omega 2.5 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Ja, azt már észrevettétek, hogy ha nagyon felmegy a bal oldali (meg nálam a jobb is ugye) mutató, akkor gyengül a motor? Meg néha füst is jön onnan elűrő'... Ez vajon miért van? Kit keressek szerelőt, vagy javasasszonyt? Ezen már csak a dél-román határ mentén tudnak segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Ezen már csak a dél-román határ mentén tudnak segíteni. Áhh, már megoldottam. Tibi a garázssorról (jó srác nagyon), megnézte. És aztatt montta nekem, hogy túl sok benne a víz. Merhogy nézzem meg őt! Sose iszik vizet, és milyen egészséges. Bezzeg az anyukája. Az csak vizet iszik, és mindennap jár is a dokihoz. Igaz hogy szegény mama már vagy 80 éves... Meg azt is monta, hogy fölösleges is bele a víz, hiszen az ő Trabantjában sincs. Úgyhogy a javaslatára leengedtünk belőle egy 2-3 liternyi vizet. És jó lett, most nem füstöl semmi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mamper Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Aha köszi ez igazán építő jellegű volt. Lehet hogy ti a szerelőnél ecsetelitek a hasonló gondjaitokat és ez a fórum csak a humor kedvéért van. Ez nem baj csak írjátok ki valahová mert akkor nem kérdezek ilyen bonyolult dolgokat max viccet olvasni nézek föl. Még egyszer köszönöm a segítségeteket. Sziasztok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Milyen sértődős emberek járnak erre mostanság.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Aha köszi ez igazán építő jellegű volt. Lehet hogy ti a szerelőnél ecsetelitek a hasonló gondjaitokat és ez a fórum csak a humor kedvéért van. Ez nem baj csak írjátok ki valahová mert akkor nem kérdezek ilyen bonyolult dolgokat max viccet olvasni nézek föl. Még egyszer köszönöm a segítségeteket. Sziasztok.... Nem kell mindjárt megsértődni. Ha elolvastad az összes hozzászólást, akkor láthattad, hogy kori megoldotta a rejtélyes dolgot. 90% az esélye, hogy le van tekerve a fényerőszabályzó. A ködlámpa kapcsoló meg elhalálozott. Remélem, hogy nem ilyesztettünk el végleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Nem kell mindjárt megsértődni. Ha elolvastad az összes hozzászólást, akkor láthattad, hogy kori megoldotta a rejtélyes dolgot. 90% az esélye, hogy le van tekerve a fényerőszabályzó. A ködlámpa kapcsoló meg elhalálozott. Remélem, hogy nem ilyesztettünk el végleg. Na igen,minden magát igazi omega tulajnak valló embernek legalább egy garnitúra tartalék kapcsolója van otthon...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 sziasztok. ujjdonsült B Omega tulaj vagyok! a műszerfelamal van gondom méghozzá az hogy egy izzó sem világít rajta kivéve a kijelzőt de az is elhalvánsodik ha világítást kapcsolok. a műszerfel sötét de kiégve nincsen egy izzó sem. átnéztem a biztiket a kormáns alatt valamint az aksi mellett is. ezek mind jók valamint a hátsó ködlámpa sem működi /az első igen/ valamint annak a visszajelzője sem megy. Mit mondtok hol keressek még biztit vagy esetleg a világítás kapcsolónak van baja vagy....? előre is köszönöm az építő jellegű tanácsokat. sziasztok Tényleg nem akarlak piszkálni, de vilanyszerelő létedre, hogy írhattál ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Na igen,minden magát igazi omega tulajnak valló embernek legalább egy garnitúra tartalék kapcsolója van otthon...... Nekem Suzuki kapcsolóm van otthon... Véletlen találtam rá, hogy pont ugyanaz a típus :lol: :lol: :D Asszem az Ignácból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Nekem Suzuki kapcsolóm van otthon... Véletlen találtam rá, hogy pont ugyanaz a típus :lol: :lol: :D Asszem az Ignácból. Hát mióta ugye van közös ló a szusi kopel vonalon, az ilyen cuccok előferdülhetnek... Vszínű Buick vonalon is találhatnék ilyent :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Hát mióta ugye van közös ló a szusi kopel vonalon, az ilyen cuccok előferdülhetnek... Vszínű Buick vonalon is találhatnék ilyent :lol: Jaja. Valamelyik modellben még a BC kijelző is ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 90% az esélye, hogy le van tekerve a fényerőszabályzó. Nekem pl a Rekiben kontakt hibás a fényerőszabályzó... Az Omegáét nem láttam már fél éve... :lol: :lol: De majd decemberben :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Nekem pl a Rekiben kontakt hibás a fényerőszabályzó... Az Omegáét nem láttam már fél éve... :lol: :lol: De majd decemberben :D :D Akkor ez típushiba, mert a mienkén is hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Akkor ez típushiba, mert a mienkén is hibás. Ok de az enyém majd 10 évvel fiatalabb... azért ez szörnyű :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ART76 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Gyertyák fedelét leveszed,csatlakozót lehúzod.Ha jól emlékszem a vezérlés felső fedelét is le kell szedni,mert onnan kell a rögzítőcsavart kivenni,de lehet elég csak fellazítani,mert a csavarra csúszik rá egy villás rögzítéssel. És igen!!! Valóbvan így kellett csinálni! Kicseréltem és láss csodát helyreállt az élet:-) Pont előtte kellett cserélni ac-t és úgy tűnik az is sokat segített. Megy, mint az állat!!! :-D Valaki tudja, hogy mennyinél váltja el a 4-et sportba? Még nem sikerült leforgatnom..:-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ART76 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Gyertyák fedelét leveszed,csatlakozót lehúzod.Ha jól emlékszem a vezérlés felső fedelét is le kell szedni,mert onnan kell a rögzítőcsavart kivenni,de lehet elég csak fellazítani,mert a csavarra csúszik rá egy villás rögzítéssel. Nagyon köszönöm a segítségeteket! .-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BigFatPete Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Milyen sértődős emberek járnak erre mostanság.... Ja, pedig td még hozzá sem szólt... Vagy nem értik a viccet, vagy nem szeretik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Valaki tudja, hogy mennyinél váltja el a 4-et sportba? Még nem sikerült leforgatnom..:-( Az MV6 220 körül :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ART76 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Az MV6 220 körül :lol: Az jó! :-) Ez csak 2.0 16V Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Az MV6 220 körül :lol: És ott mennyi a fordulat már? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 És ott mennyi a fordulat már? :lol: Hazamegyek megnézem... hja de az enyém nem MV6 :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 És ott mennyi a fordulat már? :lol: Már nem emlékszem. Rég volt már, mikor ennyire meghajtottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Hát mióta ugye van közös ló a szusi kopel vonalon, az ilyen cuccok előferdülhetnek... Vszínű Buick vonalon is találhatnék ilyent :lol: Meg GM-től független más gyártóknál is. Ebben a Lamborghiniben például a tükörállító kapcsoló ismerős nagyon (a középkonzol bal szélén, a váltókar és a könyöklő között) más Opelekből, bár azt nem tudom hogy pont az Omegában ilyen van-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Meg GM-től független más gyártóknál is. Ebben a Lamborghiniben például a tükörállító kapcsoló ismerős nagyon (a középkonzol bal szélén, a váltókar és a könyöklő között) más Opelekből, bár azt nem tudom hogy pont az Omegában ilyen van-e. Atyaééég, télleg!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Meg GM-től független más gyártóknál is. Ebben a Lamborghiniben például a tükörállító kapcsoló ismerős nagyon (a középkonzol bal szélén, a váltókar és a könyöklő között) más Opelekből, bár azt nem tudom hogy pont az Omegában ilyen van-e. A 94 as Rekordban és a 93 as A Omegában 110% hogy ilyen van :lol: Ez nem egy replika? :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 A 94 as Rekordban és a 93 as A Omegában 110% hogy ilyen van :lol: Ez nem egy replika? :D :lol: A 93 as A Omegában nem ilyen van. Ez inkább a B Omegáéra hasonlít, de van rajta egy pöcök, ami az Omegáén nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts