aztec Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 dobj képet a gépről a gsi topikba újdonsült kollega :( :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 Az ECU-ban találod meg az anyós lábánál a műanyag oszloptakaró mögött. De ha nem vagy profi a témában, nem kellene hozzányúlni, mert egy pillanat alatt nagy kárt tudsz okozni azon a környéken... Innen érdekes neked a képi segítség, de sztem is csak óvatosan! Drága muri! http://www.kep.tar.hu/laci4/50096083/13912230#2 a kép jobb felsö hányada. fekete vaslemez, kilátszik alatta az ecu aluszinű doboza 3 likon... ez is ö http://www.kep.tar.hu/laci4/50096083/13912243#2 meg ő http://www.kep.tar.hu/laci4/50096083/13912244#2 nem egyszerű kiszedni.. a chip meg gondolom ebben van.. nem szedtem szét!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 Köszi a segítséget! Sejtettem hogy valamerre arra lesz az anyós lábánál csak nem akartam addig feleslegesen szétszedni amíg nem voltam benne 100%-ig biztos hogy ott van :( Hozzám jutott Angliából egy optimalizált ECU chip amit szeretnék betenni. Nem nagy tuning de kicsit jobb lesz... Ha minden igaz ez a kis módosított EPROM 168 pacit hoz ki belőle és még egyáltalán nincs a motor kárára, mivel annyira azért nincsenek kihegyezve a paraméterek benne. aztec-nak :lol: kép a kocsiról... http://rhymerjr.uw.hu/page_letolt/GSI_002.jpg http://rhymerjr.uw.hu/page_letolt/GSI_004.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 mikori a vas? mert ha dis akkor Lhiszem a 168pacit, amúgy meg biztos nem tudnak annyit kihozni minden modi nélkül. Atmoszférikus mocinál max 10% de az nagyon jó program kell, hogy legyen, mint tudjuk az meg ritka. Nomeg universal - tehát ha 1edi a szívóoldalad, gondolom kipuff is okosítva lett már nem ér semmit vagy oly keveset, mivel ezeket gyári adatokhoz, méretekhez csinázzák... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 93-as. Egyáltalán nem lett hozzányúlva. Nah jó... annyi történt, hogy a katalizátorban eltört a kerámia, keresztbe fordult benne és én kiszedtem az egészet. Nincs benne kati, ennyi. Még a hátsó dob is gyári egység. Egyetlen egy dolgora vagyok büszke igazán, hogy még töretlen. Ritka az ilyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 lányok, lányok... kezdünk eltérni a csip-csip témától ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 az fix, de ez itt off folyt inda gsi topik :idea: csak azért okoskodtam az imént mert jónéhányan pórul jártak már a chipekkel, ha tényleg izgat h mennyit dob rajta, akkor nem szabad sajnálni rá a 2x 5K hufot és elötte - utána méretni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZX-10R Elküldve Augusztus2, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2005 Szevasztok! Nekem egy Astra F Kombim van 2.0 16v motorral:lol: az eddigi 136 Le ből szeretnék egy 150-160 at csinálni eddigi tuningok: Hátsó sportdob-direkt szűrő eggyenlőre! Érdőklődnék, hogy tudtok-e valamit erről a chip tuning rendszerről: http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=...t&termek_id=637 érdemes-e szerintetek ezzel foglalkozni vagy jobb a hagyományos chipp?? Nagyon fontos lennne! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Augusztus2, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2005 ha komolyan gondolod és költesz rá sztem a magnum minden téren felejtős :wink: lehet h csak nekem van ilyen véleményem, sry :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZX-10R Elküldve Augusztus2, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2005 Chia! Szerinted akkor kihez forduljak? És melyik chipet vállasszam? A kapcsolhatósat vagy a hagyományosat? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Chia! Szerinted akkor kihez forduljak? És melyik chipet vállasszam? A kapcsolhatósat vagy a hagyományosat? Köszi! elég sok lehetőséged van: - rendelsz az ebay-ról - veszel vmi tuningcégtől (pl. lexmaul?) - esetleg a Syntech-et felkeresed - vagy a teljesitmenymeres.hu-s sracokhoz elmesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Magnumot felejtsétek el! És a plusz 10%-ot is úgy kell számolni, hogy a gyári pacikból jó ha 140 megvan még! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Magnumot felejtsétek el! És a plusz 10%-ot is úgy kell számolni, hogy a gyári pacikból jó ha 140 megvan még! :( Én már annak is örülnék ha csak 130 lenne a gyári paciaimból. :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Sziasztok. Infó kellene teljesítménymérésről. Elsősorban hol végeznek ilyet. Állítólag a[glow=red:deb47f3d0a] FŐV[/glow:deb47f3d0a]. autópiacon is??????? Segítséget előre is köszi. :notworthy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Pl. Havassy műhelyben Budaörs-Budakeszi között, vagy nézd meg ezt: www.teljesitmenymeres.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április6, 2006 Megoszt Elküldve Április6, 2006 http://chiptuner.freeblog.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április6, 2006 Megoszt Elküldve Április6, 2006 http://chiptuner.freeblog.hu/ Érdekes iromány, de semmi fellengzősség, meg ilyenek.Tetszik. Lehet, hogy ért is hozzá talán? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Június22, 2006 Megoszt Elküldve Június22, 2006 Szerintetek ez jó lehet? én kis kamut gondolok mögötte, de azt írja garánciát vállal rá. Felhívtam a csókát 40.000 az ára. Nem túl ocsó ez? :huh: vagy mostanában már ennyiért megy? valóba lehetséges 90-ből 106-ot csinálni, úgy-hogy a kocsi ne halljon meg pár év múlva? Bár ha nem 106 csak pl 100 már akkor is megérné ennyiért Itt a weblap Vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Június22, 2006 Megoszt Elküldve Június22, 2006 Hát ha garanciát vállal rá, akkor ki kell próbálni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Június22, 2006 Megoszt Elküldve Június22, 2006 Hát ha garanciát vállal rá, akkor ki kell próbálni. :lol: :huh: félek, hogy szegény kicsi-kocsinak vmi baja lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 Egyéb módosítás nélkül tuti nem lesz 106 a 90-ből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi1977 Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 Szeva érdeklődnék az atc-vel kapcsolatban van e vlkinek tapasztalata és volt e ezzel a céggel chipelése vlkinek 1.616v szelepes motorra. kérdezném a nagy mestert opel16v is hogy érdemes lenne e ilyen téren probálkozni........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 Szeva érdeklődnék az atc-vel kapcsolatban van e vlkinek tapasztalata és volt e ezzel a céggel chipelése vlkinek 1.616v szelepes motorra. kérdezném a nagy mestert opel16v is hogy érdemes lenne e ilyen téren probálkozni........... Gyári autóra nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 Így van... legjobb esetben 106...108 LE lehetne belőle, de mivel a motor karakterisztikája nem változik lényegesen (szívósor-leömlő-lendítősúly-vezérműtengely gyári ECOTEC ugye), nem igazán lenne érezhető a változás. Nem éri meg, csak sok más dologgal együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október27, 2007 Megoszt Elküldve Október27, 2007 Nekem anno az ATC csinálta..ennek már lassan 2éve és no problemo..persze a motor karakterisztikáján túl más dolgok is belekerültek a csomagba: új számolt kipuff rendszer, Remus dob, gázgyorsító a középdob helyére..tökéletes a technika..kopp-kopp..bár kétségtelen, hogy 1.7 turbós dízel autóból könnyebb kihozni valamit, mint egy szívó 1.6ból Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts