zsolesz1 Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 az összes led világított a válton, Ha valakinek van valami ötlete, vagy lelombozó tippje:) megköszönném. A váltó garanciás, de nem ilyen egyszerű a történet.. váltón levő multikapcsoló hibára is utalhat az általad írt karácsonyfa effekt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Sziasztok Olyan problémám lenne, hogy az automata váltón elszállt a sport fokozat nem villan fel a műszerfalon. És a váltó sem vált fel, meg volt egy "karácsonyfa effekt" is amikor az összes led világított a válton, még reménykedem, hogy kevés a váltóolaj, mert az tényleg az... (felváltás hiányára) és valami kis elektronikus malőr...(a sport fokozatra) Ha valakinek van valami ötlete, vagy lelombozó tippje:) megköszönném. A váltó garanciás, de nem ilyen egyszerű a történet.. Nekem a programkapcsoló cseréje oldotta meg az ügyet. Hasonlókat csinált nekem is a 2,2 -es anno. A levélben említett automataváltósnál kb 25 be fájt egy felújított programkapcsoló. Ha ilyen gondok is vannak, tutira vidd el szervizbe (ne márkaszervizbe)... _Ott megejtik az olajcserét is majd ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lionbridge Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Nekem a programkapcsoló cseréje oldotta meg az ügyet. Hasonlókat csinált nekem is a 2,2 -es anno. A levélben említett automataváltósnál kb 25 be fájt egy felújított programkapcsoló. Ha ilyen gondok is vannak, tutira vidd el szervizbe (ne márkaszervizbe)... _Ott megejtik az olajcserét is majd ;) Köszi szépen, az lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Az lenne a kérdésem a nagyérdeműhöz, hogy projektoros lámpába szabad-e 55W-osnál nagyobb H1-es izzót tenni a tompított helyre? A lámpára D2S és H1 55W van írva, árt neki a nagyobb (100W-os) izzó? Xenont a többi szükséges kellék hiánya miatt nem tehetünk bele. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 A D2S határozottan Xenon jele. A refibe biztos nem raknék magyobb égőt, mert müa-ra van felvíve a hajszálvékony foncsor ;) D2S helyére talán a H7 belemegy, de a gyújtópontja sztem már nem ott esz mint kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Az lenne a kérdésem a nagyérdeműhöz, hogy projektoros lámpába szabad-e 55W-osnál nagyobb H1-es izzót tenni a tompított helyre? A lámpára D2S és H1 55W van írva, árt neki a nagyobb (100W-os) izzó? Xenont a többi szükséges kellék hiánya miatt nem tehetünk bele. Köszi! Inkább tegyél bele xenont, kisebb a hőkibocsátása. A 100W-os szétéget mindent, még a vezetéket is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Az lenne a kérdésem a nagyérdeműhöz, hogy projektoros lámpába szabad-e 55W-osnál nagyobb H1-es izzót tenni a tompított helyre? A lámpára D2S és H1 55W van írva, árt neki a nagyobb (100W-os) izzó? Xenont a többi szükséges kellék hiánya miatt nem tehetünk bele. Köszi! Ahogy írták a xenonnak kevesebb a leadott hője, szal én nem tennék bele csak azt.Le kellene relézni, a foncsor meg megégne hamar.Xenonnal lehet hogy látni is fogsz... Egyébként a projektor ház foglalattal is lenne cumi a tompított helyén, oda vmi átalakító kellene... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve Május6, 2009 Megoszt Elküldve Május6, 2009 Sziasztok! Nem tudja véletlen valaki, hogy B2-ből át lehet-e építeni B1-be a komplett Xenon rendszert mindenféle mókolás nélkül? Természetesen a lámpatestek kivételével. Köszi: ntr Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május6, 2009 Megoszt Elküldve Május6, 2009 Elvileg minden megoldható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve Május6, 2009 Megoszt Elküldve Május6, 2009 Elvileg minden megoldható. Köszi! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kennny Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Hello, a 13-as hibakód az ez ha jol tudom:Lambda-szonda nincs feszültségváltozás, vajon kuka lehet a szonda? vagy lehet más is? A hiba (ki villan a check lámpa, és égve marad) akkor jelentkezik amikor a fordulat 2300-2700 köszt van, akár 1 es ben is. ÜDV! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Csatlakozó, kábelköteg... érdemes átnézni. De lehet hogy a lambda halt be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kennny Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Csatlakozó, kábelköteg... érdemes átnézni. De lehet hogy a lambda halt be. OKÉ, kösz a infot, meg skubizom a hét végen hogy mi a fene lehet ott. ÜDV!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bucy Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Sziasztok! Kellene egy kis segitség Az a problémám hogy az autónál a benzin levegő keverék dús, a motor rángat, fals levegőt nem szív és a check lámpa nem világit! ez egy 20 16v x20xev. ha valaki tud valami okosat segitségét előre is köszönöm!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gemy Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Üdv Mindenkinek! Nemrég vettem egy 1998as 2.0 16V B omegát (manuális klima), azonban van vele egy kis bajom amivel nem tudok zöld ágra vergődni: A kocsiban az előző tulaj egy másfajta rádió fejegységet használt mint a gyári, majd azt kivette és visszarakta nekem az eredetit (egy philips car 400as tipus van benne) A problémám az hogy a multikormány nem müködik. a tulaj azt mondta hogy idő kell neki hogy egymásra találjanak, anno ő is szivott vele, de nem tudta elmondani hogy mi lehet a pontos megfejtés. Valami ötlet esetleg? Előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Üdv Mindenkinek! Nemrég vettem egy 1998as 2.0 16V B omegát (manuális klima), azonban van vele egy kis bajom amivel nem tudok zöld ágra vergődni: A kocsiban az előző tulaj egy másfajta rádió fejegységet használt mint a gyári, majd azt kivette és visszarakta nekem az eredetit (egy philips car 400as tipus van benne) A problémám az hogy a multikormány nem müködik. a tulaj azt mondta hogy idő kell neki hogy egymásra találjanak, anno ő is szivott vele, de nem tudta elmondani hogy mi lehet a pontos megfejtés. Valami ötlet esetleg? Előre is köszönöm!!! El van vágva egy vezeték sztem a kábelkötegben ami a rádióhoz megy.Nekem tettek be nem gyárit a gyári helyére mert nem olvasta az írott CD-t, és akkor a figura vagdosott - úgy emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mszacs Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 üdv mindenki! segítséget szeretnék kérni gyújtáskapcsoló ügyben.úgy néz ki szétesett az előbb említett része az autónak,mivel ha megpróbálom beindítani nem indul viszont ha kiveszem a kulcsot akkor is világítanak a lámpák amik gyujtás alatt világítanak :-). van valami egyszerű módja hogy megjavítsam vagy egyből csere? köszönöm!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Szia! Szerintem nem érdemes kínlódni vele, mert ha meg is tudod csinálni lehet, hogy megint szétmegy. Jobban jársz ha kicseréled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GabeszVp Elküldve Június15, 2009 Megoszt Elküldve Június15, 2009 Üdv mindenki. Erre varrjatok gombot. omega B X20SE digit klima, BC 1996 Tünetek: -Ha ráadom a gyújtást a belső keringetést hallom nyitogatni, ha leveszem ugyanez, kapcsolóra nem reagál. -BC háttérvilágítása villog gyújtáson, ha kapcsolok neki helyzetjelzőt akkor megjavul, de lassan erősödik fel a fénye. Ja és csak menet közben villog rendszertelenül, álló helyben járó motorral nem ég egyáltalán, de maga a bc működik. Ez a két tünet egyszerre jelentkezett, minden előjel nélkül. Na ez mi a f*** lehet? Előre is köszi mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csumpala Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Sziasztok ! Lenne egy kis problémám és segítséget szeretnék kérni. Tegnap előtt reggel mikor indítottam az autót nem aludt el az olajnyomás lámpa . Azonnal leállítottam az autót. Aztán még egyszer beindítottam és ekkor sem aludt el a lámpa ekkor gyorsan hátragurultam , hogy megnézzem van e olajfolyás vagy valami ekkor észleltem hogy a fék is megszűnt. Nem bírtam benyomni a pedált.Na ekkor leállítottam az autót és káromkodtam 1 jó nagyot. Azóta egy tréler elvitte az autómat egy szervizbe és kiderült , hogy a fék szervo dobban átszakadt egy gumi membrán vagy mi. Ez egyszerűnek tűnhet mert ezt ki kell cserélni. De az lenne a kérdésem , hogy a két hiba összefüggésben van e vagy két teljesen más hibáról van szó ? Esetleg valaki tudna segíteni , hol és mennyiért lehet egy ilyen dobot beszerezni illetve nehéz e kicserélni mert a szerelő azt mondta, hogy ki kell szedni szinte mindent az autóból , hogy hozzá férjen :-( Válaszotokat és segítségeseteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GabeszVp Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Tanulság Mindenkinek! Tünet: először villogó BC háttérvilágítás, majd megjavul de a belső keringetés(digit klima) önálló életet él, kapcsolójára nem reagál. Gyújtás ki be kapcsolásra nyitogat-zárogat. Hiba: Testhiba a BC-nél(nem tudni hogyan, sosincs birizgálva meg szétszedve a műszerfal) A belső keringetés áramkörén keresztül testelt a BC világítás. Javítás: BC sárga csati lehúz majd visszadug.(Talán kontakthiba, bár a sárga csati atombiztosan áll még biztosító retesze is van) Azért megjegyzem kíváncsi lennék mi okozta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gemy Elküldve Június18, 2009 Megoszt Elküldve Június18, 2009 El van vágva egy vezeték sztem a kábelkötegben ami a rádióhoz megy.Nekem tettek be nem gyárit a gyári helyére mert nem olvasta az írott CD-t, és akkor a figura vagdosott - úgy emlékszem. szóval azt mondod hogy nem kell programozni meg semmi, ha tutira össze van dugva akkor mennie kéne? a rádióra rá van dugva a 3ik csatlakozó (amin a kijelzővel is kommunikál), és benne van az összes ér aminek a rádión lévő kapcsolás szerint lennie kell. nincs ennek semmi feldolgozó doboza, vagy biztositékja ilyesmi? szerintetek hol lenne érdemes elkezdenem keresni a hibát, ha a rádiónál látszólag minden rendben van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június18, 2009 Megoszt Elküldve Június18, 2009 Esetleg a kormánykerék alatti átvezető szalag rossz. Az biztos, hogy nem kell tanítani, és semmilyen doboza nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GabeszVp Elküldve Június19, 2009 Megoszt Elküldve Június19, 2009 Sziasztok ! Lenne egy kis problémám és segítséget szeretnék kérni. Tegnap előtt reggel mikor indítottam az autót nem aludt el az olajnyomás lámpa . Azonnal leállítottam az autót. Aztán még egyszer beindítottam és ekkor sem aludt el a lámpa ekkor gyorsan hátragurultam , hogy megnézzem van e olajfolyás vagy valami ekkor észleltem hogy a fék is megszűnt. Nem bírtam benyomni a pedált.Na ekkor leállítottam az autót és káromkodtam 1 jó nagyot. Azóta egy tréler elvitte az autómat egy szervizbe és kiderült , hogy a fék szervo dobban átszakadt egy gumi membrán vagy mi. Ez egyszerűnek tűnhet mert ezt ki kell cserélni. De az lenne a kérdésem , hogy a két hiba összefüggésben van e vagy két teljesen más hibáról van szó ? Esetleg valaki tudna segíteni , hol és mennyiért lehet egy ilyen dobot beszerezni illetve nehéz e kicserélni mert a szerelő azt mondta, hogy ki kell szedni szinte mindent az autóból , hogy hozzá férjen :-( Válaszotokat és segítségeseteket előre is köszönöm. Üdv. A két hiba valószínűleg teljesen független egymástól. Biztos hogy az olajnyomás lámpa égett? Mert fékhibánál is egy piros ég, de nem az olajnyomás. Fékszervódobot meg vegyél bontottat, az új elég drága ha lehet egyáltalán kapni. Bontóban olcsó, mert senkinek sem kell, mert szerencsére ritkán megy tönkre. üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZéSzabó Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Sziasztok!! Az lenne a kérdésem, hogy a gyárilag 3 funkciós kijelzővel szerelt műszerfalat ki tudom e cserélni több funkciós kijelzőjűre? Úgy értem be van e szerelve az autóba az összes szükséges jeladó, érzékelő, be van kötegelve és egyszerűen csak csoki le-csoki fel módszer?Vagy gyárilag nincs előkészítés? Autó: Omega GL 1996 év 11 hó, 2.0 16V Köszi előre is!! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts