük másikra, de szétégett. A megoldás az lett, hogy rendeltünk új csövet a Csergőből. Vagy keress bontottat. Biztos nem attól forralja, hogy ez a szivattyú hiányzik. Nagyobb az esélye, hogy vízköves a hűtő, szar a vízpumpa, vagy hengerfejes a motor.
zxlacee Elküldve Július13, 2014 Elküldve Július13, 2014 Köszi a tippeket. Gondolom az sem teljesen normális, hogy forr a víz és a klíma hűtő megy. A vízhűtő venti meg sem moccant.
kori Elküldve Július13, 2014 Elküldve Július13, 2014 Nem, az biztos. Sajnos nem egyszerű a V6 hűtési rendszere. Nézd végig a biztiket a motortérben lévő relédobozban.
Márkos Zoltán Elküldve Július21, 2014 Elküldve Július21, 2014 (edited) Sziasztok Sorstársak! Eldurrant az AC nyomóág gumicsövem (B Omega 2.5 V6 benzin 1995 x25xe), az alkatrészesek tanácstalanul állnak, h nem találnak pont a típusnak megfelelőt. Tudnátok kérlek segíteni vmiféle GM azonosítóval? A szűrőoldali része kék vékony műanyag borítású cső gyorscsatival a szűrőre, az üa pumpa környéki pedig textilbetétes gumicső awab bilinccsel, a kettő vmiféle roppantógyűrűs megoldással rögzíttetett egymáshoz. Valszeg ez a sors vár a mellette lévőre is, ami szintén az üa szivattyúba csatlakozik, ha arra is tudnátok azonosítókat, nagyon megköszönném. Módosítva Július21, 2014 : Márkos Zoltán
kori Elküldve Július21, 2014 Elküldve Július21, 2014 Pontosan melyik kell? A tank teteje és a műa cső között a nyomóágé? Vagy még a tankban lévő?
kori Elküldve Július21, 2014 Elküldve Július21, 2014 Ja, rájöttem, a tank és az üzaszűrő közti szakasz. Hívd fel a Cserőt, biztos tudnak segíteni.
ntr Elküldve Július22, 2014 Elküldve Július22, 2014 Sziasztok Sorstársak! Eldurrant az AC nyomóág gumicsövem (B Omega 2.5 V6 benzin 1995 x25xe), az alkatrészesek tanácstalanul állnak, h nem találnak pont a típusnak megfelelőt. Tudnátok kérlek segíteni vmiféle GM azonosítóval? A szűrőoldali része kék vékony műanyag borítású cső gyorscsatival a szűrőre, az üa pumpa környéki pedig textilbetétes gumicső awab bilinccsel, a kettő vmiféle roppantógyűrűs megoldással rögzíttetett egymáshoz. Valszeg ez a sors vár a mellette lévőre is, ami szintén az üa szivattyúba csatlakozik, ha arra is tudnátok azonosítókat, nagyon megköszönném. Itt nézz szét: http://www.partsbase.org/opel/omega-b-1994-2003-7--7-11-1-fuel-pipes-and-fittings-contd-x25xe-l80-y26se-ly9-x30xe-l81-y32se-la3-engines/ Tüzelőanyag táp cső: A 4-es (8 22 184) vagy az 5-ös (8 22 185) lesz, attól függően hogy sedan vagy caravan. Tüzelőanyag visszatérő cső: 9-es (8 22 182) vagy 10-es (8 22 183).
Márkos Zoltán Elküldve Július23, 2014 Elküldve Július23, 2014 Ja, rájöttem, a tank és az üzaszűrő közti szakasz. Hívd fel a Cserőt, biztos tudnak segíteni. Köszi, kérdeztem őket, sajn a rendszerükben az egyik kolléga nem találta, a másik szerint a gyári már nem rendelhető, a javítókészlete a szokásos benzincső, plusz bilincsek.
Márkos Zoltán Elküldve Július23, 2014 Elküldve Július23, 2014 Itt nézz szét: http://www.partsbase.org/opel/omega-b-1994-2003-7--7-11-1-fuel-pipes-and-fittings-contd-x25xe-l80-y26se-ly9-x30xe-l81-y32se-la3-engines/ Tüzelőanyag táp cső: A 4-es (8 22 184) vagy az 5-ös (8 22 185) lesz, attól függően hogy sedan vagy caravan. Tüzelőanyag visszatérő cső: 9-es (8 22 182) vagy 10-es (8 22 183). Nagyon köszönöm! az 5ös további 3 tételből áll, vagy a 3 közül lesz vmelyik ami jó? És itt is csak az a zavaró, ami a Csrgőnél zavarta a gyári programot nézőket, hogy nem látszik a szűrő viszonyítási pontként. Az a nagy bumszli, amit 12-vel jelöl, már majdnem, erre odamutatja az egyik csőtoldót. És így, hogy már fentrengtem a kocsi alatt párszor, tudom, h az 5ös előtt nincs is ilyen radikálisan lefelé tartó ág. Vhogy másképp vannak a csőkanyarulatok.
kori Elküldve Július23, 2014 Elküldve Július23, 2014 Keress bontottat, még mindig jobb, mint az univerzális, folyóméterben kapható trágya.
ntr Elküldve Július23, 2014 Elküldve Július23, 2014 (edited) Nagyon köszönöm! az 5ös további 3 tételből áll, vagy a 3 közül lesz vmelyik ami jó? És itt is csak az a zavaró, ami a Csrgőnél zavarta a gyári programot nézőket, hogy nem látszik a szűrő viszonyítási pontként. Az a nagy bumszli, amit 12-vel jelöl, már majdnem, erre odamutatja az egyik csőtoldót. És így, hogy már fentrengtem a kocsi alatt párszor, tudom, h az 5ös előtt nincs is ilyen radikálisan lefelé tartó ág. Vhogy másképp vannak a csőkanyarulatok. Mivel az 5-öst írtad, feltételezem caravan (kombi) a verdád, így azt nem tudom megmondani hogy van-e "ilyen radikálisan lefelé tartó ág", de a sajátomat ismervén nincs további 3 rész. Az 5-ös is és a 10-es is 1-1 darabból kell hogy álljon a benzintank fedélig. Azt még vedd figyelembe hogy a linkelt weboldalon sematikus ábrák vannak, nem tervrajzok. :) (Az évjárat, motorkód változatok és a termékkód változások miatt van több cikkszám ugyan arra a termékre, nem kell vele foglalkozni. Ezért is ugyan az a neve mindhárom 5-ösnek.) Módosítva Július23, 2014 : ntr
Márkos Zoltán Elküldve Július24, 2014 Elküldve Július24, 2014 Keress bontottat, még mindig jobb, mint az univerzális, folyóméterben kapható trágya. Köszi. Sajn nem találtam. Mármint a 17keres nagy opelbontó nem tud adni. Még az e-bay-en is csak hasonlóak vannak. Ajánlanak v 3 cikkszámú újat, ~15e/db... kedvezménnyel Csergőéknél.
Márkos Zoltán Elküldve Július24, 2014 Elküldve Július24, 2014 Mivel az 5-öst írtad, feltételezem caravan (kombi) a verdád, így azt nem tudom megmondani hogy van-e "ilyen radikálisan lefelé tartó ág", de a sajátomat ismervén nincs további 3 rész. Az 5-ös is és a 10-es is 1-1 darabból kell hogy álljon a benzintank fedélig. Azt még vedd figyelembe hogy a linkelt weboldalon sematikus ábrák vannak, nem tervrajzok. :) (Az évjárat, motorkód változatok és a termékkód változások miatt van több cikkszám ugyan arra a termékre, nem kell vele foglalkozni. Ezért is ugyan az a neve mindhárom 5-ösnek.) O bocs, lehet, hogy az elején lemaradt a részletezésnél, h caravan. Csak arra gondoltam, h nem a tankban lévő csöveket akarják még rámsózni :)
Márkos Zoltán Elküldve Július24, 2014 Elküldve Július24, 2014 Mindenkinek köszönöm a lelkiismeretes segítő szándékot, aki a benzincsöves problémámban hozzá(m)szólt. Azért az érdekes, h sem Csergőék, sem SDS autó, se bontó nem ismeri kapásból a cuccost, mindenkinek úgy kell magyarázni, mintha vmelyik marsjáró hajtásláncába keresnék egy spec dűznit... :) Ezek szerint csak nekem ment szét ez a b----tt cső? :) (kétségbeesett kirohanás) 1
eszeky Elküldve Augusztus8, 2014 Elküldve Augusztus8, 2014 Sziasztok! Valakinek véletlenül nincs eladó c omega sedanhoz bal hátsó ajtó és két első sárvédő? Köszönöm Attila
eszeky Elküldve Augusztus13, 2014 Elküldve Augusztus13, 2014 Sziasztok! Szeretném lecserélni a visszapillantótükröt az autómról ami egy c omega. Levettem a takaró borítást belül egy csavar meg van. A többi az ajtó kárpit alatt van.Kivettem az ajtó kárpitból kettő csavart felülről, de a többit nem találom. Hol helyezkedik el a többi csavar a kárpitban? Köszi Attila
Don Corleone Elküldve Augusztus15, 2014 Elküldve Augusztus15, 2014 Szép napot márkatárasak!Nemrég vásároltam egy Omega C Caravant 2.2 Diesel-t (a 120Le-et)Mivel az autó sokáig taxi volt kapott sok-sok hideget meg persze meleget is. :)Nem is ez a lényeg csak hogy kerek legyen a történet elmondtam :) - Klíma: Na azt már kifejtettem a DIGIT-KLÍMA topicban :) - Van egy tank problémám is, még pediglen a következő: Ha tele akarom tankolni nem megy csak 58 liter bele (úgy tudom 70-75 literes a tank) ezzel még semmi baj se lenne ha a többi amit rátöltök nem folyna ki a tank felett valahol a kocsi hátuljánál... Ha ferdén álok meg akkor is folyik de csak teli tanknál! És gondolom ebből kifolyólag az üzemanyagszínt jelző is ide-oda mutogat nekem hol teli tank, hol háromnegyed, hol fél... De ahogy ürül úgy beáll normálisra. wtf? O.o :) - Sárga kis motor engineer lámpa: Két eset szokott előfordulni amikor világít. 1: Ha megyek vele pályán és hajtom 160-ig semmi baj majd 170-nél kivillan és félreállok leállít újra és semmi gond, de 180-190-nél már nincs meg ez a probléma! 2: Ha városban megyek már meleg motornál egyszer csak kivillan (egyébként ekkor nem engedi 2500 fölé a fordulatot és rengeteget eszik!!!) Majd gázt adok és egyszer csak valahol 2200-300 körül eltűnik a jelzés és megy minden tovább... ??? - Nem működik a központi kijelzőm. (megnéztem a biztit ;) ) Ahogy elnéztem a legkisebb fajta van az enyémben.(kb. a fele a helynek) De előző tulaj szerint jó volt egy-két pixel hiba volt maximum. ??? Azt hozzá teszem hogy a biztitábla fedele egy 8x70-es facsavarral volt rögzítve :DDDD Kontárok :/ - (Apropó ugyan ezen fedél rögzítésére akad két kis pöcök a műszerfalhéjban... na azok nekem le vannak törve... Hogyan lehetne azokat kicserélni? O.o Ez a 3-4 :) fő problémám lenne amik szúrják a szemem de akad még vaja füle mögött rendesen a kicsikének :) Remélem ezekre is és a többi bajra is tudtok esetleg megoldást vagy találni vagy olyanhoz eljuttatni aki tudja :) Én is szívesen neki állok a szerelésnek csak ugye ami egy szakinak 2 óra az nekem egy nap :DDD Köszönöm szépen előre is a segítséget és/vagy az útbaigazítást! ;)
Gabo Elküldve Augusztus15, 2014 Elküldve Augusztus15, 2014 Jól belenyúltál - na ez bontószökevény :P - remélem nem fizettél 200 ezernél többet ezért :P ... Klíma - alkatrész akkor csergő. A tank lukas, le kell venni, és megnézni, hol folyik, csak csőnél, vagy van sérülés is rajta... Check engine - ki kell olvastatni - okosabb leszel. Kijelző - valószínűsítem GID es van - az jobb egy kicsivel mint a MID :P - Hiba oka lehet kábelvarázs, pl a törésből eredendően, vagy akármi :P 1
kori Elküldve Augusztus17, 2014 Elküldve Augusztus17, 2014 Klímára válaszoltam. Tanknál lehet, hogy a tetején lévő szerelőnyílás tömítése szállt el. A csomagtérben kell lennie egy kerek fedélnek, az alatt lesz. Sárga lámpa motorhibát jelez, ki kell olvastatni. Kijelzőnél az égőket nézd meg. 2
Recommended Posts