Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Visszaolvastam a témával kapcsolatban, de erre azt mondták, hogy veszélyes.

Én is szeretném valahogy az egész immo rendszert kiiktatni.

Nem veszélyes, csak nincs immo. Ha el akarják lopni, hidd el, ez lesz nekik a legkisebb akadály. Amúgy 94-95-ösökön valóban működik a relés kiiktatás, viszont későbbieken nem tudom. Ha nem jutsz a szerelőddel dűlőre, akkor megkeresem neked azt a kiiktatós megoldást...

Elküldve

Bár nem érdemled meg, de segítek! Az immo chip nem hal meg! Patyi Lacitól ennél többet vártam volna, de változik a világ...

Most ezzel vitatkoznék, a régi kulcsomban ez volt, chipcsere és nem jött elő többet.. nálam :P...

Most hogy meghal, vagy akármi lesz vele, nekem mindegy, lényeg, hogy az egyik chipem kuka lett (lehet elmentem egy mágnes mellett stb, mondom mellékes)

Elküldve

Sziasztok!

Nekem is hasonló problémám volt, kb egy hónapja. Kb 10 percre hagytam a parkolóban a kocsit és mikor újra indítottam volna nekem is csak villogott a csek lámpa. Próbáltam a tartalék kulcsot is azzal sem indult. Aztán megpróbáltam úgy indítani, hogy nem vártam meg, hogy elaludjanak a kontrollámpák, és teljes gázzal elindult aztán úgy 3-4 másodperc és a cseklámpa is elaludt. Más nap kicseréltem a motorvezérlőt transzpondert és a gyűrűt, gondoltam ezzel megelőzöm, hogy újra megszivasson. Aztán pár nap múlva ujra megcsinálta velem. Megint sikerült az előbbi módszerrel elindítani. Másnap próbáltam kideríteni,hogy mitől van a hiba, de bármivel própálkoztam, (chip nélkül, másik chip-pel) Egyszer sem indult el, még az előbb említett módszerrel sem. Gondoltam be készítem az Op-com- ot és ha megint szivat akkor elkapom, de ezzel úgy megijeszthettem, hogy azóta egyszer sem produkálta a hibát. Összegezve én a saját esetemben a kulcscsomóra gyanakszom,(a munkám során esetleg mágneseződhet) mert minden más cserélve lett.

Elküldve

Két hete raktak bele újakat.

Tudnál egy ebay-es linket adni, vagy mi ennek az angol neve?

Köszi.

http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-BLANK-CRYPTOGRAPHIC-ID40-TRANSPONDER-CHIP-/160822576897?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item2571c5c701

De mintha felmentek volna az árak... :P

Ne költesd a pénzét feleslegesen...

Költi a halál :) De ha nem jön be a tanácsod, akkor kell neki pár darab. Én anno ezért vettem vagy 5-t. a 2 kulcsba, a többi meg biztos helyen, ahol nem érheti semmi, max egy EMP :D és ha kell van csere azonnal...

Elküldve

Sziasztok!

Nekem is hasonló problémám volt, kb egy hónapja. Kb 10 percre hagytam a parkolóban a kocsit és mikor újra indítottam volna nekem is csak villogott a csek lámpa. Próbáltam a tartalék kulcsot is azzal sem indult. Aztán megpróbáltam úgy indítani, hogy nem vártam meg, hogy elaludjanak a kontrollámpák, és teljes gázzal elindult aztán úgy 3-4 másodperc és a cseklámpa is elaludt. Más nap kicseréltem a motorvezérlőt transzpondert és a gyűrűt, gondoltam ezzel megelőzöm, hogy újra megszivasson. Aztán pár nap múlva ujra megcsinálta velem. Megint sikerült az előbbi módszerrel elindítani. Másnap próbáltam kideríteni,hogy mitől van a hiba, de bármivel própálkoztam, (chip nélkül, másik chip-pel) Egyszer sem indult el, még az előbb említett módszerrel sem. Gondoltam be készítem az Op-com- ot és ha megint szivat akkor elkapom, de ezzel úgy megijeszthettem, hogy azóta egyszer sem produkálta a hibát. Összegezve én a saját esetemben a kulcscsomóra gyanakszom,(a munkám során esetleg mágneseződhet) mert minden más cserélve lett.

Szia!

Én már nem csak az immót akarom megjavíttatni.

Azt szeretném ha kiderítenék, hogy mitől ment tönkre, mert nem szeretnék két hetente trélerezni.

Elküldve

Na ja,a gyűrű szokott kipusztulni szinte minden autótípusban.Áldott egy találmány.

De valaki egyszer írta,hogy valami relé áthidalásával megszüntette az egész rendszert.

Én iktattam ki az egész immos getzi xart 3,5 évvel ezelőtt. Vezérlő kiiktat, áthidal, meg egy relé áthidalásával. Zárakat, gyújtáskapcsolót kényszerültem cserélni, ekkor volt rá szükség....

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írom ,de a következő,általam még sose látott hibát tapasztaltam(X20XEV-1997).Alapjáraton nincs semmilyen hiba visszajelzés.Ha megemelem a fordulatot akkor kigyullad a légzsák visszajező,a motor check,meg a abs hibajelző a műszerfalon.Ha alapjáratra visszaesik a fordulat akkor elmúlnak a gondok.(ja minden megy rendesen közbe tehát működik az abs,nem tilt a vezérlő)

Mihez nyúljak először,merre keressem a gondot?Esetleg valami közös kábelcsatlakozás?

Köszi a választ előre is

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írom ,de a következő,általam még sose látott hibát tapasztaltam(X20XEV-1997).Alapjáraton nincs semmilyen hiba visszajelzés.Ha megemelem a fordulatot akkor kigyullad a légzsák visszajező,a motor check,meg a abs hibajelző a műszerfalon.Ha alapjáratra visszaesik a fordulat akkor elmúlnak a gondok.(ja minden megy rendesen közbe tehát működik az abs,nem tilt a vezérlő)

Mihez nyúljak először,merre keressem a gondot?Esetleg valami közös kábelcsatlakozás?

Köszi a választ előre is

Mérd meg a töltést fordulaton.A túltöltés rendesen meg tudja hülyíteni az egész fedélzeti elektronikát.

Elküldve

Mérd meg a töltést fordulaton.A túltöltés rendesen meg tudja hülyíteni az egész fedélzeti elektronikát.

Köszi a választ,esetleg megmondod hol és hogyan?(marha rég tanultam ilyesmit:) )

Elküldve

Most ezzel vitatkoznék, a régi kulcsomban ez volt, chipcsere és nem jött elő többet.. nálam :P...

Most hogy meghal, vagy akármi lesz vele, nekem mindegy, lényeg, hogy az egyik chipem kuka lett (lehet elmentem egy mágnes mellett stb, mondom mellékes)

Jó, akkor elméletileg nem mehet tönkre, Te meg vagy a kivétel, aki erősíti a szabályt...

Elküldve

Köszi a választ,esetleg megmondod hol és hogyan?(marha rég tanultam ilyesmit:) )

Fogsz egy multimétert és rárakod az akksisarukra,miközben a kritikus fordulaton tartod kézzel a gázbowdennel.Elméletileg 14,4V körül kell alakulnia.

Elküldve

Fogsz egy multimétert és rárakod az akksisarukra,miközben a kritikus fordulaton tartod kézzel a gázbowdennel.Elméletileg 14,4V körül kell alakulnia.

Köszi holnap megmérem

Elküldve

Köszi a választ,esetleg megmondod hol és hogyan?(marha rég tanultam ilyesmit:) )

Biztos hogy töltés. Sógorom Omegája is ugyan ezt csinálta mikor meghalt a generátor. Neki a feszszabályzó csere nem oldotta meg a problémát, hanem kellett vennie egy bontott generátort.

Elküldve

Biztos hogy töltés. Sógorom Omegája is ugyan ezt csinálta mikor meghalt a generátor. Neki a feszszabályzó csere nem oldotta meg a problémát, hanem kellett vennie egy bontott generátort.

Köszi!

Rámértem és 19,8 voltot mutatott emelt alapjáraton.Első körbe megpróbálom csak a fesszabályzót cserélni.(hátha nem kell generátort is cserélnem)

Elküldve

Elvittük a kocsit a szerelőhöz.

Beállt a tréler az udvarba, éppen azon gondolkodtunk, hogy hová toljuk, hogy kitudjon állni tőle.

Csávókám beül, rádugja a cuccost (Tech2?) és már be is indult.

Most azt írta ki neki, hogy cserélje ki a motorvezérlőt!

Ezt nem nagyon értem, ha rossz, akkor mindig rossz nem?

Most hazafelé semmi gond nem volt, nagyon szépen megy a kocsi.

Lehet, hogy a melegtől hülyült meg?

Pénteken, amikor jöttem hazafelé bekapcsoltam a klímát, kb. 20 perc múlva kigyulladt a mil és a fogyasztás felment 20 liter fölé.

Úgy voltam vele, hogy most már haza megyek vele és majd hétfőn megnézetem.

Kikapcsoltam a klímát ezután nem sokkal elaludt a mil, ezért meg is nyugodtam.

Másnap reggel már nem indult be az autó.

Elvileg kellene lennie egy ventillátornak, ami hűti a motorvezérlőt, de az enyémben nincs.

Lehet, hogy túlmelegedett (kánikula + klíma) és letiltott valami?

Elküldve

Motorvezérlő hűtőventillátor...? Ja ja én is olvastam, hogy némelyikben van, de az enyémben sincs, szerintem a 98 utáni vasakba szereltek. Ha kigyulladt a motorlámpád akkor kell, hogy legyen hibajel tárolva, ha peched van akkor ecu hibakód lesz. Villogtasd ki cimbora ! Aztán meglátod a továbbiakat.

Elküldve

Biztos hogy töltés. Sógorom Omegája is ugyan ezt csinálta mikor meghalt a generátor. Neki a feszszabályzó csere nem oldotta meg a problémát, hanem kellett vennie egy bontott generátort.

Na sziasztok !

Kori igazad volt :( sajnos. új állja a helyét.Valamiért tönkrement a forgórész tekercse ,ez elvitte a diódahidat meg a fesszabályzót.

Most az újjal tökéletes:)))

Elküldve
Motorvezérlő hűtőventillátor...? Ja ja én is olvastam, hogy némelyikben van, de az enyémben sincs, szerintem a 98 utáni vasakba szereltek. Ha kigyulladt a motorlámpád akkor kell, hogy legyen hibajel tárolva, ha peched van akkor ecu hibakód lesz. Villogtasd ki cimbora ! Aztán meglátod a továbbiakat.

Tényleg nem azért, de ha nem értesz hozzá, akkor miért postolsz? Csak azért, hogy írj? A múltkori meg a mostani is hülyeség? Miért? Ha tekkel olvassák, akkor nem kell villogtatni. Teccikérteni?

Elküldve
Elvittük a kocsit a szerelőhöz.

Beállt a tréler az udvarba, éppen azon gondolkodtunk, hogy hová toljuk, hogy kitudjon állni tőle.

Csávókám beül, rádugja a cuccost (Tech2?) és már be is indult.

Most azt írta ki neki, hogy cserélje ki a motorvezérlőt!

Ezt nem nagyon értem, ha rossz, akkor mindig rossz nem?

Most hazafelé semmi gond nem volt, nagyon szépen megy a kocsi.

Lehet, hogy a melegtől hülyült meg?

Pénteken, amikor jöttem hazafelé bekapcsoltam a klímát, kb. 20 perc múlva kigyulladt a mil és a fogyasztás felment 20 liter fölé.

Úgy voltam vele, hogy most már haza megyek vele és majd hétfőn megnézetem.

Kikapcsoltam a klímát ezután nem sokkal elaludt a mil, ezért meg is nyugodtam.

Másnap reggel már nem indult be az autó.

Elvileg kellene lennie egy ventillátornak, ami hűti a motorvezérlőt, de az enyémben nincs.

Lehet, hogy túlmelegedett (kánikula + klíma) és letiltott valami?

Azzal ne foglalkozz! Azt kell írnia. Ha elmegy az immo, csrélje a motorvezérlőt, csrélje az immo egységet, programozza az immot. Ez a sorrend. Akkor lehet, hogy szerencséd lesz. Felprogramoztattad a régi transzpondert, vagy megpróbáltátok legalább? Elvileg lehet a melegtől, bár amikor nekem behülyült, nem volt meleg. Amúgy a melegtől a motorvezérlő szarakodhat, de aggodalomra nincs ok, max átáll vészprogramra, valamikor 4-5 éve +40 fokok voltak, én ISS jártam így. Kigyulladt a sárga és nem engedte 3000 főlé a fordulatot. Este hazafelé, már minden OK volt...

Elküldve

Elvileg kellene lennie egy ventillátornak, ami hűti a motorvezérlőt, de az enyémben nincs.

Lehet, hogy túlmelegedett (kánikula + klíma) és letiltott valami?

Az gáz, ha nincs benne a venti. A bal oldali kerékdobban a kerék mögött kell lennie. Az ECU házán van egy túlmelegedés elleni termokapcsoló. Sztem pótold a ventit, 5-6e körül lehet kapni. De azt is ajánlom, hogy a motortéri relédobozban az összes biztit nézd át, mert el szoktak szállni.

Elküldve

Na sziasztok !

Kori igazad volt :( sajnos. új állja a helyét.Valamiért tönkrement a forgórész tekercse ,ez elvitte a diódahidat meg a fesszabályzót.

Most az újjal tökéletes:)))

Sajnos több Opelnél előfordult már ez a hiba :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.