Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Viszont elsiklottam a világító led felett, szal tanult cartársak már megosztották a tudást veled. Mivel nem gyári a távnyitogató, ezért nem a gyári riogató halhatott be, ezért azt kéne megkeresni aki ezt berakta hol stb...

Nah rájöttem és elindult az autó! az utángyártott riasztót kib...sztam mer tudom hogy azokkal van a gond ien téren! utána megkerestem a gyári immoját ami a kesztyűtartó mögött van ami kapcsolja az önindító reléjére az áramot és ami elindítja az ac pumpát! szóval azt is ki tudtam iktatni, (igaz nem volt eccerű) de végre sikerült! jah és köszönöm a segítségeket:)

Link to comment
Megosztás:

Nah rájöttem és elindult az autó! az utángyártott riasztót kib...sztam mer tudom hogy azokkal van a gond ien téren! utána megkerestem a gyári immoját ami a kesztyűtartó mögött van ami kapcsolja az önindító reléjére az áramot és ami elindítja az ac pumpát! szóval azt is ki tudtam iktatni, (igaz nem volt eccerű) de végre sikerült! jah és köszönöm a segítségeket:)

Elárulod hogyan sikerült? Mert tudtommal az immo a gyújtáskapcsolóban old, a műszerfalon villogó piros led, pedig a gyári riasztó visszajelzője, ami a gyári távirányítóval oldható...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, 2000-s 16 sz. x20xev motorszámú 95-s B Omegám van. Amit itthon tudok javítok, de most elakadtam. A vízhőfokot nem jelzi az órám, állítólag a gomba szokott előbb tönkremenni, de nem tudom, hol kell keresni a blokkon! Aki már cserélt vagy egy ismerőse cserélt ilyen érzékelőt, és leírja hol keressem, vagy hogy férek hozzá annak a segítségét megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Elárulod hogyan sikerült? Mert tudtommal az immo a gyújtáskapcsolóban old, a műszerfalon villogó piros led, pedig a gyári riasztó visszajelzője, ami a gyári távirányítóval oldható...

Van az immó a kulcsban, és még egy külön indításgátló funkció, amit az infrás távirányító élesít és old.

Az a kis rohanó emberke alapesetben ezt az indításgátló funkciót jelzi, és a gyári infrás távval lehet oldani.

Amelyikben meg van gyári riasztó, azokban már azt jelzi.

Egy kis segítségre lenne szükségem, 2000-s 16 sz. x20xev motorszámú 95-s B Omegám van. Amit itthon tudok javítok, de most elakadtam. A vízhőfokot nem jelzi az órám, állítólag a gomba szokott előbb tönkremenni, de nem tudom, hol kell keresni a blokkon! Aki már cserélt vagy egy ismerőse cserélt ilyen érzékelőt, és leírja hol keressem, vagy hogy férek hozzá annak a segítségét megköszönném.

Termosztátházon szokott lenni, és egy vezetékes. (a két vezetékes a motorvezérlőé)

Link to comment
Megosztás:

Van az immó a kulcsban, és még egy külön indításgátló funkció, amit az infrás távirányító élesít és old.

Az a kis rohanó emberke alapesetben ezt az indításgátló funkciót jelzi, és a gyári infrás távval lehet oldani.

Amelyikben meg van gyári riasztó, azokban már azt jelzi.

Hahó Gabi!!! És ezt ki kérdezte? Kinek írtál újat? Pont ezt írtam le. Én arra lennék kíváncsi megoldani hogyan sikerült.

Különben kezd tele lenni a f@szom, mindenki beesik felteszi a kérdést, a törzsgárda megpróbál okosakat mondani, hogy segítsen a sok gyökér f@szkalap meg lelép anélkül, hogy megköszönné!

Link to comment
Megosztás:

Hát sztem nem olyan villámsebes... épp egyik nap a CS fórumon volt erről vita... Nekem állított, de egy fékhintát (megálláskor bólint majd felenged ) simán átél látható állítás nélkül (Persze lehet elkezdi csavarni a dolgokat de hogy nem mint a villám, az tuti)

Nah, állítja csak lassú.Megnézettem a magasságát is és jó volt, mondjuk egy fallal szemben tekergettem a magasságot , érzésre amikor beállítottam... :) Lámpa szétszedés és összerak után a fülek - melyek a vetített fény törését állítják - azok mindkét oldalon rosszul voltak beállítva, úgyhogy a jobbra fel törés hiányzott a vetített képből.Átállítottam most jó.

Tx

Link to comment
Megosztás:

Nah, állítja csak lassú.Megnézettem a magasságát is és jó volt, mondjuk egy fallal szemben tekergettem a magasságot , érzésre amikor beállítottam... :( Lámpa szétszedés és összerak után a fülek - melyek a vetített fény törését állítják - azok mindkét oldalon rosszul voltak beállítva, úgyhogy a jobbra fel törés hiányzott a vetített képből.Átállítottam most jó.

Tx

na akkor ez is megoldódott! :)

Link to comment
Megosztás:

Hahó Gabi!!! És ezt ki kérdezte? Kinek írtál újat? Pont ezt írtam le. Én arra lennék kíváncsi megoldani hogyan sikerült.

Csak azért írtam le, mert a te írásod azt sugallta, csak a gyári riasztós omegákban működik így ez az emberkés

pilács, pedig a riasztó nélküliekben is van, és az infrás kulcsra műxik :) Ennyi :(

Link to comment
Megosztás:

Van az immó a kulcsban, és még egy külön indításgátló funkció, amit az infrás távirányító élesít és old.

Az a kis rohanó emberke alapesetben ezt az indításgátló funkciót jelzi, és a gyári infrás távval lehet oldani.

Amelyikben meg van gyári riasztó, azokban már azt jelzi.

Termosztátházon szokott lenni, és egy vezetékes. (a két vezetékes a motorvezérlőé)

Hello!

X20xev motornál nem a termosztát házon van a jeladó, hanem a hengerfej tűzfal felőli részén a gyújtás elosztó mellett(alatt). Ott csücsül egymás mellett a két hőfokjeladó, egyik a z ecu-é másik a műszeré(kettő ill egyvezetékes). Annyira lehetetlen a megnézése, és a kitekerés is, hogy tükör ,és hasonló nyalánkságok kellenek hozzá csupán ahhoz hogy megtaláld...

Üdv:

SZP

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm az információkat a jeladóról. A termosztátház üres, v.színű akkor, az elosztó környékén lesz és, ha igaz akkor egy kis gondom is a cserével, a hiba javításakkor… Mindenesetre a vezetékes próbát megcsinálom a csere előtt.

Link to comment
Megosztás:

Elárulod hogyan sikerült? Mert tudtommal az immo a gyújtáskapcsolóban old, a műszerfalon villogó piros led, pedig a gyári riasztó visszajelzője, ami a gyári távirányítóval oldható...

konkrétan nem tudom de sztem nem az immo tiltott be hanem a gyári riasztó, mer az kapcsolta az önindító reléjére a működtető pozitívot! (nemtom h ez mennyire érthető) és az kapcsolja még az ac pumpára a feszültséget! szóval ez a kis alu doboz a kesztyűtartó mögött amire kb 15-20 vezeték megy rá! ha szétszedem akk egy panelt látok sok biszbasszal meg egy relével! az a lényege ha behúz a relé akkor rákapcsolja mindenhova a feszt, és indul az autó! szóval kerestem a vezetékek közt egy gyujtás utáni pozitívot és egy olyan vezetéket amire ha pozitívot adok akk behúz a relé! a 2 kábelt összekötöttem és betettem egy biztosítékot! remélem elég világosan el tudtam magyarázni, ha nem akkor elmagyarázom még eccer!

Link to comment
Megosztás:

Hahó Gabi!!! És ezt ki kérdezte? Kinek írtál újat? Pont ezt írtam le. Én arra lennék kíváncsi megoldani hogyan sikerült.

Különben kezd tele lenni a f@szom, mindenki beesik felteszi a kérdést, a törzsgárda megpróbál okosakat mondani, hogy segítsen a sok gyökér f@szkalap meg lelép anélkül, hogy megköszönné!

""Különben kezd tele lenni a f@szom, mindenki beesik felteszi a kérdést, a törzsgárda megpróbál okosakat mondani, hogy segítsen a sok gyökér f@szkalap meg lelép anélkül, hogy megköszönné!""

jah és egyébként megköszöntem nem vagyok gyökés se és ######kalap se egyébként ennyit akartam.

Link to comment
Megosztás:

Csak azért írtam le, mert a te írásod azt sugallta, csak a gyári riasztós omegákban működik így ez az emberkés

pilács, pedig a riasztó nélküliekben is van, és az infrás kulcsra műxik :) Ennyi :(

Ok! Így már értem. Amúgy jogos. De a megoldást még mindeig nem írta be a csóka...

Link to comment
Megosztás:

konkrétan nem tudom de sztem nem az immo tiltott be hanem a gyári riasztó, mer az kapcsolta az önindító reléjére a működtető pozitívot! (nemtom h ez mennyire érthető) és az kapcsolja még az ac pumpára a feszültséget! szóval ez a kis alu doboz a kesztyűtartó mögött amire kb 15-20 vezeték megy rá! ha szétszedem akk egy panelt látok sok biszbasszal meg egy relével! az a lényege ha behúz a relé akkor rákapcsolja mindenhova a feszt, és indul az autó! szóval kerestem a vezetékek közt egy gyujtás utáni pozitívot és egy olyan vezetéket amire ha pozitívot adok akk behúz a relé! a 2 kábelt összekötöttem és betettem egy biztosítékot! remélem elég világosan el tudtam magyarázni, ha nem akkor elmagyarázom még eccer!

De elég világos. Sőt bátor megoldás...

Link to comment
Megosztás:

""Különben kezd tele lenni a f@szom, mindenki beesik felteszi a kérdést, a törzsgárda megpróbál okosakat mondani, hogy segítsen a sok gyökér f@szkalap meg lelép anélkül, hogy megköszönné!""

jah és egyébként megköszöntem nem vagyok gyökés se és ######kalap se egyébként ennyit akartam.

Akinek nem inge. De te valamiért magadra vetted...

Link to comment
Megosztás:

konkrétan nem tudom de sztem nem az immo tiltott be hanem a gyári riasztó, mer az kapcsolta az önindító reléjére a működtető pozitívot! (nemtom h ez mennyire érthető) és az kapcsolja még az ac pumpára a feszültséget! szóval ez a kis alu doboz a kesztyűtartó mögött amire kb 15-20 vezeték megy rá! ha szétszedem akk egy panelt látok sok biszbasszal meg egy relével! az a lényege ha behúz a relé akkor rákapcsolja mindenhova a feszt, és indul az autó! szóval kerestem a vezetékek közt egy gyujtás utáni pozitívot és egy olyan vezetéket amire ha pozitívot adok akk behúz a relé! a 2 kábelt összekötöttem és betettem egy biztosítékot! remélem elég világosan el tudtam magyarázni, ha nem akkor elmagyarázom még eccer!

akkor sikeresen kiiktattad az indításgátló funkciót, amit a gyári távval tudsz amúgy oldani normál esetben.

inkább kellett volna venni hozzá egy gyári távot, szebb megoldás lett volna... 15e körül van asszem a Csergőben :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.