Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

 

Én úgyanígy jártam, nálam az volt a baj, hogy kosárból kellett összeraknom az autót, előtte még nem láttam ilyen motorteret, és a rossz helyre dugtam a főtengely jeladót. Ugyanolyan a csatija a kopogásszenzornak a motor hátuljánál, meg még valaminek a befecskendezőknél, ahova nekem nem megy semmi. De ha beledurrog a kipufogóba, akkor lehet, hogy inkább gyújtás sorrendi hiba lesz.

 
Elküldve

A 8 szelepes jeladója ad jelet, de rosszkor. A 16 szelepesé nem csinál semmit, se a régi, se az új. A gyújtás-kábelhoz nem nyúltam, ahogy levettem, úgy tettem át erre a blokkra.

A kopogás szenzor a motor eleje felé, vagy a hátulja felé lévő csatiba csatlakozik? Én az elsőbe dugtam a főtengely jeladót, a hátsóba a kopogás szenzort.

Köszönöm a tippeket, mindjárt kipróbálom.

Elküldve

Sziasztok!

Gyula vagyok Tatáról, négy napja szívok, a gyári kulcs se az ajtót nem nyitja, sem az indításgátlót nem hatástalanítja.

Az autó egy B Omega 2,0 benzines, automata 94-es évjárat. Az előző oldalon már valaki írt ilyen problémát, de a megoldást nem írtákle.

Esetleg, ha valaki tudna segíteni, nagyon hálás lennék, előre is köszönöm.

Üdv. Gyula

Elküldve

Sziasztok!

Gyula vagyok Tatáról, négy napja szívok, a gyári kulcs se az ajtót nem nyitja, sem az indításgátlót nem hatástalanítja.

Az autó egy B Omega 2,0 benzines, automata 94-es évjárat. Az előző oldalon már valaki írt ilyen problémát, de a megoldást nem írtákle.

Esetleg, ha valaki tudna segíteni, nagyon hálás lennék, előre is köszönöm.

Üdv. Gyula

Pedig ott a megoldás...
Elküldve

8 szelepest cseréltél 16-ra?

Nem!Csak a főtengely jeladó 8 szelepesé ilyet adtak hátha jó bele az is.De azóta vettem újat (16 szelepesét)de azzal sem ad szikrát.Már trafót,főtengely,vezérmű tengely jeladót is cseréltem.Most már semmi ötletem nincs.
Elküldve

Nem!Csak a főtengely jeladó 8 szelepesé ilyet adtak hátha jó bele az is.De azóta vettem újat (16 szelepesét)de azzal sem ad szikrát.Már trafót,főtengely,vezérmű tengely jeladót is cseréltem.Most már semmi ötletem nincs.

Maradt a gyertyakabel + gyertya paros. Hibakodot nem adott?

Elküldve

Maradt a gyertyakabel + gyertya paros. Hibakodot nem adott?

Gyertya az új a kábel maradt!.Van egy új és egy használt 16 szelepes jeladóm és egyikkel sincs szikra.A 8 szelepesével meg van csak össze vissza.

Elküldve

Nagyon nem értem most már! Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?

Elküldve

Nagyon nem értem most már! Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?

Kell lennie egy poluskereknek bent a motorban kozel a jeladohoz amit az erzekel normalis esetben , talan el lehet koszolodva vagy serult. Hibakodot tuti,hogy tarol, ki kell olvasni es az alapjan is keresgelhetsz. De kerdezhetsz a Calibrasoktol is, azt is szereltek x20xev-vel. Nem sok,de tobb otletem nincs. Sok sikert, ird majd meg,hogy mi lett a mese vege!

Elküldve

Nagyon nem értem most már! Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?

Nézd meg, hogy a vezérműtengely tárcsák jól vannak-e feltéve, mert kétféleképpen is fel lehet rakni. Ugyanaz a szívóé, mint a kipufogóé, csak más állásba van. Ha az rosszul van, akkor a vezérlés is rosszul áll.

A kopogásszenzor csatija hátul van, a főtengelyé elől, kb 10 centis vezetéken lóg ki a korbácsból.

Az enyémen amikor el volt rakva a főtengely jeladó, és beraktam a vezérműtengely jeladót, akkor kb 20 másodperc tekerés után nagy nehezen beindult, addig nem volt szikra.

Elküldve

Sziasztok!
Előzetes segítséget kérnék:van egy 98-as V6 benzines, digitklímás kombim.Pár napja elkezdett rángatni a motor alacsony fordulaton gázadásra.Ezzel egyidőben a középkonzol világítása és a fenti kijelző pillanatokra kialszik, elmegy a fűtés, a fűtésventi felpörög, hideg levegőt fúj be.Ha kikapcsolom teljesen a klímavezérlőt, rövid időn belül visszakapcsol magától.Ha állítok a hőfokon,kicsit később visszaáll az előbbi értékre.A műszeregység világítást nem zavarja mindez.Amikor kihagy a motor, azokban a pillanatokban van ez a jelenség.Merre keresgéljek szerintetek,mielőtt szervízbe vinném?
Előre is köszönöm az építő jellegű válaszokat

Elküldve

Végre beindult az autó, de csak húzásra, akkor viszont egyből. De akkor is csak úgy, hogy a főtengely-jeladó csatlakozója nem volt bedugva, különben nem ad szikrát.Amikor beindult, akkor viszont szépen egyenletesen járt. Önindítóra továbbra sem indul, megfullad a motor. Erre van valakinek valami ötlete?

Elküldve

Végre beindult az autó, de csak húzásra, akkor viszont egyből. De akkor is csak úgy, hogy a főtengely-jeladó csatlakozója nem volt bedugva, különben nem ad szikrát.Amikor beindult, akkor viszont szépen egyenletesen járt. Önindítóra továbbra sem indul, megfullad a motor. Erre van valakinek valami ötlete?

Nézd meg a testkábeleket, meg ami az önindítóra megy. Ha valahol elvész a feszültség, akkor szokott olyan lenni, hogy nincs elég kraft a gyújtáshoz indítózásnál. Főteng. jeladóra nincs ötletem.

Elküldve

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám hogy a müszer csoportomon az órák nem működnek , csak a kilóméter mükxik rendesen.
Először a üzemanyag szint meg a fordulat ment el, de néha beugrott egy darabig, utána meg a vízhőfok, sokszor össze vissza ugrál.
Nem találkozott még valaki hasonló hibával? Tudnátok segíteni?
95-os combi 2.0 16v benzines
Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv:Hundor

Elküldve

De, többen ISS!Vidd el villamossági szerelőhöz...

Köszönöm a gyors választ, és a müszer csoport a hibás vagy a kocsi elektronikájában van a hiba?

Elküldve

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám hogy a müszer csoportomon az órák nem működnek , csak a kilóméter mükxik rendesen.

Először a üzemanyag szint meg a fordulat ment el, de néha beugrott egy darabig, utána meg a vízhőfok, sokszor össze vissza ugrál.

Nem találkozott még valaki hasonló hibával? Tudnátok segíteni?

95-os combi 2.0 16v benzines

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv:Hundor

Sanszos a műszercsoport csatlakozója. Vedd ki és nézd meg. Ki kell venned előtte a középső szellőzőt és le kell venned a kormányburkolat felső részét, hogy hozzáférj a műszercsoportot tartó két csavarhoz. Ha azokat kivetted kicsit ki kell billenteni a computer felőli végénél és lecsatlakoztatni a computert. Ezután tudod teljesen kivenni. Ha oxidos a csatlakozó akkor sprayt neki !

Elküldve

Sanszos a műszercsoport csatlakozója. Vedd ki és nézd meg. Ki kell venned előtte a középső szellőzőt és le kell venned a kormányburkolat felső részét, hogy hozzáférj a műszercsoportot tartó két csavarhoz. Ha azokat kivetted kicsit ki kell billenteni a computer felőli végénél és lecsatlakoztatni a computert. Ezután tudod teljesen kivenni. Ha oxidos a csatlakozó akkor sprayt neki !

Ezt már próbáltam, szétszedtem le fújtam de a hiba maradt ugyan az.

Elküldve

Ezt már próbáltam, szétszedtem le fújtam de a hiba maradt ugyan az.

pedig nem valószínű, hogy egyszerre minden tönkrement. Ha kapcsolási rajz kell Kori szaktárs feltett egy csomó hasznos dolgot a netre azok közt találsz amin el lehet menni. A link itt van valamelyik oldalon ill Kori hozzászólásai közt. Sok sikert !

Elküldve

pedig nem valószínű, hogy egyszerre minden tönkrement. Ha kapcsolási rajz kell Kori szaktárs feltett egy csomó hasznos dolgot a netre azok közt találsz amin el lehet menni. A link itt van valamelyik oldalon ill Kori hozzászólásai közt. Sok sikert !

Rendben köszi megnézem, egy próbát megér.

Elküldve

Nekem a plasma számlap utén nem működött a kilóméter óra és mg vmi. Kiderült, hogy a csatlakozó lábai közül pár beljebb görbült. Mindegyiknek alányúltam kis csavarhúzóval és kijebb hajtogattam. Azóta jó.

Elküldve

Végre beindult az autó, de csak húzásra, akkor viszont egyből. De akkor is csak úgy, hogy a főtengely-jeladó csatlakozója nem volt bedugva, különben nem ad szikrát.Amikor beindult, akkor viszont szépen egyenletesen járt. Önindítóra továbbra sem indul, megfullad a motor. Erre van valakinek valami ötlete?

Gyenge önindító és/vagy akksi iss lehet....
Elküldve

Szaiasztok

Azt miért csinálhatja az omegám, hogy amikor bemelegszik a motor erősebb gáz adásnál rángat de ha szép lassan viszem fel a fordulatot akkor meg jó, viszont ha kinyomom a kuplumgot és nyomok egy erős gázt akkor nincs baja. Sajnos még nem tudtam elvinni müszeres vizsgálatra.
95-os x20xev

Üdv:Hundor

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.