macska Elküldve Június5, 2004 Megoszt Elküldve Június5, 2004 Nem igazán tudtam, milyen címet adjak... Segítséget szeretnék kérni, nem rég vettem egy Caravan 2,5-t és a computer azt írja ki: KÜHLMITTEL STAND. mivel még nem vagyok gyakorlott omegás:), és most épp nem érek rá (money) szervízbe vinni, (meg nem is nagyon akarom:) , légyszíves, aki tudja, írja meg, hogy ez pontosan mit jelent. Elképzelésem van, de igazából nem találtunk hibát. Köszönöm előre is! macska leendő klubtag:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Június5, 2004 Megoszt Elküldve Június5, 2004 Nem igazán tudtam, milyen címet adjak... Segítséget szeretnék kérni, nem rég vettem egy Caravan 2,5-t és a computer azt írja ki: KÜHLMITTEL STAND. mivel még nem vagyok gyakorlott omegás:), és most épp nem érek rá (money) szervízbe vinni, (meg nem is nagyon akarom:) , légyszíves, aki tudja, írja meg, hogy ez pontosan mit jelent. Elképzelésem van, de igazából nem találtunk hibát. Köszönöm előre is! macska leendő klubtag:)) Hütővíz kevés. Többmintvalszin szar a jeladó! Megettte a fagyálló:) De töltsé utána a kiegyinlítő tartályban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Június6, 2004 Megoszt Elküldve Június6, 2004 Egy németszótár csodákra képes! :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
macska Elküldve Június6, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június6, 2004 Egy németszótár csodákra képes! :) :) :) :o ;) Hát ez az, hogy értem én, mit ír, és elvileg minden ok is, épp ezért zavar, és megakarom oldani. Biztos, hogy valami nagyon egyszerű dolgot nem látok, de feleslegesen nem akarom buherálni...:D Nem mai járgány, most vettem nemrég (3 hete), és ki tudja, még mi jön ki rajta.. :roll: nagyjából egybe van a gép, apró szépséghibák, de szeretném, ha minden klappolna :P macska Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június6, 2004 Megoszt Elküldve Június6, 2004 :o ;) Hát ez az, hogy értem én, mit ír, és elvileg minden ok is, épp ezért zavar, és megakarom oldani. Biztos, hogy valami nagyon egyszerű dolgot nem látok, de feleslegesen nem akarom buherálni...:D Nem mai járgány, most vettem nemrég (3 hete), és ki tudja, még mi jön ki rajta.. :roll: nagyjából egybe van a gép, apró szépséghibák, de szeretném, ha minden klappolna :P macska az bord computerek érzékenyek a hütővizszintre. egy picit csökken, és máris kiabál. töltsd egy picit a max fölé. ha ugy is jelez, akkor sajnos a kiegyenlitőtartályban lévő jeladó a szar. viszont drága jó opelék ugy készitették eme remekmüvet, hogy csak komletten lehet cserélni, aza a kiegyenlitőt kell cserélni. haviszont szegény vagy, akkor a csatit lehuzod, és egyszerüen rövidrezárod a két vezetéket. ugyanis szakadásra jelzi avizszint alacsonyságát, ha összekötöd, akkor többet nem jelez. ennek az a hátulütője, hogy akkor sem jelez, ha már kiszáradt a kiegyenlítőd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
macska Elküldve Június6, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június6, 2004 Uhuhu! Köszönöm a korrekt magyarázatot! Addig én is eljutottam, hogy 'hűtővíz tölt - még többet tölt - most meg mi van má? még mindig? ... :) Szavaidat követve, akkor biztos a jeladó kampec.. ok, akkor zárunk..össze. Egyelőre. (sivatagosodásra meg majd figyelünk:) Köszi még1x! macska Link to comment Megosztás: More sharing options...
morg Elküldve Június27, 2004 Megoszt Elküldve Június27, 2004 Helló! 1 hete vagyok Omega tulajdonos. 97-es, 2.0i 16v. Klíma, ülésfűtés stb.. Van hozzá ezer oldalas német nyevű ismertető... :shock: Ezen a német szótár sem segít... :) Tud valaki magyar leírást? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dénes Elküldve Július28, 2004 Megoszt Elküldve Július28, 2004 Sziasztok Kérdésem a következő: Lecseréltem a gyári rádiót egy Sony-ra. megoldható-e (gondolom valami elektronikával), hogy a a kormányról ezt a rádiót is vezérelni tudjam? Köszi, Dénes Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július28, 2004 Megoszt Elküldve Július28, 2004 Sziasztok Kérdésem a következő: Lecseréltem a gyári rádiót egy Sony-ra. megoldható-e (gondolom valami elektronikával), hogy a a kormányról ezt a rádiót is vezérelni tudjam? Köszi, Dénes nemnagyon. csak a gyári és bizonyos VDO magnók tudják ezt a funkciot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október27, 2004 Megoszt Elküldve Október27, 2004 A Kenwoodnak van bizonyos tipusokhoz átalakító egysége amivel megy a gyári kijelző és a kormánytávir.is vezérli, de úgy hallottam, olyan40-50e körüli az ára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Október27, 2004 Megoszt Elküldve Október27, 2004 Pionak is vannak szabvány átalakító csatlakozói. Szal megoldható... De hogy Sonyra?.. hááát... :shock: :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December5, 2004 Megoszt Elküldve December5, 2004 Ha kicserélem a tid-et fedélzeti computeresre,akkor az fogja írni a fogyasztást stb v. kell hozzá még valami vezérlő egység?(tid=tripla-info-display).A chek-kontroll nem fog működik azt tudom :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 Rádiós CD magnó meg ilyenek ügyben múltkor egerésztem egy honlapon. www.blaupunkt.hu ,aztán lehet szörnyűlködni.Mindez a kormányról vezérlés kapcsán jutott eszembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 Nem tudja valaki, hogy mit kell átkötni a rádió csatlakozóján, ha nem gyári fejegységet teszek be a B Omegába, és azt szeretném, hogy egyfolytában a dátumot írja ki. Most ha bekapcsolom a nem gyári rádiót, a felső sorba nem ír ki semmit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 Én már átkötöttem az enyémet, de nem tudom már hogy melyik volt.Nekem a magnóm alján van egy ábra az ISO csatlakozó lábkiosztásáról,én abból okoskodtam ki.Sztem az alsó sor bal szélén lévő vmelyiket( a felső felirata:SDV.az alsóé egy test jel. Ha nem jutsz semmire,csütörtökön megtudom nézni neked :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Én már átkötöttem az enyémet, de nem tudom már hogy melyik volt.Nekem a magnóm alján van egy ábra az ISO csatlakozó lábkiosztásáról,én abból okoskodtam ki.Sztem az alsó sor bal szélén lévő vmelyiket( a felső felirata:SDV.az alsóé egy test jel. Ha nem jutsz semmire,csütörtökön megtudom nézni neked :idea: Az alsó ISO csatlakozóban van a kapcsolt 12V, állandó 12V, test, motoros antenna, műszerfalvilágítás, telefonnémítás. Ha a motoros antennát lekötöm, akkor jó, de ilyenkor nem megy az autó beépített antenna erősítője sem... Szóval ha van ötleted akkor OK. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 Az alsó ISO csatlakozóban van a kapcsolt 12V, állandó 12V, test, motoros antenna, műszerfalvilágítás, telefonnémítás. Ha a motoros antennát lekötöm, akkor jó, de ilyenkor nem megy az autó beépített antenna erősítője sem... Szóval ha van ötleted akkor OK. Induljon a piramisépítés: Én kiiktattam a kijelző átkapcsolását,de igazán nem tünt fel hogy az antenna erősítője ilyenkor nem megy,az igaz,hogy az antenna nincs a helyzet magaslatán, de azért nem olyan rossz.Neked mi volt a tapasztalatod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 az igaz,hogy az antenna nincs a helyzet magaslatán, de azért nem olyan rossz.Neked mi volt a tapasztalatod? Már meg is adtad a választ... Húzd ki a rádiót, keress egy állomást ami k szarul jön be, és menet közben kösd vissza a motoros antenna vezetékét, és észre fogod venni a különbséget. A BC-t szerintem valahol máshol kell átkötni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 :idea: rajta leszek a dolgon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pucalaca Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Sziasztok. Segítséget kérnék. Opel Omega 2.0 16v alapjárati problémára (leállás, stb.). A pillangó szelepet megtisztitottam és az alapjárati motort is kitakaritottam amennyire tudtam. Jobb lett a helyzet de nem frankó még mindig. Tudtok valami hatásos gyógyszert a problémára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Hello Dark :!: megszületett a megoldás:műszeregység kiszed(két csav.tartja 1.középső légfűvók mögött,2.kormány felső burkolata mögött)BC-ről a hosszú sárga csati leszed,gyorskötözőmüa.levág,csati széthúz,majd a piros fehér vezeték kihúz(előbb a rögzítő láb betol) és már király is. :) Amúgy az antenna erősítővel kapcs.igazad volt.Remélem most már nem lesz olyan szar a rádióm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December12, 2004 Megoszt Elküldve December12, 2004 Sziasztok. Segítséget kérnék. Opel Omega 2.0 16v alapjárati problémára (leállás, stb.). A pillangó szelepet megtisztitottam és az alapjárati motort is kitakaritottam amennyire tudtam. Jobb lett a helyzet de nem frankó még mindig. Tudtok valami hatásos gyógyszert a problémára? ki kő cserélni az alapjárati motort.... van egy itthon ha érdekel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pucalaca Elküldve December12, 2004 Megoszt Elküldve December12, 2004 Köszi az ajánlást. Gondolom az új az arany árban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barthez Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Szijasztok! Én most tudtam meg, hogy van ez a remek forum! Kérdeznék is 1-et. Van 1 95'-ös x20x-es motor tipusú 2.0L omega caravánom. Evvel nem is lenne baj, csak váltásnál nem esik vissza a fordulatszám. Olyan mintha folyamatosan nyomnám a gázt. Kérdésem: szerintetek mi a hiba????!!!! És tudtok-e jó szervizt???? Elore is köszönöm a segitséget Barthez Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Szia Barthez! Pucold ki az alapjárati motort féktisztítóval. Sajna nagyon érzékeny rá. Ha beleolvasgatsz az omega topikokba, akkor bőven esett szó a dologról. (Amúgy egy kb 10 cm hosszú hengerszerú biszbasz, a folytószelepház elé van 2 torx csavarral (tán 30-as...) fölszerelve. Tömítésre vigyázni, elektromos csatit a rugó összenyomásával levenni, leszerelés után még két csavar kiszedésével kettészedni az egész kütyüt, majd alaposan beáztatni a nem elektromos részét moondjuk féktisztítóba akár órákig, sőt egy napig is lehet, opelfórumot rendszeresen látogatni!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts