Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Sziasztok!

Nekem az Omegámon olyan gondom van, hogy Projectoros az első lámpám és mondták, hogy a DEPO gyártmányú nem jó!!!

Ez van benne sajnos, de nagyon nem látok vele pedig bevan állítva de nagyon gyenge az erőssége, és nincsen mattulva, sárgulva a búra vagy a projector.

Mit lehetne vele tenni?

Előre is köszönöm, Kristóf

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az Omegámon olyan gondom van, hogy Projectoros az első lámpám és mondták, hogy a DEPO gyártmányú nem jó!!!

Ez van benne sajnos, de nagyon nem látok vele pedig bevan állítva de nagyon gyenge az erőssége, és nincsen mattulva, sárgulva a búra vagy a projector.

Mit lehetne vele tenni?

Előre is köszönöm, Kristóf

Nekem is Depo van, de ki fogom cserélni mert még xenonnal is elég gyenge.

Veszek bontott Hella-t vagy egy ILYET.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is Depo van, de ki fogom cserélni mert még xenonnal is elég gyenge.

Veszek bontott Hella-t vagy egy ILYET.

Nekem HELLA van xenon de az is gyenge. Ma szétszedtem az egyiket, szereztem előtte egy töröttet és a projektorházat felfoncsoroztattam (vki azt mondja semmit nem fog bírni vki meg azt hogy jó lesz - sztem nem lesz vele gáz mert a xenon eleve nem nyom annyi hőt mint a halogén, ha 2 évet így világít akkor megérte).A plexi belülről is szutyis volt ez is le lett pucolva, a lencse pedig szintén meg lett tisztítva.

A lényeg az hogy összeraktam és így már valóban brutális fénye van....azt is mondhatnám pofám leszakad úgy világít...most teszt üzem van kiderül hogy mit bír és vajon mennyire lesz tartós.

Link to comment
Megosztás:

SOS. Van egy omega 2.5D automata váltósom váltó elektronika hiba volt,(a kereskedő szerint)ki lett cserélve egy panel de továbbra is csak 3.dik fokozatba kapcsol és vész üzemmódba helyezi ismét. Mikor kicseréltettem a panelt a motor normálisan pörgött rövid ideig, most már csak max 1500-ra pörög.A váltó hibátlan át lett vizsgáltatva szakemberrel. 98-as évjáratú BMV motoros. Ha tudtok segitsetek. Valamilyen kábel hiba?

Link to comment
Megosztás:

Nekem HELLA van xenon de az is gyenge. Ma szétszedtem az egyiket, szereztem előtte egy töröttet és a projektorházat felfoncsoroztattam (vki azt mondja semmit nem fog bírni vki meg azt hogy jó lesz - sztem nem lesz vele gáz mert a xenon eleve nem nyom annyi hőt mint a halogén, ha 2 évet így világít akkor megérte).A plexi belülről is szutyis volt ez is le lett pucolva, a lencse pedig szintén meg lett tisztítva.

A lényeg az hogy összeraktam és így már valóban brutális fénye van....azt is mondhatnám pofám leszakad úgy világít...most teszt üzem van kiderül hogy mit bír és vajon mennyire lesz tartós.

Ez is megoldás. Most én is dolgozom 2 lámpán, projektort kell cserélnem bennük...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az Omegámon olyan gondom van, hogy Projectoros az első lámpám és mondták, hogy a DEPO gyártmányú nem jó!!!

Ez van benne sajnos, de nagyon nem látok vele pedig bevan állítva de nagyon gyenge az erőssége, és nincsen mattulva, sárgulva a búra vagy a projector.

Mit lehetne vele tenni?

Előre is köszönöm, Kristóf

Enyém iss Depo+xenon, de én meg vagyok vele elégedve... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Pedig igazán foglalkozhatnál szegény dieselesekkel is, legalább azokban a tipusokban, ahol rendelkezésre áll a fogyasztás jel. :huh:

Nem láttam olyat, amelyiknél rendelkezésre áll :)

Vagyis ha ki is van vezetve az ecuból, magától nem jön a jel, tech-el kell engedélyezni. Ezzel én meg már nem foglalkozom,

hogy mindenki a nyakamra járjon azért, mert épp valamelyik karakószörcsögi opel műhely nem képes beállítani neki, vagy

éppen nem is lehet...

Link to comment
Megosztás:

És szerinted jó ez a gagyi kínai? Még szarabb! Jó az a depo, csak be kell állítani frankón...

Az a helyzet, hogy nem tudom milyen lehet.

Egy ismerős rendelt ilyet, ha berakja majd meglátom mit tud.

Te már láttál ilyet, vagy csak úgy általában a kínai cuccokról rossz a véleményed?

Link to comment
Megosztás:

Na, ez engem is érdekelne.

Hol és mennyiért foncsoroztattad a projektorházat?

Gyárilag nincs foncsorozva?

Üllői út 561.

Foncsorozott az gyárilag is de az enyém már nem volt fényes és pont a ház nyomja rá a projektor lencsére a fényt.

Voltam más lámpásnál is az azt mondta xart se fog érni uolyan kaka lesz pár hónap múlva..Nekem nincs tapasztalatom még de majd kiderül.

Egyébként itt egy érdekes link a témáról.

Foncsorozás után

No persze ajánlotta hogy remek áron vegyek DEPO xenon pilácsot, a remek ár az neki 46 guriga lenne, nem akartam mondani Neki hogy azért 3db-ot veszek 5 rongy híján Patacsinál.....jó magyar jóravaló vállalokozók...

Egyébként a beállítást tényleg próbáld meg, nem hiszem ha új a lámpa hogy a fényerejével van gond.

Link to comment
Megosztás:

Foncsorozásban sztem a Calisokhoz kell fordulni. Sajnos a Calibrák projektorjában a foncsor híresen hamar megadja magát.

Igen Ők már rutinosak bár lehet hogy pont ezért a II-es punto projektorával fusizzák össze a gyári műanyag projektorházat :huh:

Ma mentem vele hosszabbat este nagyon vad.Ha bír kb 2 évet így - ami nálam max 24e km - akkor már megérte.

Link to comment
Megosztás:

Foncsorozásban sztem a Calisokhoz kell fordulni. Sajnos a Calibrák projektorjában a foncsor híresen hamar megadja magát.

A Calisok tényleg nem nagyon foncsoroztatnak, a gyári műanyag projektort sztem nem is érdemes, ha gombokért lehet kapni odaillő fémet (Punto II, ahogy a kollega is írta), bár nemtom Omegába mennyire egyszerű találni ilyet.

Link to comment
Megosztás:

A Calisok tényleg nem nagyon foncsoroztatnak, a gyári műanyag projektort sztem nem is érdemes, ha gombokért lehet kapni odaillő fémet (Punto II, ahogy a kollega is írta), bár nemtom Omegába mennyire egyszerű találni ilyet.

Én ilyen mélyen nem akarok belemászni.

Xenon van benne, elvileg kevesebb hő (egyébként gondoltam hogy vhogy megnyitom a projektorházat hogy valahova menjen a hő de végül hagytam), bírjon ki 2 évet, a plexi búra jó opel szokás szerint már úgyis sárgul egy kicsit, ha xarabb lesz mindenhogy új lámpa kell.

Link to comment
Megosztás:

Ma próbáltam ki egy MV6 -ot 96'-os, és DEPO projecktoros lámpa van benne xenon nélkül, szerintem tökéletesen lehetett látni vele sötétben.

Lenne egyébként kérdésem MV6-al kapcsolatban, csak nem tudom hol tegyem fel, szóval előre is bocs, ha nem teljesen illik ide.

Sógoromnak néztük a mait, de nincs viszonyítási alapom, hisz soha nem vezettem MV6-ot, nem tudom pontosan, hogy úgy megy e ahogy kell. Az automataváltó az tuti jó, szépen reagál, vissza is vált normálisan gázadás mértékétől függően.

A motor kontroll szépen kialszik indítás után, szvsz azzal sincs baj, viszont a fedérzeti karattyol valamit németül, valami feux...akármi stop, meg valami AR-t ír és világít a check lámpája a fedérzetinek. Gondolom az elmaradt szervízt hiányolja, de mondjátok meg ti.

Aztán az űlések fűtése nem megy egyik sem, nem tom mi lehet a hiba. minden más elektronika működik.

Menni szépen megy, mondjuk nekem a 116 lóhoz képest durva, de nem tudom hogy MV6-hoz képest jó e, de kb 30-40-ről lelépve kb 60m alatt 100-on lett sima D-ben.

Ami zavar, hogy az olajbetöltő sapkáját levéve hihetetlen takony fogadott, ami látszólag csak a sapkától 5-6cm mélyre megy. a víz tiszta, az olajnívó patyolat, olaj tiszta, apaljáraton nem gőzöl vissza, és a télen vagy 3-szor mentek vele. Szerintetek, hengerfej, vagy csak gusztustalanul sok lecsapódás (egy szelet kenyeret simán megkennék belőle).

Egyébként az emberke nem várt, mert úgy volt hogy nem megyünk, akkor hozta ki az aksit, betette és 2-őt fordult és indult, tőkecirip kb 3 perc után totál elhalgatott.

A vízpumpának hangja van, de saját bevallása szerint erősen ajánlott a teljes vezérlés csere, ill olajok és vonzataik.

A motor szépen jár, mármint egyenletesen, ilyen gondot nem vettem észre, nem gőzöl a pufó, stb.

Mennyi egy ilyennek az olaj ész szűrők, meg komplett vezérlés mondjuk nem szakszervízben?

Honnan veszem észre (tipikus jelek) hogy esetleg nem 170000-van a kocsiban, hanem 270000?

Előre is köszönet és hála.

Link to comment
Megosztás:

A magyar rendszám pont ilyen árulkodó jel :)

Hát ezt sejtettem :huh:

De most őszintén, van valami jel, amiből biztosan lehet következtetni a tutira futott kilométerre? mittomén a kipuf sortömítés pl mennyi idő után biztosan kuka? a kompresszió mennyi kell hogy legyen, ha tuti jó a motor? 10,2-10,6?

A váltót tudtam szinte biztosra kipróbálni, az rendesen dolgozik, téliből is normálisan kiveszi olyan 80-100 körül, vissza is pakol normálisan, nem dadog le 5-6000 körül sem, egyenletesen (nekem) nagyon húz, szóval látszólag jó, de nem akarok bakot lőni a sógorom pénzén. Tudom hogy használt "öreg" autó zsákbamacska, de nekem eddig bejött az opel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.