Gonczgabi Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 Szervusztok Urak! Így éjszakának ideén csevap készítés közben ötlött eszembe a nagy kérdés. Chippeltetett már meg innen valaki Z14XE-s G astrát? Nagyon nyugtalanít a gondolat mi lenne, ha én is megpróbálnék egy ilyen manővert.. Ha van valaki akinek ugyan ez a motorkódja és chippelt az ecu nagy nagy örömmel vennék minden tapasztalat megosztást. Előre is köszi.
coupe Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 Szervusztok Urak! Így éjszakának ideén csevap készítés közben ötlött eszembe a nagy kérdés. Chippeltetett már meg innen valaki Z14XE-s G astrát? Nagyon nyugtalanít a gondolat mi lenne, ha én is megpróbálnék egy ilyen manővert.. Ha van valaki akinek ugyan ez a motorkódja és chippelt az ecu nagy nagy örömmel vennék minden tapasztalat megosztást. Előre is köszi. kb 2LE dobna pluszban.....nem érdemes ezzel foglalkozni :lol:
Atommanó Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 kb 2LE dobna pluszban.....nem érdemes ezzel foglalkozni :lol: Tegyük hozzá, hogy optimális esetben... :lol:
Gonczgabi Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 lol ez azét mulatságos :lol: 30-50k közt van egy chippelés :lol: Ennyi erővel magnum kipufogó véget is vehetek .)
Stefan Elküldve Augusztus22, 2008 Elküldve Augusztus22, 2008 Nem tudjátok véletlenül, hogy az ECU-ban milyen EPROM-ot használnak? Ha jól tudom 64K-s, de vajon valami sima 27C... sorozat?
opel16v Elküldve Augusztus25, 2008 Elküldve Augusztus25, 2008 Nem tudjátok véletlenül, hogy az ECU-ban milyen EPROM-ot használnak? Ha jól tudom 64K-s, de vajon valami sima 27C... sorozat? 94-96-ig használtak eepromokat, a sima C-s sorozatot, de elég eltérő méreteket (64K-512K volt a legtöbb). Némelyikhez raktak modulációs címlogikát, a program kiolvasása ellen. Ezt arról lehet megismerni, hogy az eeprom egy nagyobb tokozásban van benne, és az van az eeprom foglalatában. Ezeket általábab nem lehet írni (C16XE-hez láttam ilyet pl) általános eszközökkel. Utána már flash memóriák kerültek az ecuba, ezeket legtöbb esetben már az OBD csatiról is lehet újraírni. Sőt, a maiakat (pl G Astrában) csak így. Viszont ez nem olyan egyszerű dolog, ugyanis olyan szoftver kell hozzá, amit ingyen nem szoktak osztogatni, kemény ára van. Lali biztos többet is hozzá tud fűzni :lol:
MMC Elküldve Február18, 2009 Elküldve Február18, 2009 Chiptuning részletes leírás: http://autochip.hu/a-chiptuningrol Chiptuning és tuningbox teszt: http://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox Opel chiptuning: http://autochip.hu/opel-chiptuning
Tápiószecső Elküldve Február18, 2009 Elküldve Február18, 2009 Chiptuning részletes leírás: http://autochip.hu/a-chiptuningrol Chiptuning és tuningbox teszt: http://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox Opel chiptuning: http://autochip.hu/opel-chiptuning Azannya. :blush: Csak úgy beleolvasgattam: "Egyre gyakoribb eset amikor az ügyfél azzal hív fel, hogy chiptuning van az autójában, de különböző problémák vannak vele: füstöl, sokat fogyaszt, a gázpedál túl érzékeny" Ezt hogy kell érteni? Én eddig úgy gondoltam, hogy örülnék ha a gázpedálom túl érzékeny lenne. Amúgy ezek egyenchipek vagy minden autóhoz padon beállítottak?
yooccoo Elküldve Február19, 2009 Elküldve Február19, 2009 (edited) mmc kérésére törölve az idézet. A segítségét szeretném kérni néhány fórummal kapcsolatos témában. Az Opel fórumon a Chip tuning topikban egy számunkra ismeretlen felhasználó a Jogi Közleményünk http://autochip.hu/jogi-kozlemeny figyelmen kívül hagyásával engedély nélküli másolatot hozott létre weboldalunk Chiptuning leírásának egy részéről http://autochip.hu/chiptuning Weboldalunkat a Copyscape nevű programmal védjük a másolók ellen, a keresési találatban http://www.copyscape.com/view.php?us=mmcau...tuning&w=35 pirossal kiemelve a szóról szóra kimásolt összefüggő szövegrész a 134-es számú hozzászólásban (időpont 2009-02-19 - 16:11) Kérem a nevezett hozzászólásból az engedély nélküli másolat törlését! Módosítva December21, 2010 : uhuhu
Tápiószecső Elküldve Február19, 2009 Elküldve Február19, 2009 ez van leírva, de hogy ténylegesen így működik-e ... Jólvan nem olvastam végig. Egyébként pad nincs a leírásban. Bár abban is van érdekes amit bemásoltál. Mindegy.
