Gabo Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Opeles ember mondta először hogy ennek ilyen kemény a szervója....mondtam jaja...vadbarom...majd otthon elkezdtem széthuzogatni ami rajta volt a körön és a roló lehúzása után nem verte le a biztosítékot többet.Igaz utána később összedugtam és már úgy se...ezt sem kommentálnám... Zoli, az opel és egyéb szervizek hozzáállásából kiindulva a bizti tábla közelébe nem jártak - hja nem igaz, mert oda techeltek :rolleyes: ... na mindegy, de erősen el bírom képzelni, hogy eme egyszerű hiba felett "átcsúsznak"
Nismo Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Sztem a B Vectra és G Astra topikokban is olvass utána, mert nem sok Omegast ismerek, akinek ez a motor van a gépében. De ha jól tudom, az adagolò kimúlása típushiba ezeken a motorokon. Köszöntem, megpróbálom...
sereslaszlo Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Nem ez a baj, hanem nézd meg! Beesik, kérdez aztán erre sem néz... Sziasztok! Sajna nem mindig vagyok net közelben. Mentségemre legyen, hogy megnéztem a biztositékokat és mindegyik jó! Ennyire kezdő nem vagyok. :rolleyes: Mindenkinek köszönöm a válaszát. Újtag
kori Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Sziasztok! Sajna nem mindig vagyok net közelben. Mentségemre legyen, hogy megnéztem a biztositékokat és mindegyik jó! Ennyire kezdő nem vagyok. :rolleyes: Mindenkinek köszönöm a válaszát. Újtag De lehet, hogy a biztitáblában a lábak nem érintkeznek. Próbáld meg, hogy egy vezetéket dugsz a bizti helyére. A szivargyujtó pedig egyszerű mint egy ék. Ha az nem működik, akkor vagy áram, vagy test nincs. Mindkettőt ki kellene mérni.
kori Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Megnéztem a kapcsolási rajzot. Ezek mind külön biztosítékokon vannak: tükör:11; hátsószélvédő: 34; szivargyujtó: 14 és 15. A tükör és szélvédőfűtésben az a közös, hogy mindkettőt a hátsóablak-fűtés kapcsolója kapcsolja egy relé közbeiktatásával. Azonban a kapcsoló a 14-es biztiről kapja az áramot. Ezek után az lehet a ludas.
sereslaszlo Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 De lehet, hogy a biztitáblában a lábak nem érintkeznek. Próbáld meg, hogy egy vezetéket dugsz a bizti helyére. A szivargyujtó pedig egyszerű mint egy ék. Ha az nem működik, akkor vagy áram, vagy test nincs. Mindkettőt ki kellene mérni. Szia. Kösz az ötletett. Megnézetem. A villanyász tudja a dolgát. Elméletileg.?!
kori Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 A 14-es az első, a 15-ös a hátsó szivargyujtóé. Akkor a hátsónak elvileg működnie kell. A 14-esre van még kötve az ülésfűtés, a szervokormány, a szivargyujtó és a hátsóablak roló limuzinban.
sereslaszlo Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Megnéztem a kapcsolási rajzot. Ezek mind külön biztosítékokon vannak: tükör:11; hátsószélvédő: 34; szivargyujtó: 14 és 15. A tükör és szélvédőfűtésben az a közös, hogy mindkettőt a hátsóablak-fűtés kapcsolója kapcsolja egy relé közbeiktatásával. Azonban a kapcsoló a 14-es biztiről kapja az áramot. Ezek után az lehet a ludas. Szia. Köszi a segítséget. 7végén megnézem, mert így nem túl jó. Ráadásul nemsokára megyünk nyaralni és az autós-hűtőtáska ilyen időben nélkülözhetettlen. Még egyszer köszi.
ittakopasz Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Üdv Mindenkinek! Nagy örömömre a hőmérsglet kijelző teljesen jó. Egy utcai hőmérő alatt parkoltam a napon és teljesen egyforma értéket mutatott a két hőmérö. Bár a klíma még mindig nem müködik marad az ablak klíma. Volna egy kérésem ha valaki eltudná küldeni az elektromos rajzát az omegának annk nagyon örülnék konkrétan 2001 decemberi a verda és 2,5 TD. Előre is köszönet. Üdv Kopasz
sereslaszlo Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Üdv Mindenkinek! Nagy örömömre a hőmérsglet kijelző teljesen jó. Egy utcai hőmérő alatt parkoltam a napon és teljesen egyforma értéket mutatott a két hőmérö. Bár a klíma még mindig nem müködik marad az ablak klíma. Volna egy kérésem ha valaki eltudná küldeni az elektromos rajzát az omegának annk nagyon örülnék konkrétan 2001 decemberi a verda és 2,5 TD. Előre is köszönet. Üdv Kopasz Hello mindenki. Megoldodott a probléma. Aksi ki és vissza. Ezek után minden rendben müködik. Kiérti ezt!?
ittakopasz Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Hello mindenki. Megoldodott a probléma. Aksi ki és vissza. Ezek után minden rendben müködik. Kiérti ezt!? Sajna megint nem megy a külső hőmérő. Majd kicserélem. De még mindig nagy segítség volna a huzalozási rajz.
Gabo Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Sajna megint nem megy a külső hőmérő. Majd kicserélem. De még mindig nagy segítség volna a huzalozási rajz. Mondtam, hogy csere... nem javul meg magától, ill néha igen, de az nem tartós... ld. most...
Jaeson Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 Sziasztok!!! Van egy 1995-ös 2.0 16v-s omegám(x20xev). valaki esetleg tud e bármit a kocsim előéletéről? rendszáma EZM-322, előző gazdája miskolci volt. Több probléma megoldására is szeretném a segítségeteket kérni ha tudtok... A vízhőfok mérőm mutatója vagy nem mutat semmit, vagy fell le ugrál vagy áll a helyén de többnyire sajnos a korábbiak. Gondolom kontakt hibás lehet de fogalmam sincs, hogy hol keressem a mérőgombáját... A másik már kicsit húzósabb probléma. Motorhiba lámpa világít folyamatosan(kivéve ha leveszem a gyújtást és még a motor leállása előtt visszaadom, akkor abbahagyja sőt akkor viszonylag még közlekedni is lehet vele), a motor nagyobb sőt közepes gázadásra csak ledadog és nagyon nem akar menni.... voltam már szerelőnél vele aztmondta talán EGR...(sajnos számítógéppel nembírt rákonnektálni mert csak '96os évj-tól ismeri a progi az opeleket) ha az akkor hol találom benne és tényleg ki lehet e iktatni anélkül h tönkretenném az autót. Meg egyáltalán tényleg az lehet e baja. a harmadik problémám igazából nem is az.... a gyári infrás kulcsom van még hozzá, amivel semmi bajom. csak fogalmam sincs hogy mi a pici nyomógomb a kulcs oldalán. a segítséget előre is köszönöm!!!
Omegatd Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 Sziasztok!!! Van egy 1995-ös 2.0 16v-s omegám(x20xev). valaki esetleg tud e bármit a kocsim előéletéről? rendszáma EZM-322, előző gazdája miskolci volt. Több probléma megoldására is szeretném a segítségeteket kérni ha tudtok... A vízhőfok mérőm mutatója vagy nem mutat semmit, vagy fell le ugrál vagy áll a helyén de többnyire sajnos a korábbiak. Gondolom kontakt hibás lehet de fogalmam sincs, hogy hol keressem a mérőgombáját... A másik már kicsit húzósabb probléma. Motorhiba lámpa világít folyamatosan(kivéve ha leveszem a gyújtást és még a motor leállása előtt visszaadom, akkor abbahagyja sőt akkor viszonylag még közlekedni is lehet vele), a motor nagyobb sőt közepes gázadásra csak ledadog és nagyon nem akar menni.... voltam már szerelőnél vele aztmondta talán EGR...(sajnos számítógéppel nembírt rákonnektálni mert csak '96os évj-tól ismeri a progi az opeleket) ha az akkor hol találom benne és tényleg ki lehet e iktatni anélkül h tönkretenném az autót. Meg egyáltalán tényleg az lehet e baja. a harmadik problémám igazából nem is az.... a gyári infrás kulcsom van még hozzá, amivel semmi bajom. csak fogalmam sincs hogy mi a pici nyomógomb a kulcs oldalán. a segítséget előre is köszönöm!!! Olvasni, guglizni...
kori Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 Sziasztok!!! Van egy 1995-ös 2.0 16v-s omegám(x20xev). valaki esetleg tud e bármit a kocsim előéletéről? rendszáma EZM-322, előző gazdája miskolci volt. Több probléma megoldására is szeretném a segítségeteket kérni ha tudtok... A vízhőfok mérőm mutatója vagy nem mutat semmit, vagy fell le ugrál vagy áll a helyén de többnyire sajnos a korábbiak. Gondolom kontakt hibás lehet de fogalmam sincs, hogy hol keressem a mérőgombáját... A másik már kicsit húzósabb probléma. Motorhiba lámpa világít folyamatosan(kivéve ha leveszem a gyújtást és még a motor leállása előtt visszaadom, akkor abbahagyja sőt akkor viszonylag még közlekedni is lehet vele), a motor nagyobb sőt közepes gázadásra csak ledadog és nagyon nem akar menni.... voltam már szerelőnél vele aztmondta talán EGR...(sajnos számítógéppel nembírt rákonnektálni mert csak '96os évj-tól ismeri a progi az opeleket) ha az akkor hol találom benne és tényleg ki lehet e iktatni anélkül h tönkretenném az autót. Meg egyáltalán tényleg az lehet e baja. a harmadik problémám igazából nem is az.... a gyári infrás kulcsom van még hozzá, amivel semmi bajom. csak fogalmam sincs hogy mi a pici nyomógomb a kulcs oldalán. a segítséget előre is köszönöm!!! Az autót én nem ismerem. 1. Sztem a műszer lesz rossz, esetleg a műszeregység csatlakozója hibás. Keress egy szerelési könyvet és szedd szét. 2. Az EGR szeleptől nem csinál ilyet. A hibakódokat ki lehet villogtatni. De sztem főtengely fordulatszám vagy veztengely jeladó lesz a ludas. Azt nem értem miért nem látja a tiédet, nekem 94-es vas van, és a Tech2-t 97-es évjáratra állítva simán lát mindent. 3. Miután bezárod a kocsit a kulccsal, és kb 10 mp-en belül megnyomod a kis gombot, reteszeli a belső nyitógombokat. De ez a kezelésiben van leírva, ami szintén megtalálható a neten.
skyrangr Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 Az autót én nem ismerem. 1. Sztem a műszer lesz rossz, esetleg a műszeregység csatlakozója hibás. Keress egy szerelési könyvet és szedd szét. 2. Az EGR szeleptől nem csinál ilyet. A hibakódokat ki lehet villogtatni. De sztem főtengely fordulatszám vagy veztengely jeladó lesz a ludas. Azt nem értem miért nem látja a tiédet, nekem 94-es vas van, és a Tech2-t 97-es évjáratra állítva simán lát mindent. 3. Miután bezárod a kocsit a kulccsal, és kb 10 mp-en belül megnyomod a kis gombot, reteszeli a belső nyitógombokat. De ez a kezelésiben van leírva, ami szintén megtalálható a neten. Meg még megnézném a gyújtást, és a gyertyákat. Gyertyák beázhatnak/olajosak lehetnek a szelepfedél tömítéstől, illetve a DIS hajlamos a repedésre, stb. EGR szelepet feltétlenül nem zárnám ki, dugózd le a rámenő vákuum csövet, és ezzel le is zártad (ha csak nem akadt fent, akkor meg leszeded, és meglátod).
GabeszVp Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Üdv mindenkinek. Olyan kérdésem lenne, hogy X20SE 1996 évjáratú sedan B omimban hol találhatóak test csavarozási pontok? Van egy két furcsaság és testhibára gyanakszom. A motortérben rendbe raktam a központi testet, kapott plusz kábelt is, külön tettem a motorra is. A hibák ugyanúgy megvannak, gondolom a belső testeket kéne végignéznem. A hiba röviden annyi, hogy hol a belső világítás gajdul meg(gyújtáson is késleltet), hol a belső levegő keringetés él önálló életet(magától kapcsol be gyújtra és nem reagál gombra), hol a mid kijelzőnek nem alszik ki a világítása ha leállítom a kocsit. Mintha a test mindig másfele találna utat magának. Digit klímás az autó, ami működik is, bár az eco gomb jelzőlámpája is hol világit hol nem, de ettől függetlenül bekapcsol a kompresszor és a ventik is. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv
kori Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Üdv mindenkinek. Olyan kérdésem lenne, hogy X20SE 1996 évjáratú sedan B omimban hol találhatóak test csavarozási pontok? Van egy két furcsaság és testhibára gyanakszom. A motortérben rendbe raktam a központi testet, kapott plusz kábelt is, külön tettem a motorra is. A hibák ugyanúgy megvannak, gondolom a belső testeket kéne végignéznem. A hiba röviden annyi, hogy hol a belső világítás gajdul meg(gyújtáson is késleltet), hol a belső levegő keringetés él önálló életet(magától kapcsol be gyújtra és nem reagál gombra), hol a mid kijelzőnek nem alszik ki a világítása ha leállítom a kocsit. Mintha a test mindig másfele találna utat magának. Digit klímás az autó, ami működik is, bár az eco gomb jelzőlámpája is hol világit hol nem, de ettől függetlenül bekapcsol a kompresszor és a ventik is. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv Az aku alatt van egy, a motoron van, a kormányoszlopon, az jobb és bal oldali A oszlopnál alul vhol, a kalaptartónál, és a bal hátsó lámpa alatt.
GabeszVp Elküldve Augusztus11, 2010 Elküldve Augusztus11, 2010 Üdv. Lenne még egy kérdésem. Milyen lambdaszondát lenne érdemes vennem a kocsiba? Boscht néztem 30 ezer körül tudnék szerezni, asszem az a gyári is, illetve lenne Hella 20-25 ezer körül. A többit tudom, hogy nem szabad megvenni. Valakinek tapasztalat? Köszi és üdv.
GabeszVp Elküldve Augusztus12, 2010 Elküldve Augusztus12, 2010 Köszi a válaszokat. Megint kérdés: A belső világítást mi vezérli? Magában a világítótestben nincs elektronika. A jobbos A oszlop alján van egy fekete doboz. Az konkrétan mi? Centrálvezérlő? Átnéztem a testeket a kocsin és meg kell, hogy állapítsam, hogy opelék nem vitték túlzásba ezt az omegánál. Alig van vezeték, nem csodálom, hogy testhibázik a kocsi. Amúgy az összes rendben van, de sejtem, hogy egy plusz test kéne valahol neki, mert most per pillanat a belső világítás nem veszi észre, hogy gyújtáson vagyok és késleltet akkor is amikor eddig nem. Van valami ötlete valakinek erre? Gyanakszom még a digit klima konzolra, hogy annak a memóriája testel át valamire, vagy passz. Bocs, ha sokat kérdezek:) köszi üdv Ja még valami: Lenne valakinek kapcsolási rajza B omegához? Ami nekem van szerelési leírás abból pont a vége hiányzik a kapcs. rajzok. Köszi
kori Elküldve Augusztus12, 2010 Elküldve Augusztus12, 2010 Köszi a válaszokat. Megint kérdés: A belső világítást mi vezérli? Magában a világítótestben nincs elektronika. A jobbos A oszlop alján van egy fekete doboz. Az konkrétan mi? Centrálvezérlő? Átnéztem a testeket a kocsin és meg kell, hogy állapítsam, hogy opelék nem vitték túlzásba ezt az omegánál. Alig van vezeték, nem csodálom, hogy testhibázik a kocsi. Amúgy az összes rendben van, de sejtem, hogy egy plusz test kéne valahol neki, mert most per pillanat a belső világítás nem veszi észre, hogy gyújtáson vagyok és késleltet akkor is amikor eddig nem. Van valami ötlete valakinek erre? Gyanakszom még a digit klima konzolra, hogy annak a memóriája testel át valamire, vagy passz. Bocs, ha sokat kérdezek:) köszi üdv Ja még valami: Lenne valakinek kapcsolási rajza B omegához? Ami nekem van szerelési leírás abból pont a vége hiányzik a kapcs. rajzok. Köszi A lámpából egy zöld-fekete megy a belső tükörhöz( sztem csak amiben motoros a belső tükör) és egy zöld-fekete megy a centrál zár vezérlőjébe, ami a jobbos A oszlop tövében van. Egy piros vezeték a 12-es biztin keresztül ad állandó +t, a fekete pedig a 15-ös biztin keresztül a gyújtás áramot. Ezen kívül van még egy barna test kábel. Lehet, hogy a 15-ös biztosítékkal lesz a gondod. Kapcsrajzom van. De ha van torrented, akkor keress OmegBEtnbook -ra. Ebben nagyon sok hasznos dolog van.
GabeszVp Elküldve Augusztus12, 2010 Elküldve Augusztus12, 2010 A lámpából egy zöld-fekete megy a belső tükörhöz( sztem csak amiben motoros a belső tükör) és egy zöld-fekete megy a centrál zár vezérlőjébe, ami a jobbos A oszlop tövében van. Egy piros vezeték a 12-es biztin keresztül ad állandó +t, a fekete pedig a 15-ös biztin keresztül a gyújtás áramot. Ezen kívül van még egy barna test kábel. Lehet, hogy a 15-ös biztosítékkal lesz a gondod. Kapcsrajzom van. De ha van torrented, akkor keress OmegBEtnbook -ra. Ebben nagyon sok hasznos dolog van. Ezt a OmegBEtnbook-ot honnan tudom megszerválni? Google nem volt a barátom, ncore-on sem találtam. Köszi
omega 2.5 Elküldve Augusztus13, 2010 Elküldve Augusztus13, 2010 Ezt a OmegBEtnbook-ot honnan tudom megszerválni? Google nem volt a barátom, ncore-on sem találtam. Köszi Én INNEN töltöttem le, de már lehet, hogy nincs meg.
Recommended Posts