Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

vmi részletet lehet tudni az emberről?

csak a kiváncsiság miatt....

Miután elvitte az ecu-t, alig lehetett elérni, ha igen, akkor is ígérte magát aznapra/másnapra. Kb egy hét után elfogyott a türelmem, miután nem vette fel egyáltalán a telefont, nem is jött, megírtam neki, hogy vagy aznap hozza a motorvezérlőt, vagy feljelentem. Azután ki volt kapcsolva -> ment a feljelentés.

Link to comment
Megosztás:

Miután elvitte az ecu-t, alig lehetett elérni, ha igen, akkor is ígérte magát aznapra/másnapra. Kb egy hét után elfogyott a türelmem, miután nem vette fel egyáltalán a telefont, megírtam, hogy vagy aznap hozza a motorvezérlőt, vagy feljelentem. Azután ki volt kapcsolva -> ment a feljelentés.

ez gyors volt......én fényezővel jártam hasonlóan...most bíróságon van az ügy(igaz elötte próbáltam bevasalni az emberen a káromat,de egyszer rámhivta a sünöket akkor döntöttem:menjen hivatalosan a dolog.)

Link to comment
Megosztás:

Van az automatákban egy relé ami csak P vagy N állásban enged indítani,plusz van még egy inditórelé is.Ezeket érdemes lenne átvizsgálni.

Amikor nekem ez az indítás reteszelő behányt, én P állásban az önindítót csavarhúzóval rövidre zárva indítottam.

A hiba végül nem a reteszelő relében, hanem a kikopott váltórudazatnál volt. Lógott, mint én a középiskolából... :lol:

Link to comment
Megosztás:

szia!

engem is ő malmozott meg még anno. és hasonló volt a szitu. ezer telefon és semmi reagálás+ egy valag pénzt otthagytam nálla. megérdemlem.tanuló pénz volt. én is akkor vettem az autót.

Ha megkérdezhetem, miért nem jelentetted fel akkor?

Szép szóval nem ment, fenyegetőzni nem fogok, hogy adja vissza amivel lelépett (nem szeretnék önbíráskodásért ülni esetlegesen). Inkább feljelentettem, elvégre bűncselekmény - csalás vagy sikkasztás amit kihozhatnak belőle. Egy lyukas tesco-s szatyrot se bíznék rá most már.

Remélem nem jár más is hasonlóan.

- Modoknak bocs az offért -

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy '95 évjáratú 3.0 V6 Omegám, a következő problémája van:

Előzmény:

Kulcs korábban kettétört, immo külön volt, hengerfej felújítás (szerelő szerint az volt a baj) közben eltűnt. Ajánlottak egy Omega szakértő szerelőt, kihívtam, beindította az autót kb 5 perc alatt, majd miután 3 henger járt, mondta, hogy elviszi az ECU-t, újratanítja, másnap hozza. Azóta eltűnt... Útban volt az autó, önindítóval arrébb álltam, közben lemerült az akku. Utána indítózni se lehetett, azt hittem, a bendix nem húzott vissza, de kiderült, tévedtem. Azóta sikerült beszerezni egy másik ECU-t (immo nélkülit), azzal se forgatott az önindító. Haverommal megpróbáltuk behúzni, sikertelenül. Az autó inkább keresztbe fordult, minthogy beinduljon.

Jelenleg nem tudom mi lehet a konkrét baj, két variáció jár a fejemben:

- Szerelő rosszul rakott össze valamit -> motor megszorult.

- Komolyabb elektromos hiba.

Azért itt teszem fel a kérdést, mert az autó vételára 240.000 Ft volt, az átírás + kb 107.000, + amit a szerelőknél (2x váltócsere, hengerfejezés, vezérlés, stb) otthagytam immár átlépte az egymilliót május óta, és a ház udvarán áll mozgásképtelenül. Az autószerelőkben nem igazán tudok ezek után megbízni, inkább a tapasztaltabb embereket kérdezném meg.

Ha valakinek van ötlete mi lehet a gond, illetve milyen áron javítható így látatlanban, kérem írja meg.

Köszönöm

Szevasz Tasak, oszt végülis mi van most a vasaddal? Alakult valami?

Link to comment
Megosztás:

Miután elvitte az ecu-t, alig lehetett elérni, ha igen, akkor is ígérte magát aznapra/másnapra. Kb egy hét után elfogyott a türelmem, miután nem vette fel egyáltalán a telefont, nem is jött, megírtam neki, hogy vagy aznap hozza a motorvezérlőt, vagy feljelentem. Azután ki volt kapcsolva -> ment a feljelentés.

gondoltam mivel rólam volt szó reagálok!

szóval. a lakhelyemtől jó messze le autóztam a vasadhoz. üröm gyömrö 400ft-l benzin ár, de senki nem várt, beindítottam a vasat a saját szettemmel. beteg volt a motor, max 3 hengeres. kaptam 4000Ft üzemanyagra, ami nem takarta a költséget, de semi gond, elvittem az ecut és az imo központot, aminek nem volt meg a sc codja.

elmentem a saját 3-0 öszze programozni a hüvösvölgyi max 2 be

én adom az új imot meg a csipet. munkadíj meg üzemanyag költség plusz levitel, újabb benzin költség. na itt már nem érdekelt a dolog nem akkarok senkinek hitelezni semmit. az ecud azóta is itt pihen. nincs rá szükségem, de azt az omegát inkább bontoba kellene vinned ne haragudj. az amit meg ti hengerfejezésnek imitáltatok az vicces, darabokban volt az autó, mikor lent voltam. még sokat kell szerintem ráköltened mire jó lesz.

hello

Link to comment
Megosztás:

szia!

engem is ő malmozott meg még anno. és hasonló volt a szitu. ezer telefon és semmi reagálás+ egy valag pénzt otthagytam nálla. megérdemlem.tanuló pénz volt. én is akkor vettem az autót.

hello nálad is reagálok .ha nem gond jó lelakot gépet vettél anno amihez nyultam minden kuka. becsületessen öszze lett rakva, amit te is beismertél miután évek múlva újra javitottam immár a faceliftesedet. úgy rémlik ac-t cseréltem neked az út szélén, mert utángyártotatt rakot bele a szerelőd. még ki is jöttél velem meg misi barátomal piliscsabára és saját elmondásod szerint jobban is ment utána. na de mindegy szeretem mikor valaki vesz egy leharcolt autót és azt szeretné kis összegböl megjavittatni, de minden el használodik rajta idövel. ezért cserélni kell. főleg a sok tulajos autókat szeretem, de a vége mindig az hogy a szerelő a bébi dzsúzzz mert sokat kért a javitásért. na meg nem tartanak örökké a beépített alkatrészek.én még a te első omegád javitási fotóival is rendelkezem, mert minden beépitett alkatrész le van fotózva és arhiválva. de valahogy úgy látom katonatiszt létedre te sem vagy őszzinte ember

de hurrá szidjuk, mocskoljuk egymást. a szerelő ember mind bébi dzsúzzz, mert pénzért csinálja meg az mások lelakott autótját. ja és nem ingyért, na meg ha gond van nem illik ám viszza vinni, jelezni a problémát, hanem majd más meg javitja amit az elöző elbszott. üdv.

mert, hülye voltam. akinek tudtam említettem és itt vége szakadt.

hmm aztán mégis csak én javitotam meg az autódat érdekes és hogy hálálkodtál érte::: bár az alkatrész ára meg a benzin nem fedezte a költségeket de ezt hagyjuk.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy '95 évjáratú 3.0 V6 Omegám, a következő problémája van:

Előzmény:

Kulcs korábban kettétört, immo külön volt, hengerfej felújítás (szerelő szerint az volt a baj) közben eltűnt. Ajánlottak egy Omega szakértő szerelőt, kihívtam, beindította az autót kb 5 perc alatt, majd miután 3 henger járt, mondta, hogy elviszi az ECU-t, újratanítja, másnap hozza. Azóta eltűnt... Útban volt az autó, önindítóval arrébb álltam, közben lemerült az akku. Utána indítózni se lehetett, azt hittem, a bendix nem húzott vissza, de kiderült, tévedtem. Azóta sikerült beszerezni egy másik ECU-t (immo nélkülit), azzal se forgatott az önindító. Haverommal megpróbáltuk behúzni, sikertelenül. Az autó inkább keresztbe fordult, minthogy beinduljon.

Jelenleg nem tudom mi lehet a konkrét baj, két variáció jár a fejemben:

- Szerelő rosszul rakott össze valamit -> motor megszorult.

- Komolyabb elektromos hiba.

Azért itt teszem fel a kérdést, mert az autó vételára 240.000 Ft volt, az átírás + kb 107.000, + amit a szerelőknél (2x váltócsere, hengerfejezés, vezérlés, stb) ott hagytam immár átlépte az egymilliót május óta, és a ház udvarán áll mozgásképtelenül. Az autószerelőkben nem igazán tudok ezek után megbízni, inkább a tapasztaltabb embereket kérdezném meg.

ja a szerelő történetesen a barátnőd faterja, aki éppen azt sem tudta saját elmondása szerint, hogy hogyan kell öszerakni a vezérlést. na meg uram bocsá, de v motort csak egy oldalon hengerfejezni. vannak még hibák, de a tudatlanság a legnagyobb gond.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.