Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Üdv Mindenkinek.

Következő bosszantó problémával küszködöm, a vezérműtengely jeladó hűlyéskedik velem.

Mikor hideg a motor minden rendben van indul elsöre, ha melegen probálom inditani, amikor a motor hőfok 85° felett van, akkor hibát ir ki illetve nehezen indul. A hiba üzenet "Automatic Gearbox check" Tech2 azt mondja a jeledó hibás.

Sajna nem találok hozzá gyári jeladot a motor kod y22xe.

Érdemes utángyártott jeladót venni? Valakinek esteleg tapasztalat?

Üdv Oszi.

Hali.

Nekem is volt ilyen gondom. Csak gyári!! Opel márka kereskedésben próbáld meg a beszerzését. /nem olcsó/ Én is keresetem boltokban de sehol semmi. Van aki azt mondta , csak gyári létezik és márka kereskedésben lehet kapni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek.

A hétvégén volt szerencsém két jeladót is ki próbálni.

Hát, ha korrekt akarok lenni azt kell mondanom, hogy a csatlakozójuk és a kivitelük ugyanaz volt mint a gyárinak.

Viszont egyik sem működött. :sowwy:

Az autodata progibol ki néztem miket kell mérni a csatlakózon illetve, milyen jelet kéne neki adni.

A csatlakozó jó volt gyújtásnál megkapta az 5v-ot viszont ha a mágnest elhúztam előtte csak a gyári adott jelet.

Így marad a gyári felhajtása! Remélem addig ki húzza még az eredeti.

Remélem az utángyártotakat vissza, veszik az egyiket ugyanis ki fizetem, csak igy adták ide.

Üdv Oszi.

Link to comment
Megosztás:

Tök jó, ha idejön az ember tanácsért, meghallgatja azokat, majd homlokegyenest az ellenkezőjét csinálja. :sowwy:

Azért remélem tanultál az esetből :lol:

Minden rendben van vissza veszik, jön a gyári.

Tamultam, csak azt hittem hátha meguszhatom olcsobban.

Mostmár csak azt nem tudom minek forgalmaznak a boltok utángyártottat ha ennyire gagyik. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nehezen indult a verda mostanában, sőt hétvégén majd 2 óra indítózás kellett mire beindult, persze beindult... hibakód meg nem volt. Cseréltettem rajta főtengely (asszem alsó holtponti jeladót...?) és most kicsit könnybben indul. Az angolok erre panaszkodtak ha hibakód nélküli indítási gondjuk volt aztán nagy hirtelen mintha mi sem történt volna beindult és ment.

Alkatrészt Csergőből szereztem ott van gyári (ami BOSCh volt jelen esetben).

Remélem most megjavult és ennyi volt.

B1-es kollega tudna segíteni nekem hátsó rolós kérdésben?Kellene egy kép a hátsó roló rúdjáról vagy össze tudnék futni pesten valakivel ezügyben? Az enyémben el van törve az 1-ik rúd....hátha ugyanaz a 2 típsunál, mert akkor egy döglött B1-et könnyebben tudnék talán szerezni és a rudat felhasználnám....

Köszi

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nehezen indult a verda mostanában, sőt hétvégén majd 2 óra indítózás kellett mire beindult, persze beindult... hibakód meg nem volt. Cseréltettem rajta főtengely (asszem alsó holtponti jeladót...?) és most kicsit könnybben indul. Az angolok erre panaszkodtak ha hibakód nélküli indítási gondjuk volt aztán nagy hirtelen mintha mi sem történt volna beindult és ment.

Alkatrészt Csergőből szereztem ott van gyári (ami BOSCh volt jelen esetben).

Remélem most megjavult és ennyi volt.

B1-es kollega tudna segíteni nekem hátsó rolós kérdésben?Kellene egy kép a hátsó roló rúdjáról vagy össze tudnék futni pesten valakivel ezügyben? Az enyémben el van törve az 1-ik rúd....hátha ugyanaz a 2 típsunál, mert akkor egy döglött B1-et könnyebben tudnék talán szerezni és a rudat felhasználnám....

Köszi

Zoli

Sajnos, amit kiszedtem az autóból, hiányos.A rolón kívül nincs rajta a motor, mechanika és a rudak sem. Az autóban levőt ki kellene szednem, mert vmiért nem akar lemenni, de egyenlőre nincs rá időm, és kedvem sincs. Ha kiszedem, akkor lefotózom neked. De próbáld meg az opelbonto.hu -t.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos, amit kiszedtem az autóból, hiányos.A rolón kívül nincs rajta a motor, mechanika és a rudak sem. Az autóban levőt ki kellene szednem, mert vmiért nem akar lemenni, de egyenlőre nincs rá időm, és kedvem sincs. Ha kiszedem, akkor lefotózom neked. De próbáld meg az opelbonto.hu -t.

OK,köszi

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Kérdésem lenne... Eljutott hozzám egy ELM 327 nevezetű EOBD/OBDII Interpreter.

Akárhogy próbálgattam a 97es Omegámmal, sehogy se tudott kapcsolódni hozzá, nem ismeri fel a protokolt.

A kütyü ki lett próbálva, Ford, Fiat, és Peugeot modellekkel működött.

Előferdülhet, hogy csak OBD2-t tud, és lefele nem kompatilibis (mmint OBD fele)?

Egyáltalán a 97es Omegák OBD2-esek? Ahogy nézem az Omega ISO 9141 protokollal kommunikál, az OBD eszköz támogatja ezt is...

Köszi, Gábor

Link to comment
Megosztás:

Kérdésem lenne... Eljutott hozzám egy ELM 327 nevezetű EOBD/OBDII Interpreter.

Akárhogy próbálgattam a 97es Omegámmal, sehogy se tudott kapcsolódni hozzá, nem ismeri fel a protokolt.

A kütyü ki lett próbálva, Ford, Fiat, és Peugeot modellekkel működött.

Előferdülhet, hogy csak OBD2-t tud, és lefele nem kompatilibis (mmint OBD fele)?

Egyáltalán a 97es Omegák OBD2-esek? Ahogy nézem az Omega ISO 9141 protokollal kommunikál, az OBD eszköz támogatja ezt is...

Igen, a 16 pólusos csatival szerelt példányok már OBD2-esek. A progi amivel használod, tudja az opeleket kezelni?

Láttam nagyon sok volt a téma a kipufogóval kapcsolatban. A kérdés az lenne ha , a kipufogó átmérője nagyobb lenne az elejétől a végéig jobb lenne a vas?

Nem. Nyomatékgörbét tologathatod ezzel, de erőben érdemi változás nem lesz. Ahhoz más változtatások is kellenek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.