system Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Z18XER ami 140 ló gyárilag. Hardver csak sportkipufogó, de csak a leömlők után, a leömlő maradt a gyári. Hogy konkrétan ki csinálta azt nem tudom, mert elakadtunk a kiolvasásnál, aztán mire ismét követtem az eseményeket, már fent is volt az új progi, és mérték a kocsit. Csak közben kérdezték meg, hogy a fordulatszám leszabályzást felemeljék e. A szkennerem meghalt, de amint hozzájutok ilyesmihez felrakhatom, ha gondolod. Hello! Szépek a számok ismét, grat! Milyen motorról van szó ebben az esetben? Van valamilyen hardveres módosítás? Mert, ha nincs akkor szerintem a 151hp nagyon jó eredmény, és különben is, a nyomaték gyorsítja a kocsit, 192Nm kitűnő érték! A program módosítást ismét az EDS csinálta, vagy a helyiek is piszkálták? Ha publikus esetleg tedd fel a görbét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 A fogyasztás topikba belinkeltem egy Spuri nevü adalékot, hogy ismeri e valaki, de ott nem írt senki. Hát én sokat nem érzek belőle, sem a chip előtt, sem utána. Érezni nem is fogsz, ha tiszta az üzemanyagrendszered, max a fogyasztáson. Én most ezzel http://www.prowerdose.hu/ próbálkozom, a fogyasztásán talán csökkentett vmit, de még nem volt meg a kontroll tankolás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 ... A fogyasztás topikba belinkeltem egy Spuri nevü adalékot, hogy ismeri e valaki, de ott nem írt senki. Hát én sokat nem érzek belőle, sem a chip előtt, sem utána. Érezni nem is fogsz, ha tiszta az üzemanyagrendszered, max a fogyasztáson. Én most ezzel http://www.prowerdose.hu/ próbálkozom, a fogyasztásán talán csökkentett vmit, de még nem volt meg a kontroll tankolás. A Spuri nálam sem hozta az elvárt eredményt. Sima 95-höz keverve még mindig volt kopogásos égés, a fogyasztáson sem vettem észre számottevő változást és nem tudta megspórolni azt a 10,5 Ft többletköltséget sem literenként. Ahogy Alex is írta, tisztítani valóban tisztít, de a többit kicsit szemfényvesztésnek érzem. Pedig 2 autón is próbálkoztam. Alex! Ez a cucc mennyibe került neked? Honlapjukon nézve az 1 db-os postaköltséggel 26,15,Ft/l, a 3db-os pedig 18,9Ft/l. Ez már "majdnem" egy prémium benzin árkülönbözete. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 A Spuri nálam sem hozta az elvárt eredményt. Sima 95-höz keverve még mindig volt kopogásos égés, a fogyasztáson sem vettem észre számottevő változást és nem tudta megspórolni azt a 10,5 Ft többletköltséget sem literenként. Ahogy Alex is írta, tisztítani valóban tisztít, de a többit kicsit szemfényvesztésnek érzem. Pedig 2 autón is próbálkoztam. Alex! Ez a cucc mennyibe került neked? Honlapjukon nézve az 1 db-os postaköltséggel 26,15,Ft/l, a 3db-os pedig 18,9Ft/l. Ez már "majdnem" egy prémium benzin árkülönbözete. :) Próbának vettem egy darabot, így postával együtt elég húzós ára van, Agip 98-hoz töltöm, kb. 4 tankoláshoz elég. Bár elég nehéz még csak hasonló körülményeket is teremteni az úton, hiszen egy kellőképp erős szél is képes változtatni az energiaigényen, de úgy tűnik, hoz vmennyit a fogyasztáson, bár még a 10%-tól is elmarad, nemhogy a 25-től. Még van két tankolásra való anyag, majd utána 2 tank anyag nélküli teszt, aztán véleményt mondok. Most úgy gondolom, nem éri meg az árát, bár egy 95-ös kopogásos teszt még hátra van. Egyébként valahol az osztrák határ mellett kóborolva láttam AVIA kúton, kevesebb, mint 3000-ért is. (?) Tisztítani meg jobb is, olcsóbb is az etanol... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Próbának vettem egy darabot, így postával együtt elég húzós ára van, Agip 98-hoz töltöm, kb. 4 tankoláshoz elég. Bár elég nehéz még csak hasonló körülményeket is teremteni az úton, hiszen egy kellőképp erős szél is képes változtatni az energiaigényen, de úgy tűnik, hoz vmennyit a fogyasztáson, bár még a 10%-tól is elmarad, nemhogy a 25-től. Még van két tankolásra való anyag, majd utána 2 tank anyag nélküli teszt, aztán véleményt mondok. Most úgy gondolom, nem éri meg az árát, bár egy 95-ös kopogásos teszt még hátra van. Egyébként valahol az osztrák határ mellett kóborolva láttam AVIA kúton, kevesebb, mint 3000-ért is. (?) Tisztítani meg jobb is, olcsóbb is az etanol... :) Kíváncsian várom a teszt végét :) Az utolsó mondat pedig nagyon nagy igazság ;) A 98-as Agipot mennyiért vesztegetik most? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Kíváncsian várom a teszt végét :) Az utolsó mondat pedig nagyon nagy igazság ;) A 98-as Agipot mennyiért vesztegetik most? Igazság szerint én is... :) Tapolcán szoktam tankolni, mivel Veszprémben tankolttal enyhén bekopogott. Kicsit furcsa, nem? Viszont a tapocai semmivel sem rosszabb, mint az ÖMV 100-a.:S Egyébként 450 körül. Még leírni is horror... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Igazság szerint én is... :) Tapolcán szoktam tankolni, mivel Veszprémben tankolttal enyhén bekopogott. Kicsit furcsa, nem? Viszont a tapocai semmivel sem rosszabb, mint az ÖMV 100-a.:S Egyébként 450 körül. Még leírni is horror... Uhh, nem kevés :) Viszont még mindig olcsóbb mint a V-Power Racing majdnem 470-e (legutóbbi tankolás) :D A minőségbeli különbség pedig iszonyatosan felháborító :icon7: Próbáltad már valamelyik prémium benyát is? Nem jön ki gazdaságosabbra? Nálam a "kopogásos égés miatt" a sima 95 felejtős, most egyelőre úgy néz ki, hogy télen V-Power Racing, nyáron pedig 95+E85 kombó a járható út. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Uhh, nem kevés :) Viszont még mindig olcsóbb mint a V-Power Racing majdnem 470-e (legutóbbi tankolás) :D A minőségbeli különbség pedig iszonyatosan felháborító :icon7: Próbáltad már valamelyik prémium benyát is? Nem jön ki gazdaságosabbra? Nálam a "kopogásos égés miatt" a sima 95 felejtős, most egyelőre úgy néz ki, hogy télen V-Power Racing, nyáron pedig 95+E85 kombó a járható út. Az Ömv 100 prémiumnak mond6ó, de sem teljesítményben, sem fogyasztásban nincs érzékelhető különbség az Agip 98-hoz képest. Milyen arányban kevered az etanolt a 95-tel, amivel nem kopog? Nekem 30-40% etanollal jelentősen ugrott a fogyasztás, 1-1,5 L-rel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Az Ömv 100 prémiumnak mond6ó, de sem teljesítményben, sem fogyasztásban nincs érzékelhető különbség az Agip 98-hoz képest. Milyen arányban kevered az etanolt a 95-tel, amivel nem kopog? Nekem 30-40% etanollal jelentősen ugrott a fogyasztás, 1-1,5 L-rel. Az OMV-t sokáig használtam, sajnos nem vált be teljesen. Jónak jó volt, de nem volt az igazi. Ahogy elkezdtek feltörni az árak, után kezdtem el ismét etanolozni. 60-40% benya/etanol arányban. Egész addig ment a móka, amíg be nem jöttek a hidegek. Azóta csak vépáverracsing van benne :blink:. Ez mind erőben, mind teljesítményben hozza az elvártat, a gazdaságossága meg majdnem plusszos :) Vagyis pontosabban ez is jó, mert a sima adalékmentes 95-höz képest 150Ft-os többletdíj (egy tankra vetítve), de a sima 95-össel nem járhatok a chip miatt :whistle: , kell bele valami adalék. Az etanolos fogyi, nekem is elkeserítő volt. Városban nálam is 1-1,5 L+ (10-11L/100km), de hosszútávon már nem volt annyira vészes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Az OMV-t sokáig használtam, sajnos nem vált be teljesen. Jónak jó volt, de nem volt az igazi. Ahogy elkezdtek feltörni az árak, után kezdtem el ismét etanolozni. 60-40% benya/etanol arányban. Egész addig ment a móka, amíg be nem jöttek a hidegek. Azóta csak vépáverracsing van benne :blink:. Ez mind erőben, mind teljesítményben hozza az elvártat, a gazdaságossága meg majdnem plusszos :) Vagyis pontosabban ez is jó, mert a sima adalékmentes 95-höz képest 150Ft-os többletdíj (egy tankra vetítve), de a sima 95-össel nem járhatok a chip miatt :whistle: , kell bele valami adalék. Az etanolos fogyi, nekem is elkeserítő volt. Városban nálam is 1-1,5 L+ (10-11L/100km), de hosszútávon már nem volt annyira vészes. Én most próbáltam az OMV 100-ast, és MOL Prémium (EVO NEO) benzint. Már chippelve levezetett kb 3500km után elmondhatom, hogy a chip tuning segített a fogyasztáson. Régebben volt 8.3-8.5, majd szoftvert frissítettek egy gödöllői szakszervizben 8.8-9 literre ugrott a fogyasztás. EDS Phase3 chip után lement ez az érték 8.0-8.4-re. Hétvégén vidékre menet OMV volt az autóban , 8.1-et jelzett a computer. Visszafelé ezen az úton MOL került a tankba, 7.8-ra jött ki a fogyim. Szóval megint meglepett a MOL Prémium benzine. Valamit csak tud... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Én most próbáltam az OMV 100-ast, és MOL Prémium (EVO NEO) benzint. Már chippelve levezetett kb 3500km után elmondhatom, hogy a chip tuning segített a fogyasztáson. Régebben volt 8.3-8.5, majd szoftvert frissítettek egy gödöllői szakszervizben 8.8-9 literre ugrott a fogyasztás. EDS Phase3 chip után lement ez az érték 8.0-8.4-re. Hétvégén vidékre menet OMV volt az autóban , 8.1-et jelzett a computer. Visszafelé ezen az úton MOL került a tankba, 7.8-ra jött ki a fogyim. Szóval megint meglepett a MOL Prémium benzine. Valamit csak tud... Hmmm, nah azt még nem próbáltam :) Az MMC chip és a C20XE leömlő után nekem is látványos lett a fogyasztáscsökkenés és a rugalmasság is. Szumma szummárum, nagyon nem bántam meg :D Ehhez a vidéki úthoz milyen terhelés és sebességadatok tartoznak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Én most próbáltam az OMV 100-ast, és MOL Prémium (EVO NEO) benzint. Már chippelve levezetett kb 3500km után elmondhatom, hogy a chip tuning segített a fogyasztáson. Régebben volt 8.3-8.5, majd szoftvert frissítettek egy gödöllői szakszervizben 8.8-9 literre ugrott a fogyasztás. EDS Phase3 chip után lement ez az érték 8.0-8.4-re. Hétvégén vidékre menet OMV volt az autóban , 8.1-et jelzett a computer. Visszafelé ezen az úton MOL került a tankba, 7.8-ra jött ki a fogyim. Szóval megint meglepett a MOL Prémium benzine. Valamit csak tud... Erre azért ne vegyél mérget, a terület domborzata is jelenthet ennyit, Pest felé nekem is kevesebbet eszik az autóm, mint vissza Veszprémbe. Gyakran járok Tapolcán, Veszprém-Tapolca kultúráltan, tempomattal 6-6,1, Tapolca-Veszprém ugyanúgy 6,3-6,4, ha erős szembeszél van, 6,8 környékére is felkúszik a fedkomp szerint. Nemrég próbálgattam. Közben természetesen nem váltottam benzint... ;) Thor: Erre a hibrid leömlőre egyre kíváncsibb vagyok. Az Y-rész hosszúságán változtattatok valamit, v csak a talp lett áthegesztve? A lamda-szonda működését nem befolyásolja, h hátrébb került közel fél méterrel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Erre azért ne vegyél mérget, a terület domborzata is jelenthet ennyit, Pest felé nekem is kevesebbet eszik az autóm, mint vissza Veszprémbe. Gyakran járok Tapolcán, Veszprém-Tapolca kultúráltan, tempomattal 6-6,1, Tapolca-Veszprém ugyanúgy 6,3-6,4, ha erős szembeszél van, 6,8 környékére is felkúszik a fedkomp szerint. Nemrég próbálgattam. Közben természetesen nem váltottam benzint... ;) Thor: Erre a hibrid leömlőre egyre kíváncsibb vagyok. Az Y-rész hosszúságán változtattatok valamit, v csak a talp lett áthegesztve? A lamda-szonda működését nem befolyásolja, h hátrébb került közel fél méterrel? Budapest-Mosonmagyaróvár között (M0-M1) oda vissza... Mi ez a hibrid leömlő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 ... Thor: Erre a hibrid leömlőre egyre kíváncsibb vagyok. Az Y-rész hosszúságán változtattatok valamit, v csak a talp lett áthegesztve? A lamda-szonda működését nem befolyásolja, h hátrébb került közel fél méterrel? Lemérek mindent, mert az olvasmány után már nagyon kíváncsi vagyok, hogy jól csináltuk e avagy sem. Nem vettem észre problémát a szondával kapcsolatban, bár szerintem nem is került hátra még 40 cm-el sem. De majd megmérem a gyári távolságot, még jó hogy van full gyári referencia kocsi :) ... Mi ez a hibrid leömlő? A gyári X20XEV leömlőnek a flansniját hegesztettük fel a C20XE leömlőre és ezt raktuk fel egy új 50es Janó rendszerrel együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 A gyári X20XEV leömlőnek a flansniját hegesztettük fel a C20XE leömlőre és ezt raktuk fel egy új 50es Janó rendszerrel együtt. Nem látok rajta katalizátort. Nem baj, ha nincs? ;) :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Nem látok rajta katalizátort. Nem baj, ha nincs? ;) :goofy: Az hátrébb van még :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Nem látok rajta katalizátort. Nem baj, ha nincs? ;) :goofy: A C és X egy katival és lambdaszondával készültek, nálunk a leömlőn nincs katalizátor, ha arra gondolsz... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
myckie Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Üdv mindenkinek! Egy Meriva-A 1.7 CDTI motosos járgányba szeretnék tempomatot alkotni. A kormány burkolat alatt kerestem a tempomat vezetékeit, sajna nem találtam. Sőt, kapcsolója sem egyezik azzal, ami skerült beszereznem . Az eredetinek jóval vékonyabb vezetékei vannak, mint anit kaptam, ráadásul nem is lehet az eredeti helyére berakni, mert nagyobb a kapcsoló. Álítólag a kapcsolókar lecserélhető. Tudja-e valaki, hogy ezek után van-e esélyem a tempomat beépítésére? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Üdv mindenkinek! Egy Meriva-A 1.7 CDTI motosos járgányba szeretnék tempomatot alkotni. A kormány burkolat alatt kerestem a tempomat vezetékeit, sajna nem találtam. Sőt, kapcsolója sem egyezik azzal, ami skerült beszereznem . Az eredetinek jóval vékonyabb vezetékei vannak, mint anit kaptam, ráadásul nem is lehet az eredeti helyére berakni, mert nagyobb a kapcsoló. Álítólag a kapcsolókar lecserélhető. Tudja-e valaki, hogy ezek után van-e esélyem a tempomat beépítésére? Van. Keresd Weszit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Sziasztok! Székesfehérváron vagy a közelében tudtok ajánlani valakit, aki szoftveres chip-tuninggal foglalkozik (Opel Z16XE motor, Delco Multec HSFI-2.5 vezérlővel)? Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
András1980 Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Sziasztok! Székesfehérváron vagy a közelében tudtok ajánlani valakit, aki szoftveres chip-tuninggal foglalkozik (Opel Z16XE motor, Delco Multec HSFI-2.5 vezérlővel)? Köszönöm előre is! Veszprémben tudok ajánlani. Ha érdekel, írj és megadom a számát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
system Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 a chippelés óta volt egy időszak, extrém hideggel, ekkor felment a fogyasztás 7,9-re a korábbi 7,5 helyett. most jóval enyhébb az idő, kicsit lement a fogyi 7,5-7,7 közé, de az ígért fogyasztás csökkenést így sem látom, pedig igyekszem a kocsit úgy használni mint eddig. még játszhat benne, hogy hol veszem a benzint, ez majd csak később fog kiderülni. Sziasztok! Ma ismét megpróbálkoztam a chiptuninggal. Először megmérték a teljesítményt, ami 140,64 paci volt a gép szerint. Majd nekiláttak kkiolvasni a programot, ami megint nem sikerült (elsőre). Senki sem tudja az okát, de valamiért ez nem akart menni, szerencsére egyéb eszközök is bevetésre kerültek, ami végre kiolvasta a gyári programot. Némi módosítás után visszatöltötték, majd ismét megmérték a teljesítményt. Ez sajnos kicsit elmaradt a várt 155 pacitól, 151,32 lett a vége, de ezzel nincs mit tenni. A nyomaték a mért 172,88 Nm helyett pedig 191,82 lett, ez nem olyan rossz. A fordulatszám leszabályozás lett még kitolva 7200-ig. Ma beletettem vagy 90-100 km-ert, az eddig használatos tempóban, és bár ez még nem mérvadó, de a BC szerint a fogyasztás az eddig mért átlagos 7,5 helyett, 7 litert mutat. Nyilván hitelesebb adat majd hosszabb használat után születik. A született plusz teljesítmény nem eget rengető, de egy nem turbós motortól töbet nem lehet várni. Nagyon nem volt alkalmam kipróbálni az erőt, meg ilyenkor benne van az emberben a placebó hatás is, de majd próbálgatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SütiGsi Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Sziasztok. Tudom hogy nem a témához illő a kérdésem,de a c20xe kipufogo leömlő egy az egyben fellehet tenni a c18xel-re vagy valami módosítást igényel? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Sziasztok. Tudom hogy nem a témához illő a kérdésem,de a c20xe kipufogo leömlő egy az egyben fellehet tenni a c18xel-re vagy valami módosítást igényel? Előre is köszönöm! Szerintem a talp nem stimmel a C18XE-re meg talán a hengerek sem olyan távolságban vannak. Szal ha ezeket megoldod, akkor elvileg fel lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts