Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Elég baj ez, pedig volt ez másképp is még a nyolcvanas évek elején.

ugyan kori ez demagógia

nézd meg akkoriban mennyi mindenből választhattál (az egész bolygórol beszélek) és most mennyiből tudsz

de valóban ha nincs fogyasztás megáll minden és jön a fekete csütörtök megint...ergo egymásra vagyunk utalva :)

Link to comment
Megosztás:

Mélységesen egyetértek Dark hozzászólásával. Annyival egészíteném ki, hogy aki B Omegához fogható kényelmet, helykínálatot és menettulajdonságokat szeretne olcsóbban, az még mindig kereshet magának egy szebb állapotú A Omegát. Szerintem... :wink:

Redline na ez a demagógia:)))

Link to comment
Megosztás:

Hemi: Ugyan miért? Mutass egy másik autót, ami annyiért nyújt B Omihoz hasonló kényelmet és luxust, mint az A Omega vagy a B Senator!

Mivel nem értek annyi mindenhez mint te, ezért csak saját érzésemi és tapasztalatom után írhatom a következőket. Lehet gyér és nevetséges számodra, de ez az én véleményem:)))

1. A Omega B -t nem lehet összehasonlítani se luxusban, se kényelemben az Omega A -val. - nem vita kérdése

2. Hamár Omega A és Senator B, akkor Ford Scorpio.

Modnhatnám, hogy akkor Audi 100-as 200-as és VW Passat, de jönél nekem a sokkal drágább alkatrész árakkal. Én hozzá tenném ez is csak beszerzés kérdése illetve ismeretségé. Viszont a JÓ ÁLLAPOTU kifogása már Omega B-ből sem könnyű.

Na csá.

Link to comment
Megosztás:

Elfogadom a véleményedet, bár messzemenő következtetések levonása előtt be kellene talán ülnöd Tas Omegatorába vagy az én új Omegámba... :wink: Amúgy pedig azt mondtam, hogy ha az ember B Omegánál olcsóbban szeretne ahhoz fogható luxust és kényelmet, stb... - a Ford Scorpio és az ajudik azért nem jó példák, mert DRÁGÁBBAK a B Omegánál azonos állapotot feltételezve.

"a JÓ ÁLLAPOTU kifogása már Omega B-ből sem könnyű"

Maximálisan egyetértek. Sajnos. :) A legtöbb Omega (A v. :D csúnyán le van harcolva...

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Most legyen egy kis Omegás írogatás lányok!

Az egyik Corsa topicban böngésztem, és riasztóról volt szó. Eszembe jutott, hogy az Omegám

1. Riaszt, de ezt csendben teszi. Miután távirányítóm nincs (Ill nem műxik), nem volt mit nyomni. A gyújtás ráadására nem hagyta abba, bár beindult a motor. Bezártam kulccsal, vagy belülről, majd kinyitottam, és abbahagyta. Ha utasoldalon nyitom, néha riaszt, de nem mindig. Ennek hogy is kellene működnie?

2. Honnan tudom meg, hogy gyári-e a riasztó, vagy nem??? Kürtöt nem találok. Közelgő akksicsere miatt szeretném tudni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem gyári van és a gyári távirányítóval és kulcsal is lehet aktiválni. Legegyszerűbb onnon megtudni hogy gyári-e a riasztód hogy a b oszlopon az öv felett a tető és oszlop találkozásánál vakdugó van-e a kárpiton vagy egy kis kidudorodó izé két rácsos érzékelővel. Ha ilyened van akkor biztos hogy gyári a riasztó. Annak a dudája a bal oldalon van a motortérben a kerékdob mögött az vízelvezető müanyag alatt, olyan szerencsétlenül hogy a víz pont azon folyík keresztül. Ha nem gyárid van akkor passzolom a kérdést.

Link to comment
Megosztás:

Értem, köszönöm. Nekem is csak egy kulcsom van, és az sem infrás. Viszont megvan a kulcstartón lógó távirányító, csak nem működött. Raktam bele új elemet, de csak később tudtam meg, hogy 3 percen belül kellett volna ezt elvégezni, így lehet újraprogramozni. Bár szerintem annak ilyen szempontból már amúgy is mindegy volt. Ki tudje mióta le volt merülve, mennyire, és hányszor szedték ki az elemet, meg hogy egyáltalán elem baja volt e.

Ez az újraprogramozás hogy működik? Én anno a kövesdánhoz vittem egy diagnosztikára, és egyben kicseréletettem a távirányító elemet. Kicserélték, de visszaadták, hogy programozni kell. Kérdeztem, hogy nem kellett volna-e szólni, megkérdezni stb? De mindenesetre "nem tudták" megoldani. :?

Ja, gyári a riasztóm, (köszi Kori) tehát, hogy ne járjak azzal is így, a gyújtás levétele után 15 mp-en belül az akkusarut levenni, ha ATWS-sel van ellátva. De vajon azt honnan tudom meg????

Link to comment
Megosztás:

Mint már korábban említettem, nem működik. Igazán azt sem tudom, hogy mit kéne távirányítania, Elemet egy Opel szervízben cseréltek benne, de azt mondták hogy be kell programozni. De hogy ez alarm, vagy csak kp zár... Ennyi, gondoltam van valaki, aki már hallott ilyenről, vagy egy ismerős ismerőse tud olyat, aki már látott ehhez hasonlóról álmodó embert... :roll:

Link to comment
Megosztás:

Mint már korábban említettem, nem működik. Igazán azt sem tudom, hogy mit kéne távirányítania, Elemet egy Opel szervízben cseréltek benne, de azt mondták hogy be kell programozni. De hogy ez alarm, vagy csak kp zár... Ennyi, gondoltam van valaki, aki már hallott ilyenről, vagy egy ismerős ismerőse tud olyat, aki már látott ehhez hasonlóról álmodó embert... :roll:

vazze vegyél bele elemet (most mán tudod milyen meg mennyi kell bele, és nem is drága), aztán próbálkozzál azokkal a dolgokkal amiket itt írogattunk (gyújtás ráad, gombok nyomkod). Ha ez se megy essél pánikba és/vagy írjál ide :) :) :)

Link to comment
Megosztás:

Eegen, ez már megvolt. :roll: Elemeket is vettem 1600 forintért. Aztán a riasztó működése mellett (most épp nem szól, csak villog, de b@szottul) pánikszerűen sikerült kiszabadítani magamat. Majd még kicsit próbálkoztam, takarítgattam, és sikerült!!! :) Hiába. Nem ma kezdtem. (Nem is copott még senki ennyit vele)

Ehhez annyit, hogy én nem vagyok villanyász egy Opel szervízben. :? :?

Köszönöm a tanácsokat. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.