redline Elküldve Február19, 2009 Elküldve Február19, 2009 Jólvan nem olvastam végig. Egyébként pad nincs a leírásban. Bár abban is van érdekes amit bemásoltál. Mindegy. Valóban sehol nem írnak mérést. Ami azért a mi tizenpáréves, sok mindent látott autóinknál lehet, hogy kellene....mert így miből indulunk ki? :blush:
Kontárgyerek Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Sziasztok! Még mindig nincs valami olcsó TunigBox amit valamelyikőtök kitalált pár ezresért?? Raknék már a gépbe de nincs kedvem 40-60 ezreket kiadni rá (az egész egy akkora lehúzás azért a pár elektronikai alkatrészér, hogy csak na.....)
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Sziasztok! Még mindig nincs valami olcsó TunigBox amit valamelyikőtök kitalált pár ezresért?? Raknék már a gépbe de nincs kedvem 40-60 ezreket kiadni rá (az egész egy akkora lehúzás azért a pár elektronikai alkatrészér, hogy csak na.....) A szövege sokat mondó... :lol:
Kontárgyerek Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Gyenge próba volt mi? ... :lol: De a lehúzós dumámat igaznak tartom... :lol: Mi a legolcsóbb tuningbox mostanában dizelre? Tud valaki valamit ajánlani?
invictus Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Gyenge próba volt mi? ... :lol: De a lehúzós dumámat igaznak tartom... :lol: Mi a legolcsóbb tuningbox mostanában dizelre? Tud valaki valamit ajánlani? Szerintem nem jó ötlet, főleg szívódízelre.
Kontárgyerek Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Szerintem nem jó ötlet, főleg szívódízelre. G Astra Y20DTH. Ez nem szivó... :lol:
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 A szövege sokat mondó... :lol: Ennyi az egész? Csak ezt a számot kell játszani a kocsiban?! :lol: Benzinesnél is működik? :lol: :lol:
Stefan Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 A szövege sokat mondó... :lol: Mi? Az, hogy HOMOnyik? :lol:
Stefan Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 G Astra Y20DTH. Ez nem szivó... :lol: Akkor 10-es kulcs, meg soksok tartalék hengerfej :lol:
Kontárgyerek Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Akkor 10-es kulcs, meg soksok tartalék hengerfej :lol: No ezt most nem értem...... :lol:
invictus Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 G Astra Y20DTH. Ez nem szivó... :lol: Szorri, én azt hittem 1,7 szívóról van szó. Akkor nem szóltam. :lol:
Kontárgyerek Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Szorri, én azt hittem 1,7 szívóról van szó. Akkor nem szóltam. :lol: Na jó, megbocsátok.. :lol:
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 Y20DTH első tuningja,hogy az egész szívósort leszedni és kitakarítani(AGR,coolercsövek stb) és a vákumcsöveket átnézni. Húzni lehet kb 120-140lóig,persze akkor az élettartam is csökken és nem olcsó ehhez a mcihoz a cucc.
Seniman Elküldve Augusztus29, 2009 Elküldve Augusztus29, 2009 No ezt most nem értem...... :lol: Szerintem a turbonyomás feltekerésére gondolt................ Van a turbo házán egy rudazat,ami a töltönyomás függvényében kinyitja a megkerülő szelepet.Ezen kell a 10-es kulccsal állitani,hogy csak nagyobb nyomásnál nyissa.Ezzel erősebb lesz a motor,meg jól lerontja az elhalálozási statisztikát :lol: Valamit valamiért.................
Tóth Elküldve Szeptember15, 2009 Elküldve Szeptember15, 2009 Naszóval, megjött a szívótorok az autómba 1,8 benzinke Z18xe. Kéne nekem hozzá CHIP-igazítás de a német márkásak kicsit drágák. Valahonnan kéne nekem egy szaki aki dbilas-klónt tudna nekem produkálni (40000Ft krnyékén mert ennyim van fizuig). Ha valaki tud jelezze priviben. Megköszönném.
Recommended Posts