Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Mostmár idegesít a dolog, úgyhogy gondoltam megkérdezem: nem először vettem már észre, hogy miután leállítom a kocsit, kiveszem a kulcsot, az MELEG! Nem nagyon, de eléggé ahhoz, hogy feltűnjön, és idegesítsen, és nem kell vele hosszútávon menni ehhez... Kontakthibás lehet a gyújtáskapcsolóm, vagy miért melegedhet? Egyáltalán járt már így valaki?

Üdv: Crime

Elküldve
Sziasztok!

Mostmár idegesít a dolog, úgyhogy gondoltam megkérdezem: nem először vettem már észre, hogy miután leállítom a kocsit, kiveszem a kulcsot, az MELEG! Nem nagyon, de eléggé ahhoz, hogy feltűnjön, és idegesítsen, és nem kell vele hosszútávon menni ehhez... Kontakthibás lehet a gyújtáskapcsolóm, vagy miért melegedhet? Egyáltalán járt már így valaki?

Üdv: Crime

Szintén zenész...Első tippem a forró műszerfal volt, de néha olyan meleg, hogy éget...

Következő ötlet a gyújtáskapcsoló melegedése...

Elküldve
Sziasztok!

Mostmár idegesít a dolog, úgyhogy gondoltam megkérdezem: nem először vettem már észre, hogy miután leállítom a kocsit, kiveszem a kulcsot, az MELEG! Nem nagyon, de eléggé ahhoz, hogy feltűnjön, és idegesítsen, és nem kell vele hosszútávon menni ehhez... Kontakthibás lehet a gyújtáskapcsolóm, vagy miért melegedhet? Egyáltalán járt már így valaki?

Üdv: Crime

Lekapod a kormányburkolatot (3 perc), és menet közben lehúzódva nézd meg néha, mennyire melegszik a

gyújtáskapcsoló betét... ha az a ludas, cseréld, mielőtt nagyobb gond lenne. asszem párezer ft.

Elküldve
Sziasztok!

Mostmár idegesít a dolog, úgyhogy gondoltam megkérdezem: nem először vettem már észre, hogy miután leállítom a kocsit, kiveszem a kulcsot, az MELEG! Nem nagyon, de eléggé ahhoz, hogy feltűnjön, és idegesítsen, és nem kell vele hosszútávon menni ehhez... Kontakthibás lehet a gyújtáskapcsolóm, vagy miért melegedhet? Egyáltalán járt már így valaki?

Üdv: Crime

Nekem már 1szer füstölt a kormány mögött az 1. Rekordom. Tél volt, és a forró kulcsot a fűtésre írtam, a füstig. = Gyujt.kapcsoló kontaktok tisztítása után minden ok lett. DE: elöbb mint szétkapnád, ha napon áll a vas, előbb mint beteszed a kulcsot, tapogasd meg a zárat. Lehet hogy már alapban meleg a naptol..

Elküldve

Sziasztok,

A legújjabb hibám: teletankoltam a verdát, és azt írta ki, hogy 970km-t tudok vele menni hmmm... eddig a legmagasabb becslés 721km volt amivel elmentem 700km-t, de átlagba teletanknál 600-650km között, csak nem valami újjabb jeladó hiba?

Ha valakinek van ötlete írjon.

Köszönöm

üdv.: Taylor

Amúgy nekem is forró néha a kulcsom, de ezzel már nincs energiám foglalkozni, majd kiadja magát.

Elküldve
Nekem már 1szer füstölt a kormány mögött az 1. Rekordom. Tél volt, és a forró kulcsot a fűtésre írtam, a füstig. = Gyujt.kapcsoló kontaktok tisztítása után minden ok lett. DE: elöbb mint szétkapnád, ha napon áll a vas, előbb mint beteszed a kulcsot, tapogasd meg a zárat. Lehet hogy már alapban meleg a naptol..

Most legutóbb este produkálta, tehát nem a nap a ludas. Majd megnézem a kontaktjait akkor, de "megnyugtat", hogy nem csak én tapasztaltam ilyet... :lol:

Más:

Kétcsatis BC-be keresek kijelzőt, vagy pixelhibás BC-t veszek olcsón (értsd: a legutóbbit 3e-ért vettem postával, többet nem is adok érte). Jöhet privibe!

Üdv: Crime

Elküldve

Sziasztok,

Mitől van az, hogy a kuplung kinyomásakor a fordulat 2000, 1500, majd megint 2000, aztán alapjárat? A fordulatszám mérő szépen lassan kullog vissza 800-ra

Köszi

Tay

Elküldve

Sziaztok azt szeretném kérdezni hogy b omega-hoz vettunk egy univerzális lambda szonda és nem tudjuk hogy kell bekötni mert a lambda szondán van (2x fehér,szürke.fekete) ami pedig benne volt azon pedig (fehér,sárga,piros,fekete) azt szertném tudni hogy kell bekötni? elöre is köszönöm.

Elküldve
Sziaztok azt szeretném kérdezni hogy b omega-hoz vettunk egy univerzális lambda szonda és nem tudjuk hogy kell bekötni mert a lambda szondán van (2x fehér,szürke.fekete) ami pedig benne volt azon pedig (fehér,sárga,piros,fekete) azt szertném tudni hogy kell bekötni? elöre is köszönöm.

Nem adtak valami leírást hozzá, hogy melyik vezetéke micsoda? Elvileg 2 a fűtésé, a másik 2 maga a szondakimenet. Mi a motorkódja az autónak?

Elküldve
Nem adtak valami leírást hozzá, hogy melyik vezetéke micsoda? Elvileg 2 a fűtésé, a másik 2 maga a szondakimenet. Mi a motorkódja az autónak?

volt hozzá leírás csak amiket irt színek azok nem egyeztek meg motorkódja X 20 XEV

Elküldve

Sziasztok!

A klímahűtő ventilátort csak hűtővel együtt lehet leszedni? Megszorult szegény... :lol: Illetve van értelme? Tudom én azt csapágyazni, vagy egyáltalán szétbontani? Vagy cserés a dolog?

Crime

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

Régen írtam, de azért olvasom a fórumot. :lol:

Azért is írtam régen, mert felmerült az Omi cseréje. Asszony nem bízik benne, ugyanis produkált pár leállást és rángatást nála, meg nem egyszer leszívta az akksit a leállítás után még működő venti. Erősen generátorra gyanakodtam, a szerelő igazolta is a gyanúmat. Felújítás, holnap kiderül, hogy így jó lesz-e. Megtudtam még 1-2 dolgot:

- rákérdeztem az elektromos vízkeringetőre, a szerelő szerint ilyen nincs az autóban (?),

- az AC a diagnosztika szerint keveset szállít: ezért indulhat nehezen. Sőt: a múltkor gázon mentem, egyszercsak kiírta BC, hogy még 50km-t tehetek meg benyával. Mondom ez hülye. Aztán a szám elkezdett szépen fogyni: nem tudom pontosan, hogy müxik a gáz, de az lehet, hogy kap mellé egy kis benyát is és ezért megy szarul??? Gázon nem kellene kikapcsolnia az AC-t?

Meg még 1: a szekunder levegő kompresszor (vagy mi a neve - ami a kat.-ba fúj levegőt indításkor) egy jó ideje nem müxik. Foglalkozzak vele, vagy nem lesz baja ettől az autónak?

Nem is mondom, milyen autókat néztem meg, a szomorú az, hogy a kereskedők vagy be se számolnák az Omit vagy 200-350e között mondanak rá árat...

(Amúgy a X20XE G Astra egész jól megy...)

Elküldve
...rákérdeztem az elektromos vízkeringetőre, a szerelő szerint ilyen nincs az autóban (?)...

V6-ban tuti hogy van, a többiben asszem télleg nincs, bár a dízeleket nem ismerem.

Elküldve
Dieselben is van.

Az a poén, hogy a hűtőnél nekem is fent van a figyelmeztető matrica, hogy bármikor elindulhat a venti (ennek ugye nem lenne értelme az elektromos forgatás nélkül), de ha leveszem a gyújtást leállnak a ventik (már ha mennek :lol: erre valaki választ?). Tehát a kis kétezresben nincs vízforgatás, legalábbis az enyémben!

Elküldve

Sziaztok azt szeretném kérdezni hogy b omega-hoz vettunk egy univerzális lambda szonda és nem tudjuk hogy kell bekötni mert a lambda szondán van (2x fehér,szürke.fekete) ami pedig benne volt azon pedig (fehér,sárga,piros,fekete) azt szertném tudni hogy kell bekötni? elöre is köszönöm.

Elküldve
Sziaztok azt szeretném kérdezni hogy b omega-hoz vettunk egy univerzális lambda szonda és nem tudjuk hogy kell bekötni mert a lambda szondán van (2x fehér,szürke.fekete) ami pedig benne volt azon pedig (fehér,sárga,piros,fekete) azt szertném tudni hogy kell bekötni? elöre is köszönöm.

Sztem ne is nagyon próbálkozz az univerzális cuccokkal, nem fog rendesen működni az ECU-val (legalábbis kicsi az esélye, és a gyakorlat ezt igazolja), ez nem kis fogyasztásnövekedést eredményezhet(nameg egyéb nem kívánatos dolgokat).

Egyébként az Omi lambdájának kiosztása: fűtés+:piros, fűtés-:fehér, jel kimenet:fekete, jel be: sárga

Univerzális lambda kiosztását passzolom.

Sky

Elküldve
Az a poén, hogy a hűtőnél nekem is fent van a figyelmeztető matrica, hogy bármikor elindulhat a venti (ennek ugye nem lenne értelme az elektromos forgatás nélkül), de ha leveszem a gyújtást leállnak a ventik (már ha mennek :lol: erre valaki választ?). Tehát a kis kétezresben nincs vízforgatás, legalábbis az enyémben!

De van értelme, mégpedig a gravitációs keringés elég nagy a nagy vízjáratok miatt.

Ne aggódj, a x20xev-ben sincs elektromos keringtetés, és ha leveszem a gyújtást, nekem is leáll a venti...

Elküldve
Hali

x20xev hez hol érdemes milyen fajtát és mennyiért lehet venni jeladót a főtengelyhez meg a veztengelyhez?Üdv

Dani

Csak a gyárit javasolják hozzá, bár nem olcsó.

Elküldve
Hali

x20xev hez hol érdemes milyen fajtát és mennyiért lehet venni jeladót a főtengelyhez meg a veztengelyhez?Üdv

Dani

Hali.

A gyári főtengely jeladó 35-40 közt van. Tavaly cseréltettem. Méretéhez képest nagyon drága . Mellékesen nem tudom mi tud benne szétmeni :lol:

Elküldve
Hali.

A gyári főtengely jeladó 35-40 közt van. Tavaly cseréltettem. Méretéhez képest nagyon drága . Mellékesen nem tudom mi tud benne szétmeni :lol:

Azért az elég sok , én májusban cseréltem MV6-ban mert néha elfelejtett beindulni,ebba volt a gyári 22eFt-kedvezmény.A 2000-esbe ennyivel drágább?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.