Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Azzal ne foglalkozz! Azt kell írnia. Ha elmegy az immo, csrélje a motorvezérlőt, csrélje az immo egységet, programozza az immot. Ez a sorrend. Akkor lehet, hogy szerencséd lesz. Felprogramoztattad a régi transzpondert, vagy megpróbáltátok legalább? Elvileg lehet a melegtől, bár amikor nekem behülyült, nem volt meleg. Amúgy a melegtől a motorvezérlő szarakodhat, de aggodalomra nincs ok, max átáll vészprogramra, valamikor 4-5 éve +40 fokok voltak, én ISS jártam így. Kigyulladt a sárga és nem engedte 3000 főlé a fordulatot. Este hazafelé, már minden OK volt...

Nem programoztattam fel, mert azt mondta, hogy most nem az immoval van probléma.

Kérdeztem az immo kiiktatásról, de szerinte nem lehet.

Igazából nem volt valami segítőkész, rákérdeztem néhány dologra, hogy az okozhatte a problémát a válasz "minden lehetséges".

Pénzt viszont nem kért.

Elküldve

Az gáz, ha nincs benne a venti. A bal oldali kerékdobban a kerék mögött kell lennie. Az ECU házán van egy túlmelegedés elleni termokapcsoló. Sztem pótold a ventit, 5-6e körül lehet kapni. De azt is ajánlom, hogy a motortéri relédobozban az összes biztit nézd át, mert el szoktak szállni.

Már megvettem vagy 4 éve, de eddíg nem volt semmi probléma ezért nem foglalkoztam vele.

Pénteken viszem berakatni, remélem a csatlakozó megvan a kocsiban.

Elküldve

Tényleg nem azért, de ha nem értesz hozzá, akkor miért postolsz? Csak azért, hogy írj? A múltkori meg a mostani is hülyeség? Miért? Ha tekkel olvassák, akkor nem kell villogtatni. Teccikérteni?

:omg: Valami félreértésben élhetsz td, nem énhozzám képest kell meghatároznod önmagad. Tudod, én vagyok a nátha House :hiya: ne is foglalkozz velem, a kolléga meg elég okos ahoz, hogy elválassza az ocsút a búzától. :icon13: Bízd rejá a dógot tesaó :D :D :D

Elküldve

Motorvezérlő hűtőventillátor...? Ja ja én is olvastam, hogy némelyikben van, de az enyémben sincs, szerintem a 98 utáni vasakba szereltek. Ha kigyulladt a motorlámpád akkor kell, hogy legyen hibajel tárolva, ha peched van akkor ecu hibakód lesz. Villogtasd ki cimbora ! Aztán meglátod a továbbiakat.

94-esembe iss van....

Elküldve

:omg: Valami félreértésben élhetsz td, nem énhozzám képest kell meghatároznod önmagad. Tudod, én vagyok a nátha House :hiya: ne is foglalkozz velem, a kolléga meg elég okos ahoz, hogy elválassza az ocsút a búzától. :icon13: Bízd rejá a dógot tesaó :D :D :D

Na ezzel megint csak magad minősíted. Hülyének lenni állapot, de a hülyeséget hirdetni...

Elküldve

Nem programoztattam fel, mert azt mondta, hogy most nem az immoval van probléma.

Kérdeztem az immo kiiktatásról, de szerinte nem lehet.

Igazából nem volt valami segítőkész, rákérdeztem néhány dologra, hogy az okozhatte a problémát a válasz "minden lehetséges".

Pénzt viszont nem kért.

Akkor lehet azért nem volt barátságos, mert a múltkor elfelejtette végigvinni ezt a procedúrát. A lényeg, hogy megoldódott a problémád...

Elküldve

Sajnos több Opelnél előfordult már ez a hiba :unsure:

Nem csak Opeleknél. Minden generátornál előfordul. Függetlenül hogy Marelli, Delphi, vagy Bosch generátor. Elfogy a kommutátor, aztán a szénkeféken át rövidzárlatba viszi a fesszabályzót, és amikor a tapasztalatlan user kicseréli a töltésszabályzót, a diódahíddal együtt (mert ugye sok generátornál együtt van a kettő), akkor megint kifekszik, és megy a hümmögés...

94-esembe iss van....

Minden Omegában van ECU hűtés. Gyárilag. Más kérdés hogy egy kocc után elfelejtik visszarakni, vagy visszakötni...

Elküldve

Na ezzel megint csak magad minősíted. Hülyének lenni állapot, de a hülyeséget hirdetni...

Hát ez vicces, hogy épp te mondod :D Nem minősítek senkit, csak finoman megkértelek , hogy hagyj békén, mivel nem neked írtam amit írtam, tehát válaszolnod sem kell rá. Ááhhh, de minek erőlködöm már megint...mindegy...soha nem fogod megérteni. :omg: Te nyertél megint...legyőztél a rutinoddal... :D :D :D

Elküldve

Minden Omegában van ECU hűtés. Gyárilag. Más kérdés hogy egy kocc után elfelejtik visszarakni, vagy visszakötni...

Hol? Ez itt az ecum eleje meg a hátulja.

ecu.jpg

ecu2.jpg

Ez pedig a relédoboz. Sehol semmilyen levegő bevezető cső. Feltételezem nem a gondos gazdi falazta le gyári minőségben a "kocc" után. :D

reldoboz.jpg

Szerintem maradjunk annyiban, hogy nem minden típusban van ecu hűtés, Gondolom a proci teljesítményétől függhet.

Elküldve

Fapad. Az érzékelő helye ott van azon a lemezen, amire az ECU fel van csavarozva. A cső pedig a kerékdobból jön, így a relék alatt van.

Elküldve

Hol? Ez itt az ecum eleje meg a hátulja.

Ez pedig a relédoboz. Sehol semmilyen levegő bevezető cső. Feltételezem nem a gondos gazdi falazta le gyári minőségben a "kocc" után. :D

Szerintem maradjunk annyiban, hogy nem minden típusban van ecu hűtés, Gondolom a proci teljesítményétől függhet.

én még nem láttam olyan Omegát amiben ne lett volna. hogy a tiédben miért nincs, az jó kérdés.

hogy nem függ az a procitól (mivel nem a proci az ami melegszik), az tuti.

az ECU-t meg hiába nézed, nem azon van a hűtés hanem ahogy Kori is írja, a doboz aljából, egy műanyag csövön kapja a hűtőlevegőt a ventilátortól, ami a bal kerékdob előtt van

Elküldve

Hol? Ez itt az ecum eleje meg a hátulja.

Szerintem maradjunk annyiban, hogy nem minden típusban van ecu hűtés, Gondolom a proci teljesítményétől függhet.

A rengeteg relédobozban lévő port tekintve van de legalábbis volt benne ECU hűtés...azt gondolom nem hiszed Te sem hogy a relatíve zárt dobozba máshogy ennyi por kerülhetett.

Elküldve

A rengeteg relédobozban lévő port tekintve van de legalábbis volt benne ECU hűtés...azt gondolom nem hiszed Te sem hogy a relatíve zárt dobozba máshogy ennyi por kerülhetett.

Szerintem az előző tulaj gyereke tette bele vödörrel+kislapáttal :D

Elküldve

Hát ez vicces, hogy épp te mondod :D Nem minősítek senkit, csak finoman megkértelek , hogy hagyj békén, mivel nem neked írtam amit írtam, tehát válaszolnod sem kell rá. Ááhhh, de minek erőlködöm már megint...mindegy...soha nem fogod megérteni. :omg: Te nyertél megint...legyőztél a rutinoddal... :D :D :D

Visszaolvasva 10 postot bebizonyosodott gyorsan az igazam. Ez a dilettantizmus és dezinformálás már részedről a sokadik...

Elküldve

én még nem láttam olyan Omegát amiben ne lett volna. hogy a tiédben miért nincs, az jó kérdés.

hogy nem függ az a procitól (mivel nem a proci az ami melegszik), az tuti.

az ECU-t meg hiába nézed, nem azon van a hűtés hanem ahogy Kori is írja, a doboz aljából, egy műanyag csövön kapja a hűtőlevegőt a ventilátortól, ami a bal kerékdob előtt van

Hm. Utánajárok ha hazamentem, egyébként biztosan igazatok van, tavaly nagy forróságban gyengélkedett kicsit,néha nehezen indult, de kis pihenés után megjavult. Hibakódót nem adott, s mivel azóta nem fordult elő újra nem tudtam hibát keresni sem. Köszönöm a segítséget, szaktársak!

Elküldve

Hm. Utánajárok ha hazamentem, egyébként biztosan igazatok van, tavaly nagy forróságban gyengélkedett kicsit,néha nehezen indult, de kis pihenés után megjavult. Hibakódót nem adott, s mivel azóta nem fordult elő újra nem tudtam hibát keresni sem. Köszönöm a segítséget, szaktársak!

Akkor tuti hogy a hűtés hiánya miatt feküdt ki... Már 1-2 ilyen esettel találkoztam (szerencsére nem nálam), volt hogy szétcsúszott a stekker, vagy a relé égett be. Vicces amikor megáll a gép 'kimelegedés' miatt... Kevésbé amikor a horvát autópályán :D :D :D :D

Elküldve

Akkor tuti hogy a hűtés hiánya miatt feküdt ki... Már 1-2 ilyen esettel találkoztam (szerencsére nem nálam), volt hogy szétcsúszott a stekker, vagy a relé égett be. Vicces amikor megáll a gép 'kimelegedés' miatt... Kevésbé amikor a horvát autópályán :D :D :D :D

Nálam pont ez volt a helyzet, mármint szét volt csúszva a csatlakozó.

Elküldve

Nálam pont ez volt a helyzet, mármint szét volt csúszva a csatlakozó.

Ja, haver is felhívott, hogy mi a sz@r lehet, mert 30km-enként megáll a verda, és mire így Zadarból hazaérnek, addigra megszül a 6 hónapos terhes felesége :D

Én nagy kapcsolási rajzot, ő a telefont tartva hamar meglett a probléma, az említett csatlakozó... :)

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy a vízhőfokmérő honnan kap jelet?Olyan hibám van ,hogy ingadozik a mutató hol 95 hol 60 fok 1-23 mp -n belül.

Köszi a választ

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy a vízhőfokmérő honnan kap jelet?Olyan hibám van ,hogy ingadozik a mutató hol 95 hol 60 fok 1-23 mp -n belül.

Köszi a választ

melyik motoron?

Elküldve

Ott néztem és rendben van:DDDDD ,de komolyra bocs elfelejtettem kiírni:x20xev 1997

általában a termosztát házon,vagy a közelében van,egy egy vezetékes gomba.de ha ingadozik a mutató az inkább a műszeregység hibája.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.