kori Elküldve November20, 2013 Elküldve November20, 2013 Meglett a hiba oka? Én vezérlés átugrásra tippelnék a hiba okaként. Hali! Csak sajnos nem az enyémben... Két hete cseréltem a váltót, örülés volt... egészen 17-e hajnaláig, mikoris egy rendezvényről hazafelé (zenész vagyok) kb. 15km-re az otthonomtól a motorból enyhe kattogásra lettem figyelmes . Mint amikor kopott szelepemelők, vagy vezérműtengely miatt kattog egy szelep. Teljesítmény van, ám a kattogás egyre erősebb... 5 km-re otthontól már kopog, mintha ütnék a motort kalapáccsal... Hazaér, motor leállít, fél négy, nem most. Másnap beindít, csúnya kopogás, olaj megnéz, bár tudom, hogy van benne, márciusban tettem bele. Cimbi felhív, hozd el, megnézzük. Vezérműtengelyeknél enyhe kopás, nem veszélyes. Gyújtás nélkül halkan forog a motor, nincs szorulás, stb. OPC rátesz, hibakódok tömkelege... Egy kiugró, ilyet még nem ...tam: előgyújtás 47 fok :o !!! NA EZ MITŐŐŐŐL??? Komolyan, a p.csám bereped, hogy ha az egyik végén megjavítom, a másik végén kezd foszlani! Ha nem az elektronika, akkor a futómű. Ha nem a váltó, akkor a motor. Bemattuló, szétporladó lámpák.Valami mindig tönkremegy benne, pedig nem gyilkoljuk, megkapja a gondoskodást is, olaj, víz, szűrők, minden, és mégis... Lehet, hogy feladom, és tavasszal megy a háztól. Amúgy a donor még megvan, igaz, már enyhén hiányos, de én nem láttam benne semmilyen rolót. Valamelyik nap megobszerválom tüzetesebben. Hol keressem pontosan?
vnonoo Elküldve November20, 2013 Elküldve November20, 2013 Amúgy a donor még megvan, igaz, már enyhén hiányos, de én nem láttam benne semmilyen rolót. Valamelyik nap megobszerválom tüzetesebben. Hol keressem pontosan? Hát amennyiben Caravan a donor is (és nyilván az...),akkor sehol. Csak tegnap este gondoltam bele,hogy tuti nem sedan a verda... Bocsi és köszi!!! ...a kocsidhoz meg kitartás: nyilván nem szívderítő,hogy folyton problémás,de semmi garancia nincs arra,hogy egy másikkal jobban járnál... Na persze vannak legendásan megbízható,atom stabil verdák,de ugye amit azok adni tudnak kényelemben/felszereltségben és hát egy kicsit ÉLETÉRZÉSBEN,az közel van a nullához... Más kérdés,hogy a kocsi azért kell,hogy HASZNÁLNI lehessen... :unsure: (azért ha már csere,csak elgondolkodnék egy másik Omegán -kicsit jobban lekontrollálva a már meglévő tapasztalataid alapján...)
Bögöly Elküldve November21, 2013 Elküldve November21, 2013 Üdv! Eddigi vizsgálati eredmények: vezérlés a helyén. Olaj van. Olajnyomás van. KOMPRESSZIÓ VAN. Jövő 7en olajteknő levesz, főtengelycsapágyakat megles. A donor sedan. Pillanatnyilag a következő ÉLETÉRZÉS van: :goofy: , meg :icon7: , és még :sowwy: is... Sőt, egy kis :icon8: , de persze az a baj, hogy mindeközben :icon12: ... szóval, francsetudjamilesz... 1
vnonoo Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 A donor sedan.Pillanatnyilag a következő ÉLETÉRZÉS van: :goofy: , meg :icon7: , és még :sowwy: is... Sőt, egy kis :icon8: , de persze az a baj, hogy mindeközben :icon12: ... szóval, francsetudjamilesz... huh... Akkor a kalaptartóban lévő hosszú,talán vajszínű műanyag "csík" lesz a roló,aminek a kiszerelése nem feltétlenül 2perces munka... -ráadásul ki tudja,jó-e...? Egyelőre ezt jegeljük,mert még pár projekt folyamatban van és ezek is pénzbe kerülnek,de asszem ha ki tudnád MAJD EGYSZER deríteni,hogy funkcionál-e,akkor lenne rá vevőd... Az ÉLETÉRZÉSED kaotikussága ellenére fel a fejjel: rosszabb is lehetne... ...igaz,jobb is...
Bögöly Elküldve November24, 2013 Elküldve November24, 2013 Pillanatnyilag ott tartunk, hogy a dugattyúk FÖLÖTT a motor ép. Ahhoz, hogy a főtengely felől is megobszerváljuk, meg kell emelni a motort a bakjáról, mert az olajteknő csak így jön le :stare: ... 2 órás meló kb. 16 db csavarért :lurker: ... Köszi a biztatást. Korinak is.
vnonoo Elküldve November26, 2013 Elküldve November26, 2013 Pillanatnyilag ott tartunk, hogy a dugattyúk FÖLÖTT a motor ép. Ahhoz, hogy a főtengely felől is megobszerváljuk, meg kell emelni a motort a bakjáról, mert az olajteknő csak így jön le :stare: ... 2 órás meló kb. 16 db csavarért :lurker: ... Köszi a biztatást. Korinak is. Üdv! Na mi a helyzet a verdával???
Bögöly Elküldve November29, 2013 Elküldve November29, 2013 Hali. Nem elektronikus probléma, ezért itt off. Motorcsere folyamatban. 1
Léna Elküldve December9, 2013 Elküldve December9, 2013 Sziasztok!Segítsetek egy kicsit!Le lett zárva a kocsi kulccsal (úgy mint eddig is mindig),de hiába próbáljuk kinyitni egyszerűen nem reagál!Egyedül ami nyílik az a csomagtartó!Hogy tudnám kinyitni? Köszi!!! Opel Omega 2.5 V6
Gabo Elküldve December9, 2013 Elküldve December9, 2013 Sziasztok!Segítsetek egy kicsit!Le lett zárva a kocsi kulccsal (úgy mint eddig is mindig),de hiába próbáljuk kinyitni egyszerűen nem reagál!Egyedül ami nyílik az a csomagtartó!Hogy tudnám kinyitni? Köszi!!! Opel Omega 2.5 V6 Mielőtt Omegatd belekötne :) - fb-n már beszéltünk a hibáról, kicsit pontosítanék amit megtudtam. Szóval úgy néz ki bereteszelve maradtak a zárak, kézzel felhúzni nem lehet. Akksi le, vissza megtörtént. Állítólag akksi levételénél is meg lett nézve, hogy nyílnak-e - bár ha addig folyamatosan kaptak zárójelet, rég szénné sült minden centrálmotor sztem. Az én véleményem, hogy a vezérlő elszállt vmiért. Kori van ötleted, hogy a vezérlőnél, mely vezetékek összezárásával lehet esetleg egyszeri nyitásra bírni? Persze feltétele, hogy a motorok nem mentek gallyra. (amit azért feltételezek) Sajna a TIS-em vmiért nem megy, nem tudom megnézni a vezetékezést. 1
ntr Elküldve December9, 2013 Elküldve December9, 2013 Sziasztok!Segítsetek egy kicsit!Le lett zárva a kocsi kulccsal (úgy mint eddig is mindig),de hiába próbáljuk kinyitni egyszerűen nem reagál!Egyedül ami nyílik az a csomagtartó!Hogy tudnám kinyitni? Köszi!!! Opel Omega 2.5 V6 Az információ egy kicsit kevés (lemerült az akksi? gyári központi zár/riasztó van a kocsiban?), de ha gyári a rendszer és van feszültség az akksiban, akkor a csomagtartón keresztül be kell mászni a kocsiba, gyújtásra rakni és megnyomni hosszan a nyitó/záró gombot amíg az index lámpák villannak egyet. Utána ismét működnie kellene a távnyitónak (ha nincs hiba a rendszerben ugye). Ha lemerült az akksi, akkor is ugyan ez a megoldás, csak előtte fel kell tölteni.
Léna Elküldve December10, 2013 Elküldve December10, 2013 Aksi cser volt a kocsiban nem rég mert a régi aksi már gatya volt!Nincs riasztó a kocsiban,kulcsal lett lezárva az autó!Hiába rakom a zárba a kulcsot nem birom elfordítani.
Gabo Elküldve December10, 2013 Elküldve December10, 2013 Aksi cser volt a kocsiban nem rég mert a régi aksi már gatya volt!Nincs riasztó a kocsiban,kulcsal lett lezárva az autó!Hiába rakom a zárba a kulcsot nem birom elfordítani. De akksi csere után használtátok, ugye? Sztem szará égtek a centrálmotorok a vezérlőtől
Fapad Elküldve December11, 2013 Elküldve December11, 2013 Aksi cser volt a kocsiban nem rég mert a régi aksi már gatya volt!Nincs riasztó a kocsiban,kulcsal lett lezárva az autó!Hiába rakom a zárba a kulcsot nem birom elfordítani. Nekem is V6-osom van, nekem nyílik akksi nélkül is ha órajárás szerint elfordítom a kulcsot míg kattan egyet. Nagyon erősen kellett elfordítani, először úgy tűnt, hogy eltörik a kulcs, de nem, remekül működik a módszer.
Belzebub82 Elküldve December22, 2013 Elküldve December22, 2013 Üdv! 2001-es Omegába szeretném kicserélni a CDR2005 lejátszómat egy multimédiásra. Azzal kapcsolatba kérném a segítségeteket, hogy az eredeti lejátszóba hogyan, illetve hol van bekötve a kormányvezérlő? Az új lejátszóba elvileg van "Steering Wheel" bemenet... Elég sokat keresgéltem a neten, de semmi érdemlegest nem találtam. A régi lejátszó tetején található matrica sem segített. Köszönöm!
kori Elküldve December22, 2013 Elküldve December22, 2013 Üdv! 2001-es Omegába szeretném kicserélni a CDR2005 lejátszómat egy multimédiásra. Azzal kapcsolatba kérném a segítségeteket, hogy az eredeti lejátszóba hogyan, illetve hol van bekötve a kormányvezérlő? Az új lejátszóba elvileg van "Steering Wheel" bemenet... Elég sokat keresgéltem a neten, de semmi érdemlegest nem találtam. A régi lejátszó tetején található matrica sem segített. Köszönöm! Szia. Itt van kapcsolási rajz: https://app.box.com/s/lchscc67qmcyyimomky8 1
kiraly-mate Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Szevasztok! A következö problèmàm van: sebessègvàltàsnàl amikor kiengedem a kuplungot, felvillan a sàrga szinü motorelektronika làmpa ès megtorpan az autò. Ha mègegyszer kuplungolok, akkor megy rendesen. Autòmata vàltòsròl manuàlisra lett àtèpìtve. Ötlet?
Omegatd Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Szevasztok! A következö problèmàm van: sebessègvàltàsnàl amikor kiengedem a kuplungot, felvillan a sàrga szinü motorelektronika làmpa ès megtorpan az autò. Ha mègegyszer kuplungolok, akkor megy rendesen. Autòmata vàltòsròl manuàlisra lett àtèpìtve. Ötlet? Rosszul építették át...
kiraly-mate Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Rosszul építették át... Hasznos vàlasz. Köszönöm
Belzebub82 Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Szia. Itt van kapcsolási rajz: https://app.box.com/s/lchscc67qmcyyimomky8 Szia! Köszönöm szépen, hasznos kis dokumentumok :). Boldog új évet! 1
Fapad Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Hasznos vàlasz. Köszönöm Szerintem nézz körül a pedálnál meg a váltónál is, talán csak valami elvágott vezetékről leesett a szigszalag és néha hozzáér a fémhez vagy egy másik érhez. Lefogadom, hogy a szaki csak elcsípte a régi váltó kábelét és még mindig van némelyiken feszültség. Vedd ki az automata váltó biztosítékát és figyeld meg, hogy megmarad-e a jelenség.
kiraly-mate Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Szerintem nézz körül a pedálnál meg a váltónál is, talán csak valami elvágott vezetékről leesett a szigszalag és néha hozzáér a fémhez vagy egy másik érhez. Lefogadom, hogy a szaki csak elcsípte a régi váltó kábelét és még mindig van némelyiken feszültség. Vedd ki az automata váltó biztosítékát és figyeld meg, hogy megmarad-e a jelenség. Köszönöm. Megnèzem azt a biztosìtèkot.
Fapad Elküldve December28, 2013 Elküldve December28, 2013 Köszönöm. Megnèzem azt a biztosìtèkot. Nincs mit cimbora. Plusz nézd vagy nézesd meg milyen hibakódokat tárol a motorvezérlő. Azon a nyomon is elindulhatsz. Sok sikert !
kicsi hulk Elküldve Január1, 2014 Elküldve Január1, 2014 sziasztok meg egy kis segítséget szeretnék kérni nem tudom leállítani a kocsit ha beindul hiába veszem ki a kulcsot nem áll le a gyújtás kapcsoló új és miután kicseréltem utána kezdte el produkálni a hibát bár nem egyből és hiába húzom szét a gyújtás kapcsolót nem segít az sem lehet az önindító reléje szar?? ha igen hol találom azt?? köszönöm a segítséget!
Gabo Elküldve Január1, 2014 Elküldve Január1, 2014 sziasztok meg egy kis segítséget szeretnék kérni nem tudom leállítani a kocsit ha beindul hiába veszem ki a kulcsot nem áll le a gyújtás kapcsoló új és miután kicseréltem utána kezdte el produkálni a hibát bár nem egyből és hiába húzom szét a gyújtás kapcsolót nem segít az sem lehet az önindító reléje szar?? ha igen hol találom azt?? köszönöm a segítséget! Azért azt hallanád, hogy ha az önindító folyamatosan teker - meg leégett volna már a főkábel... Inkább testhibára gyanakodnék. Vhogy gyakorlatilag folyamatos gyújtást kap - nem az önindító, hanem a motorelektronika. És mivel gyújtáskapcsolót babráltad, lehet elkötöttél valamit. Vagy rossz izzót tettél be vhova :P :D
kicsi hulk Elküldve Január4, 2014 Elküldve Január4, 2014 Azért azt hallanád, hogy ha az önindító folyamatosan teker - meg leégett volna már a főkábel... Inkább testhibára gyanakodnék. Vhogy gyakorlatilag folyamatos gyújtást kap - nem az önindító, hanem a motorelektronika. És mivel gyújtáskapcsolót babráltad, lehet elkötöttél valamit. Vagy rossz izzót tettél be vhova :P :D nem hiszem hogy bármit elkötöttem mert régit kivettem ujjat beraktam semmit nem kellett mokolni!!!! ha testhiba akkor valahol nem kap testet??? de egy relé nem lehet???
Recommended Posts