letiltva Elküldve Szeptember11, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2005 Tiszteletem az Uraknak! Tervezem ClassicII vételét 1.4 16V motorral, eddig az elozo Classic-om volt, de elég hervatadnak bizonyult a 60LE-s motorral. Orszaguton mennyire lesz ez a 90LE-s motor rugalmasabb, illetve milyen fogysztassal lehet szamolni, mind városi, mind orszaguti forgalomban? Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember11, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2005 Tiszteletem az Uraknak! Tervezem ClassicII vételét 1.4 16V motorral, eddig az elozo Classic-om volt, de elég hervatadnak bizonyult a 60LE-s motorral. Orszaguton mennyire lesz ez a 90LE-s motor rugalmasabb, illetve milyen fogysztassal lehet szamolni, mind városi, mind orszaguti forgalomban? Nézz bele a "fogyasztás" mega "g asztma menetteljesítmények" topikba. Mindkettőt elég alaposan kitárgyalták a tulajok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
letiltva Elküldve Szeptember11, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2005 tulajdonképp köcc, a kimerítő választ ... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Szeptember11, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2005 Röviden: (F Astra esetén) 16V picit többet eszik, kis fordulaton picit nyomatékszegényebb, de azért jóval jobban megy mint a sima 60 lovas... A mostani G Astra Classic-ban már Twinport moci van, ez már kevesebbet eszik mint a régi 16V és asszem picivel nyomatékosabb is kis fordulaton... Szal 1 a lényeg: jobb sokkal, mint a régi 60 pacis ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
letiltva Elküldve Szeptember11, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2005 mondjuk, az teljesen egyértelmu, hogy a 90 paci több, mint a 60 ... ;) Twinport moci mit is jelent? :smt120 eddig városba elég is volt a 60 paci .. de orszaguton naon tetü a drága, és az elkovetkező pár évben inkabb az orszaguti autozas lesz a jellemző ... lehet, hogy egy öreg GSI lesz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Szeptember11, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2005 A mostani G Astra Classic-ban már Twinport moci van, ez már kevesebbet eszik mint a régi 16V és asszem picivel nyomatékosabb is kis fordulaton... Ebben én nem vok biztos, legalábbis az 1.6 TWP-re a nyomatékcsúcsot magasabb fordulatra adták meg és asszem, alacsonyabb is az érték. Nemtom, 1.4-nél mi a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Sziasztok!Hát eléggé kiveséztétek a témát,de azért lenne még kérdésem. :P Ma egy hetes az 1.4 Twinportos G Astrám,most van benne 640km.Ebből 340 országút,a többi városi.Az a kérdés,hogy milyen fordulatszámnál ideális váltani?Én olyan 2500 környékén váltok,hang alapján normálisnak tűnik és olyan 60 környékén már simán viszi az 5.-et,nem érzem,hogy erölködne.Általában 1800-2000-es fordulaton haladok.Jó ez,vagy inkább pörgessem jobban és ne kíméljem ennyire?A fogyasztás nagyon jónak tűnik,most ért a negyedhez a mutató. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Szerintem átlagos közlekedésre jó ez, de néha nem árt kiégetni a kicsikét.Ha csak kis fordulaton közlekedsz különböző lerakódások keletkezhetnek. Szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Köszi,akkor kicsit pörgösebben járok.Már úgyis kezdem megszokni a verdát,bár ég és föld az F-es NZ-s hez képest.Azért az elindulásnál még nagyon kell figyelnem,de néha már sikerül csendben elindulni. :P A 7en még úgyis város lesz akkor meg sok a gyorsítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Köszi,akkor kicsit pörgösebben járok.Már úgyis kezdem megszokni a verdát,bár ég és föld az F-es NZ-s hez képest.Azért az elindulásnál még nagyon kell figyelnem,de néha már sikerül csendben elindulni. :P A 7en még úgyis város lesz akkor meg sok a gyorsítás. Azért 4000 fölé tartósan egyelőre még (~2000 km-ig) ne nagyon hajtsad... De 2500 fölé azért valóban mehetsz picivel... 3000-3500 között váltogathatsz nyugodtan sztem most. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Ok,meglesz,mindjárt ki is próbálom.Nem akarom,hogy lusta legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve Október31, 2005 Megoszt Elküldve Október31, 2005 Na,már kicsit meg lett járatva a gépsárkány,M3-as,Mátra,Bükk fel-le,most már 1600km van benne.Egy picit csendesebb lett,brutálisan jól fogyaszt(ez a túra 5.9 lett),viszont a kuplunggal szenvedek.Már átolvastam az összes topicot és láttam,hogy volt ez téma,de már minden verziót kipróbáltam és csak véletlenszerűen sikerül a csendes elindulás.Tudom,hogy meg kell szokni,de ha nagyon figyelek akkor sem látok benne rendszert és azért vezettem már pár típust.Totál fent fog a pedál,ott is egy ponton.Ha pl. parkolóban centizni kell lassan,vagy kicsit felpörög vagy remeg.Lehet,hogy még nem kopott össze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Hali! Ne nagyon várd, hogy összekopik...ez ilyen, nem biztos, hogy megszokod, de elviseled,mert amúgy jó paripa! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Tényleg nagyon király a verda,szóval muszáj lesz megszoknom. :P Nem vészes,csak kicsit hangosabb olyankor a motor és sokkal szimpatikusabb amikor csendben indul,de ez legyen a legnagyobb baja.Ma mentem egy karikát a régi F-essel,hát fényévek vannak közöttük......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Majd bejáródik a lábad....vagy nem. :P Ez nem annyira a kuplung hibája, inkább az elektronikus gázpedálé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Köszi! :D Nem vagyok egy béna gyerek,majd belejövök.Olvastam már itt,hogy késik a gázpedál,de sokszor simán indulok,aztán amikor már azt hiszem,hogy rájöttem,akkor megint mormogós elindulás lesz belőle. :P Jól olvastam,hogy péntekenként a Lurdynál van tag gyűlés? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 ....Jól olvastam,hogy péntekenként a Lurdynál van tag gyűlés? :P.... Ha érdekelnek a kisebb-nagyobb talik, akkor szerintem itt nézelődj : http://www.opelforum.hu/viewforum.php?f=12 :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Köszi,ha bejárattam a gépet,megyek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Köszi,ha bejárattam a gépet,megyek! Gyere, és akkor majd jól kipróbálom a tiedét, és elindulok vele neked csendben, rángatás nélkül... :roll: Amúgy sztem Te is meg fogod majd szokni! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Oké,én meg majd jól ellesem a technikádat! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
twp Elküldve November5, 2005 Megoszt Elküldve November5, 2005 Tényleg nagyon király a verda,szóval muszáj lesz megszoknom. :P Nem vészes,csak kicsit hangosabb olyankor a motor és sokkal szimpatikusabb amikor csendben indul,de ez legyen a legnagyobb baja.Ma mentem egy karikát a régi F-essel,hát fényévek vannak közöttük......... Tényleg ne idegeskedj, meg fogod szokni! Ugyanezt játszottam el én is az F-es után, pedig nem vagyok teljesen műszaki analfabéta. A legcikibb az volt hogy az asszonynak előbb sikerült pedig szegénynek csak hétvégén van alkalma használni én meg naponta 4x45 km-t megyek vele. Viszont már a munkahelyi biztonsági őrünk sírja vissza az F-et mert mindig dudálnom kell a kapu előtt pedig pedig az őrbódé mellől indulok. Azt mondják micsoda lopakodó egy autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve November6, 2005 Megoszt Elküldve November6, 2005 Tényleg ne idegeskedj, meg fogod szokni! Ugyanezt játszottam el én is az F-es után, pedig nem vagyok teljesen műszaki analfabéta. A legcikibb az volt hogy az asszonynak előbb sikerült pedig szegénynek csak hétvégén van alkalma használni én meg naponta 4x45 km-t megyek vele. Viszont már a munkahelyi biztonsági őrünk sírja vissza az F-et mert mindig dudálnom kell a kapu előtt pedig pedig az őrbódé mellől indulok. Azt mondják micsoda lopakodó egy autó. Kicsit többet járok a városban,úgyhogy kezdem megszokni,most már a lendületes elindulás jön. :P Kezdem élvezni a verdát,bár még óvatos vagyok vele.Nálam meg a fogyasztáson vannak kiakadva,azt hiszik,hogy hantázok........Négy ismerősöm mondta már,hogy ő is ilyen autót akart venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Utolsó kérdés és hanyagolom a témát,de most már engem is idegesít.Elindulásnál brummoghat az ECO maci?Mert simán el tudok indulni,csak kicsit mormog a motor,úgyanúgy mint gyorsításkor.Csak az bosszant,hogy néha meg úgy sikerül indulni mintha kötélen húznák.Ha kicsit moroghat,akkor viszont nem küzdök tovább.Tényleg nem lesz más,mint ellesni Telo technikáját a Lurdynál. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Utolsó kérdés és hanyagolom a témát,de most már engem is idegesít.Elindulásnál brummoghat az ECO maci?Mert simán el tudok indulni,csak kicsit mormog a motor,úgyanúgy mint gyorsításkor.Csak az bosszant,hogy néha meg úgy sikerül indulni mintha kötélen húznák.Ha kicsit moroghat,akkor viszont nem küzdök tovább.Tényleg nem lesz más,mint ellesni Telo technikáját a Lurdynál. :P Morgás nélkül is lehet, bár most nem tudom milyen morgásra gondolsz. :roll: Ha nagyobb gázt adsz, de viszonylag gyorsan engeded fel a kuplungot induláskor, ekkor megindul ugyan, de kis időre visszaeshet a fordulat, és akkor kis ideig moroghat, ez sztem mindenkinél ilyen. Gyakorlatilag ha túl alacsony fordulaton nyomsz egy nagyobb gázt neki, akkor szokott tán kicsit morogni. Npasinak van pl ilyenkor egy szép sportos morgó hangja a direktszűrővel... :D De gyári szűrővel is észlelhető vmiféle morgás, csak sokkal enyhébb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Oké köszi,szentem már túl lihegem a dolgot,sima motorhangja van,csak néha sikerül szinte alapjáraton elindulni és valszeg azért hallottam a különbséget. :P .Egyébként ez az a mormogás,amin még januárban agyaltatok,mert rákérdezett egy srác,aki szintén egy F-esből ült át a G-be.Ahhoz képest tényleg mormog(engem kicsit egy dízelre emlékeztet),nekem is furcsa volt először,de aztán megnyugodtam,mert láttam,hogy ez már volt téma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts