Vktr Elküldve Január10, 2012 Elküldve Január10, 2012 J0hnny írta: Javítottam, amennyire sikerült, pü-ben értesítva a hanyagságról. :D Atyaég, mennyi idő volt? :lol:
J0hnny Elküldve Január10, 2012 Elküldve Január10, 2012 Vktr írta: Atyaég, mennyi idő volt? :lol: Nem olyan sok, bár a kisbetűs mondat elejéhez nem nyúltam és biztos maradt benne így is még hiba. :D
FürgeTeknős Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 sziasztok! új omegásként kérdeznék. hosszabb állás(több hónap) után az ABS visszajelző lámpa és alatta a kipörgésgátló(?) világít állandóan, ugyanakkor a sebesség mutató is fekszik. Menet közben egyszer megjavult, lámpák elaludtak, mutató mutat. A kettő összefügg, vagy csak véletlen egybeesés? Első körben hol keressem a hibát? Valamelyik érintkező lehet a koszos, vagy nagyobb bajra kell gondolnom? Előre is köszönöm a segítséget. Az autó 98'-as 2.5-ös benzines.
skyrangr Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 összefügg. az abs-től kapja a műszer a sebesség jelet. több hónapos állás után előfordulhat aármilyen anomália. oxidos csatlakozás, kis nedvesség valahol, stb. ha rendszeres használat mellett nem jön elő, akkor nem foglalkoznék vele, kideríteni kvázi esélytelen. esetleg most, hogy alkalmas az idő, mozgasd meg az ABS-t, fékezz 1-2x jeges úton mérgesebben, és hagyd dolgozni az ABS-t. ha rázza a kocsit rendesen, nincs hibalámpa, akkor no para.
FPepe Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 On 2012. 02. 05. at 13:51, skyrangr írta: összefügg. az abs-től kapja a műszer a sebesség jelet. több hónapos állás után előfordulhat aármilyen anomália. oxidos csatlakozás, kis nedvesség valahol, stb. ha rendszeres használat mellett nem jön elő, akkor nem foglalkoznék vele, kideríteni kvázi esélytelen. esetleg most, hogy alkalmas az idő, mozgasd meg az ABS-t, fékezz 1-2x jeges úton mérgesebben, és hagyd dolgozni az ABS-t. ha rázza a kocsit rendesen, nincs hibalámpa, akkor no para. Esetleg még meg lehet nézni az ABS tetején azt a nagy csatit, hogy nem áll-e a víz benne. Találkoztam már ilyennel, szépen elkorrodálódtak az érintkezők a víztől, annyira, hogy a sebességjel tüskéje konkrétan beletört a csatiba.
FürgeTeknős Elküldve Február6, 2012 Elküldve Február6, 2012 On 2012. 02. 05. at 14:07, FPepe írta: Esetleg még meg lehet nézni az ABS tetején azt a nagy csatit, hogy nem áll-e a víz benne. Találkoztam már ilyennel, szépen elkorrodálódtak az érintkezők a víztől, annyira, hogy a sebességjel tüskéje konkrétan beletört a csatiba. Valaki, aki pesti és ért az omegához, esetleg rávehető, hogy segít benne? Ma gyakorlatilag szervíztől szervízig mászkáltam, mert valamelyiknél elhajtottak, valamelyiknél pár nappal későbbre kaptam csak időpontot egy műszeres diagnosztikára.Ahol meg foglalkoztak volna velem, ott nem volt ilyen csatlakozójú műszerük (opel szakszervíz !!! ).Ahol meg rádugták (2 külön helyen is) ott meg nem kommunikált a kocsi a géppel.Vagyis minden más hibakódot megmutatott, amire most nem voltam kíváncsi, de az ABS-ről nem nyilatkozott: "Rendszert nem talált" üzenetet küldött. Hatósági vizsgára menne a kocsi, és gyakorlatilag ez akadályozza meg benne.Egyébként hibátlan a vas?nem korrodált, minden új.
zotyo2.5td Elküldve Február9, 2012 Elküldve Február9, 2012 sziasztok van egy b omegám 2.5 td olyan problémám van hogy gyengén hullámzik a motorja.Egy barátom rádugta gépre és ki írta hogy a bütykös tengely jeladó nyitott vagy zárlatos a kérdésem hol találom ezt a bütykös tengely jeladót?Ma alapjáraton ketyerget rákapcsoltam a hátsó ablak fűtést és leállt az autó ez ugyan attól lehet?
ukslayer Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 On 2012. 02. 09. at 21:09, zotyo2.5td írta: sziasztok van egy b omegám 2.5 td olyan problémám van hogy gyengén hullámzik a motorja.Egy barátom rádugta gépre és ki írta hogy a bütykös tengely jeladó nyitott vagy zárlatos a kérdésem hol találom ezt a bütykös tengely jeladót?Ma alapjáraton ketyerget rákapcsoltam a hátsó ablak fűtést és leállt az autó ez ugyan attól lehet? Egy pár td motort szétszedtem,de bütyköstengely jeladóval nem találkoztam.Én inkább adagolófedélre tippelnék.
skyrangr Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 On 2012. 02. 10. at 20:11, ukslayer írta: Egy pár td motort szétszedtem,de bütyköstengely jeladóval nem találkoztam.én inkább adagolófedélre tippelnék. akkor nem vagyok egyedül. esetleg főtengely jeladó? az is tud 'hullámzó motort' csinálni :)
smyle.21 Elküldve Február16, 2012 Elküldve Február16, 2012 Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni. B omegám van X20XEV motorkódú autómata. Olyat csinált az autó, hogy egyik pillanatról a másikra kivillant az ABS, Légzsák, Motorhiba lámpa mellé az autómata váltó hiba is, ráadásként még hiába állítom le az autót a fűtőventillátor nem áll le ( ki kell vennem a biztosítékot). Esetleg járt-e valaki már így? Vagy valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj? Köszönettel: Norbi
csiziktomi Elküldve Február17, 2012 Elküldve Február17, 2012 Sziasztok! Lenne egy kérdésem:nevezetesen a motorból ki lett villogtatva a hiba (X20XEV-1997 évj.) ez ugy nézett ki ,hogy 10vill szünet 3 vill. szünet 4 vill szünet,10 vill .Remélem jól okoskodom és ez a 0340 hiba ami a vezérműtengely jeladót jelöli.Namost az a kérdés mivel nem állandó a hiba ,hogy ez lehet csak a kábel hibája vagy konkrétan a jeladó xar? Ha elindítom a kocsit van hogy napokig semmi hibája ,majd minden előzmény nélkül megtorpan aztán a fordszámmérő elkezd ugrálni fel-le(miközben a motor normálisan pörög)majd kigyullad a check lámpa. Milyen tipusú jeladót ajánlotok?Láttam nagy a szórás árban:) Köszi a választ előre is
skyrangr Elküldve Február18, 2012 Elküldve Február18, 2012 On 2012. 02. 17. at 20:24, csiziktomi írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem:nevezetesen a motorból ki lett villogtatva a hiba (X20XEV-1997 évj.) ez ugy nézett ki ,hogy 10vill szünet 3 vill. szünet 4 vill szünet,10 vill .Remélem jól okoskodom és ez a 0340 hiba ami a vezérműtengely jeladót jelöli.Namost az a kérdés mivel nem állandó a hiba ,hogy ez lehet csak a kábel hibája vagy konkrétan a jeladó xar? Ha elindítom a kocsit van hogy napokig semmi hibája ,majd minden előzmény nélkül megtorpan aztán a fordszámmérő elkezd ugrálni fel-le(miközben a motor normálisan pörög)majd kigyullad a check lámpa. Milyen tipusú jeladót ajánlotok?Láttam nagy a szórás árban:) Köszi a választ előre is ja, valszeg a jeladó lesz. nekem is hasonló hibajelenséget produkált 1-2x, de abbahagyta. azon gondolkozok, hogy rendelek az angoloktól jeladót. 10Font+szállítás az ára. Ha szar is, ennyit megér :)
csiziktomi Elküldve Február18, 2012 Elküldve Február18, 2012 On 2012. 02. 18. at 12:05, skyrangr írta: ja, valszeg a jeladó lesz. nekem is hasonló hibajelenséget produkált 1-2x, de abbahagyta. azon gondolkozok, hogy rendelek az angoloktól jeladót. 10Font+szállítás az ára. Ha szar is, ennyit megér :) Rendelhetnél nekem is:)Annyit megér,de most komolyan.Itthon elég drága ahogy nézem
skyrangr Elküldve Február18, 2012 Elküldve Február18, 2012 On 2012. 02. 18. at 18:01, csiziktomi írta: Rendelhetnél nekem is:)Annyit megér,de most komolyan.Itthon elég drága ahogy nézem http://www.ebay.com/...=item2c585666b4 az a para, hogy ha én rendelek neked, akkor az hogyan jut el hozzád? eljössz érte? messze lenne... :P
Fapad Elküldve Február18, 2012 Elküldve Február18, 2012 On 2012. 02. 18. at 18:31, skyrangr írta: http://www.ebay.com/...=item2c585666b4 az a para, hogy ha én rendelek neked, akkor az hogyan jut el hozzád? eljössz érte? messze lenne... :P :D :D :D :D
skyrangr Elküldve Február18, 2012 Elküldve Február18, 2012 On 2012. 02. 17. at 20:24, csiziktomi írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem:nevezetesen a motorból ki lett villogtatva a hiba (X20XEV-1997 évj.) ez ugy nézett ki ,hogy 10vill szünet 3 vill. szünet 4 vill szünet,10 vill .Remélem jól okoskodom és ez a 0340 hiba ami a vezérműtengely jeladót jelöli.Namost az a kérdés mivel nem állandó a hiba ,hogy ez lehet csak a kábel hibája vagy konkrétan a jeladó xar? Ha elindítom a kocsit van hogy napokig semmi hibája ,majd minden előzmény nélkül megtorpan aztán a fordszámmérő elkezd ugrálni fel-le(miközben a motor normálisan pörög)majd kigyullad a check lámpa. Milyen tipusú jeladót ajánlotok?Láttam nagy a szórás árban:) Köszi a választ előre is Ja, egy másik dolog. Olyat nem vettél észre, hogy nem pörög 4500fölé a motor? Nálam ez konstans, 4500nál leszabályoz. CheckEngine nincs... Indul, leáll, nem ugrál a fordulat, minden ok. Még annyi, hogy néha, mintha darabosan húzna... Amúgy megrendeltem a jeladót, kipróbálom, azt majd írok, hogy wazzzup vele :)
gsizoli Elküldve Február21, 2012 Elküldve Február21, 2012 Van valakinek tapasztalata, hogy mennyi egy 3.0-ás relatíve jól felszerelt Omega nyugalmi áramfelvétele? Mi a reális és hány mA után abnormális, biztosíték-kihuzogatós vizsgálgatós a dolog?
skyrangr Elküldve Február22, 2012 Elküldve Február22, 2012 On 2012. 02. 21. at 20:04, gsizoli írta: Van valakinek tapasztalata, hogy mennyi egy 3.0-ás relatíve jól felszerelt Omega nyugalmi áramfelvétele? Mi a reális és hány mA után abnormális, biztosíték-kihuzogatós vizsgálgatós a dolog? Nyomoztam az ügyben, eleget :D Gyakorlatilag áramot csak a rádió-mid memóriafunckiója, az ülés memóriája, és a központizár-riasztó-komfortmodul vesz fel. Ez max 50mA lehet. Nekem csak gyári központizár ablakemelővel, és mid van, idle állapotban 12-18mA-t vesz fel az egész hóbelebanc (ha világít a MID, ahogy általában szokott a nyomorék, akkor 500-600mA). Riasztó rádob még 10-15mA-t, meg az ülés-memória is kb ennyit.
kori Elküldve Február22, 2012 Elküldve Február22, 2012 On 2012. 02. 21. at 20:04, gsizoli írta: Van valakinek tapasztalata, hogy mennyi egy 3.0-ás relatíve jól felszerelt Omega nyugalmi áramfelvétele? Mi a reális és hány mA után abnormális, biztosíték-kihuzogatós vizsgálgatós a dolog? Én egyszer már méregettem ezt, de nem jegyeztem még az értékeket. Ha gondolod rámérek, úgyis jó lenne már beindítani a gépet, mert január eleje óta a garázsban pihen.
gsizoli Elküldve Február22, 2012 Elküldve Február22, 2012 Köszi mindenkinek, én is megmérem és visszaírom mennyi. Pénteken lesz viszont rá időm, aztán egyeztessünk, mert gyanakszom..
skyrangr Elküldve Február23, 2012 Elküldve Február23, 2012 megjött a vezérműtengely jeladó... holnap megpróbálom berakni, tesztelni :)
kori Elküldve Február23, 2012 Elküldve Február23, 2012 Omega áramfelvétele: Alap (nem világít a board, nem világít az ablak kapcsoló): 0,08A Bezárva, riasztó élesítve: 0,09A Alap+belsőtér világítás megy (csak a tükörnél): 0.76A Alap+board világít: 0,50A Alap+ablak kapcsoló világít: 0,18A Alap-ülés bizti (5-ös): 0,08A Alap-ablak elektronika (7-es): 0,08A Alap-info display (12-es): 0,07A Alap-ülés memória (15-ös): 0,08A Alap-info display (26-os): 0,08A Alap-rádió, cd-tár, erősítő (mind gyári): 0,08A Alap-gázrendszer: 0,05A Azt még figyelembe kell venni, hogy ha nincs gyújtáson, a gázrendszer lekapcsolja az ECU állandó pozitívját. Ez nem tudom mennyit számít.
gsizoli Elküldve Február23, 2012 Elküldve Február23, 2012 On 2012. 02. 23. at 17:40, kori írta: Omega áramfelvétele: Alap (nem világít a board, nem világít az ablak kapcsoló): 0,08A Bezárva, riasztó élesítve: 0,09A Alap+belsőtér világítás megy (csak a tükörnél): 0.76A Alap+board világít: 0,50A Alap+ablak kapcsoló világít: 0,18A Alap-ülés bizti (5-ös): 0,08A Alap-ablak elektronika (7-es): 0,08A Alap-info display (12-es): 0,07A Alap-ülés memória (15-ös): 0,08A Alap-info display (26-os): 0,08A Alap-rádió, cd-tár, erősítő (mind gyári): 0,08A Alap-gázrendszer: 0,05A Azt még figyelembe kell venni, hogy ha nincs gyújtáson, a gázrendszer lekapcsolja az ECU állandó pozitívját. Ez nem tudom mennyit számít. Köszi, jól eljátszhattál vele. Akkor ez azt jelenti, hogy beriasztva bezárva kb. 90mA a nyugalmi áramfelvétel, ez a lényeg Nekem, holnap nem melózom, délelőtt megmérem én is. Erősen gondolkodok egy napelemes csepptöltőn, amit a tetőablak alá nyomnék be, az elhúzható részre, így nem látszana, de az akksi mégis kapna egy minimális csepptöltést, ha van valami világosság. Illetve van egy új akksik esetén szulfátlerakódást gátló akksi regerenáló elektronika (sűrű időközönként visszasüti az akksi felé magát - kb 3eHUF, haver esküszik rá). Vélemény, tapasztalat?
skyrangr Elküldve Február23, 2012 Elküldve Február23, 2012 On 2012. 02. 23. at 20:03, gsizoli írta: Köszi, jól eljátszhattál vele. Akkor ez azt jelenti, hogy beriasztva bezárva kb. 90mA a nyugalmi áramfelvétel, ez a lényeg Nekem, holnap nem melózom, délelőtt megmérem én is. Erősen gondolkodok egy napelemes csepptöltőn, amit a tetőablak alá nyomnék be, az elhúzható részre, így nem látszana, de az akksi mégis kapna egy minimális csepptöltést, ha van valami világosság. Illetve van egy új akksik esetén szulfátlerakódást gátló akksi regerenáló elektronika (sűrű időközönként visszasüti az akksi felé magát - kb 3eHUF, haver esküszik rá). Vélemény, tapasztalat? olyan sokat áll a gép? lehet venni akksi kondicionáló 'töltőt'. Motorok, hobbiautók téli tárolásához ideális. Folyton tölti az akksit csepptöltéssel, néha megmeríti, tölti, stb. Ilyet használtam már én is, talán megvan még otthon. teljesen korrekt, bevált cucc. én asszem ilyen 6-8e ft-ért vettem, talán már van olcsóbban is.
Recommended Posts