Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

 

Én úgyanígy jártam, nálam az volt a baj, hogy kosárból kellett összeraknom az autót, előtte még nem láttam ilyen motorteret, és a rossz helyre dugtam a főtengely jeladót. Ugyanolyan a csatija a kopogásszenzornak a motor hátuljánál, meg még valaminek a befecskendezőknél, ahova nekem nem megy semmi. De ha beledurrog a kipufogóba, akkor lehet, hogy inkább gyújtás sorrendi hiba lesz.

 
Link to comment
Megosztás:

A 8 szelepes jeladója ad jelet, de rosszkor. A 16 szelepesé nem csinál semmit, se a régi, se az új. A gyújtás-kábelhoz nem nyúltam, ahogy levettem, úgy tettem át erre a blokkra.

A kopogás szenzor a motor eleje felé, vagy a hátulja felé lévő csatiba csatlakozik? Én az elsőbe dugtam a főtengely jeladót, a hátsóba a kopogás szenzort.

Köszönöm a tippeket, mindjárt kipróbálom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gyula vagyok Tatáról, négy napja szívok, a gyári kulcs se az ajtót nem nyitja, sem az indításgátlót nem hatástalanítja.

Az autó egy B Omega 2,0 benzines, automata 94-es évjárat. Az előző oldalon már valaki írt ilyen problémát, de a megoldást nem írtákle.

Esetleg, ha valaki tudna segíteni, nagyon hálás lennék, előre is köszönöm.

Üdv. Gyula

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gyula vagyok Tatáról, négy napja szívok, a gyári kulcs se az ajtót nem nyitja, sem az indításgátlót nem hatástalanítja.

Az autó egy B Omega 2,0 benzines, automata 94-es évjárat. Az előző oldalon már valaki írt ilyen problémát, de a megoldást nem írtákle.

Esetleg, ha valaki tudna segíteni, nagyon hálás lennék, előre is köszönöm.

Üdv. Gyula

Pedig ott a megoldás...
Link to comment
Megosztás:

Nem!Csak a főtengely jeladó 8 szelepesé ilyet adtak hátha jó bele az is.De azóta vettem újat (16 szelepesét)de azzal sem ad szikrát.Már trafót,főtengely,vezérmű tengely jeladót is cseréltem.Most már semmi ötletem nincs.

Maradt a gyertyakabel + gyertya paros. Hibakodot nem adott?

Link to comment
Megosztás:

Nagyon nem értem most már! Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?

Link to comment
Megosztás:

Nagyon nem értem most már! Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?

Kell lennie egy poluskereknek bent a motorban kozel a jeladohoz amit az erzekel normalis esetben , talan el lehet koszolodva vagy serult. Hibakodot tuti,hogy tarol, ki kell olvasni es az alapjan is keresgelhetsz. De kerdezhetsz a Calibrasoktol is, azt is szereltek x20xev-vel. Nem sok,de tobb otletem nincs. Sok sikert, ird majd meg,hogy mi lett a mese vege!

Link to comment
Megosztás:

Nagyon nem értem most már! Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?

Nézd meg, hogy a vezérműtengely tárcsák jól vannak-e feltéve, mert kétféleképpen is fel lehet rakni. Ugyanaz a szívóé, mint a kipufogóé, csak más állásba van. Ha az rosszul van, akkor a vezérlés is rosszul áll.

A kopogásszenzor csatija hátul van, a főtengelyé elől, kb 10 centis vezetéken lóg ki a korbácsból.

Az enyémen amikor el volt rakva a főtengely jeladó, és beraktam a vezérműtengely jeladót, akkor kb 20 másodperc tekerés után nagy nehezen beindult, addig nem volt szikra.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Előzetes segítséget kérnék:van egy 98-as V6 benzines, digitklímás kombim.Pár napja elkezdett rángatni a motor alacsony fordulaton gázadásra.Ezzel egyidőben a középkonzol világítása és a fenti kijelző pillanatokra kialszik, elmegy a fűtés, a fűtésventi felpörög, hideg levegőt fúj be.Ha kikapcsolom teljesen a klímavezérlőt, rövid időn belül visszakapcsol magától.Ha állítok a hőfokon,kicsit később visszaáll az előbbi értékre.A műszeregység világítást nem zavarja mindez.Amikor kihagy a motor, azokban a pillanatokban van ez a jelenség.Merre keresgéljek szerintetek,mielőtt szervízbe vinném?
Előre is köszönöm az építő jellegű válaszokat

Link to comment
Megosztás:

Végre beindult az autó, de csak húzásra, akkor viszont egyből. De akkor is csak úgy, hogy a főtengely-jeladó csatlakozója nem volt bedugva, különben nem ad szikrát.Amikor beindult, akkor viszont szépen egyenletesen járt. Önindítóra továbbra sem indul, megfullad a motor. Erre van valakinek valami ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Végre beindult az autó, de csak húzásra, akkor viszont egyből. De akkor is csak úgy, hogy a főtengely-jeladó csatlakozója nem volt bedugva, különben nem ad szikrát.Amikor beindult, akkor viszont szépen egyenletesen járt. Önindítóra továbbra sem indul, megfullad a motor. Erre van valakinek valami ötlete?

Nézd meg a testkábeleket, meg ami az önindítóra megy. Ha valahol elvész a feszültség, akkor szokott olyan lenni, hogy nincs elég kraft a gyújtáshoz indítózásnál. Főteng. jeladóra nincs ötletem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám hogy a müszer csoportomon az órák nem működnek , csak a kilóméter mükxik rendesen.
Először a üzemanyag szint meg a fordulat ment el, de néha beugrott egy darabig, utána meg a vízhőfok, sokszor össze vissza ugrál.
Nem találkozott még valaki hasonló hibával? Tudnátok segíteni?
95-os combi 2.0 16v benzines
Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv:Hundor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám hogy a müszer csoportomon az órák nem működnek , csak a kilóméter mükxik rendesen.

Először a üzemanyag szint meg a fordulat ment el, de néha beugrott egy darabig, utána meg a vízhőfok, sokszor össze vissza ugrál.

Nem találkozott még valaki hasonló hibával? Tudnátok segíteni?

95-os combi 2.0 16v benzines

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv:Hundor

Sanszos a műszercsoport csatlakozója. Vedd ki és nézd meg. Ki kell venned előtte a középső szellőzőt és le kell venned a kormányburkolat felső részét, hogy hozzáférj a műszercsoportot tartó két csavarhoz. Ha azokat kivetted kicsit ki kell billenteni a computer felőli végénél és lecsatlakoztatni a computert. Ezután tudod teljesen kivenni. Ha oxidos a csatlakozó akkor sprayt neki !

Link to comment
Megosztás:

Sanszos a műszercsoport csatlakozója. Vedd ki és nézd meg. Ki kell venned előtte a középső szellőzőt és le kell venned a kormányburkolat felső részét, hogy hozzáférj a műszercsoportot tartó két csavarhoz. Ha azokat kivetted kicsit ki kell billenteni a computer felőli végénél és lecsatlakoztatni a computert. Ezután tudod teljesen kivenni. Ha oxidos a csatlakozó akkor sprayt neki !

Ezt már próbáltam, szétszedtem le fújtam de a hiba maradt ugyan az.

Link to comment
Megosztás:

Ezt már próbáltam, szétszedtem le fújtam de a hiba maradt ugyan az.

pedig nem valószínű, hogy egyszerre minden tönkrement. Ha kapcsolási rajz kell Kori szaktárs feltett egy csomó hasznos dolgot a netre azok közt találsz amin el lehet menni. A link itt van valamelyik oldalon ill Kori hozzászólásai közt. Sok sikert !

Link to comment
Megosztás:

pedig nem valószínű, hogy egyszerre minden tönkrement. Ha kapcsolási rajz kell Kori szaktárs feltett egy csomó hasznos dolgot a netre azok közt találsz amin el lehet menni. A link itt van valamelyik oldalon ill Kori hozzászólásai közt. Sok sikert !

Rendben köszi megnézem, egy próbát megér.

Link to comment
Megosztás:

Végre beindult az autó, de csak húzásra, akkor viszont egyből. De akkor is csak úgy, hogy a főtengely-jeladó csatlakozója nem volt bedugva, különben nem ad szikrát.Amikor beindult, akkor viszont szépen egyenletesen járt. Önindítóra továbbra sem indul, megfullad a motor. Erre van valakinek valami ötlete?

Gyenge önindító és/vagy akksi iss lehet....
Link to comment
Megosztás:

Szaiasztok

Azt miért csinálhatja az omegám, hogy amikor bemelegszik a motor erősebb gáz adásnál rángat de ha szép lassan viszem fel a fordulatot akkor meg jó, viszont ha kinyomom a kuplumgot és nyomok egy erős gázt akkor nincs baja. Sajnos még nem tudtam elvinni müszeres vizsgálatra.
95-os x20xev

Üdv:Hundor

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.