Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali Omegások

Robi vagyok és most vettem egy 2.5- ös benzines omegát, és kellene nekem egy kis segitség

a 6 hengerböl csak 5 megy, az okot nem tudom amit igen az az hogy a 6. henger gyújtó kábele

ad le szikrát de csak akkorát hogy nagyítóval lehet látni :lol: Valaki sejti hogy mi lehet a hiba?

Próbálj egy kábel cserét, ha nem jön be akkor DIS csere.

Elküldve
Próbálj egy kábel cserét, ha nem jön be akkor DIS csere.

azt már probáltam de úgysem volt rendes szikra. valószínü hogy a trafo a rosz? de gyengén ad szikrát nem lehet valami kábel?

Elküldve
azt már probáltam de úgysem volt rendes szikra. valószínü hogy a trafo a rosz? de gyengén ad szikrát nem lehet valami kábel?

JA ÉS MIAZ A DIS

bocs de ez az elsö omegám

Elküldve
Az a nagy fekete kocka a motoron. :lol:

Amiből mennek a gy kábelek a gyertyákhoz.

Az a trafó? :) de azt nagyon hülye helyre rakták a motor mögé.

Elküldve
JA ÉS MIAZ A DIS

bocs de ez az elsö omegám

DistributorlessIgnitionSystem. Vagyis elosztó nélküli gyújtórendszer.

Néhány autómárka a DirectIgnitionSystem-re használja a rövidítést.

Lényege ugyanaz. Hozzánemértő számára sokbetűs hülyeséggel tömni az autót :lol: :) ;)

Gyakori jelenség, hogy a szélvédő előtti műanyag takaróról rácsöpög a víz a trafóra, és beázik. Jobb esetben elég ha megpucolod, és megigazítod a műanyagot, rosszabb esetben (ha repedt, sérült), akkor cserét igényel... Mindenképp jobban jársz ha leszeded a műanyagot (ahhoz persze le kell szedni a törlőlapátokat is), mert különben nőgyógyászati ügyesség, és szerszámok, de legalább is egy endoszkóp, kell hogy hozzáférj.

Elküldve
Hali Mindenkinek!!!

Na, most lenne óriási szükségem a segítségetekre.

Tehát: az OPEL-specialista kiszűrte, sajnos valóban a motorvezérlő sz.rt be. Mivel ez a típus nem javítható, csak a csere jöhet szóba. Beszereléssel együtt 130.000.- HUF-ért akár holnapra kész van. Ám az osztrák ebay-en kb. 65.000.- HUF-nak megfelelő euróért van vezérlő-immo-transzponder-minden. (http://cgi.ebay.at/Motorsteuergeraet-2-2l-16V-Z22XE-Y22XE-Opel-Omega-B-Bj01_W0QQitemZ270529482318QQihZ017QQcategoryZ61537QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.

m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26ps%3D6%26clkid%3D8051289896716526799)

Tud nekem valaki segíteni, hogy megrendelné vagy megvenné a nevemben? Természetesen minden költséget állok, és előre fizetek.

Ha emellett döntessz 19 euró a postaköltség Németből Magyarba, az arc válasza alapján.

Azért írj mi van..

Elküldve
Mint annyi mindent a V6-os Omegán...? :lol:

Itt egy kis segítség ha rászánod Magad:

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1155224533

Próbáld meg megnézni milyen a DIS csatija, nehogy rosszat szerezz be ha cserélnmi kell!Szerncsére van vagy 3 fajta asszem..

A sor4es motornál se jobb a szitu. EGR, trafó itt is a motor meg a tűzfal között lakik...

Ütni vascsővel azt, aki bármit is odarak! Kiba sok hely van a motortérben, de pont oda kell bezsúfolni.

Az ilyen dolgok kb egyenrangúvá teszik szerelhetőség terén az autókat az A2-es, vagy melyik Audival, aminek ugye fixen van rögzítve a motorházteteje...

Elküldve

Szerencsére 3 féle trafóval szerelték a V6-ot, és a csati alapján elég pontosan be lehet azonosítani, de a biztos, ha kinnt van és Bosch szám alapján keresni. Én is trafóra tippelek, de előtte próbáld megtisztítani a trafó csatlakozóját. hátha csak ott lesz a bibi.

Elküldve

Köszi a válaszokat, megprobálom még megtisztitani. ha nem lesz jo az sem nagy baj mert veszek

egy ismeröstöl trafot +egyéb dolgokat elég akciós áron.De remélem tényleg a trafo lesz rosz,

nem az ECU vagy ilyesmi.

Elküldve
Ja és még egy kérdés most nem megy 1 henger, ezért eszik városban kb 18l-ert?

Reménykedsz mi? :lol:

Ótomata vagy kézi?Bár mindegy, mert bármelyik esetében is nagyon sok sztem, szóval kehe miatt lesz az biztos.Cseréld ki azt kiderül.Meg ha kicserélted villogtasd ki a hibakódtárolót, nehogy úgy járj mint én, hogy szépen át volt kötögetve a check lámpa az olajnyomásra (így nem jelezte a lambda és multiram hibákat).

Elküldve
Reménykedsz mi? :lol:

Ótomata vagy kézi?Bár mindegy, mert bármelyik esetében is nagyon sok sztem, szóval kehe miatt lesz az biztos.Cseréld ki azt kiderül.Meg ha kicserélted villogtasd ki a hibakódtárolót, nehogy úgy járj mint én, hogy szépen át volt kötögetve a check lámpa az olajnyomásra (így nem jelezte a lambda és multiram hibákat).

Bazeeeeeee ;)

Ez csillagos ötös-t érdemlő megoldás lenne!!! ;) :P :P

Mondhatni költséghatékony javításnak is :)

Elküldve

Üdv, Urak!

Otthon besz.rt a netem, csak a melóhelyről tudok stikában... Egyelőre egy heckernél lesz a BJ-s vezérlőm, de kérlek Titeket, tartsátok nyitva a lehetőséget az egyéb (osztrák és svéd) megoldások felé! Sajnos én ebből a folyamatból eléggé "ki vagyok rekesztve", a sorsom pillanatnyilag a különböző szerelők és heckerek kezében van, elég bonyolult mechanizmus szerint, most nem tudom kifejteni, mert svarcban nyomom a netet a főnök gépén...

Mint említettem, idejében jelzem, ha nem sikerül a BJ-s ECU-t életre kelteni.

Az ezüst 2.2-es Vauxhall tulaját próbáltam hívni, nem vette fel, nem hívott vissza...

Most kilépek, ha valami fejlemény van, azonnal jelzem! És köszi mindenkinek!

(Pumi, megjött a cash, köszönöm!)

Elküldve
Üdv, Urak!

Otthon besz.rt a netem, csak a melóhelyről tudok stikában... Egyelőre egy heckernél lesz a BJ-s vezérlőm, de kérlek Titeket, tartsátok nyitva a lehetőséget az egyéb (osztrák és svéd) megoldások felé! Sajnos én ebből a folyamatból eléggé "ki vagyok rekesztve", a sorsom pillanatnyilag a különböző szerelők és heckerek kezében van, elég bonyolult mechanizmus szerint, most nem tudom kifejteni, mert svarcban nyomom a netet a főnök gépén...

Mint említettem, idejében jelzem, ha nem sikerül a BJ-s ECU-t életre kelteni.

Az ezüst 2.2-es Vauxhall tulaját próbáltam hívni, nem vette fel, nem hívott vissza...

Most kilépek, ha valami fejlemény van, azonnal jelzem! És köszi mindenkinek!

(Pumi, megjött a cash, köszönöm!)

http://en.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=18694992

:lol:

Ha jól rémlik, DG-s kell... igaz ez nem automata... de ha kell, kerítünk olyat is :)

Nem látom hogy írtál volna GM/Siemens számokat a vezérlődről. Ha esetleg dobnál fel képet, vagy a számokat, akkor tudnék olyat keresni...

Elküldve

Sziasztok.

Nem találtam helyét ennek a kérdésnek ezért ide írom. B omega sima kijelzője (compouteres nélküli) és Delco CDR 500-as rádió megértik e e gymást beszerelés után? Gondolok itt a kijelzőre. Amivel én vettem az valamilyen kazettás volt de most lehetőség nyílt egy ilyen gyári opel cd-s rádió beszerzésére. Működni fog a kijelzőn a rádióval?

Elküldve
Sziasztok.

Nem találtam helyét ennek a kérdésnek ezért ide írom. B omega sima kijelzője (compouteres nélküli) és Delco CDR 500-as rádió megértik e e gymást beszerelés után? Gondolok itt a kijelzőre. Amivel én vettem az valamilyen kazettás volt de most lehetőség nyílt egy ilyen gyári opel cd-s rádió beszerzésére. Működni fog a kijelzőn a rádióval?

Főleg, ha Lajcsi bá' szereli be...

Elküldve
Sziasztok.

Nem találtam helyét ennek a kérdésnek ezért ide írom. B omega sima kijelzője (compouteres nélküli) és Delco CDR 500-as rádió megértik e e gymást beszerelés után? Gondolok itt a kijelzőre. Amivel én vettem az valamilyen kazettás volt de most lehetőség nyílt egy ilyen gyári opel cd-s rádió beszerzésére. Működni fog a kijelzőn a rádióval?

Elvileg igen. De ha mégsem, akkor fel lehet programozni a rádiót az Omegára.

Elküldve
http://en.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=18694992

;)

Ha jól rémlik, DG-s kell... igaz ez nem automata... de ha kell, kerítünk olyat is ;)

Nem látom hogy írtál volna GM/Siemens számokat a vezérlődről. Ha esetleg dobnál fel képet, vagy a számokat, akkor tudnék olyat keresni...

Hali! Ez szinte teljesen megegyezik az enyémmel :lol: ... Az enyém DG / GM 24 426 542 / S 01 003 08 / SIEMENS / 5W K9 158 / 1 02 17 09 12 2. Skyrangr, igazi ÚRIEMBER vagy :) ! A szerelő még szkanderezik a BJ-s ECU-val, úgyhogy még nem tudok semmi új infot, de ha azt mondom, vágyom erre az általad talált kütyüre, hogyan és mennyiért lehet az enyém?

Nem fogom tudni kellőképpen megköszönni... de azért köszönöm!

(Pumi, megjött a csomag is, köszönöm!)

Elküldve
Hali! Ez szinte teljesen megegyezik az enyémmel :lol: ... Az enyém DG / GM 24 426 542 / S 01 003 08 / SIEMENS / 5W K9 158 / 1 02 17 09 12 2. Skyrangr, igazi ÚRIEMBER vagy :) ! A szerelő még szkanderezik a BJ-s ECU-val, úgyhogy még nem tudok semmi új infot, de ha azt mondom, vágyom erre az általad talált kütyüre, hogyan és mennyiért lehet az enyém?

Nem fogom tudni kellőképpen megköszönni... de azért köszönöm!

(Pumi, megjött a csomag is, köszönöm!)

Most telefonáltam az ügyben, ez a motyó nincs meg már, másikat sikerült találnom, 2000kr-ért, immo-val együtt (http://en.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=17779305). Asszem egy kicsit húzós, 54000ft, plusz a postaköltség ;)

BJ-s, meg 5WK9156 sorszámű viszont van jóárasítva, egy egész hegynyi...

Ha lesz időm, átnézem még a bontókat, hátha lelek megint vmi jóféleséget...

Ja, valami olyasmit írtál, hogy az összes Z-s Opel motort ez a vezérlő viszi. Ha esetleg tudsz konkrét típusokat is, akkor esetleg meg tudom nézni más típusoknál is, hátha ott lesz ilyen vezérlő...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.