Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A 93 as A Omegában nem ilyen van.

Ez inkább a B Omegáéra hasonlít, de van rajta egy pöcök, ami az Omegáén nincs.

Nekem az Astrában pont ilyen van, az a pöcök a tükörfűtést kapcsolja.

Elküldve
A 93 as A Omegában nem ilyen van.

Ez inkább a B Omegáéra hasonlít, de van rajta egy pöcök, ami az Omegáén nincs.

Ja igazad van, ez a sok autó :lol: :lol:... megnéztem a képeimet, tényleg, az pöckös, de a B2ben hasonló van, a Rekordban egy az egyben ilyen, és a gombocska - pöcköcske kapcsolja a tükörfűtést.

1994 Rekord 380i

67993_1316253205.jpg

Elküldve (edited)
Ja igazad van, ez a sok autó :D :D... megnéztem a képeimet, tényleg, az pöckös, de a B2ben hasonló van, a Rekordban egy az egyben ilyen, és a gombocska - pöcköcske kapcsolja a tükörfűtést.

1994 Rekord 380i

[ig]http://img.carstyling.hu/usercars/00/06/79/93/67993_1316253205.jpg

Mindannyian tévedtek. :lol: :lol: :D Valójában ez Calibra tükörfűtés és pozícionáló kapcsoló. :D ;) :P

Módosítva : uhuhu
képpel nem idézünk!!!
Elküldve
Mindannyian tévedtek. :D ;) :P Valójában ez Calibra tükörfűtés és pozícionáló kapcsoló. :D :D :D

Sztem azért tudom, hogy épp milyen kocsiban fotóztam ma le... és ez egy Rekord... :lol: :lol: :D

Hja és itt sosem építettek Calibrát...

(És képpel nem idézünk!)

Elküldve
Tényleg nem akarlak piszkálni, de vilanyszerelő létedre, hogy írhattál ilyet?

Sziasztok. valóban hirtelen volt a kirohanás de....

Nem nagyon tudom hogy mi volt kivetni való az irományban... Mindegy is mert azóta kiméregettem hogy miujság és nem a fényerő szabályozó van letekerve elhiheted. A kapcsoló ment tönkre. Nem ad ki feszültséget a műszerfal világításra vezetékére. Persze ilyen gyengeáramú kütyüvel én már nem bírok.

Ne haragudjatok de mikor a paraszt szenved valamivel és tanácsot kér kicsit szarul esik ha még ki is röhögik...

Kb mibe fájhat egy ilyen komplett világítás kapcsoló?

Elküldve
Sziasztok. valóban hirtelen volt a kirohanás de....

Nem nagyon tudom hogy mi volt kivetni való az irományban... Mindegy is mert azóta kiméregettem hogy miujság és nem a fényerő szabályozó van letekerve elhiheted. A kapcsoló ment tönkre. Nem ad ki feszültséget a műszerfal világításra vezetékére. Persze ilyen gyengeáramú kütyüvel én már nem bírok.

Ne haragudjatok de mikor a paraszt szenved valamivel és tanácsot kér kicsit szarul esik ha még ki is röhögik...

Kb mibe fájhat egy ilyen komplett világítás kapcsoló?

Pont erre gondoltam, hogy egy villanyszerelőnek ez nem lehet probléma.

ITT vannak kapcsolók.

Arra figyelj, hogy milyen kell neked, mert az egyik xenonhoz van!

Elküldve

Hát azért előbb elugrok ide az opel bontóba. Megnézem ott menyi lehet mert sok apró müanyag alkatrészte is szükségem lenne. de mindenek előtt vízpmpa csere mert folyik belőle a hűtővíz.... :lol:

Elküldve
Mindannyian tévedtek. Valójában ez Calibra tükörfűtés és pozícionáló kapcsoló.

Calibráé amúgy sem ilyen eredetileg. Abban nincsen külön kapcsoló a tükörfűtésnek, hanem a hátsó szélvédő fűtés kapcsolja a tükörfűtést is.

Elküldve
Calibráé amúgy sem ilyen eredetileg. Abban nincsen külön kapcsoló a tükörfűtésnek, hanem a hátsó szélvédő fűtés kapcsolja a tükörfűtést is.

Akárcsak az Omegákban.

Azért nem semmi, hogy majdnem ugyan az, mint a Lambo-é. A globalizációnak köszönhetően a végén már alig lesz különbség a kocsik között, elvész az egyediség. :lol:

Elküldve
Calibráé amúgy sem ilyen eredetileg. Abban nincsen külön kapcsoló a tükörfűtésnek, hanem a hátsó szélvédő fűtés kapcsolja a tükörfűtést is.

Jogos, a kis billenőkapcsolóval azt tudod kiválasztani, hogy melyik tükröt mozgasd. A fűtés együtt megy a hátsó ablakkal! Ott a pont!

Elküldve

Mer valaki ajanlani BP kornyeken autovillamossagi szerelot?

Nem akarom elhinni, hogy egyszerre egyik naprol a masikra doglott meg mind a ket lambdaszondam. A hengerfejezes ota 13, es 89 hibakoddal openbe mentek.

Elo adatot meg nem tudtam nezni, de eleve hulyult mar az egyik, raadasul csere utan ugyanugy hulyult, ugyhogy eselyet latom, hogy a kabelezessel (is) lesz valami.

Esetleg nincs rendes test a kipufogon (3 vezetekes a szonda).

...

Szoval kene valaki aki kicsit belemaszik es kimeregeti.

Elküldve
Mer valaki ajanlani BP kornyeken autovillamossagi szerelot?

Nem akarom elhinni, hogy egyszerre egyik naprol a masikra doglott meg mind a ket lambdaszondam. A hengerfejezes ota 13, es 89 hibakoddal openbe mentek.

Elo adatot meg nem tudtam nezni, de eleve hulyult mar az egyik, raadasul csere utan ugyanugy hulyult, ugyhogy eselyet latom, hogy a kabelezessel (is) lesz valami.

Esetleg nincs rendes test a kipufogon (3 vezetekes a szonda).

...

Szoval kene valaki aki kicsit belemaszik es kimeregeti.

Ezért nem érdemes villamosságshoz vinni, első körben szerintem lehet kontaktos a csatija, nézd-pucold meg. Ill. húzd le ECU motorkábelköteg nagycsatit az is pucolás ha xaros, és nézd meg a jelvezezték nem szakadt -e (lambdák - ECU között, a HAYNES-ben nézd meg melyik csatlakozópontra megy a motorkötegen az ECU felől). Alá is tudsz mászni a kocsinak, ha nincs megültetve, és egy multiméterrel test, fűtésvezeték, jelvezeték mind megmérhetőek (utóbbi kicsit macerás, de lambda csatiba belenyomd a multiméter egyik csatiját oszt ki-be mászol a kábelköteghez)

Elküldve
Ezért nem érdemes villamosságshoz vinni, első körben szerintem lehet kontaktos a csatija, nézd-pucold meg. Ill. húzd le ECU motorkábelköteg nagycsatit az is pucolás ha xaros, és nézd meg a jelvezezték nem szakadt -e (lambdák - ECU között, a HAYNES-ben nézd meg melyik csatlakozópontra megy a motorkötegen az ECU felől). Alá is tudsz mászni a kocsinak, ha nincs megültetve, és egy multiméterrel test, fűtésvezeték, jelvezeték mind megmérhetőek (utóbbi kicsit macerás, de lambda csatiba belenyomd a multiméter egyik csatiját oszt ki-be mászol a kábelköteghez)

Na jo igaz ennyit meg meg tudok csinalni. Mondjuk meg van ultetve, legalabbis en nem ferek ala az fix. De a heten csak megjon a krokiemelom amit rendeltem meg a bakok.

Csatikat persze neztem, pucoltam de azok rendben vannak.

Ellenben a kapcsirajzzal gondban vagyok, az lenne a haynes 12. fejezete, de sajnos a masik forumrol letoltheto pdf csak 11-ig van.

Elküldve
Calibráé amúgy sem ilyen eredetileg. Abban nincsen külön kapcsoló a tükörfűtésnek, hanem a hátsó szélvédő fűtés kapcsolja a tükörfűtést is.

Mondom, hogy Astráé :lol:

Elküldve
Na jo igaz ennyit meg meg tudok csinalni. Mondjuk meg van ultetve, legalabbis en nem ferek ala az fix. De a heten csak megjon a krokiemelom amit rendeltem meg a bakok.

Csatikat persze neztem, pucoltam de azok rendben vannak.

Ellenben a kapcsirajzzal gondban vagyok, az lenne a haynes 12. fejezete, de sajnos a masik forumrol letoltheto pdf csak 11-ig van.

Megkő venni, megéri.

A,B,C lábak a lambdán:

A - Fűtés, piros-kék

B - Test, barna (plussz belecsavarva a csonkba)

C - jelvezeték ECU-hoz, barna-kék. ECU 28-as vagy ECU 47-es láb, attól függően melyik oldali szonda

Elküldve

Nem rendelkezik valaki egy B omega caravan hátsó oldalajtóba való kp zár motorral? Ócsóé! Mert ez örökre bezárva maradtt. kemény volt kioperálni.... :lol:

Elküldve
Nem rendelkezik valaki egy B omega caravan hátsó oldalajtóba való kp zár motorral? Ócsóé! Mert ez örökre bezárva maradtt. kemény volt kioperálni.... :lol:

Nem volt a bontóban?

Egyébként ennek ITT lenne a helye.

Elküldve

Üdv mindenkinek új játékos vagyok nálatok, és első alkalommal írók, már van is problémám az új szerzeményemmel 2.0 omegával, 97-év, a hátsó ablakemelők nem működnek a saját kapcsólojával csak elöről a váltó mellől, és az ajtóban a villágitás sem, kábel szakadás nincs ellenörizve,! 3-om volt körüli "delej" rohangászik csak, köszönöm előre is ha tud valaki valamit

Elküldve
Üdv mindenkinek új játékos vagyok nálatok, és első alkalommal írók, már van is problémám az új szerzeményemmel 2.0 omegával, 97-év, a hátsó ablakemelők nem működnek a saját kapcsólojával csak elöről a váltó mellől, és az ajtóban a villágitás sem, kábel szakadás nincs ellenörizve,! 3-om volt körüli "delej" rohangászik csak, köszönöm előre is ha tud valaki valamit

Na ez tuti TD! :D

Elküldve
Na ez tuti TD! :P

Reméljük, mert nem osztom meg a titkaimat, hogy is kell kipucolni egy kapcsolót contact spay-vel, újravezetékezni a szakadt kábeleket vagy csak összeforrasztani őket - bár az elég macerás az átvezetéseknél eltört vezetéknél, márpedig a titkos tanulmányom szerint az esetek többségében ott a bibi... :D

(Hja és tuti ő az, ha gond van a verdájával nem meri kiírni, hanem mindenféle kamu nickeken keresztül kérdez :P :D )

Elküldve
Megkő venni, megéri.

A,B,C lábak a lambdán:

A - Fűtés, piros-kék

B - Test, barna (plussz belecsavarva a csonkba)

C - jelvezeték ECU-hoz, barna-kék. ECU 28-as vagy ECU 47-es láb, attól függően melyik oldali szonda

Koszi szepen!

Megfogadtam a tanacsodat, rendeltem is egy Haynest. Azt hittem draga dolog, de kiderult hogy szinte olcsobb, mint kinyomtatni:) (~3-5GBP)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.