kori Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Hát komoly tippem nincs, de talán szorul a gázbowden. :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barthez Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Csokoládé! Köszönöm a jó tanácsokat, megprobálom!!!!!!!! BARTHEZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 ...váltásnál nem esik vissza a fordulatszám. Ha ez a jelenség az, amire én gondolok, akkor - idézve az ájtís szólást - "ez nem bug, hanem feature". :wink: A B Omegákban ugyanis hidraulikus a kuplung, így - elősegítendő a jobb gyorsulást - nem azonnal esik vissza a fordulatszám, miután leveszed a lábad a gázról, hanem csak kicsit később. Ha tehát mindössze ennyiről van szó, akkor az nem hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Nekem nem hidraulikus a kuplung. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Neeem??? Hát milyen??? :shock: :shock: :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Én úgy néztem hogy rendes bowdenes. De megnézem majd, mert lehet hogy csak elgurult a gyógyszerem már megen'. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Nekem nem hidraulikus a kuplung. Meglepő. :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Az ki van zárva! Mindegyik B omi hidraulikus kupplungal van szerelve. Az olajat pedig a féktartályból kapja :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Akkor jól emlékeztem. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Az ki van zárva!... :wink: "Ez kizárt dolog, mert nem tudom." :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Úgy látom, mindenki ismeri a klasszikusokat. De minimum Polgár Jenőt a Polgármesteri Hivatalban (Polgáron?)... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Szóval az ojjektumot csak hidraulikus háromszáz... harmincezer liter folyadékos kuplung.... kizárólag!!! De a kompjúter az nem... szóval az más téma.. Egyebet nem mondhatok... kérem kapcsolja ki! :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chyga Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Ha kicserélem a tid-et fedélzeti computeresre,akkor az fogja írni a fogyasztást stb v. kell hozzá még valami vezérlő egység?(tid=tripla-info-display).A chek-kontroll nem fog működik azt tudom :wink: Jutottál a tid-el valamire? Én Senikben elég sokat vacakoltam ezekkel, lehet tudok valamit segítteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Az az igazság, hogy az enyémben van BC, de két haveroméban nincs, és ezért érdeklődtem. De kiderült ebben a csere ügyben csak én töröm magam, ők meg szarnak rá. Ezért arra jutottam, hogy le vannak ejtve :twisted: Azért köszi :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chyga Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 A BéCikkel azszokot lenni a baj, hogy eléggé motor típus függők. A haverom is nagy lelkesen rakott a Calijába valami másik Caliét és most kb ilyen :shock: szemekkel nézi a 22-24L/100Km-es átlagot a Bordon. :lol: Németeknél meg fillérekér adják az új bordokat és kocsihoz és motorhoz igazítot progit nyomnak bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Nem fogja mérni a fogyit a BC a TID helyén, ahhoz kötözni kell elég rendesen... Ja, és tényleg motorfüggő a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 A BC-kben van egy kis EPROM (ami az adott motorhoz van igazítva), azt kell kicserélni, ha hülyeségeket mutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 vagy a megfeleő Tech-el átprogramozni. Egyépként nem EPROM, hanem EEPROM :smt059 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Így van. :lol: Érdekes dolog lenne összegyűjteni ezeket az EEPROM tartalmakat, és akkor lehetne össze-vissza programozgatni a kütyüket mindenféle tech nélkül. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Így van. :lol: Érdekes dolog lenne összegyűjteni ezeket az EEPROM tartalmakat, és akkor lehetne össze-vissza programozgatni a kütyüket mindenféle tech nélkül. :lol: Vagy beindulna a Pecsás csere-bere :D Nekem van 2 C20NE-s, kinek van cserébe egy C30SE EEPROM?? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Na ez a BC programozás dolog se teljesen tiszta nekem. Én a Calibrában a 3. BC-t/programvariációt használom, és még mindig nem jók a fogysztás adatok. A kezdet kezdetén még azt hittem, hogy BC csak egyféle létezik, úgyhogy hamar vettem egy bontottat. Már a beépítésnél gondok voltak, mert a léptető/nullázógombok vezetéke 5eres volt, holott csak 3-nak kellett volna lennie, és a fogyasztásadatokat is nagyon pontatlanul mérte. Mint később kiderült, ez egy C24NE Omegából származott, úgyhogy inkább vettem helyette egy másik BC-t. Ezt az újat már nemtomki tanácsára a 48-as kódra programoztattam Tech 1-el, ami, mint kiderült még véletlenül se passzol egy '91-es C20NE Calihoz, és a fogyasztásértékek olyan túlzóak voltak, hogy még fél tankkal is megtehettem volna 999km-t BC szerint. Közben kiderítettem, hogy ehhez az évjárathoz/típushoz kétféle helyes BC-kód van, a 36-os (ez még a 14"-es kerékhez), és a 93-as (15"-os kerékhez). Ezeket az adatokat egyébként innen vettem. A 93-as kódra programoztattam, remélve hogy most már minden jól fog menni, de még most is csak 5,5literes átlagfogyasztást mutat, és a kettesben padlót nyomok, akkor sem megy föl a fogyasztás 12 liter fölé, de mostmár legalább az alapjárati fogyasztásom beállt. Szóval nem is olyan egyszerű dolog ez a BC programozás, én is már azon gondolkodom hogy feladom, és simán külső hőmérőként fog funkcionálni a cucc, mert az legalább pontos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Mivel én tudok ilyesmit programozni, ezért nem lenne nagy gond, ha már megvannak a tartalmak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Mivel én tudok ilyesmit programozni, ezért nem lenne nagy gond, ha már megvannak a tartalmak. :lol: Ezt most nekem írtad? Mert az király volna ha tudnál ilyet programozni, csak az a baj hogy hiába vannak előttem a lehetséges kódvariációk, már nem vagyok biztos a dolgomban, mert amivel elvileg jónak kéne lennie, azzal sem műxik pontosan. És érdekes, de megnéztem egy másik Caliban (ugyanaz az évjárat, ugyanaz a gumiméret, ugyanaz a BC-kód és impulzus), abban meg hibátlanul működik. Nekem ez kínai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Én csak EEPROM tartalmat tudok olvasni/írni, tech-em nincs. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április29, 2005 Megoszt Elküldve Április29, 2005 Én csak EEPROM tartalmat tudok olvasni/írni, tech-em nincs. :D Azt sejtettem hogy teched nincs, mivel érdeklődő kérdésemre azt válaszolták az egyik Opel-szalonban, hogy a Tech1 másfélmillió forint. :shock: Viszont ez a BC kód/impulzus nem az EEPROM-ban van benne? Csak azért kérdem, mert a Cali/Omega BC-t szokták úgy is "programozni", hogy a hátuljából kiszednek egy ilyen fehér kis vackot és kicserélik másikra. Talán az lehet az EEPROM. De ha nem akkor nézd el nekem, nem értek hozzá :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts