Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szia. Biztos, hogy a jeladó szart be. Öcsémé a hengerfejezés közben romlott el. Az olajszűrő mögött található, a vezetéke ezüstszínű hőszigetelő csőben van elvezetve.

Elküldve

Amúgy a 19 főtengelyfordszám jeladó, de 44-es kódot nem találtam.

Kód Leírás Javaslat

12 Start kód 8.10

13 Lambda-szonda nincs feszültségváltozás 8.2

14 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó - alacsony feszültség 8.2

15 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó - magas feszültség

16 Kopogás-jeladó hibás - nincs feszültségváltozás

17 Kopogás-jeladó hibás - nincs értékelhető jel

18 Kopogás-jeladó elektronika hibás

19 Hibás fordulatszám (induktív jeladó)

21 Alapjárati potméter feszültsége alacsony

22 Alapjárati potméter feszültsége magas 8.6

25 1. befecskendezőszelep feszültség alacsony 8.6

26 2. befecskendezőszelep feszültség alacsony

27 3. befecskendezőszelep feszültség alacsony

28 4. befecskendezőszelep feszültség alacsony

29 5. befecskendezőszelep feszültség alacsony

30 6. befecskendezőszelep feszültség alacsony

31 Hibás fordulatszám (induktív jeladó)

32 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz. Magas

38 Lambda-szonda - szabályozó feszültség alacsony 8.10

39 Lambda-szonda - szabályozó feszültség magas 8.10

46 Motorolaj hőmérsékletjeladó - Feszültség alacsony 8.3

47 Motorolaj hőmérsékletjeladó - Feszültség magas 8.3

48 Akkumulátor kapocsfeszültség alacsony 8.12

49 Akkumulátor kapocsfeszültség magas 8.12

51 PROM Checksum-hiba

52 Hibakód kijelző lámpa feszültség magas

53 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz. Alacsony

54 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz. Magas

55 Motorvezérlő elektronika hibás

56 Alapjárati levegőállítás - feszültség alacsony

57 Alapjárati levegőállítás - feszültség magas

61 Tankszellőzés-szelep feszültsége alacsony

62 Tankszellőzés-szelep feszültsége magas

71 Levegő hőmérsékletjeladó - magas feszültség 8.4

73 Levegő hőmérsékletjeladó - alacsony feszültség 8.1

74 Légtömegmérő feszültsége magas 8.1

75 Nyomatékszabályozó feszültsége alacsony

79 Töltésvezérlés tartományon kívül (alacsony)

81 1. befecskendezőszelep feszültség alacsony

82 2. befecskendezőszelep feszültség alacsony

83 3. befecskendezőszelep feszültség alacsony

84 4. befecskendezőszelep feszültség alacsony

85 5. befecskendezőszelep feszültség alacsony

86 6. befecskendezőszelep feszültség alacsony

87 Klímakompresszor jelfogó - feszültség magas

88 Klímakompresszor jelfogó - feszültség alacsony

93 Hall-jeladó feszültsége alacsony

97 Befecskendezés/Gyújtás lekapcs. fesz. Alacsony (TCS)

Elküldve

Túl szegény az a keverék... AC-d rendben van? injektorok nem ragadtak le?

A jeladót lehet nem kéne piszkálni, mert álló helyzetében szokta ezt a hibakódot dobni

az ecu, fordszámjel hiányában :huh:

Elküldve

Azért hozzá kell tenni, hogy az nem egy fajtiszta X30XE, hanem csak a blokk van abból.

Minden egyéb alkatrész, köztűk az egész elektronika C25XE, így annak a hibakódjai érdekesek a számodra.

Elküldve

Udv mindenki. van egy gondom ebben kernek tanacsot. radiot akartam cserelni az omegaban de nem jott ossze.espedig a car400 tokeletesen szol radio ki uj radio be nema csend radio ki proba padon szol radio vissza autoba nema csend szabvany iso csati a ket tapvezetek megcserelve bekapcsol adokat megtalalja ugy mukodik ahogy kell csak hangot nem ad. ahangszorok ellenallasa autoban csatin merve egyforma kb 3.8- 4 ohm. kesobb meg egy radio kolcsonker az is nema car 400 vissza szol! car 400 ki uj radio be nema!a cserebe kiprobalt radiok:car 400 jo.philips sc 804 nema.roadstar akarmi majdnem uj nema. panasonic fx 88 nema. az osszes radio probapadon jol szol a masik autoban is KI. Pregioban ki lett probalv jok. otlet,tanacs? ráolvasás vagy voodoovarazslo vagy murder ugynok vagy MI??? koszi

Elküldve

Valaki cserélt már izzót a konzol kapcsolókban(klíma, stb)? Vagy cseréltetett? Hol merre? Esetleg nincs valaki aki válalná valamikor? :huh: meghálálnám..

Elküldve
Szia!

Automata vagy manuális a klimád?

manuális. izzót vagy ledet hozok akár többet is, van dögivel melóhelyen :huh:

Elküldve

Az elektromos kapcsolókra gondolsz, vagy a tekerők mögöttiekre?

Mert a tekerőknél könnyű a csere. A kapcsolókban nem annyira, azokat

szét kell borítani.

Elküldve
Az elektromos kapcsolókra gondolsz, vagy a tekerők mögöttiekre?

Mert a tekerőknél könnyű a csere. A kapcsolókban nem annyira, azokat

szét kell borítani.

A kapcsolókra (tekerők mögöttieket kicseréltem már, azok jók :) ). Nézegettem már hogy hogy kéne szétkapni de félek hogy eltörik a müanyag része(nem a kupak rajta hanem amikor már látszanak a ledek)

Elküldve

Nem nehéz szétszedni a kapcsolókat. Két műszerész csavarhúzó kell.

Tegnap voltam felprogramozni egy pótkulcsot, de vmiért nem jött össze a srácnak. Állította, hogy Tech1 nélkül is rá lehet tanítani egy új távirányítót, de neki nem sikerült, ráadásul a Tech1-el nem tudott belépni a megfeleő menüpontba. Ezek után finoman közöltem vele, hogy sztem hülyeségeket beszél. Még jó, hogy két Opelszervíz van Pécsett. Tehát irány a Penthe.

Elküldve

Melyik részét?

Az immo-t, vagy a kpzár nyitót?

Mert az immóhoz kell a tech, és szerintem neked a tech2 inkább (ha 16 pólusú a diagcsatid, akkor tuti).

Elküldve

Vettem használtan egy távirányítót, és azt szerettük volna ráprogramozni az autóra. Én is mondtam, hogy próbáljuk meg Tech2-vel, de nem akarta. Bár a Tech2 kb 96-tól viszi az Omikat,és az enyém 94-es,amihez még infrás a távirányító. Az a baj, hogy ott sem voltam a pöcsürge mellett, pedig direkt szóltam a munkafelvevőnek,hogy ott akarok lenni. Eddig sem szerettem a Zengőhöz menni és ezután tuti nem is fogok :)

Elküldve

Akkor nem kell hozzá sztem a tech.

Nekem is ez az optikás kulcs van.

Gyújtásráadáskor kell nyomkodni (a tükör felé ugye), és akkor lesz jó.

Én egyszer már csináltam, nekem sikerült. Asszem az ajtóknak be kell

lenni csukva hozzá.

Elküldve

Azt én is tudom, hogy kell felprogramozni. De én használtan vettem egy távirányítót, ami már egy autóra rávolt tanítva.

Elküldve
Azt én is tudom, hogy kell felprogramozni. De én használtan vettem egy távirányítót, ami már egy autóra rávolt tanítva.

Mondjuk az én logikám azt mondja, hogy ha már egyszer tanítani kell egy egyirányú kommunikációval ellátott

eszközt a master eszközre, akkor annak el kéne fogadnia, bármilyen használtat raksz neki oda... nem lehet hogy

rossz az a távirányító? láttad már működni, vagy csak megesküdtek rá? :)

esetleg még azt el tudom képzelni, hogy évjáratfüggően más hullámhosszú led és vevőoptika van szerelve. :)

Elküldve

Vaterán vettem, és újként volt fenn, de miután leütöttem,kiderült, hogy használt, de 2001-es dátum van rajta, tehát biztos utólag vették, és póttávirányítóként használták. De az eladó garit vállalt rá,ha nem jó visszaveszi. Működni nem láttam, de a piros led villog rendesen. A gyári száma ua mint az enyémé.Ha bármilyen távot tech nélkül rá lehet tanítani, akkor elég feltörni az autót, gyujtásra rakni az autót,és egy vadidegen távot rátanítani, máris vihető az autó.

Szintén távirányítóval kapcsolatos kérdés: infrás B Omi távkapcs két nap alatt leszívja az elemet.Ezen kívül működik rendesen. Van vkinek tippje, mi szívja le?

Elküldve

Nem tudom, hogy elég-e a gyári kulcs az immo ellenörzéshez, mert ha bezárod az autót és utána nem távirányítóval nyitod ki, akkor hiába rakod gyujtásra, nem indul el, mert letilt az immo.

A távirányító lemerülésről nincs tipped?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.