opel16v Elküldve November8, 2007 Megoszt Elküldve November8, 2007 Egyik munkatarsam szerint feszultseg ingadozas lehet, nincs megfelelo keppen levedve a fejegyseg. Lehet nem tisztitatni kene vinni hanem szervizbe? Ha ilyen mértékű ingadozás lenne, akkor azt már látnád a hibajelző lámpákon is, mert pl az ABS és az ETC nagyon érzékeny erre :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drum Elküldve November8, 2007 Megoszt Elküldve November8, 2007 Ha ilyen mértékű ingadozás lenne, akkor azt már látnád a hibajelző lámpákon is, mert pl az ABS és az ETC nagyon érzékeny erre :P Akkor csak bízok benne hogy a lencse piszkos, és a tisztítás megoldja.. nagyon unalmas a rádióban ugyanazokat a zenéket 534543252szor hallgatni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Sziasztok.Bizti táblából hiányzik a szintszabájzó reléje,v.-ki esetleg megtudná mondani milyen kell bele?Azt vettem észre, hogy ha kikapcsolom a tempomatot,egy pillanatra kivillanik a motorvisszjelző,pill. fogy mérő 0,0 l-t mutat.Ugyan ezt csinálja , ha a pedálról lendületesen lépek le.Fokozatosan engedem vissza a gáz pedált, akkor minden tuti.Vajon mért csinálhatja a fránya,mit gondoltok?Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 A szintszabályzó rejéje vszinű azért hiányzik, mert nincs benne szintszabályzás. Nézd meg, hogy a hátsó telókba megy-e egy-egy müa cső, ha igen akkor pedig vmiért kiiktatták a szinszabályozást. A fogyasztásmérőnél normális, ha 0.0-át mutat, mert motorfék üzemben nem fecskendez be benzint. A kez.útmutató szerint az nem probléma, ha menet közben egy pilnatra felvillan a motorvezérlés lámpa, de ha kivolvastatod a hibakódot az nem árt, ha tárolt egyáltalán. Sziasztok.Bizti táblából hiányzik a szintszabájzó reléje,v.-ki esetleg megtudná mondani milyen kell bele?Azt vettem észre, hogy ha kikapcsolom a tempomatot,egy pillanatra kivillanik a motorvisszjelző,pill. fogy mérő 0,0 l-t mutat.Ugyan ezt csinálja , ha a pedálról lendületesen lépek le.Fokozatosan engedem vissza a gáz pedált, akkor minden tuti.Vajon mért csinálhatja a fránya,mit gondoltok?Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 A szintszabályzó rejéje vszinű azért hiányzik, mert nincs benne szintszabályzás. Nézd meg, hogy a hátsó telókba megy-e egy-egy müa cső, ha igen akkor pedig vmiért kiiktatták a szinszabályozást. A fogyasztásmérőnél normális, ha 0.0-át mutat, mert motorfék üzemben nem fecskendez be benzint. A kez.útmutató szerint az nem probléma, ha menet közben egy pilnatra felvillan a motorvezérlés lámpa, de ha kivolvastatod a hibakódot az nem árt, ha tárolt egyáltalán. Köszi.Hibakódot kiolvastatom. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
BOMEGA Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 Sziasztok! Tud valaki segíteni? Omega B középkonzol kapcslókba( ülésfűtés, belső keringetés, fűtőszál stb.) keresek izzókat. Sikerült kiszednem, 1 kis műanyag vakban van 3 izzó. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Szia. Biztos, hogy az égő van kiégve? Általában csak érintkezési probléma szokott lenni. De ha tényleg ki van égve keress vmi öreg rossz rádiót, és abból operáld ki. Sziasztok! Tud valaki segíteni? Omega B középkonzol kapcslókba( ülésfűtés, belső keringetés, fűtőszál stb.) keresek izzókat. Sikerült kiszednem, 1 kis műanyag vakban van 3 izzó. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drum Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Szia. Biztos, hogy az égő van kiégve? Általában csak érintkezési probléma szokott lenni. De ha tényleg ki van égve keress vmi öreg rossz rádiót, és abból operáld ki. Nekem kontaktos a világitás(néha-néha felkapcsol), hogyan javitható? Próbálkoztam szétszedni de nem jöttem rá merre fele kell a konzolt leszedni hogy hozzáférjek az izzókhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Tekerőket kell lehúzkodni, azok alatt vannak csavarok, meg alul is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Ha a kapcsolókkal van gáz, akkor azokat egyenként kell kiszedni, majd kis csavarhúzókkal szétpattintani. Az égők egy müa foglalatban vannak, és azt kell a kapcsoló alaplapjáról kilógó fém lapokra ráhúzni, Álltalában itt nem érintkezik. De nem biztos, hogy jó lesz. Én a klíma kapcsolóval szívtam. Kb 10x szétszedtem, de még mindig szar a visszajelző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Én a klíma kapcsolóval szívtam. Kb 10x szétszedtem, de még mindig szar a visszajelző. Nekem is :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 Most vettem a Vaterán egy klíma kapcsolót. Remélem abban jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 Most vettem a Vaterán egy klíma kapcsolót. Remélem abban jó lesz. De meddig? :( Úgy tűnik, ez típushiba. Én meg nem veszek kapcsolót, mert jövőre komputerizált lesz az egész fedélzet, klíma is. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drum Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Ha a kapcsolókkal van gáz, akkor azokat egyenként kell kiszedni, majd kis csavarhúzókkal szétpattintani. Az égők egy müa foglalatban vannak, és azt kell a kapcsoló alaplapjáról kilógó fém lapokra ráhúzni, Álltalában itt nem érintkezik. De nem biztos, hogy jó lesz. Én a klíma kapcsolóval szívtam. Kb 10x szétszedtem, de még mindig szar a visszajelző. Szerencsére nem azzal van a gond, a potik mögötti izzók voltak a hibásak, csere megoldotta, de mostmeg a potik körül lévő matricák lettek zavaróak :( (felvannak hólyagosodva) Illetve a kis kapcsolóknak mindig kéne világítaniuk(nem a visszajelzőkre gondolok hanem háttérvilágításra)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Igen, a világítással együtt minden piktogramnak kell világítania. Gyujtásra rakva pedig a világításkapcsolón világítanak a piktogramok. Sőt, ha van tetőablakod, annak kapcsolója körüli ábrák is világítanak gyujtással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drum Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 A kis kapcsoloknal is ugyanolyan izzo van mint ami a potik mogott? Nem szedem szet ha nem olyan, viszont ha igen akkor meg egybol van itt a raktarban hozza tobbfajta is :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Igen rizsszem égő van ott is, de mind bele van forrasztva egy müa foglalatba, é s általában a müa foglalaton lévő és a a kapcsoló aljzaton lévő fém lábak közt nem érintkezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Igen rizsszem égő van ott is, de mind bele van forrasztva egy müa foglalatba, é s általában a müa foglalaton lévő és a a kapcsoló aljzaton lévő fém lábak közt nem érintkezik. Ezért kell ledre cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
13NB Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 A digit klima vlágítása mivel van megoldva? A két jobb oldali kezelőegység világítása felmondta ma a szolgálatot :( Egy égő adná a piktogramok hátérvilágítását, hogy egyszerre sötétült el? Cseréhez merről kell kezdeni a bontást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 A magnót ki kell szedned, a helyén benyúlsz és meghúzol egy kart, de előtte ki kell szedni a hamutartót, és mögötte két csavart. A digit részt hátulról kell lecsavarozni, de én még nem szedtem szét. A ledesítés csak akkor megoldás, ha kiiktatod a müa foglalatot, és közvetlenül a lábakra forrasztod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 A ledesítés csak akkor megoldás, ha kiiktatod a müa foglalatot, és közvetlenül a lábakra forrasztod. De miért? Nekem foglalatban van mindegyik led... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December2, 2007 Megoszt Elküldve December2, 2007 Mert nekem nem az égők égtek ki hanem a müa foglalat lábai és a kapcsoló fém lábai nem érintkeztek. Tehát hiába rakok ledet a müa foglalatba, nagy esély van rá, hogy továbbra sem fog világítani. Egyedül a tetőablak kapcsolójánál volt kiégve az égő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December2, 2007 Megoszt Elküldve December2, 2007 Mert nekem nem az égők égtek ki hanem a müa foglalat lábai és a kapcsoló fém lábai nem érintkeztek. Tehát hiába rakok ledet a müa foglalatba, nagy esély van rá, hogy továbbra sem fog világítani. Egyedül a tetőablak kapcsolójánál volt kiégve az égő. A tetőablak nekem is ki volt égve, viszont a nem érinkező érintkezőket 1 kis csavarhúzós feszítéssel érintkezésre lehet bírni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 Már sokszor megtörtént, de mindhiába. Sztem a végleges megoldás, hogy közvetlenül a lábra forrasztm az égőket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Sziasztok! A minap érdekes jelenségre lettem figyelmes. Hőn szeretett Omegám (2,0 16V) motorja üresben gurulás közben leállt. Újraindítottam az erőforrást, minden zokszó nélkül 'beröffent'. Gondoltam semmi gond, vmi bug lehetett. Azonban a piroshoz közeledve észrevettem, hogy sebességben való gurulás közben a motor ismét lefullad. Vagyis a szitu, hogy nincs alapjárat (ha karbis lenne, mondanám, hogy eldugult az alapjárati fúvóka, vagy kiesett az alapjárati csavar. de ugye nem így van :( ) Hazagurultam, majd az udvarban 1-2 leállás-újraindítás után a probléma megszűnt. Ötletem nincs a dologgal kapcsolatban, rettenetesen apró gyanúként merült fel, hogy kevés a benya ( ~10L még van benne) a gépben (mivel ki akarom üríteni a tankot, hogy le tudjam szedni, mert el van dugulva a levegőzője), de ez asszem nem ez lehet a probléma forrása, mivel ha kifogyott volna a nafta, akkor nem menne a vas. Vkinek vmi ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts