Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ledadogás lehet sokmindentől... alapjárati motor, kis fals levegő, hőmérséklet szenzor, légtömegmérő, stb...

Túlfesztől volt a sok hibajel. Generátor felújítás...

Opel16V TE vagy itt az elektronikai mumus.... :lol:

Megyek azt halványan ég a töltésjelző, minél több fogysztó megy annál jobban égett, ha kinyomtam valamit halványult... :lol:

Én is generátor újíttatásba vágok? (gondolom nem tölt eléggé szénkefe beteg vagy ilyesmi....??)

Egyébként következő indításnál nem csinálta..

Elküldve
Opel16V TE vagy itt az elektronikai mumus.... :lol:

Megyek azt halványan ég a töltésjelző, minél több fogysztó megy annál jobban égett, ha kinyomtam valamit halványult... :)

Én is generátor újíttatásba vágok? (gondolom nem tölt eléggé szénkefe beteg vagy ilyesmi....??)

Egyébként következő indításnál nem csinálta..

:lol: Elmondanám,hogy nekem is volt ilyen problémám, el voltam fogulva én is és hasonló rémképekbe gondolkodtam. Az volt a szitu, hogy detto ezt csinálta az enyém is, halványan, aztán erősebben, több fogyasztó erősebb fény. A megoldás érdekes volt, mert mértünk töltést és jó volt, gondolkodtunk hogy a kábel lehet szar, de azon meg nem esett feszültség. Véletlen rátapadtam kezemmel az aksira, és a saru megégetett. Kicsit volt ellenállása, gondolhatod. Atom oxidosvolt, meg is pucoltuk, meg kicseréltem a suarut, filléres tétel, és azóta kopp kopp....JÓ!!

SZP

Elküldve
:lol: Elmondanám,hogy nekem is volt ilyen problémám, el voltam fogulva én is és hasonló rémképekbe gondolkodtam. Az volt a szitu, hogy detto ezt csinálta az enyém is, halványan, aztán erősebben, több fogyasztó erősebb fény. A megoldás érdekes volt, mert mértünk töltést és jó volt, gondolkodtunk hogy a kábel lehet szar, de azon meg nem esett feszültség. Véletlen rátapadtam kezemmel az aksira, és a saru megégetett. Kicsit volt ellenállása, gondolhatod. Atom oxidosvolt, meg is pucoltuk, meg kicseréltem a suarut, filléres tétel, és azóta kopp kopp....JÓ!!

SZP

Na kössz ezt ellenőrzöm.

Érdekes mert ma sem csinálta, egyébként remélem elfelejti ezt a hülyeséget

Elküldve
Opel16V TE vagy itt az elektronikai mumus.... :lol:

Megyek azt halványan ég a töltésjelző, minél több fogysztó megy annál jobban égett, ha kinyomtam valamit halványult... :)

Én is generátor újíttatásba vágok? (gondolom nem tölt eléggé szénkefe beteg vagy ilyesmi....??)

Egyébként következő indításnál nem csinálta..

Testkábeleket kéne átnézni, meg azt a kábelt, ami a generátorról az akkura megy.

Ha minden okés, akkor valszeg generátor felújítás, de előtte azért nem árt a töltést mérni.

Úgy néz ki, hogy a nagy töltőfesz ismét hazavágta a főtengely fordzsám jeladót Brezsynél :lol:

Gyári cucc volt? Mert ha utángyári, akkor lehet azért adta fel, arról elég rosszak a tapasztalatok.

Elküldve
Testkábeleket kéne átnézni, meg azt a kábelt, ami a generátorról az akkura megy.

Ha minden okés, akkor valszeg generátor felújítás, de előtte azért nem árt a töltést mérni.

Gyári cucc volt? Mert ha utángyári, akkor lehet azért adta fel, arról elég rosszak a tapasztalatok.

Ja gyári volt.(30 rúgóért csak nem utángyári??!!)De nem 1000% hogy az vágta haza (csak99% :lol: :lol: ).Garis cucc....

Elküldve

Szevasztok.

Kellene 1kis segítség.

B-s omi bőrüléseit (Recaro memóriás, ülésfűtéssel elől hátul) bepakoltam A-s Omiba.

A gondom az, hogy az ülésfűtést az istennek sem tudom elindítani rajta. Van valami trükje, elektronikája, vagy csak simán 12v kell neki.

Köszönöm, és várom a tippeket.

Elküldve

Elvileg csak egy test kell a barna vezetékre, és egy + 12V a fekete-piros ill. a fekete-sárga vezetékekre. Azonban sokszor szálszakadt a fűtés, vagy az ülésben lévő hőkapcsoló adja meg magát.

Elküldve
Elvileg csak egy test kell a barna vezetékre, és egy + 12V a fekete-piros ill. a fekete-sárga vezetékekre. Azonban sokszor szálszakadt a fűtés, vagy az ülésben lévő hőkapcsoló adja meg magát.

Ahha.

Az a helyzet, hogy vesz fel áramot, ellenállása pedig 2-3 ohm. Ezért gondoltam, hogy nem lehet szálszakadt, de még az életben nem szedtem szét ilyet, illetve nem tudom (csak elképzelni) hogyan működik.

Gondolom Bi-metál van benne, ami hőre old, csak azt nem értem ha szakadt, akkor mért mutat szinte rövidzárat?

Teljesen tanácstalan vagyok. Meg sajnos a kocsi is tesómnál van a hétvégéig, úgyhogy addig jegelem dolgot, ha van tipp, tapasztalat, várom. Üdv.

Elküldve

Üdv Mindenkinek.

Meg kéne nézned, hogy az üléslap szivacsában vannak-e lyukak oda szokták betuszkolni a szabályzó elektronikát.

Külön van a ülésfűtésnek is, mivel ezek elektronikusan szabályozzák a hőfokot.

Sajna szinte csak kiszedve lehet meg javítani.

Ha esetleg megtalálod az szabályzó elektronikát akkor tudok további segítséget adni.

Mondjuk körülményes, és nagyon költséges javítani.

Üdv Oszi.

Elküldve
Üdv Mindenkinek.

Meg kéne nézned, hogy az üléslap szivacsában vannak-e lyukak oda szokták betuszkolni a szabályzó elektronikát.

Külön van a ülésfűtésnek is, mivel ezek elektronikusan szabályozzák a hőfokot.

Sajna szinte csak kiszedve lehet meg javítani.

Ha esetleg megtalálod az szabályzó elektronikát akkor tudok további segítséget adni.

Mondjuk körülményes, és nagyon költséges javítani.

Üdv Oszi.

Szerintem B1-ben nincs elektronika....B2ben valóban ott van,abból érdemes kivezetékelni alulra.

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Nemrégiben vásároltam egy opel omega B 2,5td-t. Digit klimás. Tegnap reggel a középkonzolon nem működött

az irány váltó kapcsoló (lábra,ablakra,stb). A fűtőmotor az működik, de se a hőfokot se a befúvandó levegő irányát nem tudom szabályozni.

Világít a Check felirat a müszerfalon. Szeretném megkérdezni, hogy elsősorban mit kéne megnéznem, és ha hibakódot kell olvastatnom hol tudom

megtenni.

Előre is köszönöm! Zsozs!

Elküldve

Ha a Check felirat világít, akkor ki is kell írnia mi a baja, azt nem tudod kivillogni. Sztem esélyes a vezérlőpanel csere. De majd olyan mondjon véleményt, akinek digites kocsija van. Amúgy, ha visszaolvasol, elég sok gondra lett már válasz a topikban.

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Nemrégiben vásároltam egy opel omega B 2,5td-t. Digit klimás. Tegnap reggel a középkonzolon nem működött

az irány váltó kapcsoló (lábra,ablakra,stb). A fűtőmotor az működik, de se a hőfokot se a befúvandó levegő irányát nem tudom szabályozni.

Világít a Check felirat a müszerfalon. Szeretném megkérdezni, hogy elsősorban mit kéne megnéznem, és ha hibakódot kell olvastatnom hol tudom

megtenni.

Előre is köszönöm! Zsozs!

Szia!

Én segíteni nem tudok ebben, max csak annyiban hogy ha nem oldódik meg a problémád, akkor van egy digit klimás középkonzolom. Ha érdekel, szólj!

Üdv Peti

Elküldve
Szia!

Én segíteni nem tudok ebben, max csak annyiban hogy ha nem oldódik meg a problémád, akkor van egy digit klimás középkonzolom. Ha érdekel, szólj!

Üdv Peti

Szia!

Érdekelne a dolog, ha adsz egy telefonszámot akkor felhívnálak evvel kapcsolatban.

Üdv: Zsozs.

Elküldve

Sziasztok!

Nekem lenne egy kérdésem:Amikor váltok és benyomom a kuplungot a műszerfalon kigyullad narancssárga alapon egy motor jel amin egy villám van.Ha túl gyorsan engedem fel a (a kuplungot) akkor egyszerűen visszafojt az autó de nagyon és csak ez után gyorsul tovább.A szerelő egyszerűen nem tudja miért lehet.Remélem itt már valaki találkozott ezzel a problémával és tud nekem segíteni.köszi

Elküldve
Sziasztok!

Nekem lenne egy kérdésem:Amikor váltok és benyomom a kuplungot a műszerfalon kigyullad narancssárga alapon egy motor jel amin egy villám van.Ha túl gyorsan engedem fel a (a kuplungot) akkor egyszerűen visszafojt az autó de nagyon és csak ez után gyorsul tovább.A szerelő egyszerűen nem tudja miért lehet.Remélem itt már valaki találkozott ezzel a problémával és tud nekem segíteni.köszi

Cseréld le a szerelődet, de nagyon sürgősen...

Elküldve
Cseréld le a szerelődet, de nagyon sürgősen...

Oké öm jogos.Mondjuk úgy h korlátozottak a lehetőségeim :lol: Azért fordultam hozzátok szóval ha valakinek van ötlete kérem írjon!

Elküldve
Oké öm jogos.Mondjuk úgy h korlátozottak a lehetőségeim :lol: Azért fordultam hozzátok szóval ha valakinek van ötlete kérem írjon!

Nem vicc, aki ennyire kókler, az nem szerelő. Az valami üzemanyag gond lehet, esetleg valamelyik szonda...

Elküldve
Nem vicc, aki ennyire kókler, az nem szerelő. Az valami üzemanyag gond lehet, esetleg valamelyik szonda...

Oké oké csak gondoltam h talán itt találkozott már valaki hasonló gondokkal.Azért köszi a segítséget :lol:

Elküldve
Üdv Mindenkinek.

Meg kéne nézned, hogy az üléslap szivacsában vannak-e lyukak oda szokták betuszkolni a szabályzó elektronikát.

Külön van a ülésfűtésnek is, mivel ezek elektronikusan szabályozzák a hőfokot.

Sajna szinte csak kiszedve lehet meg javítani.

Ha esetleg megtalálod az szabályzó elektronikát akkor tudok további segítséget adni.

Mondjuk körülményes, és nagyon költséges javítani.

Üdv Oszi.

Kori, Fűrészoszkár, GsiZoli köszönöm a hozzászólásokat, amint lesz időm vele foglalkozni, vissza fogok jelezni ide, mi volt a probléma.

Üdv 4all!

  • 5 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Sajnos nem találtam más helyet a kérdésemnek, bocsi, ha nem idevaló.

95-ös Omega Caravanom van, amiben ülést szeretnék cserélni.

Konkrétan: jelenleg nem fűthető plüss van benne, ezt szeretném lecserélni füthető, memóriás bőrre.

A kérdés az lenne, hogy ha megvan minden cucc hozzá, ülés, kapcsolók, vezérlő, stb, be lehet szerelni?

Arra gondolok, hogy Vectrás előéletemből tapasztalat volt, hogy valami már be van kábelezve az autóban, csak ugyebár nem azzal a felszereltséggel futott le a gyártószalagról.

Vagyis a gyár előkészítette, stb.

Na, biztos értitek, mire gondolok.

Előre is köszi a válaszokat.

Elküldve
Sziasztok!

Sajnos nem találtam más helyet a kérdésemnek, bocsi, ha nem idevaló.

95-ös Omega Caravanom van, amiben ülést szeretnék cserélni.

Konkrétan: jelenleg nem fűthető plüss van benne, ezt szeretném lecserélni füthető, memóriás bőrre.

A kérdés az lenne, hogy ha megvan minden cucc hozzá, ülés, kapcsolók, vezérlő, stb, be lehet szerelni?

Arra gondolok, hogy Vectrás előéletemből tapasztalat volt, hogy valami már be van kábelezve az autóban, csak ugyebár nem azzal a felszereltséggel futott le a gyártószalagról.

Vagyis a gyár előkészítette, stb.

Na, biztos értitek, mire gondolok.

Előre is köszi a válaszokat.

Ebbe futottam bele én is... Beraktam az ülésfűtés kapcsolóit, és láss csodát világítottak, mind a háttérvilágítás, mind kapcsolásra a visszajelző. Akkor jött a megdöbbenés, mikor az ülés alatt viszont nem volt ott a csati... Az egésznek a lényege, hogy a vezetőoldali a oszlop tövében "vesztek" el a vezetékek - ha esetleg hasonlóan járnál... B) (két nagy csati a burkolat alatt, befelé bement a kábel, kifelé már tüske sem volt, nem hogy kábel)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.