Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ja, azt már észrevettétek, hogy ha nagyon felmegy a bal oldali (meg nálam a jobb is ugye) mutató, akkor gyengül a motor? Meg néha füst is jön onnan elűrő'... Ez vajon miért van? Kit keressek szerelőt, vagy javasasszonyt?

Ezen már csak a dél-román határ mentén tudnak segíteni.

Elküldve
Ezen már csak a dél-román határ mentén tudnak segíteni.

Áhh, már megoldottam. Tibi a garázssorról (jó srác nagyon), megnézte. És aztatt montta nekem, hogy túl sok benne a víz. Merhogy nézzem meg őt! Sose iszik vizet, és milyen egészséges. Bezzeg az anyukája. Az csak vizet iszik, és mindennap jár is a dokihoz. Igaz hogy szegény mama már vagy 80 éves...

Meg azt is monta, hogy fölösleges is bele a víz, hiszen az ő Trabantjában sincs.

Úgyhogy a javaslatára leengedtünk belőle egy 2-3 liternyi vizet.

És jó lett, most nem füstöl semmi!

:lol:

Elküldve

Aha köszi ez igazán építő jellegű volt.

Lehet hogy ti a szerelőnél ecsetelitek a hasonló gondjaitokat és ez a fórum csak a humor kedvéért van. Ez nem baj csak írjátok ki valahová mert akkor nem kérdezek ilyen bonyolult dolgokat max viccet olvasni nézek föl.

Még egyszer köszönöm a segítségeteket.

Sziasztok....

Elküldve
Aha köszi ez igazán építő jellegű volt.

Lehet hogy ti a szerelőnél ecsetelitek a hasonló gondjaitokat és ez a fórum csak a humor kedvéért van. Ez nem baj csak írjátok ki valahová mert akkor nem kérdezek ilyen bonyolult dolgokat max viccet olvasni nézek föl.

Még egyszer köszönöm a segítségeteket.

Sziasztok....

Nem kell mindjárt megsértődni.

Ha elolvastad az összes hozzászólást, akkor láthattad, hogy kori megoldotta a rejtélyes dolgot.

90% az esélye, hogy le van tekerve a fényerőszabályzó.

A ködlámpa kapcsoló meg elhalálozott.

Remélem, hogy nem ilyesztettünk el végleg.

Elküldve
Nem kell mindjárt megsértődni.

Ha elolvastad az összes hozzászólást, akkor láthattad, hogy kori megoldotta a rejtélyes dolgot.

90% az esélye, hogy le van tekerve a fényerőszabályzó.

A ködlámpa kapcsoló meg elhalálozott.

Remélem, hogy nem ilyesztettünk el végleg.

Na igen,minden magát igazi omega tulajnak valló embernek legalább egy garnitúra tartalék kapcsolója van otthon......

Elküldve
sziasztok. ujjdonsült B Omega tulaj vagyok!

a műszerfelamal van gondom méghozzá az hogy egy izzó sem világít rajta kivéve a kijelzőt de az is elhalvánsodik ha világítást kapcsolok. a műszerfel sötét de kiégve nincsen egy izzó sem. átnéztem a biztiket a kormáns alatt valamint az aksi mellett is. ezek mind jók valamint a hátsó ködlámpa sem működi /az első igen/ valamint annak a visszajelzője sem megy.

Mit mondtok hol keressek még biztit vagy esetleg a világítás kapcsolónak van baja vagy....? előre is köszönöm az építő jellegű tanácsokat. sziasztok

Tényleg nem akarlak piszkálni, de vilanyszerelő létedre, hogy írhattál ilyet?

Elküldve
Na igen,minden magát igazi omega tulajnak valló embernek legalább egy garnitúra tartalék kapcsolója van otthon......

Nekem Suzuki kapcsolóm van otthon... Véletlen találtam rá, hogy pont ugyanaz a típus :lol: :lol: :D

Asszem az Ignácból.

Elküldve
Nekem Suzuki kapcsolóm van otthon... Véletlen találtam rá, hogy pont ugyanaz a típus :lol: :lol: :D

Asszem az Ignácból.

Hát mióta ugye van közös ló a szusi kopel vonalon, az ilyen cuccok előferdülhetnek... Vszínű Buick vonalon is találhatnék ilyent :D

Elküldve
Hát mióta ugye van közös ló a szusi kopel vonalon, az ilyen cuccok előferdülhetnek... Vszínű Buick vonalon is találhatnék ilyent :lol:

Jaja. Valamelyik modellben még a BC kijelző is ugyanaz.

Elküldve
90% az esélye, hogy le van tekerve a fényerőszabályzó.

Nekem pl a Rekiben kontakt hibás a fényerőszabályzó... Az Omegáét nem láttam már fél éve... :lol: :lol: De majd decemberben :D :D

Elküldve
Nekem pl a Rekiben kontakt hibás a fényerőszabályzó... Az Omegáét nem láttam már fél éve... :lol: :lol: De majd decemberben :D :D

Akkor ez típushiba, mert a mienkén is hibás.

Elküldve
Gyertyák fedelét leveszed,csatlakozót lehúzod.Ha jól emlékszem a vezérlés felső fedelét is le kell szedni,mert onnan kell a rögzítőcsavart kivenni,de lehet elég csak fellazítani,mert a csavarra csúszik rá egy villás rögzítéssel.

És igen!!! Valóbvan így kellett csinálni! Kicseréltem és láss csodát helyreállt az élet:-) Pont előtte kellett cserélni ac-t és úgy tűnik az is sokat segített. Megy, mint az állat!!! :-D Valaki tudja, hogy mennyinél váltja el a 4-et sportba? Még nem sikerült leforgatnom..:-(

Elküldve
Gyertyák fedelét leveszed,csatlakozót lehúzod.Ha jól emlékszem a vezérlés felső fedelét is le kell szedni,mert onnan kell a rögzítőcsavart kivenni,de lehet elég csak fellazítani,mert a csavarra csúszik rá egy villás rögzítéssel.

Nagyon köszönöm a segítségeteket! .-)

Elküldve
Hát mióta ugye van közös ló a szusi kopel vonalon, az ilyen cuccok előferdülhetnek... Vszínű Buick vonalon is találhatnék ilyent :lol:

Meg GM-től független más gyártóknál is. Ebben a Lamborghiniben például a tükörállító kapcsoló ismerős nagyon (a középkonzol bal szélén, a váltókar és a könyöklő között) más Opelekből, bár azt nem tudom hogy pont az Omegában ilyen van-e.

Elküldve
Meg GM-től független más gyártóknál is. Ebben a Lamborghiniben például a tükörállító kapcsoló ismerős nagyon (a középkonzol bal szélén, a váltókar és a könyöklő között) más Opelekből, bár azt nem tudom hogy pont az Omegában ilyen van-e.

A 94 as Rekordban és a 93 as A Omegában 110% hogy ilyen van :lol:

Ez nem egy replika? :D :lol:

Elküldve
A 94 as Rekordban és a 93 as A Omegában 110% hogy ilyen van :lol:

Ez nem egy replika? :D :lol:

A 93 as A Omegában nem ilyen van.

Ez inkább a B Omegáéra hasonlít, de van rajta egy pöcök, ami az Omegáén nincs.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.