morg Elküldve Június27, 2004 Megoszt Elküldve Június27, 2004 Helló! 1 hete vagyok Omega tulajdonos. 97-es, 2.0i 16v. Klíma, ülésfűtés stb.. Van hozzá ezer oldalas német nyevű ismertető... Ezen a német szótár sem segít... Nem mintha nem tudnám mi az a ablaktörlő kapcsoló, de azért mégis... Tud valaki magyar leírást? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
morg Elküldve Június28, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június28, 2004 Minden segítséget szívesen fogadnék, mert még életemben nem vezettem autómata váltós kocsit. Könnyű megszokni, de pl. ajánlott-e n-be tenni piros lámpáknál, mikor gazdaságosabb ha pörgetem és hamar felkapcsol, vagy csak urasan lassan közlekedni? Soknak tűnik a fogyasztás városban 14-et is eléri. ez reális? Lehet hogy hülyeségeket kérdezek? Ha valaki ismeri ezt a tipust és van hozzá bármilyen és bármiről jótanácsa, köszönettel veszem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június28, 2004 Megoszt Elküldve Június28, 2004 Helló! 1 hete vagyok Omega tulajdonos. 97-es, 2.0i 16v. Klíma, ülésfűtés stb.. Van hozzá ezer oldalas német nyevű ismertető... Ezen a német szótár sem segít... Nem mintha nem tudnám mi az a ablaktörlő kapcsoló, de azért mégis... Tud valaki magyar leírást? Köszi irj az info@opel.hu-ra pár arcnak már küldtek doksit...próba cseresznye Link to comment Megosztás: More sharing options...
morg Elküldve Június28, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június28, 2004 Kösz a tippet Redline! Megfogadom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június28, 2004 Megoszt Elküldve Június28, 2004 Soknak tűnik a fogyasztás városban 14-et is eléri. annyira nem tünik vészesnek -nem könnyu auto -gondolom klima megy -városban -nagymoci -AUTOMATA Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június28, 2004 Megoszt Elküldve Június28, 2004 Minden segítséget szívesen fogadnék, mert még életemben nem vezettem autómata váltós kocsit. Könnyű megszokni, de pl. ajánlott-e n-be tenni piros lámpáknál, mikor gazdaságosabb ha pörgetem és hamar felkapcsol, vagy csak urasan lassan közlekedni? Soknak tűnik a fogyasztás városban 14-et is eléri. ez reális? Lehet hogy hülyeségeket kérdezek? Ha valaki ismeri ezt a tipust és van hozzá bármilyen és bármiről jótanácsa, köszönettel veszem! Szia morg ! Én nem sokat vezettem autómata váltós autót - kb. 1000 kilómétert -, de a "kúszását" kifejezetten viccesnek találtam, ezért soha nem raktam be N-be a, ha meg kellett állnom a lámpánál. "Sport" fokozattal rendelkezik a váltó ? Ha igen, akkor normál D-ben kevésbé engedi felpörögni a motort váltás előtt, ellenben"Sport"-ban, magasabb fordulatszám elérése után vált=dinamikusabb haladás + nagyobb fogyasztás. Szerintem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Június30, 2004 Megoszt Elküldve Június30, 2004 Fél éve nyüstölök egy autómata MV6 Omegát, és a következőket tudom hozzáfűzni: - lámpánál a D és N fokozat között a BC szerint kb 0,5 Liter/óra a különbség (ugyebár nem állsz órákig a lámpánál...) - a "Sport" fokozat egy nagyon minimális értékkel tolja fel a váltás fordulatszámát. Ez leginkább attól függ, mennyire van benyomva a gázpedál. Jobban benyomott pedálnál nő a különbség. A leglényegesebb különbség, inkább az, hogy "S"-ben motorfék esetén nem vált fel 4-be, hanem max 1-et vált fel, azaz intenzívebb a motorfék, és ha hirtelen odalépsz, hamarabb reagál. A sportfokozatot néha motorfékként is használom, azaz ha motorfékre van szükségem, leveszem a gázról a lábam, és benyomom az "S"-t -fogyasztás városban: 12 és 18 között, attól függ "racingolok" vagy nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
morg Elküldve Június30, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június30, 2004 Kösz a válaszokat. Hasonlókat tapasztalok én is. nYOMOM A GÁZT, megyek 70-el tartósan, a motor 2000-t pörög, picit visszaveszek a pedálból, a kocsi ugyanannyit megy, de már csak 1500-al. A sportfokozatot itt a városban valahogy még nem tudtam teljesen kihasználni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
morg Elküldve Július6, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Július6, 2004 Hú emberek, olvasom ezt az olajfolyásos témát. Én a szakmám miatt napi 50-100 km-t autózom (egyébként reklámtáblákat készítünk). Egyikőtök azt írta, 600 km-ként után kell tölteni. Ha ez így van akkor most hetente olajszintellenőrzést kell tartanom, ha a jelzőlámpa nem ég akkor is? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kuszip Elküldve Július26, 2004 Megoszt Elküldve Július26, 2004 hello! szükségem lenne omega B caravánhoz komplett váltóra (autómata, 2.5 TD), ha valaki tud ilyet írja meg (már tegnapra kéne). Tényleg sürgős lenne sajna. 06-20-910-4038 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 "Soknak tűnik a fogyasztás városban 14-et is eléri." Én ezt mindenképpen sokallom, mert normál használat mellett (tehát amikor egyáltalán nem finomkodtam az alacsonyabb fogyi érdekében) 13 liter volt a maximum, amit benyelt nekem a 2.5 V6 szedán (manuális váltóval). Más kérdés persze a lámpától lámpáig padlógáz... :) "Egyikőtök azt írta, 600 km-ként után kell tölteni." Ez sem normális. A kettőfelesbe eddig nem kellett utántölteni az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Múlt hétvégén "túráztam" egyet a kettőfelessel. Bp - Borsod Megye - Bp, kb. 380 km. Az átlagfogyasztás 8,6 literre jött ki úgy, hogy a pesti fogyi is beleszámított, országúton pedig ~120-as, előzgetős tempót diktáltam, nem beszélve a Bükkről, amit meg kellett "mászni", és ott is parkettázás volt... :wink: Amúgy meg újfent meggyőződhettem róla, hogy ergonómiailag az A Omega jobb konstrukció, mint a B, amikor visszaültem utána a kombimba... :mrgreen: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Amúgy meg újfent meggyőződhettem róla, hogy ergonómiailag az A Omega jobb konstrukció, mint a B, amikor visszaültem utána a kombimba... Elfogult:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Már miért lennék az? B Omegám is volt... :wink: És nagyon sok dolgot tudok értékelni benne, pl. olajkuplung, Dual Ram, 6 henger... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Már miért lennék az? B Omegám is volt... :wink: És nagyon sok dolgot tudok értékelni benne, pl. olajkuplung, Dual Ram, 6 henger... :) nekem a B omega jobban teccik mint az A. Szerintem komfortosabb. és szebb a belseje... :smt038 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 A B Omega valóban komfortosabb érzetet nyújt, és modernebb hatású is a belső tere, DE az elektromos rendszere egyszerűen ALULMÉRETEZETT, ebből fakadóan pedig kevésbé megbízható ez a generáció. A szerelhetőségéről (ami egy katasztrófa az A Omihoz képest) már nem is szólva... :? Különben pedig az Audis fődizájner álmodta meg a B Omi formáját... :shock: :) :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 A szerelhetőségéről (ami egy katasztrófa az A Omihoz képest) már nem is szólva... persze, ezeket már nem arra készitették, hogy a sarkon lehessen javitani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Hát azért egy A Omegát sem lehet a sarkon javítani... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Nekem B ben max a faceliftesek gyünnek be. Úgyhogy maradok a Lotusnál :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Nekem B ben max a facekiftesek gyünnek be. Úgyhogy maradok a Lotusnál :D :D Nem vagy Te egy kissé SZERÉNY...?! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július30, 2004 Megoszt Elküldve Július30, 2004 Hát tod Flowa átültem egy 54 pacis Asciból egy 115 lovas Omcsiba, de ez kevés, hiányzik vmi, talán az erő, és asszem amióta megláttam úgy pár évvel ezelött egy Lotyit, azóta olantot szeretnék. Ha bele szakadok is lesz eccer egy olyanom :) Bár lehet hogy a duplázásokat nem kéne kihagyni így elsőre vmi 3 lityis tunning Omcsi kellene, me hama elszálnék vmi egyenesbe. Amúgy tény soxor szerénytelenkedem, de csak a lúzerségemet kompenzálandó :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július31, 2004 Megoszt Elküldve Július31, 2004 Gabo: Szerintem a 3000-es Omega is mosolyt csalna az arcodra... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július31, 2004 Megoszt Elküldve Július31, 2004 Amikor tavaly kocsit néztem, ücsörögtem egy keveset 3 lityis Senátorba. Az első 3 perc "mosolygós" volt, de aztán.... minden csoda 3 napig tart. :) Nekem csak 3 percig. Tom bennem a hiba, de ha vmi már megvan az már nem akkora "élvezet" mint amikor még küzdöttem érte. Köv. lépcső 2,6 "megkaristólva", aztán jöhet a Lotyi :DD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Augusztus2, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2004 Gabokám, tudom, hogy Veled kár vitatkozni, úgyhogy nem teszem... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hbarby Elküldve Augusztus2, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2004 Sziasztok! Segítséget szeretnék én is kérni! 2.5 V6 B Omegánk van, de egy hete gyallyra ment a motorja. Olyannyira, hogy azt mondták, másfél millió a javítása. Aha. Jó vicc. Tehát a kér(d)és: tudtok ilyen motort bontva valahol? Akár külföldön is? Az e-bayen találtunk egyet (250E lett volna), de tegnap lejárt a licit. :evil: Közben azon is morfondírozunk, hogy az sem baj, ha 3000-es a motor... Vagy igen? :shock: :) Köszi előre is a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts