Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Bezony kevés benzinnél előfordlhat, hogy éppen falsokat szív olykor az AC. Főleg ha el van

dugulva a szellőző, és az AC működése közben kicsit összehorpasztja a tankot.

A másik dolog meg az alapjárati motor lenne, amit meg kéne pucolni.

Elküldve

Hali! ;) Üza tanknál levő benzinszürőt is érdemes lehet ssasolni.Elöző omimmal hasonszőrbe gurultam(volna hanem állt volna le).

Szürőn csordogált ,de mindig alap és közelében halódott.Cserével oldódott. :(

Elküldve
Bezony kevés benzinnél előfordlhat, hogy éppen falsokat szív olykor az AC. Főleg ha el van

dugulva a szellőző, és az AC működése közben kicsit összehorpasztja a tankot.

A másik dolog meg az alapjárati motor lenne, amit meg kéne pucolni.

Tank összehorpadása kizárva, mert nem záró kupak(600ft-os gaggyer) van pont emiatt rajta.

Alapjárati motor szóba jöhet, illetve a benya szűrő is.

Köszöntem az építő jellegű ötleteket, hétvégén megcsekkolom. Pluszba berakom az új, projektoros lámpákat ! :(

Elküldve
Pluszba berakom az új, projektoros lámpákat ! ;)

A beállítással vigyázz ha depo típusú, mert könnyen kiakad ha túltekered, aztán lehet szétszedni :(

Elküldve
A beállítással vigyázz ha depo típusú, mert könnyen kiakad ha túltekered, aztán lehet szétszedni :(

TYC a márka, nem Depo.

Ez is a Patacsitól van. Állítólag u.a mint a Depo minőségben. Árban is kb. Csak most az nem volt raktáron, vagymi. Kiv. vagyok milyen lesz. A jelenlegi elég gagyi... Be van barnulva.

Polírozás asszem felejtős, már anno a OFF Citroen XM-emmel ON is hasonló probléma volt.

Ott is barnult a műanyag a fénytől, azt hiába políroztam, anyagában volt a színváltozás. Ezért most is letettem róla ;)

Vissza az előző témához...

Üzemanyag szűrő alatt mi értendő? Mmint egy sima 1500ft-os papírszűrő, vagy vmi spéci cucc? Illetve helyileg ez hol található? Hátul a tanknál?

Elküldve
TYC a márka, nem Depo.

Ez is a Patacsitól van. Állítólag u.a mint a Depo minőségben. Árban is kb. Csak most az nem volt raktáron, vagymi. Kiv. vagyok milyen lesz. A jelenlegi elég gagyi... Be van barnulva.

Polírozás asszem felejtős, már anno a OFF Citroen XM-emmel ON is hasonló probléma volt.

Ott is barnult a műanyag a fénytől, azt hiába políroztam, anyagában volt a színváltozás. Ezért most is letettem róla :(

Vissza az előző témához...

Üzemanyag szűrő alatt mi értendő? Mmint egy sima 1500ft-os papírszűrő, vagy vmi spéci cucc? Illetve helyileg ez hol található? Hátul a tanknál?

alá kell kuszni a verdának,benyótartó elött egy fém henger a szivattyu mellett ;)

Elküldve
alá kell kuszni a verdának,benyótartó elött egy fém henger a szivattyu mellett :(

Jahh, csak azért kérdem, hogy milyet vegyek, ha kell... Hogy akkor rögtön csere.

Minnyá' keresek egy képet

Elküldve
Tank összehorpadása kizárva, mert nem záró kupak(600ft-os gaggyer) van pont emiatt rajta.

Alapjárati motor szóba jöhet, illetve a benya szűrő is.

Köszöntem az építő jellegű ötleteket, hétvégén megcsekkolom. Pluszba berakom az új, projektoros lámpákat ! :(

Miből godolod, hogy a szellőződ el van dugulva?

Elküldve
Jahh, csak azért kérdem, hogy milyet vegyek, ha kell... Hogy akkor rögtön csere.

Minnyá' keresek egy képet

Vedd meg(ha úgy gondolod) a legolcsóbb gezmet benyaszürőt ,rajtlevőt hasitsad le róla, gezmetet időlegesen rögzitsed.

Gurulj vele egy próbát.Ha nincs hiba veheted a tutit,ha fuldoklik tovább problemot máshol kell lelni.

Légtömegmérőd+érzékelője?

(opel16V másik dolog meg az alapjárati motor lenne, amit meg kéne pucolni)

Elküldve
Miből godolod, hogy a szellőződ el van dugulva?

Vmi ok folytán (sztem vmi javítva volt) szarul rakták össze, és össze van nyomva a cső. Másik probléma, hogy nincs rendesen rögzítve az üzemanyag cső a tankra, mert ha tele van töltve (pisztoly kattanásáig) akkor folyik belőle a benya, ami a csőben van.

Egyébként amíg a gyári tanksapka volt a tankban, többször volt hogy egyenetlenül járt a gép, nagyobb tempónál-nagyobb táv megtétele után fulladozott a moci.

Aztán egyszer kipróbáltam, kinyitottam a tankot... Kiba' nagyot szisszent, és huppant a tank, ahogy megszűnt a vákuum...

Megcsekkoltam már, felemeltem csápra a kocsit, csak még nem volt időm lebájlogolni a tankot (nomeg hideg is van, ugyebár...).

Elküldve

Sziasztok!

Van valakinek 5lete mi a gond abban az eteben ha B2 omegánál a computer kijelzőjén nem megy az idő és dátum váltás?Azaz akksi csere óta konstans 00:00 illetve 1998.01.01-et mutat, és autózás közben se változik...megállt Neki az idő. A kijelző halt be vagy agyonvágtam valamit az akksi cserével?Egyébként minden mást frankón kijelez (computer adatok, rádió, stb)

Köszi

Zoli

Elküldve
Sziasztok!

Van valakinek 5lete mi a gond abban az eteben ha B2 omegánál a computer kijelzőjén nem megy az idő és dátum váltás?Azaz akksi csere óta konstans 00:00 illetve 1998.01.01-et mutat, és autózás közben se változik...megállt Neki az idő. A kijelző halt be vagy agyonvágtam valamit az akksi cserével?Egyébként minden mást frankón kijelez (computer adatok, rádió, stb)

Köszi

Zoli

Szerintem csak be kell állítani, akkor indul.

Nyomvatartod egyik gombot, majd másikkal nyomkodod be a kívánt adatot, és elsővel lépsz tovább.

Elküldve
Sziasztok!

Van valakinek 5lete mi a gond abban az eteben ha B2 omegánál a computer kijelzőjén nem megy az idő és dátum váltás?Azaz akksi csere óta konstans 00:00 illetve 1998.01.01-et mutat, és autózás közben se változik...megállt Neki az idő. A kijelző halt be vagy agyonvágtam valamit az akksi cserével?Egyébként minden mást frankón kijelez (computer adatok, rádió, stb)

Köszi

Zoli

üdv!

nekem is volt ilyen problem.

ha nem tudod beállítani a gombokkal akkor ,csak kontaktosak a gombok!

tehát, középső szellőző le, müszerfal ki ,com. ki ,érintkezők alapos pucolása után OK!

Elküldve
üdv!

nekem is volt ilyen problem.

ha nem tudod beállítani a gombokkal akkor ,csak kontaktosak a gombok!

tehát, középső szellőző le, müszerfal ki ,com. ki ,érintkezők alapos pucolása után OK!

Ááá sajnos a gombok nyomogatásával nem megy, G Astrám volt ott is hasonló a metodika gondolom de ez meg se nyekken.Kontakt dolgot megpróbálom köszi szépen jony23.

De az létezik hogy használod és nem is módosul az idő 00:00-ról???Neked is ilyen volt vagy csak nem lehetett állítani?

Az angol fórumon azt mondják ha gyári rádióm van akkor RDS-es állomás esetén beállítja automatikusan.... CCRT 2008am van tehát ha műxik akkor ennek is mennie kellene gondolom.

Furcsa csak az hogy sose változik a 00:00...

Elküldve
Ááá sajnos a gombok nyomogatásával nem megy, G Astrám volt ott is hasonló a metodika gondolom de ez meg se nyekken.Kontakt dolgot megpróbálom köszi szépen jony23.

De az létezik hogy használod és nem is módosul az idő 00:00-ról???Neked is ilyen volt vagy csak nem lehetett állítani?

Az angol fórumon azt mondják ha gyári rádióm van akkor RDS-es állomás esetén beállítja automatikusan.... CCRT 2008am van tehát ha műxik akkor ennek is mennie kellene gondolom.

Furcsa csak az hogy sose változik a 00:00...

csak akkor nem módosul ha villog valamelyik szám!

egyépként én úgy vettem a verdát hogy ,már nem volt bene a gyári rádió ( kicsorta valami köcsög ) úgyhogy az RDS utáni beállításról nem tudok semmit

Elküldve
csak akkor nem módosul ha villog valamelyik szám!

egyépként én úgy vettem a verdát hogy ,már nem volt bene a gyári rádió ( kicsorta valami köcsög ) úgyhogy az RDS utáni beállításról nem tudok semmit

Megnézem, bár ezen se az idő se a dátum digitek nem villognak.

Elküldve

Hali!Villogást neked kell előidézni,BC fölötti bal gomb pár mp nyomva tartásával.Enyémet komolyan nyomni kell, hogy működjön,nem elég nyomogatni.Érintkezők skuberálása :lol: tisztítása könnyen lehet hogy segít. :huh:

  • 2 weeks later...
Elküldve

van valakinek valami tippje arra hogy mitől lehet hogy a jobboldali lámpám abszolút nem világít? sem a helyzetjelző, sem a tompított, sem a refi. (projectoros lámpa, 95ös td)

Elküldve

Lecsúszott a vezeték róla. Bár nehezen tudom elképzelni. Ha test problem lenne, akkor sztem világítana, csak sokkal halványabban.

Elküldve
van valakinek valami tippje arra hogy mitől lehet hogy a jobboldali lámpám abszolút nem világít? sem a helyzetjelző, sem a tompított, sem a refi. (projectoros lámpa, 95ös td)

valszeg a csatlakozó van rosszul rajta (ez mind egy csatin megy rá).

ha nem, akkor megnézném a biztosítékot, mert az külön van a két oldalnak.

meg aztán az égőket is, mert engem már tréfált meg úgy, hogy két égő égett

ki egyszerre, igaz az egy másik autó volt még :huh:

Elküldve
valszeg a csatlakozó van rosszul rajta (ez mind egy csatin megy rá).

ha nem, akkor megnézném a biztosítékot, mert az külön van a két oldalnak.

meg aztán az égőket is, mert engem már tréfált meg úgy, hogy két égő égett

ki egyszerre, igaz az egy másik autó volt még :huh:

elcsesztem, a fő csatiját kihuztam hogy kényelmesen hozzátudjak férni a xenon trafojához csak most annak ugynézki mintha beesett volna a lámpa felöli csatlakozója(mármint a lámpa csatijé).

A fő probléma egyébként az volt hogy a jobb oldali tompított nem akart bekapcsolni izzócsere után, de a régi izzóval sem(erősebb izzó került volna bele, tehát jó volt régen), pedig minden ugyanugy lett összedugva..

Egyenlőre tanácstalan vagyok, holnap kiszedem a lámpát hátha hozzátudok valahogy férni a csatlakozóhoz..

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.