Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Helloka!

Nekem akkor csinált ilyet a kocsi, ha túl sokat nyomogattam egyszerre és "besokallt" a központi egység.(Persze amikor még működött) :rolleyes:

De lehet, hogy akad valamelyik központi zár, vagy meghalt. Szerintem ez egy védelmi rendszer, hogy ne tudd túlterhelni a központi zár motorjait, de lehet a biztosíték ment ki(nem tudom van neki) de nézd át bizti táblát.

Nah pacsek

Köszi a segítséget, pár óra elteltével magától megjavult, ennek 2 napja, azóta sem rendetlenkedett.

By.: Taylor

Elküldve
Köszi a segítséget, pár óra elteltével magától megjavult, ennek 2 napja, azóta sem rendetlenkedett.

By.: Taylor

Nincsen mit, nagyon szívesen, de ha kell a kezelési útmutató akkor:IDE kattintasz és letudod tölteni. Sok hasznos infó van benne...

Nah pacsek, Edy

Elküldve

Öcsém szokott így lenni, hogy majdcsak megjavul. Általában elég türelmes :rolleyes: A jobboldali centrálja szarakodott, de fél év után megjavult.

Elküldve
Hello!

Hát én kereken 7pénzért vettem, de ez nagyon olcsónak mondható,mert bontóban 15pénzt kérnek érte...kb, de embere váltogatja.

Figyelj kapcsold be a klímát, majd az AUTÓ és a OFF gombot tartsd lenyomva min. 5s ig egyszerre, ha nem sikerül próbáld úgy hogy fordítva lényeg, hogy maradjon bekapcsolva ne tűnjön el a hőfok meg semmi...szinkronba hozza a klíma kompresszort és a ventilátort, de pontosan mit csinál nem tudom. ;) Nekem bejött, mert néha szarakszik a klíma, de nekem már nem ír hibát. Nem olyan nagy szám kiszedni,ha tudod mit keresel... ;) Én nem tudtam, de meglett, a kesztyűtartó ki, a jobb oldalsó levegő befújót is ki kell szedni, mert ott is van egy csavar ami tartja a kesztyűtartót...ha ez meg van lehasalsz és felnézel a kesztyűtartó helyére és látni fogod a vastag csövet, abba bele megy 4+2 vezeték, a négy együtt van és maradék kettő vastag piros és egy fekete, ventit irányítja...Azt kipattintod és meg is van... vigyázz a pöckökre mert vannak :rolleyes: Sok sikert, ha nem megy írj...jah kesztyűtartót csak úgy tudod kiszedni, ha a légszák takaró fedelét tartó 3 torz csavart is kiszeded...ott is vannak csavarok...amik a kesztyűtartót fogják, meg a látható kettő belül...

Ha nem megy írj!Pacsek, Edy

Szia!

Ez lenne az?

337330905k_p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Szia!

Ez lenne az?

Igen. Ő az,de ez 98'tól van ez a sok sok lábú. Most nekem is ilyen, van...még (kop-kop-kop) jó! :rolleyes:

Mi a baja?Ez az új vagy ezt szedted ki?

Nah pacsek, Edy

Elküldve
Igen. Ő az,de ez 98'tól van ez a sok sok lábú. Most nekem is ilyen, van...még (kop-kop-kop) jó! :rolleyes:

Mi a baja?Ez az új vagy ezt szedted ki?

Nah pacsek, Edy

Ez az új (bontott)

4000 ért szereztem.

Remélem jó lesz az én 96-os autómba.

Elküldve

A fickó akitől vettem először 10000-et kért érte, de én úgy emlékeztem, hogy az újra írtad a 7000-et.

Mondtam neki, hogy az új 7000, így oda adta 4000-ért.

Most néztem az új 46800 ft.

Nem szándékosan, de átvertem, na mindegy mostmár ez van.

Elküldve
A fickó akitől vettem először 10000-et kért érte, de én úgy emlékeztem, hogy az újra írtad a 7000-et.

Mondtam neki, hogy az új 7000, így oda adta 4000-ért.

Most néztem az új 46800 ft.

Nem szándékosan, de átvertem, na mindegy mostmár ez van.

Az komoly! :rolleyes: Jól nyomod!Nagyon jól jártál vele, ha működik!Nekem is ilyen van most benne és az enyém is 96'-os. Nekem fainul viszi.

Jó ára van az újnak!

Na remélem neked is jó lesz ;)

Pacsek, Edy

Elküldve
Az komoly! :rolleyes: Jól nyomod!Nagyon jól jártál vele, ha működik!Nekem is ilyen van most benne és az enyém is 96'-os. Nekem fainul viszi.

Jó ára van az újnak!

Na remélem neked is jó lesz ;)

Pacsek, Edy

Nekiálltam szétszedni, de fönt a kesztyűtartó tetejénél a 3 torx csavar közül a középső kivan kopva.

Nem tudom hogy szedjem ki mert elforog benne a kulcs.

Fogóval nem lehet hozzáférni.

Elküldve

Sziasztok!

Ismét egy kis segítséget kérnék,

Az egyik: a riasztóm a leglehetetlenebb helyzetekbe ( csak lezárt llapotban ) bekapcsol, nem tudom mitől, eddig próbáltam az esős párára fogni, de ma is megszólalt, és sütött a nap, ez egyre sűrűbben játsza el.

A másik nagyon fontos, hogy nem húz a lelkem, és gondoltam rá tetetem a gépre milyen hibakódot ad. Vezérműtengely jeladó hibát jelez, azt mondták nálam okosabbak, hogy ez mindig a megfelelő helyzetbe állítja a gyujtást, és ez most nem történik meg, mivel nem ad jelet. Mennyibe kerül egy jeladó, és hogyan lehet kiszedni?

Köszi

By.: Taylor

Elküldve

Öcsém gyári riasztója is állandóan bekapcsolt, mikor elkezdte sütni a nap az autót, és felmelegedett az utastér. Ő kikötötte a dudákat. Hátránya, hogy most nem tud hangjelzést (dudálni) adni.

Második kérdést passzolom.

Elküldve
Sziasztok!

Ismét egy kis segítséget kérnék,

Az egyik: a riasztóm a leglehetetlenebb helyzetekbe ( csak lezárt llapotban ) bekapcsol, nem tudom mitől, eddig próbáltam az esős párára fogni, de ma is megszólalt, és sütött a nap, ez egyre sűrűbben játsza el.

A másik nagyon fontos, hogy nem húz a lelkem, és gondoltam rá tetetem a gépre milyen hibakódot ad. Vezérműtengely jeladó hibát jelez, azt mondták nálam okosabbak, hogy ez mindig a megfelelő helyzetbe állítja a gyujtást, és ez most nem történik meg, mivel nem ad jelet. Mennyibe kerül egy jeladó, és hogyan lehet kiszedni?

Köszi

By.: Taylor

Én pár hónapja vettem főtengely és vezérműtengely jeladót, a kettő 60000 ft. körül volt.

Elküldve

Sziasztok,

Cseréltettem vezérműtengely jeladót, ( amúgy 14.000huf ) és a hiba nem szűnt meg. Gurultam ki a szerelőtől amikor visszajött a hiba az új szenzorral. A szerelő azt mondta, hogy nagy valószínüséggel a computer lesz a hibás, ami bontottan 45e, ha a sajátomat javíttatom 60e huf. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, akkor írjon, mert nem tudom mit csináljak. Ha bontott computert veszek mi a gari, hogy az nem megy tönkre, ha javíttatom akkor miért ilyen b....tt drága, ha monjdjuk csak egy IC-t, vagy egy ellenállást cserélnek. Kinek ment már szét a computer?

Köszi a segítséget

By: Taylor

Elküldve

Más jellegű kérdés...

Okosan rájöttem, hogy a rádiós táv használatával fel tudom húzni az ablakokat.

De... Csak addig húzza az ablakot felfele, amíg a gombot nyomva tartom.

Lehet ezt valahogy automatizálni (vagyis gomb 1x megnyom, ajtók lezárnak, ablak felhúz) egyszerű módon, vagy hackolni kell egy tartó elektronikát?

Elküldve
Sziasztok,

Cseréltettem vezérműtengely jeladót, ( amúgy 14.000huf ) és a hiba nem szűnt meg. Gurultam ki a szerelőtől amikor visszajött a hiba az új szenzorral. A szerelő azt mondta, hogy nagy valószínüséggel a computer lesz a hibás, ami bontottan 45e, ha a sajátomat javíttatom 60e huf. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, akkor írjon, mert nem tudom mit csináljak. Ha bontott computert veszek mi a gari, hogy az nem megy tönkre, ha javíttatom akkor miért ilyen b....tt drága, ha monjdjuk csak egy IC-t, vagy egy ellenállást cserélnek. Kinek ment már szét a computer?

Köszi a segítséget

By: Taylor

Csak ezt a vezérműjeladót jelzi hibának?

Gyárit vettél bele ugye??

Folyamatosan vagy néha megszűnik?

A haverna 2x cserélt egymás után és a megoldás az volt hogy a kábele kontaktos volt, szóval mielőtt az egész autót kicseréled kicsit rángasd meg a kábelét nehogy vmi ilyen legyen Nálad is.

Elküldve
Sziasztok,

Cseréltettem vezérműtengely jeladót, ( amúgy 14.000huf )

By: Taylor

Hát akkor az utángyártott szerintem, vagy nagyon olcsón vetted.

Engem nagyon lebeszéltek az utángyártott érzékelőkről.

Szerintem nem érdemes ezen spórolni, a gyári kb. egy tizessel drágább.

Elküldve
Más jellegű kérdés...

Okosan rájöttem, hogy a rádiós táv használatával fel tudom húzni az ablakokat.

De... Csak addig húzza az ablakot felfele, amíg a gombot nyomva tartom.

Lehet ezt valahogy automatizálni (vagyis gomb 1x megnyom, ajtók lezárnak, ablak felhúz) egyszerű módon, vagy hackolni kell egy tartó elektronikát?

Csak addig húzza amíg nyodod. Nem tudom, lehet-e hekkelni. Nekem inkább a lehúzás funkció hiányzik. Király lenne, ha egy gombnyomásra szellőzne az autó.

Elküldve
Csak addig húzza amíg nyodod. Nem tudom, lehet-e hekkelni. Nekem inkább a lehúzás funkció hiányzik. Király lenne, ha egy gombnyomásra szellőzne az autó.

Biztos lehet hackolni. Na majd hétvégén végigbogarászom a kapcsolást, meg megnézem a riasztót, hogy milyen megoldással lehet az ablakokat zárással együtt felhúzni...

Elküldve
Biztos lehet hackolni. Na majd hétvégén végigbogarászom a kapcsolást, meg megnézem a riasztót, hogy milyen megoldással lehet az ablakokat zárással együtt felhúzni...

Nekem a riasztóm oldotta meg ezt a problémát (persze nem gyári): A lezárást követően a gyári központizár vezérlőnek 30s-ig küld zárásjelet, azt imitálva, hogy elfordítva tartom a kulcsot (vagy nyomva a távirányító gombját), és felmennek az ablakok... Azért egy fél délutánt elszenvedtem vele, mire rájöttem mit, és legfőképpen hogyan... :lol:

Elküldve
Csak ezt a vezérműjeladót jelzi hibának?

Gyárit vettél bele ugye??

Folyamatosan vagy néha megszűnik?

A haverna 2x cserélt egymás után és a megoldás az volt hogy a kábele kontaktos volt, szóval mielőtt az egész autót kicseréled kicsit rángasd meg a kábelét nehogy vmi ilyen legyen Nálad is.

Hy,

Igen csak jeladó hibát jelez, más hiba nem volt a gépben.

Nem tudom, hogy gyári volt-e, a jeladó vagy sem, mielőtt még szerelőhöz vittem volna a neten utána néztem a legolcsóbb amit találtam 21.000huf volt.

Amikor visszarakattam a régit, két napig nem is jelzett hibát, ma reggel viszont már hibát jelzett. Tehát mondhatni, hogy nem folyamatos a jelzés.

Köszi az infót, kipróbálom ezt a kontakt dolgot.

Üdv.: Taylor

Elküldve
Hy,

Igen csak jeladó hibát jelez, más hiba nem volt a gépben.

Nem tudom, hogy gyári volt-e, a jeladó vagy sem, mielőtt még szerelőhöz vittem volna a neten utána néztem a legolcsóbb amit találtam 21.000huf volt.

Amikor visszarakattam a régit, két napig nem is jelzett hibát, ma reggel viszont már hibát jelzett. Tehát mondhatni, hogy nem folyamatos a jelzés.

Köszi az infót, kipróbálom ezt a kontakt dolgot.

Üdv.: Taylor

Ok.

A nem gyári jeladókat/érzékelőket én sem ajánlom, szintén hallottam hogy nem jók.

Ilyenből ne spórolj csak gyárit, másik simán elképzelhető hogy amiatt jelzett újra most mert nem gyári volt benne a jeladó és az rossz volt ... a szerelő meg vezérlő egységet cseréltet....ez jó csak a Te lóvéddal kísérletezget...

Elküldve
Sziasztok,

Cseréltettem vezérműtengely jeladót, ( amúgy 14.000huf ) és a hiba nem szűnt meg. Gurultam ki a szerelőtől amikor visszajött a hiba az új szenzorral. A szerelő azt mondta, hogy nagy valószínüséggel a computer lesz a hibás, ami bontottan 45e, ha a sajátomat javíttatom 60e huf. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, akkor írjon, mert nem tudom mit csináljak. Ha bontott computert veszek mi a gari, hogy az nem megy tönkre, ha javíttatom akkor miért ilyen b....tt drága, ha monjdjuk csak egy IC-t, vagy egy ellenállást cserélnek. Kinek ment már szét a computer?

Köszi a segítséget

By: Taylor

Ez gondolom az ára alapján, hogy utángyártott, és azok nem túl jók... szóval még lehet ez a probléma forrása.

De én is ajánlom a kontakthibák kiszűrését, és a kábelköteget is végigkövetném, lehet hogy valahol kidörzsölődött.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok, Megint én!

Egy kis infóval, hátha hasznos lesz más számára is.

Kicseréltettem a jeladó echte gyárira, de a szerelő azt mondta, hogy a főtengely jeladóval együtt kell cserélni, mert az a tapasztalat, hogy egy héten belül meg azt a hibát fogja kiírni. Mivel 20.000huf ezért hitetlenkedve szóltam várjuk meg a hetet... Vissza a vezérmű tengely jeladóhoz, mivel gyárit nem gyártanak, mert állítólag hibás volt, a GM csináltatott egy másik echte jeladót a siemensel, de a csatijuk már nem volt ua., ezért adnak hozzá egy kb 30cm-s kábelt. Hitetlenkedve néztem, hogy nem a computerig cserélik a kábelt, de hát mégis csak hivatalos OPEL szervíz. Kicserélte, hibát jelzett, a gépet rádugta, kinem találjátok...:lol: főtengely jeladó hiba. Közben csipkés volt a vezéműszíjjam, na meg elég laza is ahoz, hogy 180-nal repesszek vele ezért azt is kicseréltem. ( 2db vezető, spanoló, szíj vízpumpa 52.000huf )

Kihoztam a kocsit, és azt tapasztaltam, hogy piros lámpánál fel/le ugrál az alapjárat, nem érdekelt, örültem, hogy nem kell computert cserélni. Otthon kicsit megtisztítottam a motor teret, és a hiba újra jelen volt. Felhívtam az szerelőt, és elkeserített, mert aztmondta, hogy a szenzorok nem oldották meg a hibát, ( a hibajelenség ua. nem húz lusta sokat zabál ) akkor computer csere. Visszavittem és a hiba a köv. volt: elvágta a vez. tengely jeladó kábelt, és az új kábelt körmös sarukkal csípte össze, de a rázkódás miatt a tüskék átszúrták a szigetelő szalagot, és zárlatot okoztak. átszigetelte, rögzítette, nem kell comutert cserélnem. Szenzor hibás volt a paripa. 1 hetes kálvária, nagyon sok pénz, nagyon sok furika után meggyógyúlt apuci szeme fénye. Amúgy a vez. tengely jeladó végűl 25.000huf, a főtengely jeladót odaadta 12.000huf-ért.

Pár kérdés a végére:

Amióta kicserélte a vezérlés nagyobb a motorfékem. Normális ez?

Ha kinyomom a kuplungot a fordulatszám felmegy 1500-re, majd 2000-re és talán 5-10mp múlva vissza áll 800-ra. Állítólag fals levegőt szív, és a computer próbál visszaszabályozni, de kitisztítottam az alapjárati motort, sőt leszedtem a beömlőt amiben a pillangószelep van az is ki lett tisztítva, és új tömítést tettem bele. még mindíg csinálja. mitől van ez?

Ha alapjárati motort is cserélnem kell lepetézek.

Valaki mondjon valami okosságot.

Köszönöm

Üdv.: Taylor

Elküldve
Pár kérdés a végére:

Amióta kicserélte a vezérlés nagyobb a motorfékem. Normális ez?

Ha kinyomom a kuplungot a fordulatszám felmegy 1500-re, majd 2000-re és talán 5-10mp múlva vissza áll 800-ra. Állítólag fals levegőt szív, és a computer próbál visszaszabályozni, de kitisztítottam az alapjárati motort, sőt leszedtem a beömlőt amiben a pillangószelep van az is ki lett tisztítva, és új tömítést tettem bele. még mindíg csinálja. mitől van ez?

Ha alapjárati motort is cserélnem kell lepetézek.

Valaki mondjon valami okosságot.

Köszönöm

Üdv.: Taylor

Sztem normális, hogy jobb a motorféked, eddig a hibás jeladó miatt valszeg nem érzékelte pontosan a motor fordulatszámát, és sztem mindig volt némi üzemanyagadagolás motorfék módban is.

Ami a másodikat illeti: van tempomat az autódban? Ha igen, meg kéne próbálni, hogy a tempomat kuplungkapcsolóját benyomva tartva nyomod ki a kuplungot (nem egyszerű). Ha így nem csinálja a fordulatszám-emelkedést, akkor a tempomatnál van valami gond.

Elküldve
Sztem normális, hogy jobb a motorféked, eddig a hibás jeladó miatt valszeg nem érzékelte pontosan a motor fordulatszámát, és sztem mindig volt némi üzemanyagadagolás motorfék módban is.

Ami a másodikat illeti: van tempomat az autódban? Ha igen, meg kéne próbálni, hogy a tempomat kuplungkapcsolóját benyomva tartva nyomod ki a kuplungot (nem egyszerű). Ha így nem csinálja a fordulatszám-emelkedést, akkor a tempomatnál van valami gond.

Hy!

Nincs tempomatom.

Köszi

Üdv.: Tay

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.